ROOOOOOOODquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
waren relatief kleine overtredingen en al krijgt hij geel dat maakt toch niets uit, beter een paar achterin die geel krijgen
Had hij geel gekregen stond hij tenminste op scherp. Was twee x achter elkaar is gewoon geel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
waren relatief kleine overtredingen en al krijgt hij geel dat maakt toch niets uit, beter een paar achterin die geel krijgen
Dat is het hier ook binnenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Binnen ook prima. Terrasdeur staat hier open en het is alsnog maar 24 graden ofzo.
Lekker aan het stoken?quote:
zelfde geldt voor Nederland met al die moffenmeiden in WWIIquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mocht Argentinie winnen is het eigenlijk Duitsland - Duitsland met al dat geimporteerde arische bloed.
Wat maakt dat voor ons nou uit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had hij geel gekregen stond hij tenminste op scherp. Was twee x achter elkaar is gewoon geel.
Denk dat Adi het niet met je eens isquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mocht Argentinie winnen is het eigenlijk Duitsland - Duitsland met al dat geimporteerde arische bloed.
Excuses geaccepteerd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, mijn vriend. Ik zal je niet meer zwart maken.
Wat voorspel jij?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel de beste ploeg van de laatste 4 inderdaad
Wij gaan op t randje van regenseizoen blijkbaar. Zal ook wel pittig worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:26 schreef Saind het volgende:
Luchtvochtigheid een soepele 100%
Ga helemaal stuk hier
Even snel naar Japan gaan. Daar is het straks 200%quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:26 schreef Saind het volgende:
Luchtvochtigheid een soepele 100%
Ga helemaal stuk hier
Ik vlieg niet graag. Daarom ook naar NL liften/treinen voor de finale.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie heeft er al eens met Austrian () gevlogen?
Volgende keer doe ik gewoon hoogseizoen in december ofzo. Nu is het afwisselend je kapot zweten en kapot regenen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij gaan op t randje van regenseizoen blijkbaar. Zal ook wel pittig worden.
Goed tegen al het alcoholquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Volgende keer doe ik gewoon hoogseizoen in december ofzo. Nu is het afwisselend je kapot zweten en kapot regenen.
Echt nog nooit zoveel gezweet in een week
Blijft moeilijk, je weet niet wat Brasil weer uit de hoge hoed tovert maar Duitsland is normaliter gewoon beter, tussen NL en Argentinië zit verrassend genoeg minder verschil dat schat ik op 50-50, moet je een beetje geluk hebbenquote:
Vrees wel voor een saaie pot. Argentinie gaat sowieso extreem verdedigend spelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft moeilijk, je weet niet wat Brasil weer uit de hoge hoed tovert maar Duitsland is normaliter gewoon beter, tussen NL en Argentinië zit verrassend genoeg minder verschil dat schat ik op 50-50, moet je een beetje geluk hebben
Ik vlieg ook niet graag maar voor alles wat met de auto langer dan 4 uur duurt neem ik het vliegtuigquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vlieg niet graag. Daarom ook naar NL liften/treinen voor de finale.
Zelfs Australie zou ik bij voorkeur niet per vliegtuig doen.
Is t ook allemaal duurder. En de jungle is dan minder mooi.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Volgende keer doe ik gewoon hoogseizoen in december ofzo. Nu is het afwisselend je kapot zweten en kapot regenen.
Echt nog nooit zoveel gezweet in een week
Austrian?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vlieg ook niet graag maar voor alles wat met de auto langer dan 4 uur duurt neem ik het vliegtuig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |