Dat is de kunst. Als je spelers wil die iedereen wil gaan ze gewoon meer kosten!quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:34 schreef Swaytje het volgende:
Best lastig nog, ben bang dat veel spelers door meerdere gekozen worden die ik wil hebben.
Dan maar op zoek naar minder bekende spelers
Er zit inderdaad veel meer achter dit concept dan je in 1e instantie zou denken. Dat hebben Hobbel_Rob en ik wel ondervonden tijdens onze brainstorms.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:34 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Dat is de kunst. Als je spelers wil die iedereen wil gaan ze gewoon meer kosten!
Dat klopt. Strategisch hè?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:38 schreef Swaytje het volgende:
Wat nou als je een heleboel spelers hebt die meerdere hebben gekozen.. Maar je wint de "veilingen" niet. Dan zou het zo kunnen zijn dat je heel weinig spelers overhoudt, klopt dat?
Dan krijg je daarna de kans nieuwe spelers te kiezen. Echter moet je dan wel even kijken of deze niet ook al gekozen zijn!quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:38 schreef Swaytje het volgende:
Wat nou als je een heleboel spelers hebt die meerdere hebben gekozen.. Maar je wint de "veilingen" niet. Dan zou het zo kunnen zijn dat je heel weinig spelers overhoudt, klopt dat?
Ik wil wel tegen die hobbelkutjes van jou ja! Ik zet m ook op 100quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:22 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Ik wil wel, heb nog geen teamnaam dus je moet ff mijn username invullen.
EDIT: ik doe 100 als rivalry![]()
Heb ook al iemand als rivaal die dat nog niet weet! Diepe haatgevoelens!quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:39 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik wil wel tegen die hobbelkutjes van jou ja! Ik zet m ook op 100
Oh, of we doen met Superniger een driedubbele rivaliteit, nog beter.
Ga jij maar rivaliseren tegen superniger dan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:39 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik wil wel tegen die hobbelkutjes van jou ja! Ik zet m ook op 100
Oh, of we doen met Superniger een driedubbele rivaliteit, nog beter.
Ja, dat wel? Dus je start hoe dan ook met 25 keuzes?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:39 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Dan krijg je daarna de kans nieuwe spelers te kiezen. Echter moet je dan wel even kijken of deze niet ook al gekozen zijn!
Ja dat sowieso! Tenzij je kiest voor minder spelers, dat mag denk ik ook of niet Sejt?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:41 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Ja, dat wel? Dus je start hoe dan ook met 25 keuzes?
Ja dat mag. Het is max. 25 spelers, dus minder mag.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:42 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Ja dat sowieso! Tenzij je kiest voor minder spelers, dat mag denk ik ook of niet Sejt?
Ik ga mijn best doen!quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:43 schreef Sejt het volgende:
Ik ben er even een paar uur vandoor. Onbeantwoorde vragen zal ik vanavond naar kijken.
Hobbel_Rob kan denk ik ook alles beantwoorden, als hij de tijd heeft.
Nou, meteen nog maar even een lastige dan!quote:
Dat is inderdaad een lastige, daar hebben we het helemaal niet over gehad...quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:51 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Nou, meteen nog maar even een lastige dan!
Stel een speler is op die site van de waardes gestopt met voetballen, maar hij zit nog wel in FM14.
De transferwaarde staat dus op 0 bij die site, gezien die gestopt is..
Is die dan ook gratis voor het budget?
Ik vind wel dat die ¤0,- hoort te zijn, aangezien we het zo realistisch mogelijk willen hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:54 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een lastige, daar hebben we het helemaal niet over gehad...
Ik durf geen uitsluitsel te geven, maar ik geef het voordeel van de twijfel aan de vindingrijkheid van de users. Weet je dus een gestopte speler te kiezen kost die ¤0,-
Mocht Sejt het er niet mee eens zijn horen jullie het zsm.
Je bedoelt dat hij in FM dan ook 0¤ moet zijn?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:56 schreef Super-B het volgende:
[..]
Ik vind wel dat die ¤0,- hoort te zijn, aangezien we het zo realistisch mogelijk willen hebben.
Jep. Er moet in ieder geval niks van het budget afgetrokken worden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:57 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij in FM dan ook 0¤ moet zijn?
Ja zo bedoelde ik het ook. De speler is in het echt gestopt dus je hebt geluk. je houdt je volledige budget over voor de overige 24 spelers. Kwestie van vindingrijkheid. (zie het als de speler transfervrij oppikken!)quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:01 schreef Super-B het volgende:
[..]
Jep. Er moet in ieder geval niks van het budget afgetrokken worden.
Denk dat je daar beter tot het einde mee kan wachten toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:06 schreef Hermanna het volgende:
Als we ons team hebben sturen we die dan naar de host waarna hij de spelers hier plaatst die zijn gekozen? Zodat we weten of ze al zijn gekozen.
Ze mogen naar fokalsclub@gmail.com zodra de inschrijving sluit zullen Sejt en ik kijken of er dubbele spelers tussen zitten of meer dan 5 spelers van een team gekozen zijn. Wanneer dat het geval is zal er een veiling voor de betreffende speler plaats vinden, waarover de betrokkenen een DM of PM over krijgen. Je biedt dan blind voor je speler (of niet!). De persoon die het meeste biedt zal de speler mogen houden. Wanneer het zover is zal dit nog wel even duidelijk uitgelegd worden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:06 schreef Hermanna het volgende:
Als we ons team hebben sturen we die dan naar de host waarna hij de spelers hier plaatst die zijn gekozen? Zodat we weten of ze al zijn gekozen.
Dat gaat we hier natuurlijk niet zeggen!quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:28 schreef Hermanna het volgende:
Zo moeilijk dit... 8 spelers en ik zit al op 29 miljoen..
Hoe kiezen jullie eigenlijk ? 1 ervaren speler en 1 jonge speler als wissel? Of alles jong?
Ik probeer een balans te vinden tussen jong talent en ervaren spelers die mijn jonge spelers wat bij kunnen brengen. Ik ben momenteel aan het zoeken naar een ervaren centrale verdediger.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:28 schreef Hermanna het volgende:
Hoe kiezen jullie eigenlijk ? 1 ervaren speler en 1 jonge speler als wissel? Of alles jong?
Joris Mathijsen? hahaquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik probeer een balans te vinden tussen jong talent en ervaren spelers die mijn jonge spelers wat bij kunnen brengen. Ik ben momenteel aan het zoeken naar een ervaren centrale verdediger.
Dat ik een speler had die al gestopt is met voetballen zegt misschien al genoegquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:28 schreef Hermanna het volgende:
Deze vraag speel ik door naar Sejt. Die heeft een aantal sims gedaan, weet niet of hij daar info uit haalt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:39 schreef SiebeJ het volgende:
Hoe hoog is het wekelijkse salarisbudget voor spelers en voor staf?
Ik denk dat het ook afhankelijk is wat je per week/jaar aan sponsorgelden, tvgeld, winstpremies, e.d. binnen krijgtquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:41 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Deze vraag speel ik door naar Sejt. Die heeft een aantal sims gedaan, weet niet of hij daar info uit haalt.
Uiteraard, maar ik durf geen inschatting te geven van het budget e.d.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:42 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook afhankelijk is wat je per week/jaar aan sponsorgelden, tvgeld, winstpremies, e.d. binnen krijgt
Wordt wel raar als we dezelfde spelers oppikken die gratis zijn.. Daar moet nog even over gedacht worden, want dan kan je moeilijk % doen uiteraardquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:08 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb al 2 spelers gevonden zonder Market Value. Die kan ik dus gewoon gratis oppikken?
Uiteraardquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:03 schreef SiebeJ het volgende:
Het is nog best een klus. Zal je zien dat bijna iedereen dezelfde spelers heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |