Wie zegt dat hij dat niet acteert.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is een feit van algemene bekendheid dat Derksen een erg slechte acteur is
Dus dit is echt
Hij zegt altijd dat het hem allemaal niks interesseert, alleen komt hij zo niet echt over.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef Roceco het volgende:
[..]
Dan heb je Gijp aan het begin niet gezien... Meesterlijke acteur is hij dan hoor.
Waar staat de laatste uitzending Johan?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage Hans.
elsierd is toch wel het hoogtepunt van deze serie.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het mooist was nog de uithaal van de Vos
Al vond ik die karakterrol in de KPN reclame niet slecht.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus dit is echt
Die was serieus best goedquote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Al vond ik die karakterrol in de KPN reclame niet slecht.
De Martquote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Dan ben je nóg stommer dan je eruit ziet.
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef Stefanovich het volgende:
Oke misschien niet afgesproken werk, maar denk wel dat Derksen op deze manier (zoals Gijp ook aangaf dat Derksen dat gezegd heeft) de kijkcijfers wil opkrikken.
Het kwam in ieder geval realistischer over dan zijn reclamespot voor dat energiebedrijf.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus dit is echt
You da MVP.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef VMSDKR het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f4f-0ffd542550a0.mp4
Hier is ie
Thnx, wanneer begint fittie?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef VMSDKR het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f4f-0ffd542550a0.mp4
Hier is ie
Oh, weet jij hoe ik eruit zie dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Dan ben je nóg stommer dan je eruit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |