quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:12 schreef Ebinas het volgende:
Hier is de post ook langs geweest![]()
Bedankt
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank DDA, voor het mooie pakket! En zelfs een lieve brief erbij!
Dirk heeft de kuierlatten genomen, met deze hitte, maar zodra hij zich laat zien, gaan we trachten een foto te maken met het prijzenpakket! (De shampoo verstoppen we wijselijk)
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Hier ook een leuk pakket gekregen, hondjes vinden het nu even te warm om te poseren maar dat komt wel goed!
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:20 schreef superkimmi het volgende:
jep, hier issie ook net binnen gevallen, thanks!
Das niet oud, das antiek, dus extra waardevolquote:En wat grappig dat jullie nog enveloppen/stempels gebruiken met TPG post... das oud!(ben postbode van bijbaan (A))
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Nummer vier durf ik niet op tafel te zetten voor een foto, maar die is ook blij hoor!
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Nummer vier durf ik niet op tafel te zetten voor een foto, maar die is ook blij hoor!
Wat een prachtfotoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht op Dirk hij was mijn favorietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank DDA, voor het mooie pakket! En zelfs een lieve brief erbij!
Dirk heeft de kuierlatten genomen, met deze hitte, maar zodra hij zich laat zien, gaan we trachten een foto te maken met het prijzenpakket! (De shampoo verstoppen we wijselijk)
Ik moet gewoon áltijd lachen om jouw beestenspul!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Dirkje is er helemaal van ondersteboven!
[ afbeelding ]
En hij geloofde zijn ogen niet.
[ afbeelding ]
Maar het is toch echt waar: heel veel kattensnoepjes!!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Dirkje is er helemaal van ondersteboven!
[ afbeelding ]
En hij geloofde zijn ogen bijna niet.
[ afbeelding ]
Maar het is toch echt waar: heel veel kattensnoepjes!!!
[ afbeelding ]
Dirk is gewoon een idiote kat, zo veel is duidelijk!quote:Op zondag 20 juli 2014 20:47 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]Dirkje! Wat voor leuke foto's weer
Tja, die van jouw kunnen zo de reclamewereld in!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:13 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Tja, die van jouw kunnen zo de reclamewereld in!
Oh dan zal ik die ook eens proberen. Loebes is meester in kapotte ellebogen. Het is net zo'n klein kind wat steeds zijn knieën heeft openliggenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]Thnx!
Oh DDA ik ben hele erge fan van de wondzalf! Ik heb de tube al bijna op, nu ga ik hem kopen![]()
Oude hondje heeft een hele lelijke ouderdomswrat die altijd open schuurt en snel irriteert, die ziet er nu weer netjes uit!
Ja dat zul je wel snel hebben ja. Agh als het werktquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat naakte spul van mij dat wil wel qua schaafwonden en zo hoor, maar daar doe ik eigenlijk nooit wat aan of op, dat is altijd weer heel snel genezen.
Bramenstruiken en zo, echt lachen altijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |