SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________________________________
Lulquote:Op zondag 6 juli 2014 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is trouwens een stream op de site van Jan met de korte achternaam.
Vind je dit een rullevante vraag, die je nu stelt?quote:
Verhoek is niet mee, kon zijn moeder niet zolang missen.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:35 schreef Vasion het volgende:
Waar is Johan nu met z'n felle kritiek over Hoek?
waarom moet hij dat hebben dan? french corner heeft zijn taak gewoon goed uitgevoerdquote:Op zondag 6 juli 2014 20:35 schreef Vasion het volgende:
Waar is Johan nu met z'n felle kritiek over Hoek?
Voor je het weet kijkt hij nog droevig en timide uit zijn ogen de volgende wedstrijdquote:Op zondag 6 juli 2014 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
En nu kampt Cillessen helmeaal met een complex
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Als ik Ajax was zou ik een klacht indienen en een vergoeding vragen, psychologischeblessurequote:Op zondag 6 juli 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor je het weet kijkt hij nog droevig en timide uit zijn ogen de volgende wedstrijd
In de maandag en vrijdag uitzendingen van VI altijd gezegd dat Hoek niets bijdraagt en leuke vaseline grapjes gemaakt..quote:Op zondag 6 juli 2014 20:36 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
waarom moet hij dat hebben dan? french corner heeft zijn taak gewoon goed uitgevoerd
Dit is misschien nieuws voor je maar Kieft was aan de coke verslaafdquote:Op zondag 6 juli 2014 20:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heeft ie een meth verleden? gezien zijn kop
Nee hoor. Heb je hem gezien tijdens de penalty reeks?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
En nu kampt Cillessen helmeaal met een complex
Zat er goed bij in de hoekquote:Op zondag 6 juli 2014 20:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb je hem gezien tijdens de penalty reeks?
oke, alleen wist ik niet dat je daar een kop van kreeg, alsof je in een hoogoven bent gevallenquote:Op zondag 6 juli 2014 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is misschien nieuws voor je maar Kieft was aan de coke verslaafd
Dat is één van de redenen waarom BVM een slechte trainer is.quote:
En terecht. In 2010 had Nederland tenminste een aanvallende instelling. Van Gaal breekt zijn harde werk gewoon af.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Marwijk is nog steeds zuur over het feit dat Louis van de Hollandse School afstapte.
Wel benieuwd naar een eventuele volgende verlenging. Lijkt me toch niet helemaal lekker in dat doel staan als je weet dat je toch wordt gewisseld.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb je hem gezien tijdens de penalty reeks?
dat ging over zn praatjes tijdens de wissels, ze zeggen juist steeds dat hij zich bij zn leest moet houden en dus simpel de keepers scherp moet houdenquote:Op zondag 6 juli 2014 20:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
In de maandag en vrijdag uitzendingen van VI altijd gezegd dat Hoek niets bijdraagt en leuke vaseline grapjes gemaakt..
Alles dit Wk spreekt Johan tegen na alles wat hij twee jaar lang hebt lopen lullen
Idd. Dat stilhouden werkt maar 1 keer.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar een eventuele volgende verlenging. Lijkt me toch niet helemaal lekker in dat doel staan als je weet dat je toch wordt gewisseld.
twitter:aad300 twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 19:53:38Belgische spiegelhoesjes kunnen gratis afgehaald worden #ARGBEL 1-0
http://t.co/8CODJ62989 reageer retweet
Dat was een schoppartij.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
Brazillie - Columbia was toch echt leuker hoor gijp
Ik zie Van Gaal er nog voor aan om hem dan te laten staan. Gevolg: Cillessen pakt twee pingelsquote:Op zondag 6 juli 2014 20:41 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Idd. Dat stilhouden werkt maar 1 keer.
Die reacties van de gefrustreerde Belgjes. Genot.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:41 schreef TC03 het volgende:
Aad
twitter:aad300 twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 19:53:38Belgische spiegelhoesjes kunnen gratis afgehaald worden #ARGBEL 1-0
http://t.co/8CODJ62989 reageer retweet
Ga jij me nou vertellen wat rullevant is? Schei toch uit!quote:Op zondag 6 juli 2014 20:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vind je dit een rullevante vraag, die je nu stelt?
quote:Keepers
Tim Krul, Jasper Cillessen, Kenneth Vermeer
Jasper Cillessen is wat De Mos betreft de onbetwiste nummer één. Maar hij neemt Vermeer mee voor als er verlengingen komen of penalty's. "Dan kies ik ervoor om Cillessen eruit te halen en Vermeer erin te brengen. Vermeer is een duidelijke penaltykiller. Bij Ajax heeft hij niet veel onder de lat gestaan, maar dat zegt me niets. Als hij er stond dan pakte hij punten voor Ajax."
Mwa... vond het voornamelijk ergerlijk. Die wedstrijd lag om de 10 seconden stil, ook als er weinig gebeurdequote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hugo Borst had het helemaal goed.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aad300 voorspelde een maand geleden al een keeperswissel.
http://nos.nl/artikel/643439-de-23-van-bondscoach-aad-de-mos.html
[..]
Of dat Van Gaal opeens Vorm als keeper inbrengt.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie Van Gaal er nog voor aan om hem dan te laten staan. Gevolg: Cillessen pakt twee pingels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |