SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vraag maar aan je mama
Antwoord mij Johannes.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar heb ik nog wel een vraagje over.
JOHANNES WAAROM IS HET NIET GEÜPLOAD OP HET NORMALE SIERD DE VOS KANAAL?
Geen idee man, ik wilde het gewoon uploaden en toen begonnen ze te zeiken dat ik Google + moest en toen stond het opeens op een ander kanaal. Snap er echt niks van.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar heb ik nog wel een vraagje over.
JOHANNES WAAROM IS HET NIET GEÜPLOAD OP HET NORMALE SIERD DE VOS KANAAL?
Heel erg vervelend. Nu kunnen die honderdduizenden abonnees van jou deze video niet zien op hun voorpagina.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee man, ik wilde het gewoon uploaden en toen begonnen ze te zeiken dat ik Google + moest en toen stond het opeens op een ander kanaal. Snap er echt niks van.
Misschien kan jij anders een brief posten dat je bent toegelaten bij Ajax, dan kunnen we pas lachen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Hele laptop onder gekotst van dit topic. Eng gedoe hier zeg.
Ja dat wilden ze ook al dat ik doe.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heel erg vervelend. Nu kunnen die honderdduizenden abonnees van jou deze video niet zien op hun voorpagina.
Overigens kan ik niet meer reageren met mijn account, moet mijn naam etc. opgeven
Zou kunnen natuurlijk, maar hij heeft het daar niet zo druk mee dat hij absoluut nergens anders tijd meer voor heeft. Getuige zijn lezingen, die overigens grappig zijn! Stukken leuker dan zijn optredens in vi oranje van de laatste weken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of hij kan met de boekjesbusiness meer verdienen
Lijkt me ook waanzin. Het is pas sinds de laatste jaren dat het geld binnenstroomtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
#TeamGenee #Neverforget
Wie verzint het dat Derksen 12 miljoen zou hebben overigens?
Dat lijkt me ook sterk...die laatste paar jaar hengelt hij misschien een miljoen per jaar binnen. Daarvoor was hij gewoon een directeur bij een weekblad. Daar verdien je hooguit anderhalf ton/ jaar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
#TeamGenee #Neverforget
Wie verzint het dat Derksen 12 miljoen zou hebben overigens?
Johan zat toen in zijn vies dikke periode.quote:
Met het afnemen van de kilo's neemt het chagerijnige toequote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Johan zat toen in zijn vies dikke periode.
Derksen over Gijp..... ik moest een beetje huilen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Johan zat toen in zijn vies dikke periode.
Hoe dikker, hoe scherper hij is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met het afnemen van de kilo's neemt het chagerijnige toe
Wist je trouwens dat Jan Paparazzi gewoon een onderwijzer is?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Derksen over Gijp..... ik moest een beetje huilen.
Zo dit pakken we zo nog maar even mee om 10 voor 2quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Jan Paparazzi gewoon een onderwijzer is?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zou wel een gifje van 1.37-1.40 willen
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zou wel een gifje van 1.37-1.40 willen
Hans Kraay gaat op vakantie naar Mallorca.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Jan Paparazzi gewoon een onderwijzer is?
Het kan dus nog wel eens aardig uit de hand lopen. Hey, het is nog gebeurd ook.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met het afnemen van de kilo's neemt het chagerijnige toe
Wat moeten we met deze informatie. Ha, ha!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hans Kraay gaat op vakantie naar Mallorca.
Pelle en Kooijemans zijn er niets bijquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Toen stond hij nog bovenaan in de mr. plakhaar competitie.
Dit is één van de mooiste fragmenten ooit.quote:
Man wat was dit toch een toprubriekquote:
Slechts 2000 views, onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit is één van de mooiste fragmenten ooit.
GROEN DUIMPJE VOOR DE MOEITE!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil dat die filmpjes van Superbeelden die rechtstreeks waren gericht aan zijn abonnees weer zien.
De uploader heeft die toen om onbekende redenen verwijderd.
Nee, je weet best wat ik bedoel.quote:
Ja dat waren inderdaad belachelijke video's. Gaan we het er hier godverdomme weer over hebben?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, je weet best wat ik bedoel.
Nee hoor, ik vond het hilarisch. Jammer dat je ons dit niet gunt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat waren inderdaad belachelijke video's. Gaan we het er hier godverdomme weer over hebben?
WIL JIJ SCOREN MET OUD ZEER? WIL JE DAT WEER MET JOUW IN DE HAREN VLIEG? VIND JE DAT LEUK?
KUTTEKOP!quote:
Laat je niet in de maling nemen door die snelle vogel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat waren inderdaad belachelijke video's. Gaan we het er hier godverdomme weer over hebben?
WIL JIJ SCOREN MET OUD ZEER? WIL JE DAT WEER MET JOUW IN DE HAREN VLIEG? VIND JE DAT LEUK?
http://www.dumpert.nl/med(...)/die_mannschaft.htmlquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:25 schreef Pascalus het volgende:
Ik kan het filmpje van "Ik sta volledig achter..... die Mannschaft!" niet meer vinden.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:25 schreef Pascalus het volgende:
Ik kan het filmpje van "Ik sta volledig achter..... die Mannschaft!" niet meer vinden.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)/die_mannschaft.html
danke schönquote:
Zou je wel denken als je hun Engelse uitspraak hoort.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is Danny Vera en zijn bandje stoned of zo, met hun zonnebrillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |