SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 juli 2014 10:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is het lastig kiezen jongens!
Na veel wikken en wegen:
1 (als dit een ansicht was, kocht ik hem!)
6
4
quote:
Dan maar hopen dat er nog stemmers bijkomen.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:14 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
Het wordt steeds spannender![]()
Met nog ruim 18 stem-uren te gaan, hebben wij een aantal potentiële winnaars
In principe hebben die 2 stemmers wel een verschil gemaaktquote:Op maandag 14 juli 2014 18:04 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat er nog stemmers bijkomen.
Sinds jouw laatste bericht waren dat er maar twee
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Jemig! Die Dirk!
Hij maakt een diepe buiging om jullie allemaal te bedanken:
[ afbeelding ]
(En verbeeldt zich heel wat!)
En jou heb ik mijn adres gePM't voor een heuse ansicht op mijn verjaar!quote:
Ja nou, die is dus alvast onderweg, als ik had geweten dat Dirk ook zou winnen had je er nog een extra kaartje bij gekregenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En jou heb ik mijn adres gePM't voor een heuse ansicht op mijn verjaar!![]()
Dirk is the Boss!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Jemig! Die Dirk!Wat een eer om bij de eerste drie te staan!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[ afbeelding ]
Die fotoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit al leuk te lezen, thnksquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:58 schreef Gwywen het volgende:
Oef, moeilijk kiezen zeg, behalve degene die ik op 1 heb gezet, die vond ik meteen al de leukste van alle inzendingen.![]()
1: foto 8 (3 punten)
2: foto 4 (2 punten)
3: foto 6 (1 punt)
Volgens mij gewoon bij alle teken, ook mensen, gaat om de teekquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:40 schreef Samzz het volgende:
Winnaars, congratz.
Tekentestsets zijn altijd handig. Werkt dat ook bij paarden?
Ja, klopt. Ik las het verkeerdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon bij alle teken, ook mensen, gaat om de teek
Ziekte van Lyme is beschreven bij paarden. En teken in NL en België vinden de paarden ook wel lekker. Maar anders kan je het ook gebruiken als je een teek op jezelf vindt na een mooie bosrit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:40 schreef Samzz het volgende:
Winnaars, congratz.
Tekentestsets zijn altijd handig. Werkt dat ook bij paarden?
Nou, dat was dus heel spannende strijd om de derde plek. Biet heeft het net niet gehaald...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:11 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd winnaars
En wat lief dat we allemaal zo'n test krijgen, dank DDA!
Vond het een superleuke wedstrijd en dank aan degenen die ook nog punten aan Biet bij de strandhuisjes heeft gegevenHad zoveel stemmen toch nog echt niet verwacht, lief!
Welke was Loebes?quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moest van Loebes ook maar eens mailen dus dat heb ik gedaan.
Zag dat Loebes ook best wel wat stemmen had gehad iedereen dankjewel daarvoor![]()
Ikzelf heb niet gestemd niet omdat ik niet wou maar kon echt niet kiezen
Nr. 2, ik had hem als nr 1 op mijn stemlijstjequote:
De Lab, ja, die had ik ook op nr 1.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nr. 2, ik had hem als nr 1 op mijn stemlijstje
Het is oh-oh haar zwembadtuig van harte gegundquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:30 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Nou, dat was dus heel spannende strijd om de derde plek. Biet heeft het net niet gehaald...
De foto met naakte Chinezen in het badje, heb ik dat genoemd. Mijn collega's keken mij toen heel vreemd aanquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is oh-oh haar zwembadtuig van harte gegund![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:13 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
De foto met naakte Chinezen in het badje, heb ik dat genoemd. Mijn collega's keken mij toen heel vreemd aan
Wat een feest dat ze op bed mochtenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:54 schreef Valerie. het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze wachten af
Jongens, kijk eens welke prijswinnaars ik bij de post kreeg vandaag?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou, die is dus alvast onderweg, als ik had geweten dat Dirk ook zou winnen had je er nog een extra kaartje bij gekregen
Wat leukquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jongens, kijk eens welke prijswinnaars ik bij de post kreeg vandaag?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik voel me helemaal jarig.Dank je oh-oh!
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Gaafquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
PM me maar een adresquote:
Top, maar hier kan ik sowieso een tijdje op teren. Heeeeeel gaaf dat je de daad bij mijn woord ('ik wil een ansicht!') voegde.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja gotta love Vistaprint acties! Als je jarig bent krijg je een verjaardagskaart van me!
De kinders vinden het vast ook een toffe fotoquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Top, maar hier kan ik sowieso een tijdje op teren. Heeeeeel gaaf dat je de daad bij mijn woord ('ik wil een ansicht!') voegde.
De naakte Chinezen () krijgen een ereplaatsje hier.
Valerie, wat liggen ze daar prinsheerlijk!quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:54 schreef Valerie. het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze wachten af
You bet!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:35 schreef Valerie. het volgende:
[..]
De kinders vinden het vast ook een toffe foto
Tofquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
You bet!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:35 schreef Valerie. het volgende:
[..]
De kinders vinden het vast ook een toffe foto
Mijne ontvangen ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:59 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
Lieve deelnemers! Wij hebben nog niet zo veel mailtjes binnen van de mensen die Test de Teek gewonnen hebben. Misschien ligt het aan de vakantie of warm weer.![]()
Maar mocht je er geen belang in een Test de Teek hebben, laat het dan svp ook even weten! Mag ook in een pm/dm naar mij.
Jullie kunnen nog tot 15 augustus jullie gegevens opsturen via actie@beaphar.com
Je kan het ook voor jezelf gebruiken he. Teken lusten ook mensenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:37 schreef WinnieWana het volgende:
Net gegevens verstuurd
Op mijn eigen katten heb ik nog nooit een teek gevonden. Wel vorig jaar op de opvangers.
quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:12 schreef Ebinas het volgende:
Hier is de post ook langs geweest![]()
Bedankt
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank DDA, voor het mooie pakket! En zelfs een lieve brief erbij!
Dirk heeft de kuierlatten genomen, met deze hitte, maar zodra hij zich laat zien, gaan we trachten een foto te maken met het prijzenpakket! (De shampoo verstoppen we wijselijk)
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Hier ook een leuk pakket gekregen, hondjes vinden het nu even te warm om te poseren maar dat komt wel goed!
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:20 schreef superkimmi het volgende:
jep, hier issie ook net binnen gevallen, thanks!
Das niet oud, das antiek, dus extra waardevolquote:En wat grappig dat jullie nog enveloppen/stempels gebruiken met TPG post... das oud!(ben postbode van bijbaan (A))
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Nummer vier durf ik niet op tafel te zetten voor een foto, maar die is ook blij hoor!
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Nummer vier durf ik niet op tafel te zetten voor een foto, maar die is ook blij hoor!
Wat een prachtfotoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht op Dirk hij was mijn favorietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank DDA, voor het mooie pakket! En zelfs een lieve brief erbij!
Dirk heeft de kuierlatten genomen, met deze hitte, maar zodra hij zich laat zien, gaan we trachten een foto te maken met het prijzenpakket! (De shampoo verstoppen we wijselijk)
Ik moet gewoon áltijd lachen om jouw beestenspul!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Dirkje is er helemaal van ondersteboven!
[ afbeelding ]
En hij geloofde zijn ogen niet.
[ afbeelding ]
Maar het is toch echt waar: heel veel kattensnoepjes!!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Dirkje is er helemaal van ondersteboven!
[ afbeelding ]
En hij geloofde zijn ogen bijna niet.
[ afbeelding ]
Maar het is toch echt waar: heel veel kattensnoepjes!!!
[ afbeelding ]
Dirk is gewoon een idiote kat, zo veel is duidelijk!quote:Op zondag 20 juli 2014 20:47 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]Dirkje! Wat voor leuke foto's weer
Tja, die van jouw kunnen zo de reclamewereld in!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:13 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Tja, die van jouw kunnen zo de reclamewereld in!
Oh dan zal ik die ook eens proberen. Loebes is meester in kapotte ellebogen. Het is net zo'n klein kind wat steeds zijn knieën heeft openliggenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]Thnx!
Oh DDA ik ben hele erge fan van de wondzalf! Ik heb de tube al bijna op, nu ga ik hem kopen![]()
Oude hondje heeft een hele lelijke ouderdomswrat die altijd open schuurt en snel irriteert, die ziet er nu weer netjes uit!
Ja dat zul je wel snel hebben ja. Agh als het werktquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat naakte spul van mij dat wil wel qua schaafwonden en zo hoor, maar daar doe ik eigenlijk nooit wat aan of op, dat is altijd weer heel snel genezen.
Bramenstruiken en zo, echt lachen altijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |