Dit dus.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:29 schreef Sjeen het volgende:
Mijn hemel... Doe iets aan je zelfvertrouwen
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:31 schreef tennisliefde22 het volgende:
Dus jullie vinden het normaal dat hij een praatje maakt met een barvrouw, vraagt om haar naam en vraagt of ze een trio wil met ons? Als jullie zelf een vriendin hebben, zouden jullie dat ook kunnen doen?
Als ik een behoorlijk bakkie op heb? Vast wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:31 schreef tennisliefde22 het volgende:
Dus jullie vinden het normaal dat hij een praatje maakt met een barvrouw, vraagt om haar naam en vraagt of ze een trio wil met ons? Als jullie zelf een vriendin hebben, zouden jullie dat ook kunnen doen?
Nee, ik vind het niet normaal. Maar dit is FOK hequote:Op maandag 7 juli 2014 18:31 schreef tennisliefde22 het volgende:
Ik vind dat je gelijk hebt TS, beetje raar van je vriend. Ook zonder te weten of je hier wel voor open staat?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:31 schreef tennisliefde22 het volgende:
Als ik dronken ben vervagen mijn grenzen wel behoorlijk. Heb jij nog nooit iets geks gedaan onder de invloed van alcohol? En het vragen, wil niet zeggen dat je er ook iets mee wil doen.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:31 schreef tennisliefde22 het volgende:
Misschien wilde hij je verrassen oid? Geen idee, nooit echt interesse gehad in een trio dus kan die gedachtegang niet helemaal volgenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:41 schreef tennisliefde22 het volgende:
We hebben het er wel eens over gehad en het zou wat anders zijn als ik er bij was, maar ik was er niet bij en hij heeft het me ook nooit vertelt. Hij heeft ook gezegd dat hij haar later nog heeft opgezocht op facebook om te kijken hoe ze er uitzag etc.
Ik doe het elke week.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:31 schreef tennisliefde22 het volgende:
Das de definitie van een verrassing he.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:43 schreef tennisliefde22 het volgende:
Verrassen? Hij heeft het al die tijd voor me verzwegen
Dus jullie hebben het besproken, heb je per ongeluk niet gezegd dat wanneer jullie een geschikte meid zouden tegenkomen er wel mogelijkheden zouden kunnen zijn?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:41 schreef tennisliefde22 het volgende:
We hebben het er wel eens over gehad en het zou wat anders zijn als ik er bij was, maar ik was er niet bij en hij heeft het me ook nooit vertelt. Hij heeft ook gezegd dat hij haar later nog heeft opgezocht op facebook om te kijken hoe ze er uitzag etc.
Nee, als we het zouden doen, zouden er samen naar op zoek gaan. Hij wist ook wel dat ik het niet leuk zou vinden want anders heeft hij het niet nooit tegen me gezegd.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:45 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Dus jullie hebben het besproken, heb je per ongeluk niet gezegd dat wanneer jullie een geschikte meid zouden tegenkomen er wel mogelijkheden zouden kunnen zijn?
Je vergeet optie 4: jij blijft bij hem, maar hij dumpt jou en gaat er vandoor met de barvrouw.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij heeft 't voor elkaar!
Er zijn 3 opties:
1. jij dumpt hem. In dat geval heeft hij alweer een nieuwe scharrel klaarstaan, achter de bar.
2. jij blijft bij hem. Hij blijft jou doen.
3. jij blijft bij hem en gaat akkoord met een trio. Hij doet jou en de barvrouw.
Held!
Tevens: don't get your panties in a twist
Oh ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:52 schreef Bombvis het volgende:
Je vergeet optie 4: jij blijft bij hem, maar hij dumpt jou en gaat er vandoor met de barvrouw.
Ziehier het probleem.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:56 schreef tennisliefde22 het volgende:
Dank voor reacties. Voel me wel zwaar kut
Maar wat is het probleem dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:56 schreef tennisliefde22 het volgende:
Dank voor reacties. Voel me wel zwaar kut en hier heb ik niet zoveel aan. Had het inderdaad beter niet op dit forum kunnen vragen.
En blijkbaar met een barvrouw die hij zwaar aantrekkelijk vond. En het niet aan me heeft verteld (terwijl zij er blijkbaar ook nog eens voor open stond ) Dat is inderdaad het probleem.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:04 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Maar wat is het probleem dan?
Alleen maar dat hij in een dronken bui een seksueel fantasie'tje besprak met een barvrouw?
Jealousy detected.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:12 schreef tennisliefde22 het volgende:
En blijkbaar met een barvrouw die hij zwaar aantrekkelijk vond. En het niet aan me heeft verteld (terwijl zij er blijkbaar ook nog eens voor open stond ) Dat is inderdaad het probleem.
Tja, hij zal het niet aan een lelijke meid vragen.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:12 schreef tennisliefde22 het volgende:
[..]
En blijkbaar met een barvrouw die hij zwaar aantrekkelijk vond. En het niet aan me heeft verteld (terwijl zij er blijkbaar ook nog eens voor open stond ) Dat is inderdaad het probleem.
En, zijn de reacties op het vivaforum wel naar je zin?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:56 schreef tennisliefde22 het volgende:
Dank voor reacties. Voel me wel zwaar kut en hier heb ik niet zoveel aan. Had het inderdaad beter niet op dit forum kunnen vragen.
Hahaquote:Op maandag 7 juli 2014 20:19 schreef babsjuh het volgende:
[..]
En, zijn de reacties op het vivaforum wel naar je zin?
http://forum.viva.nl/quote:Op maandag 7 juli 2014 18:56 schreef tennisliefde22 het volgende:
Trek het je niet aan. Dit forum is een broeiplaats van eenzame seksloze nerds, dus daar zou ik maar niet al te veel waarde aan hechtenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:56 schreef tennisliefde22 het volgende:
heb jij er naar gevraagd? Nee, dan heeft hij het niet verzwegen.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:43 schreef tennisliefde22 het volgende:
Verrassen? Hij heeft het al die tijd voor me verzwegen
Ik heb eerlijk gezegd in een dronken bui ook wel eens wat geile praat opgehangen, hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 19:12 schreef tennisliefde22 het volgende:
Ik zou willen dat je wist hoe ik eruit zagquote:Op maandag 7 juli 2014 19:38 schreef bosa_kaba het volgende:
Waarschijnlijk gedraag jij je thuis als een slons met kort pittig kapsel en wil TS eens een echt knap meisje ontmoeten. Hij zal het je eerlijk vertellen hoor. Als hij op een dag plotseling thuiskomt om al zijn spullen op te halen en in te trekken bij zijn nieuwe vlam die hij tot nu toe voor je achter heeft gehouden
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:56 schreef tennisliefde22 het volgende:
inderdaad met de hoop op betere reacties.
Zelfs op viva vindt men het normaalquote:Op maandag 7 juli 2014 18:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet normaal. Maar dit is FOK he
je bedoelt reacties die meer in jouw straatje liggen?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:56 schreef tennisliefde22 het volgende:
Haha ja, heb t maar ff op viva gegooid: inderdaad met de hoop op betere reacties. Ik heb er niet naar gevraagd nee, maar zoiets vind ik toch wel iets om uit jezelf te vertellen, ik zou het zelf namelijk wel zeggen.
Helaas voor TS verschillen de reacties daar niet bijzonder veel met de reacties hierquote:Op maandag 7 juli 2014 22:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
je bedoelt reacties die meer in jouw straatje liggen?
Ts, heb je nu ook het lef om in te zien dat het aan jou ligt?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:09 schreef Partypoeper het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/234924
Er is natuurlijk wel een verschil tussen "niet op prijs stellen" en huilend weer bij je moeder gaan slapen. Dat t niet de schoonheidsprijs verdient, akkoord, maar ts gedraagt zich als een kind van twee met een driftbui.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:29 schreef cpanker het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ik in jou geval dat ook niet op prijs zou stellen. Hoe dronken je ook bent, je blijft verantwoordelijk voor je eigen acties. Ik vind niet dat je overdrijft.
Dit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:02 schreef Vlier het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil tussen "niet op prijs stellen" en huilend weer bij je moeder gaan slapen. Dat t niet de schoonheidsprijs verdient, akkoord, maar ts gedraagt zich als een kind van twee met een driftbui.
Inderdaad.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:12 schreef tennisliefde22 het volgende:
En hoe zie jij er dan wel niet uit ?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef tennisliefde22 het volgende:
Ik zou willen dat je wist hoe ik eruit zag
En dit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:35 schreef Silenus het volgende:
Ik vind vooral die vriend van je vriend een mongool. Wat denkt die kneus te bereiken door zoiets te gaan vertellen?
Nah, ik ben ook bi, maar dat wil niet zeggen dat ik mijn vriend met een ander wil zien neuken of dat ik zelf de behoefte heb om met een ander te neuken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah de 'trio'-fase. Hij wil dus eigenlijk ernstig graag een ander neuken maar niet zijn relatie kwijt. Ik ken deze fase, al mijn vrienden ook. Helaas zijn dd meeste meisjes spontaan niet meer zo "bi" als het er op aankomt...
het gaat om dat type meisje wat spontaan bi is omdat ze aandacht wil door te zoenen met vriendinnwn in de kroegquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nah, ik ben ook bi, maar dat wil niet zeggen dat ik mijn vriend met een ander wil zien neuken of dat ik zelf de behoefte heb om met een ander te neuken.
Waarom denken veel mannen toch zo vaak dat als je bi bent je automatisch ook wel in bent voor een trio?
Daarom ben je nog singlequote:Op maandag 7 juli 2014 18:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet normaal. Maar dit is FOK he
Inderdaadquote:
Een pityfuck mocht het uitgaan. Of een trio.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:35 schreef Silenus het volgende:
Ik vind vooral die vriend van je vriend een mongool. Wat denkt die kneus te bereiken door zoiets te gaan vertellen?
Waarom niet. Je bent niet voor niks bi. Anders zie ik de meerwaarde van het vertellen "ik ben biseksueel" ook niet. Wat heb ik eraan als m'n vriendin gaat vertellen dat ze biseksueel is terwijl ze met mij in een relatie zit en geen trio zou willen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nah, ik ben ook bi, maar dat wil niet zeggen dat ik mijn vriend met een ander wil zien neuken of dat ik zelf de behoefte heb om met een ander te neuken.
Waarom denken veel mannen toch zo vaak dat als je bi bent je automatisch ook wel in bent voor een trio?
Omdat ik ook een relatie met een meisje heb gehad, en dat ik bi ben heeft verders niks met onze relatie te maken maar wel met mij als persoon.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom niet. Je bent niet voor niks bi. Anders zie ik de meerwaarde van het vertellen "ik ben biseksueel" ook niet. Wat heb ik eraan als m'n vriendin gaat vertellen dat ze biseksueel is terwijl ze met mij in een relatie zit en geen trio zou willen.
Kan er niet wakker van liggen..quote:Op maandag 7 juli 2014 18:31 schreef tennisliefde22 het volgende:
Ik denk dat die vriend achter de vriend van TS aan zitquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:51 schreef karr-1 het volgende:
Misschien zit die vriend wel achter TS aan en probeert hij ze op deze manier uit elkaar te krijgen?
Das ook een optie natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat die vriend achter de vriend van TS aan zit
Die gedachte had ik ook. Net zoals dat hij een oogje op de TS misschien heeft. Echter, dat alles doet niets terzake. Evengoed, wil hij een goede vriend voor haar zijn, vind dit "ethisch" niet kunnen en biecht die waarheid daarom aan haar op (brengt daarmee wel het vertrouwen van zijn vriend in diskrediet).quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:17 schreef Lastpost het volgende:
Even los van het hele verhaal, wat een lul is die maat zeg door zoiets door te lullen.
na een hele lange tijd.. denk gewoon een "ff stoer doen" aktie..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:33 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
vind dit "ethisch" niet kunnen en biecht die waarheid daarom aan haar op
ze stond er voor open, jij sluit het niet per definitie uit en hij heeft er verder al een half jaar niets mee gedaanquote:Op maandag 7 juli 2014 19:12 schreef tennisliefde22 het volgende:
[..]
ze stond er voor open, jij sluit het niet per definitie uit en hij heeft er verder al een half jaar niets mee gedaanquote:Op maandag 7 juli 2014 18:41 schreef tennisliefde22 het volgende:
Dat is gewoon een soort humor. Ik zou er gewoon om lachen.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:31 schreef tennisliefde22 het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:29 schreef Sjeen het volgende:
Ik denk eerder dat ze haar computer uit het raam heeft gegooid, want ze durft niet meer op fora te komen..quote:
Waren ze zelfs bij het Opzij forum het met ons eens?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze haar computer uit het raam heeft gegooid, want ze durft niet meer op fora te komen..
Opzij weet ik niet maar op het Viva forum zeiden zij hetzelfde hahaquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:05 schreef Parzival het volgende:
[..]
Waren ze zelfs bij het Opzij forum het met ons eens?
Precies ik was laatst dronken en toen had ik weer een zwerver doodgetrapt. Normaal doe ik dat nooit meer maar ik was dronken enzo en dan vervagen mijn grenzen. Maar niet dat ik dat dan aan mijn vriendin ga vertellen ofzo. Komt alleen maar gezeik van.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als ik dronken ben vervagen mijn grenzen wel behoorlijk. Heb jij nog nooit iets geks gedaan onder de invloed van alcohol? En het vragen, wil niet zeggen dat je er ook iets mee wil doen.
Ongeveer 99% van de vrouwen die reageert vind dat TS zich aanstelt, dus wat is er mis met vrouwen tegenwoordig?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:16 schreef Letstalk het volgende:
Damn wtf is er mis met vrouwen tegenwoordig, als man kun je echt niets meer goed doen lijkt het wel
ja leg dat maar eens uit jonguh!quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ongeveer 99% van de vrouwen die reageert vind dat TS zich aanstelt, dus wat is er mis met vrouwen tegenwoordig?
nee je hebt in dronken bui aan een zwerver gevraagd of je hem in elkaar mocht slaan voor een bukket hotwings en een fles drankquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:19 schreef borbit het volgende:
[..]
Precies ik was laatst dronken en toen had ik weer een zwerver doodgetrapt. Normaal doe ik dat nooit meer maar ik was dronken enzo en dan vervagen mijn grenzen. Maar niet dat ik dat dan aan mijn vriendin ga vertellen ofzo. Komt alleen maar gezeik van.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ongeveer 99% van de vrouwen die reageert vind dat TS zich aanstelt, dus wat is er mis met vrouwen tegenwoordig?
Tuurlijk niet.quote:
quote:Eigenlijk ben ik echt heel kwaad, zit nu ook even bij mijn moeder thuis
Bij heel heel HEEL veel van dit soort R&P topics zou dit ook mijn antwoord zijn. Maar bij deze vind ik t wel wat lullig van de vriend in kwestie, als e rgeen afspraken zijn over open relaties of trio's. Ik zou t ook niet zo waarderen als m'n vriend zomaar op een barvent (of welk beroep dan ook) af zou stappen met de vraag om een trio zonder dat ik t van te voren zou weten.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:29 schreef Sjeen het volgende:
Alsof hij ermee had door gezet. Lijkt mij gevalletje dollen met vrienden. Zou mij niks verbazen als die barvrouwen zulke dingen dagelijks over hun heen krijgen (hehe pun intended?)quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij heel heel HEEL veel van dit soort R&P topics zou dit ook mijn antwoord zijn. Maar bij deze vind ik t wel wat lullig van de vriend in kwestie, als e rgeen afspraken zijn over open relaties of trio's. Ik zou t ook niet zo waarderen als m'n vriend zomaar op een barvent (of welk beroep dan ook) af zou stappen met de vraag om een trio zonder dat ik t van te voren zou weten.
Als ie t van te voren zou vragen zeg ik: JAAAAAAAAAAAAAA!![]()
YOU ARE THE 1 %!!!quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
En die vrienden briefen dat dan daarna door aan de vriendin? Lekker man!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:49 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Alsof hij ermee had door gezet. Lijkt mij gevalletje dollen met vrienden.
Duhquote:Zou mij niks verbazen als die barvrouwen zulke dingen dagelijks over hun heen krijgen (hehe pun intended?)
Nope, ik vind ook dat TS zich aanstelt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:49 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Alsof hij ermee had door gezet. Lijkt mij gevalletje dollen met vrienden. Zou mij niks verbazen als die barvrouwen zulke dingen dagelijks over hun heen krijgen (hehe pun intended?)
[..]
YOU ARE THE 1 %!!!
Ja daarom ben je die 1%. ^^ De overige 99% zeikt over van allesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nope, ik vind ook dat TS zich aanstelt.
T feit al dat je dit uit moet leggenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:27 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ja daarom ben je die 1%. ^^ De overige 99% zeikt over van alles
Volgens mij snap jij mijn reactie niet helemaal, ik schreef eerder dat 99% van de vrouwen in dit topic vind dat de topic starter zich aanstelt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:27 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ja daarom ben je die 1%. ^^ De overige 99% zeikt over van alles
NOOU EEEHEEEEEEN. IK HEB GELIJK EN JIJ LEKKER NIET.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij mijn reactie niet helemaal, ik schreef eerder dat 99% van de vrouwen in dit topic vind dat de topic starter zich aanstelt.
Dan zeg jij dat ik bij de 1% hoor. en dat klopt dus niet.
Wat uitleggen, dat jullie mijn eerste reactie verkeerd begrijpen? 99% van de vrouwen in dit topic vind dat de topic starter zich aanstelt, als ik bij de 1% hoor dan zou ik toch juist van mening zijn dat de TS zich niet aanstelt? Terwijl ik dat wel vind.quote:
Is al goed.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:47 schreef MrGuma het volgende:
[..]
NOOU EEEHEEEEEEN. IK HEB GELIJK EN JIJ LEKKER NIET.
Maar je hebt gelijk, ik interpreteerde het op een of andere manier als andersom. Stupid.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:27 schreef fathank het volgende:
Dit heb je echt niet te accepteren is hetzelfde als vreemdgaan imho je kan er op wachten tot hij het weer een keer gaat doen en als jij niet wil dan wordt het geen trio maar zoekt hij haar alsnog op als jij een dag met vriendinnen op stap bent.
Een man die zeurtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:18 schreef Trebo het volgende:
Ik stel wekelijks aan m'n vriendin een trio voor.. ik heb het gevoel dat die dag steeds dichterbij komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |