SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________________________________
Lulquote:Op zondag 6 juli 2014 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is trouwens een stream op de site van Jan met de korte achternaam.
Vind je dit een rullevante vraag, die je nu stelt?quote:
Verhoek is niet mee, kon zijn moeder niet zolang missen.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:35 schreef Vasion het volgende:
Waar is Johan nu met z'n felle kritiek over Hoek?
waarom moet hij dat hebben dan? french corner heeft zijn taak gewoon goed uitgevoerdquote:Op zondag 6 juli 2014 20:35 schreef Vasion het volgende:
Waar is Johan nu met z'n felle kritiek over Hoek?
Voor je het weet kijkt hij nog droevig en timide uit zijn ogen de volgende wedstrijdquote:Op zondag 6 juli 2014 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
En nu kampt Cillessen helmeaal met een complex
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Als ik Ajax was zou ik een klacht indienen en een vergoeding vragen, psychologischeblessurequote:Op zondag 6 juli 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor je het weet kijkt hij nog droevig en timide uit zijn ogen de volgende wedstrijd
In de maandag en vrijdag uitzendingen van VI altijd gezegd dat Hoek niets bijdraagt en leuke vaseline grapjes gemaakt..quote:Op zondag 6 juli 2014 20:36 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
waarom moet hij dat hebben dan? french corner heeft zijn taak gewoon goed uitgevoerd
Dit is misschien nieuws voor je maar Kieft was aan de coke verslaafdquote:Op zondag 6 juli 2014 20:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heeft ie een meth verleden? gezien zijn kop
Nee hoor. Heb je hem gezien tijdens de penalty reeks?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
En nu kampt Cillessen helmeaal met een complex
Zat er goed bij in de hoekquote:Op zondag 6 juli 2014 20:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb je hem gezien tijdens de penalty reeks?
oke, alleen wist ik niet dat je daar een kop van kreeg, alsof je in een hoogoven bent gevallenquote:Op zondag 6 juli 2014 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is misschien nieuws voor je maar Kieft was aan de coke verslaafd
Dat is één van de redenen waarom BVM een slechte trainer is.quote:
En terecht. In 2010 had Nederland tenminste een aanvallende instelling. Van Gaal breekt zijn harde werk gewoon af.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Marwijk is nog steeds zuur over het feit dat Louis van de Hollandse School afstapte.
Wel benieuwd naar een eventuele volgende verlenging. Lijkt me toch niet helemaal lekker in dat doel staan als je weet dat je toch wordt gewisseld.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb je hem gezien tijdens de penalty reeks?
dat ging over zn praatjes tijdens de wissels, ze zeggen juist steeds dat hij zich bij zn leest moet houden en dus simpel de keepers scherp moet houdenquote:Op zondag 6 juli 2014 20:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
In de maandag en vrijdag uitzendingen van VI altijd gezegd dat Hoek niets bijdraagt en leuke vaseline grapjes gemaakt..
Alles dit Wk spreekt Johan tegen na alles wat hij twee jaar lang hebt lopen lullen
Idd. Dat stilhouden werkt maar 1 keer.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar een eventuele volgende verlenging. Lijkt me toch niet helemaal lekker in dat doel staan als je weet dat je toch wordt gewisseld.
twitter:aad300 twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 19:53:38Belgische spiegelhoesjes kunnen gratis afgehaald worden #ARGBEL 1-0
http://t.co/8CODJ62989 reageer retweet
Dat was een schoppartij.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
Brazillie - Columbia was toch echt leuker hoor gijp
Ik zie Van Gaal er nog voor aan om hem dan te laten staan. Gevolg: Cillessen pakt twee pingelsquote:Op zondag 6 juli 2014 20:41 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Idd. Dat stilhouden werkt maar 1 keer.
Die reacties van de gefrustreerde Belgjes. Genot.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:41 schreef TC03 het volgende:
Aad
twitter:aad300 twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 19:53:38Belgische spiegelhoesjes kunnen gratis afgehaald worden #ARGBEL 1-0
http://t.co/8CODJ62989 reageer retweet
Ga jij me nou vertellen wat rullevant is? Schei toch uit!quote:Op zondag 6 juli 2014 20:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vind je dit een rullevante vraag, die je nu stelt?
quote:Keepers
Tim Krul, Jasper Cillessen, Kenneth Vermeer
Jasper Cillessen is wat De Mos betreft de onbetwiste nummer één. Maar hij neemt Vermeer mee voor als er verlengingen komen of penalty's. "Dan kies ik ervoor om Cillessen eruit te halen en Vermeer erin te brengen. Vermeer is een duidelijke penaltykiller. Bij Ajax heeft hij niet veel onder de lat gestaan, maar dat zegt me niets. Als hij er stond dan pakte hij punten voor Ajax."
Mwa... vond het voornamelijk ergerlijk. Die wedstrijd lag om de 10 seconden stil, ook als er weinig gebeurdequote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hugo Borst had het helemaal goed.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aad300 voorspelde een maand geleden al een keeperswissel.
http://nos.nl/artikel/643439-de-23-van-bondscoach-aad-de-mos.html
[..]
Of dat Van Gaal opeens Vorm als keeper inbrengt.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie Van Gaal er nog voor aan om hem dan te laten staan. Gevolg: Cillessen pakt twee pingels
Dat zei ik, genot.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefrustreerde Belgjes omdat ze wederom keihard falen. Priceless.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Minder FOK!ken meer tv kijkenquote:Op zondag 6 juli 2014 20:45 schreef Vasion het volgende:
Die redding van Cilly wordt ook niet meer over gepraat.
Doe eens normaal en rustig man.quote:
Waarom blijft je dit posten?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:47 schreef marcodej het volgende:
In Kattuk zijn we allemaal heel erg trots:
Tweet het naar hemquote:
Om een reactie van jou te ontlokken.quote:
Heeft Belgie wel een prijzenkast?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:46 schreef GGMM het volgende:
België is toch een beetje voor Nederland wat Feyenoord voor Ajax is.
Wim probeert waarschijnlijk ook iedere avond de afgelopen 20 jaar weg te relativeren, snap ik wel.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:47 schreef Breekfast het volgende:
Wim Kieft wil weer lekker alles kapot relativeren.![]()
Geef gewoon toe dat het weer een goede wissel was van Van Gaal.
quote:
Dan hadden ze die lui van hier wel een betere plek gegeven dan achter de monitorquote:
Nee hoor, ik zag hem net op TVquote:Op zondag 6 juli 2014 20:49 schreef marcodej het volgende:
Denken dat dat plaatje alleen op Fok staat.
hij kwam ook al op mijn timeline op twitter voorbij jaquote:Op zondag 6 juli 2014 20:49 schreef marcodej het volgende:
Jaquote:
Niet doorhebben dat dat een grapje wasquote:Op zondag 6 juli 2014 20:49 schreef marcodej het volgende:
Genee heeft niet voor niets een FOK! account joh lulhoer, naast twitter kijkt hij ook hier mee.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:49 schreef marcodej het volgende:
Geen twijfel over mogelijkquote:
Die van Kuijt was toch veel mooier?quote:
Is hij überhaupt geselecteerd?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat Wijnaldum heeft gespeeld gisteren
Volgens LosBuenosMuchachos heeft hij het ook nog eens heel goed gedaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat Wijnaldum heeft gespeeld gisteren
Heb hem amper gezien.. en wat je ervan ziet is dat hij balletjes breed legt op 2/3 meterquote:Op zondag 6 juli 2014 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens LosBuenosMuchachos heeft hij het ook nog eens heel goed gedaan.
LosBuenosMuchachos
Gewoon Kuijt centraal achterin, jeweetquote:Op zondag 6 juli 2014 20:52 schreef hafcfan het volgende:
Zonder Vlaar kunnen we de finale wel vergeten
Die maakte wel een blunder tegen Ecuador.quote:
Ja, dat zei ik ook al. Maar volgens LosBuenosMuchachos heeft hij afgejaagd en was hij constant aanspeelbaar en zette hij behoorlijk wat druk.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb hem amper gezien.. en wat je ervan ziet is dat hij balletjes breed legt op 2/3 meter
Volgens mij kan jij niet zo goed tellen.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is pas zondagavond, nog 4 dagen dus dan zien we het wel.
Vlaargod staat gewoon in de basis, let maar op.
3 dan, zuurnek.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij niet zo goed tellen.
En snoepte Torres de 5 - 2 af.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die maakte wel een blunder tegen Ecuador.
Jullie hebben nu allemaal een liedje in je hoofd.
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die maakte wel een blunder tegen Ecuador.
Jullie hebben nu allemaal een liedje in je hoofd.
Kees doet wel een beetje chagrijnig.quote:
Highlight maken op youtube en verkopen vooral alles wat boven 5miljoen is.. blijft het een slechte aankoop.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al. Maar volgens LosBuenosMuchachos heeft hij afgejaagd en was hij constant aanspeelbaar en zette hij behoorlijk wat druk.
LosBuenosMuchachos
goeie kont in die content leader.quote:
Kees trekt een raar hoofd.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, dit is een goede voetballer.
Dat was Maijerquote:
Misschien moet ie zn sleutelbeen zoeken. xdquote:
met zijn HGH hoofdquote:Op zondag 6 juli 2014 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, dit is een goede voetballer.
Aan de lijnquote:Op zondag 6 juli 2014 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Kieft is ook bijzonder vrolijk vandaag
Wil je nu een koekje?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet nog jaren geleden dat ik de enige was die zag dat Robben 1 van de beste zou worden
Heb je inmiddels al vrienden?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet nog jaren geleden dat ik de enige was die zag dat Robben 1 van de beste zou worden
Net toen hij een transfer naar Bayern had verdiend?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoi Pietquote:Op zondag 6 juli 2014 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoek vrienden met voetbalverstand.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Helaas kunnen je denkbeeldige vrienden het niet bevestigen.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij Sjelsie.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Net toen hij een transfer naar Bayern had verdiend?
Mooie tijden waren dat. Psv werd nog eens kampioen en zulks xDquote:Op zondag 6 juli 2014 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vlaar >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Veltmanquote:Op zondag 6 juli 2014 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo logisch om hier een serieuze post bij te quoten, maar inderdaad.Bedankt vriend.
quote:
quote:
Ik merk frustratie hier. Heerlijk dit.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Helaas kunnen je denkbeeldige vrienden het niet bevestigen.
Het woord dat je zoekt is 'mad'.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik merk frustratie hier. Heerlijk dit.
Ik maakte een grapje.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik merk frustratie hier. Heerlijk dit.
Vooral jelly.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het woord dat je zoekt is 'mad'.
of 'jelly'quote:Op zondag 6 juli 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zit ook wel een beetje...... diep.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag dat Sneijder niet echt een grote zou worden.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:58 schreef marcodej het volgende:
Ik zag 17 jaar geleden al dat Kuijt een hele grote zou worden.
Krijn zag het eerder.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:58 schreef marcodej het volgende:
Ik zag 17 jaar geleden al dat Kuijt een hele grote zou worden.
Krijn had geen idee. Die noemde hem toen Dick.quote:
Kijkt buiten ons toch niemand meer, dus waarom zou je reclame maken.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:00 schreef schoolstudent het volgende:
Al meer dan half uur bezig zonder reclame.
En die vond van Beelen nog beter.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Krijn had geen idee. Die noemde hem toen Dick.
Jij hebt er geen kijk op.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:00 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat johannes_vermeer een hele grote zou worden.
Van Beelen was ook beter. Zonder blessures met gemak een international.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En die vond van Beelen nog beter.
Met enige regelmaat.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, jij trekt in volle zalen.
Die Belgen hebben gewoon een boom in hun oog.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:01 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Belgen die zeiden dat dit een penalty was.
#TeamJohannes staat bovenaan het subpoule klassementquote:Op zondag 6 juli 2014 21:00 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat johannes_vermeer een hele grote zou worden.
Viezerik.quote:
BMI heeft ook een grote pingel schijnt.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:02 schreef marcodej het volgende:
Ik vond het gisteren ook een penalty, maar nu ik het weer zie niet meer.
Een duel van Indi was een grotere pingel.
Duitsland-NL genotquote:Op zondag 6 juli 2014 21:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hoe meer onterechte beslissingen ten voordele van Oranje , hoe beter.
Laat ons de Duitsers van dit WK worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |