dat kan als je dat van kleins af aan doet, bij asielkatten die buiten gewend zijn, is het vaak nauwelijks te doen helaas.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja je zou die beesten gewoon binnen kunnen houden
Doeegquote:Op maandag 7 juli 2014 20:14 schreef smegmanus het volgende:
Nou ik ga weer, liefde ditdatalles + kusje voor de dames die zich aangesproken voelen. xoxoxoxo
Denk je dat dat niet gebeurtquote:Op maandag 7 juli 2014 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze zouden het vanuit dierenasiels enzo ok meer moeten promoten, je kat binnen of iig in de tuin houden.
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat je moet zeiken en zeuren om eindelijk duidelijkheid te krijgen
ik heb het nog nooit meegemaakt en ik heb verschillende asielkatten gehad.quote:
dat is wel vervelend jaquote:Op maandag 7 juli 2014 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Tinderslet?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Tinderslet deed raar de afgelopen tijd. Al een paar keer gevraagd wat er was enz.quote:
Ik zei het er wel altijd standaard bij. Bij ons asiel gebeurt dat sowieso (hoor mij praten over ons asielquote:Op maandag 7 juli 2014 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit meegemaakt en ik heb verschillende asielkatten gehad.
Ik bedoelde ook niet dat het nooit gebeurt, maar het is volgens mij niet standaard. (Poes die we nu hebben hebben ze er ook niets over gezegd)
Dan dat andere ding, hoe heet 't... Exotic. Wat overigens ook gewoon een Pers isquote:
Kennelijk was het nodig... Mannen zijn toch ook wel vreemd, héquote:Op maandag 7 juli 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tinderslet deed raar de afgelopen tijd. Al een paar keer gevraagd wat er was enz.
Uiteindelijk gisteren behoorlijk aan het zeiken gegaan (zoals alleen een vrouw dat kan zeg maar)
Vandaag eindelijk te horen gekregen wat er was.
Ja echt he!!quote:Op maandag 7 juli 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kennelijk was het nodig... Mannen zijn toch ook wel vreemd, hé.
En? Wat was er?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Tinderslet deed raar de afgelopen tijd. Al een paar keer gevraagd wat er was enz.
Uiteindelijk gisteren behoorlijk aan het zeiken gegaan (zoals alleen een vrouw dat kan zeg maar)
Vandaag eindelijk te horen gekregen wat er was.
Hoe kwam het topic dan in F&F terecht?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |