Ze mogen naar fokalsclub@gmail.com zodra de inschrijving sluit zullen Sejt en ik kijken of er dubbele spelers tussen zitten of meer dan 5 spelers van een team gekozen zijn. Wanneer dat het geval is zal er een veiling voor de betreffende speler plaats vinden, waarover de betrokkenen een DM of PM over krijgen. Je biedt dan blind voor je speler (of niet!). De persoon die het meeste biedt zal de speler mogen houden. Wanneer het zover is zal dit nog wel even duidelijk uitgelegd worden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:06 schreef Hermanna het volgende:
Als we ons team hebben sturen we die dan naar de host waarna hij de spelers hier plaatst die zijn gekozen? Zodat we weten of ze al zijn gekozen.
Dat gaat we hier natuurlijk niet zeggen!quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:28 schreef Hermanna het volgende:
Zo moeilijk dit... 8 spelers en ik zit al op 29 miljoen..
Hoe kiezen jullie eigenlijk ? 1 ervaren speler en 1 jonge speler als wissel? Of alles jong?
Ik probeer een balans te vinden tussen jong talent en ervaren spelers die mijn jonge spelers wat bij kunnen brengen. Ik ben momenteel aan het zoeken naar een ervaren centrale verdediger.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:28 schreef Hermanna het volgende:
Hoe kiezen jullie eigenlijk ? 1 ervaren speler en 1 jonge speler als wissel? Of alles jong?
Joris Mathijsen? hahaquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik probeer een balans te vinden tussen jong talent en ervaren spelers die mijn jonge spelers wat bij kunnen brengen. Ik ben momenteel aan het zoeken naar een ervaren centrale verdediger.
Dat ik een speler had die al gestopt is met voetballen zegt misschien al genoegquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:28 schreef Hermanna het volgende:
Deze vraag speel ik door naar Sejt. Die heeft een aantal sims gedaan, weet niet of hij daar info uit haalt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:39 schreef SiebeJ het volgende:
Hoe hoog is het wekelijkse salarisbudget voor spelers en voor staf?
Ik denk dat het ook afhankelijk is wat je per week/jaar aan sponsorgelden, tvgeld, winstpremies, e.d. binnen krijgtquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:41 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Deze vraag speel ik door naar Sejt. Die heeft een aantal sims gedaan, weet niet of hij daar info uit haalt.
Uiteraard, maar ik durf geen inschatting te geven van het budget e.d.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:42 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook afhankelijk is wat je per week/jaar aan sponsorgelden, tvgeld, winstpremies, e.d. binnen krijgt
Wordt wel raar als we dezelfde spelers oppikken die gratis zijn.. Daar moet nog even over gedacht worden, want dan kan je moeilijk % doen uiteraardquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:08 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb al 2 spelers gevonden zonder Market Value. Die kan ik dus gewoon gratis oppikken?
Uiteraardquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:03 schreef SiebeJ het volgende:
Het is nog best een klus. Zal je zien dat bijna iedereen dezelfde spelers heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |