Ja mooi! Of moet er een groot stadion naar hem vernoemd worden?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:48 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het Hermannisme als religie met Hermanna als God?
Deadline is pas zondagquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:41 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb internetproblemen (net een switch gemaakt), dus hoop de deadline te halen ...jullie zijn soms zo snel.
Je hebt nog 4 dagen de tijdquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:41 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb internetproblemen (net een switch gemaakt), dus hoop de deadline te halen ...jullie zijn soms zo snel.
Wat bedoel jequote:Op woensdag 9 juli 2014 19:40 schreef 44rdbei het volgende:
heb ik nu goed begrepen dat je van de 100 pond geld moet overhouden voor salaris en dergelijk?
hoeveel moet ik reserveren ongeveer 20% ?
is het niet makkelijker om iedereen 50 pond extra te geven? niet voor transfers maar voor overige zaken? zou jammer zijn als er spelers failiet gaan.
Eigelijk precies wat ik zeg.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je hebt nog 4 dagen de tijd
[..]
Wat bedoel je
dus kan je niet de 100m pond uitgeven aan spelers maar zal je denk ik 25% moet over houden voor overige zaken? ik zou dat liever anders zien, namelijk volledig los gaan met de 100 miljoen.quote:Het bedrag, dat over is van de 100 miljoen (UK pound) na de aankopen van spelers, wordt gestort op de bankrekening van de club. (kapitaal) Dit kan positieve invloed hebben op je financiën, verbeteringen van je faciliteiten, etc.
Bij aankoop van een speler zal het salaris 1:1 overgenomen worden naar je club. Dit heeft grote impact op de financiën van je club, dus houd dat in gedachten bij het kopen van spelers, zodat je niet direct falliet gaat.
De Fokland clubs zullen (nog) niet kunnen concurreren met de Manchester City’s van de wereld.
ACN, een louche organisatie die zichzelf niet als piramidespel ziet, maar het eigenlijk toch zijn.quote:
En je moet ook nog geld over hebben voor als je een dubbele speler hebt. Zodat je ook aan de veilig mee kan doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Eigelijk precies wat ik zeg.
Volgens de regels in het inschrijfformulier:
[..]
dus kan je niet de 100m pond uitgeven aan spelers maar zal je denk ik 25% moet over houden voor overige zaken? ik zou dat liever anders zien, namelijk volledig los gaan met de 100 miljoen.
Ja ik.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn er hier nog meer die de behoefte voelen om z'n team te delen met de rest?
ook nog inderdaad. straks gaat er iemand met mijn spelers vandoor...quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:51 schreef Hermanna het volgende:
[..]
En je moet ook nog geld over hebben voor als je een dubbele speler hebt. Zodat je ook aan de veilig mee kan doen.
Ja eens!quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Eigelijk precies wat ik zeg.
Volgens de regels in het inschrijfformulier:
[..]
dus kan je niet de 100m pond uitgeven aan spelers maar zal je denk ik 25% moet over houden voor overige zaken? ik zou dat liever anders zien, namelijk volledig los gaan met de 100 miljoen.
waar ga je salaris dan van betalen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn team is 83M waard, dus heb ik nog 17 over als er kapers op de kust zijn
Van die 17 + de 10 die op de bak staat, hoop ikquote:
Nee. Wel een andere speler van Ajaxquote:
Zie deze post.quote:
Voor die spelers zal men een standaard bedrag van 200k moeten betalen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:03 schreef Ciscus het volgende:
Als ik naar bijvoorbeeld Isaac Hayden kijk (arsenal), zie ik geen transferbedrag. Wat doe ik daarmee, als ik hem wel wil?
Daarvan heb ik wel wat verhalen gelezen op Fok idd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:50 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
ACN, een louche organisatie die zichzelf niet als piramidespel ziet, maar het eigenlijk toch zijn.
dankje, hier kan ik mee leven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik stel geen salarisbudget in, dus dat bepaalt FM zelf.
Wel zet ik 10 miljoen op de rekening van elke club (startkapitaal) en krijg je een shirtsponsor (5 miljoen) en 2 kleinere sponsors. (totaal 1,5 miljoen) TV geld is 6 miljoen per seizoen. Winstpremies zijn er alleen voor winnaars.
Uiteindelijk hangt het ervan af wat voor spelers je koopt, of je in de problemen komt of niet. Natuurlijk ook je resultaten, maar m'n voorlopige tests wijzen uit dat dit een prima start is voor elke club.
Genoemde bedragen zijn natuurlijk onder voorbehoud.
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Ik stel voor dat een gratis speler toch 500.000 kost voor tekengelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |