Dit dus.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:29 schreef Sjeen het volgende:
Mijn hemel... Doe iets aan je zelfvertrouwen
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:31 schreef tennisliefde22 het volgende:
Dus jullie vinden het normaal dat hij een praatje maakt met een barvrouw, vraagt om haar naam en vraagt of ze een trio wil met ons? Als jullie zelf een vriendin hebben, zouden jullie dat ook kunnen doen?
Als ik een behoorlijk bakkie op heb? Vast wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:31 schreef tennisliefde22 het volgende:
Dus jullie vinden het normaal dat hij een praatje maakt met een barvrouw, vraagt om haar naam en vraagt of ze een trio wil met ons? Als jullie zelf een vriendin hebben, zouden jullie dat ook kunnen doen?
Nee, ik vind het niet normaal. Maar dit is FOK hequote:Op maandag 7 juli 2014 18:31 schreef tennisliefde22 het volgende:
Ik vind dat je gelijk hebt TS, beetje raar van je vriend. Ook zonder te weten of je hier wel voor open staat?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:31 schreef tennisliefde22 het volgende:
Als ik dronken ben vervagen mijn grenzen wel behoorlijk. Heb jij nog nooit iets geks gedaan onder de invloed van alcohol? En het vragen, wil niet zeggen dat je er ook iets mee wil doen.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:31 schreef tennisliefde22 het volgende:
Misschien wilde hij je verrassen oid? Geen idee, nooit echt interesse gehad in een trio dus kan die gedachtegang niet helemaal volgenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:41 schreef tennisliefde22 het volgende:
We hebben het er wel eens over gehad en het zou wat anders zijn als ik er bij was, maar ik was er niet bij en hij heeft het me ook nooit vertelt. Hij heeft ook gezegd dat hij haar later nog heeft opgezocht op facebook om te kijken hoe ze er uitzag etc.
Ik doe het elke week.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:31 schreef tennisliefde22 het volgende:
Das de definitie van een verrassing he.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:43 schreef tennisliefde22 het volgende:
Verrassen? Hij heeft het al die tijd voor me verzwegen
Dus jullie hebben het besproken, heb je per ongeluk niet gezegd dat wanneer jullie een geschikte meid zouden tegenkomen er wel mogelijkheden zouden kunnen zijn?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:41 schreef tennisliefde22 het volgende:
We hebben het er wel eens over gehad en het zou wat anders zijn als ik er bij was, maar ik was er niet bij en hij heeft het me ook nooit vertelt. Hij heeft ook gezegd dat hij haar later nog heeft opgezocht op facebook om te kijken hoe ze er uitzag etc.
Nee, als we het zouden doen, zouden er samen naar op zoek gaan. Hij wist ook wel dat ik het niet leuk zou vinden want anders heeft hij het niet nooit tegen me gezegd.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:45 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Dus jullie hebben het besproken, heb je per ongeluk niet gezegd dat wanneer jullie een geschikte meid zouden tegenkomen er wel mogelijkheden zouden kunnen zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |