Hier 25 met ook restgeld over. Wil jij mot hebben met mijn team?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:16 schreef Hermanna het volgende:
24 spelers met wat restgeld over, mijn team is eindelijk klaar.
Daar is mijn team te goed voor, wij zijn geen barbaren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier 25 met ook restgeld over. Wil jij mot hebben met mijn team?
Ah, een club met een dikke nek dus! Jij gaat op m'n lijstquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:40 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Daar is mijn team te goed voor, wij zijn geen barbaren.
Je zou eigenlijk gewoon van Ajax, PSV, Feyenoord je reserve team kunnen maken en met het geld dat je over hebt kan je goed spelers in je basis zetten.
Dat werkje neem ik op me. Kwestie van in excel knallen en Excel gaat me vertellen als er de zelfde spelers tussen zitten! Alleen het inkloppen is even een bult werk!quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:51 schreef DeHovenier het volgende:
Ik vind het wel moeilijk om goede spelers te vinden, want ik weet niet hoe goed ze zijn .
Ik ken er ook niet zoveel.
Na de deadline worden alle inschrijvingsformulieren met elkaar vergeleken om te kijken of er mensen zijn die dezelfde spelers hebben? Lijkt me best veel werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een paar dingen toegevoegd aan het verhaal van Ciscus en wat foutjes eruit gehaald.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn er hier nog meer die de behoefte voelen om z'n team te delen met de rest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb CR7 gekocht. De rest vul ik aan met eigen jeugd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is een tactiek jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Heb CR7 gekocht. De rest vul ik aan met eigen jeugd.
Ik stel geen salarisbudget in, dus dat bepaalt FM zelf.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:39 schreef SiebeJ het volgende:
Hoe hoog is het wekelijkse salarisbudget voor spelers en voor staf?
Hier ben ik het wel mee eens. Ik stel voor dat een gratis speler toch 500.000 kost voor tekengelden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:42 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind dat een gestopte speler sowieso geld moet kosten. Als je in het echt een speler die gestopt is alsnog binnenhaalt (bombarda!), dat betaal een club ook tekengeld en een bedrag aan de zaakwaarnemer.
Daarbij, ik heb geen zin om de transfermarkt af te struinen :-)
500k is wel veel voor bijv een 15 jarige spelerquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:26 schreef Sejt het volgende:
maar m'n voorlopige tests wijzen uit dat dit een prima start is voor elke club.
Zoveel kost het in FM ook (gemiddeld) om een jeugdcontract af te kopen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:27 schreef Hermanna het volgende:
[..]
500k is wel veel voor bijv een 15 jarige speler.
Ik wil alleen verklappen dat ik de spelers zowat overal vandaan heb gehaald.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hou het binnen Europaquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik wil alleen verklappen dat ik de spelers zowat overal vandaan heb gehaald.
Vind 500k ook wat veel..quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:27 schreef Hermanna het volgende:
[..]
500k is wel veel voor bijv een 15 jarige speler.
Kunnen we beter de FM waarde gebruiken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:35 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Vind 500k ook wat veel..
Ik heb spelers die nog wel een carriere voor zich hebben, maar minder dan dat kosten
Dat is lastig voor degene die geen FM hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:36 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Kunnen we beter de FM waarde gebruiken.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een paar dingen toegevoegd aan het verhaal van Ciscus en wat foutjes eruit gehaald.
Wellicht nog anderen die iets willen toevoegen? Lijkt me leuk om in een later stadium iets over onze clubs/ competitie toe te voegen.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
OP is aangepast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een paar dingen toegevoegd aan het verhaal van Ciscus en wat foutjes eruit gehaald.
I love my mispoken words.
Ik mis nog iets over de Almachtige Hermanna die met het idee kwam, waarna de andere discipelen het voor hem uitvoerde en verbeterde.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:38 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Leuk!
Wellicht nog anderen die iets willen toevoegen? Lijkt me leuk om in een later stadium iets over onze clubs/ competitie toe te voegen.
Het Hermannisme als religie met Hermanna als God?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:47 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Ik mis nog iets over de Almachtige Hermanna die met het idee kwam, waarna de andere discipelen het voor hem uitvoerde en verbeterde.
Ja mooi! Of moet er een groot stadion naar hem vernoemd worden?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:48 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het Hermannisme als religie met Hermanna als God?
Deadline is pas zondagquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:41 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb internetproblemen (net een switch gemaakt), dus hoop de deadline te halen ...jullie zijn soms zo snel.
Je hebt nog 4 dagen de tijdquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:41 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb internetproblemen (net een switch gemaakt), dus hoop de deadline te halen ...jullie zijn soms zo snel.
Wat bedoel jequote:Op woensdag 9 juli 2014 19:40 schreef 44rdbei het volgende:
heb ik nu goed begrepen dat je van de 100 pond geld moet overhouden voor salaris en dergelijk?
hoeveel moet ik reserveren ongeveer 20% ?
is het niet makkelijker om iedereen 50 pond extra te geven? niet voor transfers maar voor overige zaken? zou jammer zijn als er spelers failiet gaan.
Eigelijk precies wat ik zeg.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je hebt nog 4 dagen de tijd
[..]
Wat bedoel je
dus kan je niet de 100m pond uitgeven aan spelers maar zal je denk ik 25% moet over houden voor overige zaken? ik zou dat liever anders zien, namelijk volledig los gaan met de 100 miljoen.quote:Het bedrag, dat over is van de 100 miljoen (UK pound) na de aankopen van spelers, wordt gestort op de bankrekening van de club. (kapitaal) Dit kan positieve invloed hebben op je financiën, verbeteringen van je faciliteiten, etc.
Bij aankoop van een speler zal het salaris 1:1 overgenomen worden naar je club. Dit heeft grote impact op de financiën van je club, dus houd dat in gedachten bij het kopen van spelers, zodat je niet direct falliet gaat.
De Fokland clubs zullen (nog) niet kunnen concurreren met de Manchester City’s van de wereld.
ACN, een louche organisatie die zichzelf niet als piramidespel ziet, maar het eigenlijk toch zijn.quote:
En je moet ook nog geld over hebben voor als je een dubbele speler hebt. Zodat je ook aan de veilig mee kan doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Eigelijk precies wat ik zeg.
Volgens de regels in het inschrijfformulier:
[..]
dus kan je niet de 100m pond uitgeven aan spelers maar zal je denk ik 25% moet over houden voor overige zaken? ik zou dat liever anders zien, namelijk volledig los gaan met de 100 miljoen.
Ja ik.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ook nog inderdaad. straks gaat er iemand met mijn spelers vandoor...quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:51 schreef Hermanna het volgende:
[..]
En je moet ook nog geld over hebben voor als je een dubbele speler hebt. Zodat je ook aan de veilig mee kan doen.
Ja eens!quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Eigelijk precies wat ik zeg.
Volgens de regels in het inschrijfformulier:
[..]
dus kan je niet de 100m pond uitgeven aan spelers maar zal je denk ik 25% moet over houden voor overige zaken? ik zou dat liever anders zien, namelijk volledig los gaan met de 100 miljoen.
waar ga je salaris dan van betalen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn team is 83M waard, dus heb ik nog 17 over als er kapers op de kust zijn
Van die 17 + de 10 die op de bak staat, hoop ikquote:
Nee. Wel een andere speler van Ajaxquote:
Zie deze post.quote:
Voor die spelers zal men een standaard bedrag van 200k moeten betalen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:03 schreef Ciscus het volgende:
Als ik naar bijvoorbeeld Isaac Hayden kijk (arsenal), zie ik geen transferbedrag. Wat doe ik daarmee, als ik hem wel wil?
Daarvan heb ik wel wat verhalen gelezen op Fok idd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:50 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
ACN, een louche organisatie die zichzelf niet als piramidespel ziet, maar het eigenlijk toch zijn.
dankje, hier kan ik mee leven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik stel geen salarisbudget in, dus dat bepaalt FM zelf.
Wel zet ik 10 miljoen op de rekening van elke club (startkapitaal) en krijg je een shirtsponsor (5 miljoen) en 2 kleinere sponsors. (totaal 1,5 miljoen) TV geld is 6 miljoen per seizoen. Winstpremies zijn er alleen voor winnaars.
Uiteindelijk hangt het ervan af wat voor spelers je koopt, of je in de problemen komt of niet. Natuurlijk ook je resultaten, maar m'n voorlopige tests wijzen uit dat dit een prima start is voor elke club.
Genoemde bedragen zijn natuurlijk onder voorbehoud.
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Ik stel voor dat een gratis speler toch 500.000 kost voor tekengelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |