Tour du mer de l'IJssel?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
Of is het meer een: Giro del Lago di IJssel?
Dit lied moeten jullie natuurlijk even uit het hoofd leren om lekker te zingen op de fiets onderweg.quote:
Dat kan hem wel geweest zijn, ik ben goed in net het verkeerde pad kiezenquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:13 schreef Wombcat het volgende:
En bij Treis-Karden als je aan de verkeerde oever fietst (zuidoever), want dan moet je daar idd een vervelende bult over. Aan de andere oever fiets je daar gewoon vlak (en kom je langs Cochem).
Is een flink steile bult, ik denk een km of 2-2,5, met een flink stuk van 10% erin. En in de afdaling een flink stuk van 15%, dus je was snel weer beneden dan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dat kan hem wel geweest zijn, ik ben goed in net het verkeerde pad kiezen![]()
Harz gebergte misschien?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:59 schreef Patroon het volgende:
Nu wil ik eigenlijk wel naar een gebied waar we mooi kunnen fietsen met wat heuvels/bergen.
Ja dat zag ik ook. Is ook zeker een optie! Mooi daar?quote:
Gewoon goede kant kiezenquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:59 schreef Patroon het volgende:
Jongens,
Omdat de kans bestaat dat de oma van mijn vriendin komt te overlijden tijdens onze vakantie willen we eigenlijk niet verder weg dan max 5uren rijden vanuit Leeuwarden. Nu wil ik eigenlijk wel naar een gebied waar we mooi kunnen fietsen met wat heuvels/bergen. Vogezen vinden wij te regenachtig (ouders waren er vorige week paar dagen en weer alleen maar regen).
Jullie nog ideeën?
tecklenberg?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:59 schreef Patroon het volgende:
Jongens,
Omdat de kans bestaat dat de oma van mijn vriendin komt te overlijden tijdens onze vakantie willen we eigenlijk niet verder weg dan max 5uren rijden vanuit Leeuwarden. Nu wil ik eigenlijk wel naar een gebied waar we mooi kunnen fietsen met wat heuvels/bergen. Vogezen vinden wij te regenachtig (ouders waren er vorige week paar dagen en weer alleen maar regen).
Jullie nog ideeën?
Aywaille anders Provincie Namen of provincie Luxemburg in België.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:59 schreef Patroon het volgende:
Jongens,
Jullie nog ideeën?
Zwarte woud?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:04 schreef Patroon het volgende:
[..]
al te vaak geweest. Te klein gebied om 2 weken leuk te fietsen.
Wat ik er van zie wel...De route naar berlijn (de R1) gaat door de harz, en is daar kennelijk mooi, uitdagend, maar ook niet overal even goed verhard. Dat is voor racefietsen natuurlijk niet handig alleen, dus dat zou je even moet nakijken. Is misschien meer een wandelgebeid, dan een fietsparadijs.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook. Is ook zeker een optie! Mooi daar?
Oh shit, ik dacht dat dat naast luxemburg zatquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's 8 uur rijden.
Rondom Winterberg (Sauerland) kun je ook leuk fietsen.
Meer regen dan vogezenquote:
Meer regen dan vogezenquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Aywaille anders Provincie Namen of provincie Luxemburg in België.
Meer regen dan vogezenquote:
Da's 't Saarland toch? (niet te verwarren met Sauerland)quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh shit, ik dacht dat dat naast luxemburg zat
Inderdaadquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's 8 uur rijden.
Rondom Winterberg (Sauerland) kun je ook leuk fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |