Auwtsj..... Dat is niet tof. Ik was van de week ook super bang want onze gastmoederkat zat op het konijn van de buren te azen. Ik ben dan standaard bang en ze was ontsnapt. Wat ook nog niet eens mag!!!! Maarja, niks gebeurd gelukkig.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
In een doos. Vinden ze prachtig.
[..]
Mijn oude buurvrouw had vier katten. Raad eens waar die vier katten graag zaten. En welke vijver ze graag leegvisten
. En welke cavia's ze oppeuzelden
.
Wat een rel is dat geweest, zeg.
Ah, condooms aan het inkopen dus. Dan komt een grootverpakking mooi van pas zou je denken.quote:
Ja kanquote:Op maandag 7 juli 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
In een doos. Vinden ze prachtig.
[..]
Mijn oude buurvrouw had vier katten. Raad eens waar die vier katten graag zaten. En welke vijver ze graag leegvisten
. En welke cavia's ze oppeuzelden
.
Wat een rel is dat geweest, zeg.
Dat vind ik zielig, sowieso creeeren de eigenaren de mogelijkheid, de katten maken er slechts gebruik van.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De eigenaren? In stukjes hakken en meegeven met het vuilnis. Of de lichamen in gebluste kalk dumpen. Zoveel mogelijkheden.
Het is een latina.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of ze was Mexicaans en zit in de US? Ik weet het ook allemaal niet precies hoor
Latina in LAquote:Op maandag 7 juli 2014 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of ze was Mexicaans en zit in de US? Ik weet het ook allemaal niet precies hoor
Ik wil hier niet aan denkenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, condooms aan het inkopen dus. Dan komt een grootverpakking mooi van pas zou je denken.
Ik heb de KPD foto's gezienquote:
Ijsthee ook.. En melk, en als je kaas wilt, de eerste optie die je ziet is 160! plakjes...quote:Op maandag 7 juli 2014 19:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Amerika he. Waar je coca cola standaard vanaf 1.5 liter koopt.![]()
![]()
![]()
Nee, dat was inderdaad niet tof.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Auwtsj..... Dat is niet tof. Ik was van de week ook super bang want onze gastmoederkat zat op het konijn van de buren te azen. Ik ben dan standaard bang en ze was ontsnapt. Wat ook nog niet eens mag!!!! Maarja, niks gebeurd gelukkig.
Lekker toch!!! Goedkoper dan hier?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ijsthee ook.. En melk, en als je kaas wilt, de eerste optie die je ziet is 160! plakjes...
Nou ja misschien is het niet per de nodig inderdaad. Kan de woonkamerdeur ook dichthouden natuurlijk.quote:
Je wil ze zien?quote:
Volgens mij lees jij Air zijn post verkeerd, muppetquote:Op maandag 7 juli 2014 19:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja kan
[..]
Dat vind ik zielig, sowieso creeeren de eigenaren de mogelijkheid, de katten maken er slechts gebruik van.
Ik heb geen flauw idee, de buren hebben hun hele tuin in principe afgeschermd met een superhoge haag dus heb dat hele beest nog nooit gezien maar je hoort hem zo knabbelen aan het drinkflesjequote:Op maandag 7 juli 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat was inderdaad niet tof.
Over konijnen hoef je je niet echt zorgen te maken, in principe. Die zijn sterker dan katten. Tenzij het een mini-konijn is. Onze Franse Hangoren waren echte kattenmeppers.
Er zijn er wel meer die Air zijn superieure humor niet snappenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij Air zijn post verkeerd, muppet.
Sssstquote:Op maandag 7 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij Air zijn post verkeerd, muppet.
Neequote:
Ahwquote:Op maandag 7 juli 2014 20:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, de buren hebben hun hele tuin in principe afgeschermd met een superhoge haag dus heb dat hele beest nog nooit gezien maar je hoort hem zo knabbelen aan het drinkflesjeen het buurjongetje had het erover.
Misschien wil hij hem wel even doorsturen naar jequote:
Jijquote:Op maandag 7 juli 2014 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer die Air zijn superieure humor niet snappen
Doei druk dingquote:Op maandag 7 juli 2014 20:02 schreef Tamashii het volgende:
Nou, ik ga iets anders doen. De wodka heeft me na een miniglaasje al kapot gemaakt.![]()
Veel plezier nog iedereen
Maar wel veel meer?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee
Alles is gewoon duurder..
Ik heb nu ham, brood, ijsthee, amerikaanse pannenkoeken cornflakes en bananen.. Was 20 dollar kwijt
het ging over de eigenaren...quote:Op maandag 7 juli 2014 19:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja kan
[..]
Dat vind ik zielig, sowieso creeeren de eigenaren de mogelijkheid, de katten maken er slechts gebruik van.
als je katten buiten komen en je buren hebben er last van, kun je er eigenlijk alsnog weinig aan doen, of je moet de tuin afzetten, maar dat is bij sommige tuinen haast niet mogelijk. Dus vaak is het wel mooi praten, maar kun je weinig.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef Samzz het volgende: [..]
Was mijn oude buurvrouw maar zo meegaand.
Die wil ik ook! Zo schattig <3quote:Op maandag 7 juli 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw. Konijntjes zijn zo leuk. De laatste keer dat ik verliefd was, was op een Vlaamse Reus moeder met haar zes baby's
.
Maar voor de rest is alles daar wel goedkoper als ik me niet vergis.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee
Ik heb nu ham, brood, ijsthee, amerikaanse pannenkoeken cornflakes en bananen.. Was 20 dollar kwijt
Niet mee eens.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je katten buiten komen en je buren hebben er last van, kun je er eigenlijk alsnog weinig aan doen, of je moet de tuin afzetten, maar dat is bij sommige tuinen haast niet mogelijk. Dus vaak is het wel mooi praten, maar kun je weinig.
Gimme some credit my dear!!quote:
Hoeveel euro is dat?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee
Wow, knap ventje.quote:
Hmm nee, ik heb express gezicht naar mindere verpakkingenquote:
Ja, dat klinkt wel bekend. Niet dat ik wil zeggen dat ik alle superieure humor snap, hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gimme some credit my dear!!
Maar het valt me wel op dat er mensen zijn die alleen de simpele humor snappen en als er echt een nadenkertje wordt gepost reageren ze daar heel serieus op enz. Zo sneu
Niet aardig.quote:
De snor doet het 'm hequote:Op maandag 7 juli 2014 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, knap ventje.Al die kattenfapperts hier.
... zegt degene die alleen maar poesjes in bed wil hebben.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:04 schreef Fascination het volgende:
Ik ook niet altijd alles hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt wel bekend. Niet dat ik wil zeggen dat ik alle superieure humor snap, hoor.
Metro is de hele dag voor 5 dollar, dat is wel goedkoop jaquote:Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar voor de rest is alles daar wel goedkoper als ik me niet vergis.
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet aardig.Ik heb vakantie ja! Net een week!
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Metro is de hele dag voor 5 dollar, dat is wel goedkoop ja
Moet ik alleen 't station vinden
ehh, ik zeg gewoon wat veel mensen zeggen die katten hebben.quote:
Neuh, ze komt naar 't hotel sowieso eerst, ze wilde wel een massage voor d'r nek.. En als 't goed is ging ze de meeste dagen voor me kokenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Maar je gaat vanavond je Latina zien? Ga je romantisch uit eten ofzo? Wordt het echt een date?
dat vind ik nou juist grappig om te doen, er serieus op reagerenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gimme some credit my dear!!
Maar het valt me wel op dat er mensen zijn die alleen de simpele humor snappen en als er echt een nadenkertje wordt gepost reageren ze daar heel serieus op enz. Zo sneu
Hihi.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat vind ik nou juist grappig om te doen, er serieus op reageren
Dat had ik bij jou dus al door, kan leuke discussies opleverenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat vind ik nou juist grappig om te doen, er serieus op reageren
jij wil Lenny ook!quote:Op maandag 7 juli 2014 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hij is echt beeldschoonquote:Op maandag 7 juli 2014 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
mensen denken daardoor wel regelmatig dat ik dom ben ofzo, doe het irl nl ookquote:Op maandag 7 juli 2014 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat had ik bij jou dus al door, kan leuke discussies opleveren
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat je als katteneigenaar niks kunt.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ehh, ik zeg gewoon wat veel mensen zeggen die katten hebben.
Ze kunnen niks. Sommige tuinen zijn nauwelijks geschikt om af te bakenen en als alleen de buurvrouw van drie deuren verderop er last van heeft, ga je natuurlijk niet al die moeite doen, dat moet ze dan maar zelf doen.
Je kan niks.
SMEG!!!!quote:Op maandag 7 juli 2014 20:10 schreef smegmanus het volgende:
Moet ik hier zijn voor een sexdate met een gewillige FOK!ster? gr gr een onzekere steenbok.
Ghehe kan ook leuk zijn tochquote:Op maandag 7 juli 2014 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mensen denken daardoor wel regelmatig dat ik dom ben ofzo, doe het irl nl ook
Uitzondering.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij wil Lenny ook!
En ik houd ook van honden
wat zoek je?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:10 schreef smegmanus het volgende:
Moet ik hier zijn voor een sexdate met een gewillige FOK!ster? gr gr een onzekere steenbok.
Pleonasme gespotquote:Op maandag 7 juli 2014 20:10 schreef smegmanus het volgende:
Pleonasme is vies man.quote:
dat denken ze vaakquote:Op maandag 7 juli 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat je als katteneigenaar niks kunt.
Die eerste.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hij is echt beeldschoon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moest ff naar beneden rennen, knol ontsnapt.
dat kan als je dat van kleins af aan doet, bij asielkatten die buiten gewend zijn, is het vaak nauwelijks te doen helaas.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja je zou die beesten gewoon binnen kunnen houden
Doeegquote:Op maandag 7 juli 2014 20:14 schreef smegmanus het volgende:
Nou ik ga weer, liefde ditdatalles + kusje voor de dames die zich aangesproken voelen. xoxoxoxo
Denk je dat dat niet gebeurtquote:Op maandag 7 juli 2014 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze zouden het vanuit dierenasiels enzo ok meer moeten promoten, je kat binnen of iig in de tuin houden.
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat je moet zeiken en zeuren om eindelijk duidelijkheid te krijgen
ik heb het nog nooit meegemaakt en ik heb verschillende asielkatten gehad.quote:
dat is wel vervelend jaquote:Op maandag 7 juli 2014 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Tinderslet?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Tinderslet deed raar de afgelopen tijd. Al een paar keer gevraagd wat er was enz.quote:
Ik zei het er wel altijd standaard bij. Bij ons asiel gebeurt dat sowieso (hoor mij praten over ons asielquote:Op maandag 7 juli 2014 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit meegemaakt en ik heb verschillende asielkatten gehad.
Ik bedoelde ook niet dat het nooit gebeurt, maar het is volgens mij niet standaard. (Poes die we nu hebben hebben ze er ook niets over gezegd)
Dan dat andere ding, hoe heet 't... Exotic. Wat overigens ook gewoon een Pers isquote:
Kennelijk was het nodig... Mannen zijn toch ook wel vreemd, héquote:Op maandag 7 juli 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tinderslet deed raar de afgelopen tijd. Al een paar keer gevraagd wat er was enz.
Uiteindelijk gisteren behoorlijk aan het zeiken gegaan (zoals alleen een vrouw dat kan zeg maar)
Vandaag eindelijk te horen gekregen wat er was.
Ja echt he!!quote:Op maandag 7 juli 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kennelijk was het nodig... Mannen zijn toch ook wel vreemd, hé.
En? Wat was er?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Tinderslet deed raar de afgelopen tijd. Al een paar keer gevraagd wat er was enz.
Uiteindelijk gisteren behoorlijk aan het zeiken gegaan (zoals alleen een vrouw dat kan zeg maar)
Vandaag eindelijk te horen gekregen wat er was.
Hoe kwam het topic dan in F&F terecht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |