SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okquote:Op maandag 7 juli 2014 22:06 schreef DrDentz het volgende:
OP correctie:
Zondag 6 juli: Wim Kieft en Lee Towers Michael Boogerd
Ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:07 schreef Caland het volgende:
Is het derde deel nog het terugkijken waard?
Wie zegt dat hij dat niet acteert.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is een feit van algemene bekendheid dat Derksen een erg slechte acteur is
Dus dit is echt
Hij zegt altijd dat het hem allemaal niks interesseert, alleen komt hij zo niet echt over.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef Roceco het volgende:
[..]
Dan heb je Gijp aan het begin niet gezien... Meesterlijke acteur is hij dan hoor.
Waar staat de laatste uitzending Johan?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage Hans.
elsierd is toch wel het hoogtepunt van deze serie.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het mooist was nog de uithaal van de Vos
Al vond ik die karakterrol in de KPN reclame niet slecht.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus dit is echt
Die was serieus best goedquote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Al vond ik die karakterrol in de KPN reclame niet slecht.
De Martquote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Dan ben je nóg stommer dan je eruit ziet.
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef Stefanovich het volgende:
Oke misschien niet afgesproken werk, maar denk wel dat Derksen op deze manier (zoals Gijp ook aangaf dat Derksen dat gezegd heeft) de kijkcijfers wil opkrikken.
Het kwam in ieder geval realistischer over dan zijn reclamespot voor dat energiebedrijf.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus dit is echt
You da MVP.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef VMSDKR het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f4f-0ffd542550a0.mp4
Hier is ie
Thnx, wanneer begint fittie?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef VMSDKR het volgende:
Hier is ie
Oh, weet jij hoe ik eruit zie dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Dan ben je nóg stommer dan je eruit ziet.
Jij snapt wel meer dingen niet denk ik.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Snap eigenlijk niet dat er een vrouw is te vinden die het met zo'n gevoelloze galbak als Derksen uithoudt.. al gaat hij wel leuk om met die hond van hem
Ze hebben Fox tot op het bot afgekloven, v Peperstraaten en van Halst wel 20x met de grond gelijk gemaakt. Ik denk dat er nog wel een pietsie rancune daar zit.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef Grifte het volgende:
Als de beelden bij FOX dan ook nog kunnen worden opgekocht omdat Foxie toch geen showtje meer maakt, kan je weer toffe showtjes maken. Hoeft niet per se beter te zijn, maar je merkt wel dat met al dat geneuzel met die boekies etc de sleet er wel inkomt, al viel dat gedurende het reguliere seizoen nog wel mee.
Sierd wordt altijd afgekraakt door Johan, normaal kan Sierd daar wel om lachen, maar nu zag hij de kans schoon om een trap terug te geven. Gewoon humor was dat en het enige grappige van deze showquote:Op maandag 7 juli 2014 22:16 schreef JaneDoe het volgende:
snap eigenlijk niet zo goed waarom sierd moest uithalen naar johan
die heeft in die column niets meer gezegd dan wat hij al weken roept tijdens de uitzending... uitgerekend vandaag issie ineens op zn pik getrapt over 2 zinnetjes in een tirade tegen rené
en over die vi journalisten; waarom praten ze dan wel met sierd?
Speelde natuurlijk al langer, maar als Gijp en Derksen alles op tafel gooien kan hij het natuurlijk ook ongestraft doenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:16 schreef JaneDoe het volgende:
die heeft in die column niets meer gezegd dan wat hij al weken roept tijdens de uitzending... uitgerekend vandaag issie ineens op zn pik getrapt over 2 zinnetjes in een tirade tegen rené
ja best zwak dus eigenlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Sierd wordt altijd afgekraakt door Johan, normaal kan Sierd daar wel om lachen, maar nu zag hij de kans schoon om een trap terug te geven. Gewoon humor was dat en het enige grappige van deze show
Dat van die VI journalisten heeft Sierd verzonnen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:16 schreef JaneDoe het volgende:
Ik denk dat ze de reclame op RTL wel kunnen gebruiken, volgens mij zitten ze nog lang niet aan het gewenste aantal kijkers. En omdat VI op rtl zit hebben ze meer mogelijkheden mbt reclame etc.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze hebben Fox tot op het bot afgekloven, v Peperstraaten en van Halst wel 20x met de grond gelijk gemaakt. Ik denk dat er nog wel een pietsie rancune daar zit.
Bovendien is Fox allen maar gebaat door het vedwijnen van VI
Johan heeft al heel vaak commentaar op Sierd gehad en Sierd reageert daar, als hij de kans heeft, weer graag op met commentaar richting Johan. Dit vond hij wel een mooie kans om hem nog even een keer aan te pakken.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:16 schreef JaneDoe het volgende:
En hun dachten dat 10 van die schijtitems als selfie van de dag etc helpen?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:19 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de reclame op RTL wel kunnen gebruiken, volgens mij zitten ze nog lang niet aan het gewenste aantal kijkers. En omdat VI op rtl zit hebben ze meer mogelijkheden mbt reclame etc.
Komt omdat iedereen elkaar nu op z'n pik heeft getraptquote:Op maandag 7 juli 2014 22:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar dat kun je ook van Derksen's column zeggen
Vanaf nu gewoon Tour du Jour met Gijp aan de bar over het voetbal.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:20 schreef Slobeend het volgende:
Tour du Jour moet het maar overnemen, Boogie is wel in vorm.
klopt, maar t komt nu over of sierd zich in een ruzie mengt waar hij niks meer te maken heeft, dat bedoelde ik meerquote:Op maandag 7 juli 2014 22:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar dat kun je ook van Derksen's column zeggen
Niks mis mee.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vanaf nu gewoon Tour du Jour met Gijp aan de bar over het voetbal.
Beter dan gisteren, dat was pijnlijk..quote:Op maandag 7 juli 2014 22:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Zelfs als hij rustig doet is het een act.![]()
Dit dus. Laat Gertje, Boogie en Eddy de show maar overnemen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:20 schreef Slobeend het volgende:
Tour du Jour moet het maar overnemen, Boogie is wel in vorm.
Ik vind het wel mooi, net als zijn twitterreacties op mensen die commentaar op hem hadden.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Zelfs als hij rustig doet is het een act.![]()
In het jaar met de befaamde dug-out is de omzet van de Gamma volgens de jaarcijfers met 4,43% gestegen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En hun dachten dat 10 van die schijtitems als selfie van de dag etc helpen?
Gert Jakobs kan beter thuisblijven. Die 3 anekdotes over de ronde van Stiphout kennen we nu wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus. Laat Gertje, Boogie en Eddy de show maar overnemen.
Je moet niet aan een dood paard trekken.
Dat zal wel dezelfde toon hebben als die 'achter de schermen van vi' stukjes die in de vi stonden, tenminste dat was jaren geleden zo. Maar lees de papieren vi al jaren niet meer. Dat boekje zal nou echt geen succes meer worden.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:25 schreef Heufd het volgende:
Maar een boekje over het reilen en zeilen achter de schermen bij VI, is er iemand die daar op zit te wachten?
jaquote:Op maandag 7 juli 2014 22:29 schreef Heeinz het volgende:
Is het wel de volledige uitzending die op gemist komt? Las dat Sierd één en ander had gezegd, zouden ze dat eruit knippen?
Gijp deed voor VI ook al vrij lucratieve lezinkjes tho.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:31 schreef Zipportal het volgende:
Sierd is op zijn pik getrapt. En Gijp heeft ordinair zijn zakken lopen vullen. Ondankbare hond. Hij heeft alles aan VI te danken.
-Gijpmergjes
-Bordspel
-Boekjes
-Die Gijpvogel van de Kruidvat
Johan net zo goed, Gijp was nog heel mild in dat interview, vergeleken met Johan.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:31 schreef Zipportal het volgende:
Sierd is op zijn pik getrapt. En Gijp heeft ordinair zijn zakken lopen vullen. Ondankbare hond. Hij heeft alles aan VI te danken.
-Gijpmergjes
-Bordspel
-Boekjes
Ja, maar dit is andere koek.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gijp deed voor VI ook al vrij lucratieve lezinkjes tho.
Ik niet.. ik vond het al opvallend dat in het boek over Kieft niks staat over zijn ervaringen bij VI. Ik begrijp nu waarom.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:25 schreef Heufd het volgende:
Maar een boekje over het reilen en zeilen achter de schermen bij VI, is er iemand die daar op zit te wachten?
Da's snel!quote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef VMSDKR het volgende:
Hier is ie
Slaat werkelijk nergens op. Tijdens de kerstspecial hebben we al genoeg inzicht gekregen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:25 schreef Heufd het volgende:
Siert op 25min.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:29 schreef Heeinz het volgende:
Is het wel de volledige uitzending die op gemist komt? Las dat Sierd één en ander had gezegd, zouden ze dat eruit knippen?
Dankzij het boekje is de uitgeverij van Johan wel goede zaken gaan doen. Zonder Gijp waren al die andere boekjes er waarschijnlijk niet zo snel gekomen, werkt beide kanten op.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:31 schreef Zipportal het volgende:
-Gijpmergjes
-Bordspel
-Boekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |