hahahaquote:Op zondag 6 juli 2014 19:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dan is hij ook niet de beste speler van dit moment
Nadal.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:08 schreef Ambrosius het volgende:
Goed, laten we ons weer eens gaan afvragen wie de GOAT is.
Fed.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:08 schreef Ambrosius het volgende:
Rooowbin natuurlijkquote:Op zondag 6 juli 2014 19:08 schreef Ambrosius het volgende:
hij pakt wel iedere keer de titels als Nadal en Federer in een slechte periode zittenquote:Op zondag 6 juli 2014 19:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dat Djokovic meer Wimbledons heeft dan FO+USO is merkwaardig.
Dat was ook een matige pot. Spanning maakte daar veel goed. De 1e twee sets was Federer daar echt dramatisch.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 19:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dat Djokovic meer Wimbledons heeft dan FO+USO is merkwaardig.
Greatest Of All Timequote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 19:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij pakt wel iedere keer de titels als Nadal en Federer in een slechte periode zitten
Tja beide is een 50/50 natuurlijk, dus het maakt niet echt uit. Maar het is toch moeilijk verteerbaar dat het uitserveren van zo'n 4e set nadeliger is dan 'em in de tiebreak pakken.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mwah, het is een groot voordeel, maar het aan het natuurlijke scoreverloop over te laten vind ik eerlijker dan 50/50.
Liverpool is gewoon de GOAT in het Engelse voetbal hoor.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als fan van Button en Liverpool hoef je je dat inderdaad niet af te vragen
quote:Op zondag 6 juli 2014 19:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als fan van Button en Liverpool hoef je je dat inderdaad niet af te vragen
Ditquote:Op zondag 6 juli 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liverpool is gewoon de GOAT in het Engelse voetbal hoor.
Heb de herhaling niet gezien maar leek me alsnog een moeilijke achterwaartse smash, volgens mij verkeek Fed zich een beetje in de hoogte.quote:
Tsja ook geen heel belangrijk puntquote:Op zondag 6 juli 2014 19:14 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Heb de herhaling niet gezien maar leek me alsnog een moeilijke achterwaartse smash, volgens mij verkeek Fed zich een beetje in de hoogte.
Jawel hoor. Djoko moest winnenquote:
Discussie gesloten.twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 06-07-2014 om 19:17:04#RogerFederer vandaag helaas second best.... maar nog steeds GOAT (Greatest Of All Times). reageer retweet
Zo kan je elke misser belangrijk maken...quote:
Toch mooi dat Peter RRRRRRRR eerst de afkorting gebruikt en daarna alsnog de afkorting uit gaat leggen..quote:Op zondag 6 juli 2014 19:18 schreef BobW het volgende:
Discussie gesloten.twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 06-07-2014 om 19:17:04#RogerFederer vandaag helaas second best.... maar nog steeds GOAT (Greatest Of All Times). reageer retweet
... en dan ook nog fout uitleggenquote:Op zondag 6 juli 2014 19:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch mooi dat Peter RRRRRRRR eerst de afkorting gebruikt en daarna alsnog de afkorting uit gaat leggen..
Voor Peter is er niet één keer allertijden, maar meerdere keren.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch mooi dat Peter RRRRRRRR eerst de afkorting gebruikt en daarna alsnog de afkorting uit gaat leggen..
Ik heb 'em eigenlijk nooit last zien hebben van blessures? Behalve tussen punten en games doorquote:Op zondag 6 juli 2014 19:09 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic had die laatste set kennelijk geen last meer van die blessure.
Het gaat bij de fedfans echt alleen hierom hequote:Op zondag 6 juli 2014 19:22 schreef grrrrg het volgende:
Ik ben bang dat Nadal Federer nog gaat inhalen zo.
Nog één van de voordelen van jarenlang een Murray fan zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het gaat bij de fedfans echt alleen hierom heniet omdat het leuk voor fed is om te winnen, nee, omdat rafa hem niet mag inhalen. Ik word daar zo moe van...
Haha, er komt 1 opmerking tussendoor en meteen zijn het "de Fedfans"..quote:Op zondag 6 juli 2014 19:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het gaat bij de fedfans echt alleen hierom heniet omdat het leuk voor fed is om te winnen, nee, omdat rafa hem niet mag inhalen. Ik word daar zo moe van...
Waarom dan? Iedereen is toch tegen Rafa, niet dan?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
twitter:TheTweetOfGod twitterde op zondag 06-07-2014 om 19:10:10I wanted Federer too. But I’m not as influential as I used to be. reageer retweet
Alsof ik het enkel op deze post baseerquote:Op zondag 6 juli 2014 19:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Haha, er komt 1 opmerking tussendoor en meteen zijn het "de Fedfans"..
Helemaal waar.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het valt me steeds meer op hoe slecht Djokovic is geworden in mentaal clutch zijn, en hoe goed hij is in het herstellen van als hij het mentaal weggeven heeft. Na die derde set tegen Cilic, beetje tegen Dimitrov en vandaag weer.
Tja, mensen die op die manier denken zijn wel een beetje triest. Zeker mee eens.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wel vaker dit jaar gebeurd. Ook vorige pot tegen fedje op IW. Hij kan zo'n choke vaak vergeten. Behalve laatste keren tegen rafaquote:Op zondag 6 juli 2014 19:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het valt me steeds meer op hoe slecht Djokovic is geworden in mentaal clutch zijn, en hoe goed hij is in het herstellen van als hij het mentaal weggeven heeft. Na die derde set tegen Cilic, beetje tegen Dimitrov en vandaag weer.
Ik zie er dan ook geen kwaad in, nogal logisch dat Fed-fans willen dat Fed zijn record GS houdt. Interesseert mij niet dat Nadal fans daar moe van worden.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, maar om dan alle Fed-fans over één kam te scheren..
Nee ok. Maar ik kan ze moeilijk 1 voor 1 opsommenquote:Op zondag 6 juli 2014 19:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, maar om dan alle Fed-fans over één kam te scheren..
Ik vind dat GSen tellen gewoon zo kansloos altijd. Er is zoveel meer belangrijk...quote:Op zondag 6 juli 2014 19:33 schreef grrrrg het volgende:
Ik zie er dan ook
[..]
Ik zie er dan ook geen kwaad in, nogal logisch dat Fed-fans willen dat Fed zijn record GS houdt. Interesseert mij niet dat Nadal fans daar moe van worden.
Ik wordt er als Rafa-fan niet moe van dat Fed-fans graag zien dat hij het record behoud. Dat lijkt me heel logisch. Maar dat moet gewoon bijzaak zijn imo.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:33 schreef grrrrg het volgende:
Ik zie er dan ook
[..]
Ik zie er dan ook geen kwaad in, nogal logisch dat Fed-fans willen dat Fed zijn record GS houdt. Interesseert mij niet dat Nadal fans daar moe van worden.
Ik heb ze niet geteld, ze waren al geteld voor mij.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind dat GSen tellen gewoon zo kansloos altijd. Er is zoveel meer belangrijk...
Is ook bijzaak voor mij.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik wordt er als Rafa-fan niet moe van dat Fed-fans graag zien dat hij het record behoud. Dat lijkt me heel logisch. Maar dat moet gewoon bijzaak zijn imo.
Er zijn idd belangrijkere dingen in het leven. Maar voor mij persoonlijk is de beste aller tijden degene met de meeste GS-titels. En zeker als je ze alle 4 minimaal 1x hebt gewonnen.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind dat GSen tellen gewoon zo kansloos altijd. Er is zoveel meer belangrijk...
Ik vind het nog steeds knap hoe de Amerikaanse media de tenniswereld hiervan hebben weten te overtuigen rond 2000.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Er zijn idd belangrijkere dingen in het leven. Maar voor mij persoonlijk is de beste aller tijden degene met de meeste GS-titels. En zeker als je ze alle 4 minimaal 1x hebt gewonnen.
Geit.quote:
Zeker niet zo compleet als fed of murray... Dan moet ie toch echt beter volleren, en minder omvallenquote:Op zondag 6 juli 2014 19:38 schreef grrrrg het volgende:
Djokovic heeft het echt verdiend en hij verdient meer grand slams, ook Roland Garros. Hij is misschien wel de meest complete speler van de grote 4.
Fed zijn volley is ook niet zo goed hoor. En de backhand van Djokovic is toch echt een stuk beter dan van die 2. Dat vond ik toch ook wel aardig beslissend in deze wedstrijd weer, de relatief zwakke backhand van Federer.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeker niet zo compleet als fed of murray... Dan moet ie toch echt beter volleren, en minder omvallen
Ligt er een beetje aan wat je belangrijk vind bij een complete tennisser. Murray heeft een matige forehand (tijdens Lendl wat beter) en meer moeite met consistent eigen power produceren, en een matige tweede service. Federer heeft een matige return en een kwetsbare backhand.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeker niet zo compleet als fed of murray... Dan moet ie toch echt beter volleren, en minder omvallen
Nee dat is Man Utd, drol.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liverpool is gewoon de GOAT in het Engelse voetbal hoor.
quote:Op zondag 6 juli 2014 19:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Haha wat een poep smoesje..quote:Op zondag 6 juli 2014 19:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij pakt wel iedere keer de titels als Nadal en Federer in een slechte periode zitten
NuSportquote:Op zondag 6 juli 2014 19:58 schreef grrrrg het volgende:
Leuk hoe NuSport Djokovic quote:
"Ik denk dat je mij hebt laten winnen."
quote:Op zondag 6 juli 2014 19:11 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Federer is de GOAT, hij heeft de finale verloren.
Schitterende reactie.quote:
Ja, zeker.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:11 schreef Gruisman het volgende:
Geen historische finale maar iig wel 100x beter dan die van vorig jaar
Klopt, maar was wel een lastige - die lob was hoog en diep.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 19:18 schreef BobW het volgende:
Nou, ik vond het een belangrijke bal. Hij had het momentum en zo'n 15.30 voert de druk behoorlijk op.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zo kan je elke misser belangrijk maken...
Normaal gesproken.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:19 schreef jojomen4 het volgende:
Stijlvol verlies van Federer. Normaal gesproken huilt hij als een baby.
[...]
Touché.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb 'em eigenlijk nooit last zien hebben van blessures? Behalve tussen punten en games door.
Nee.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:26 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Waarom dan? Iedereen is toch tegen Rafa, niet dan?
Wist niet eens dat God een Twitteraccount had.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:28 schreef Marcoss het volgende:
twitter:TheTweetOfGod twitterde op zondag 06-07-2014 om 19:10:10I wanted Federer too. But I’m not as influential as I used to be. reageer retweet
Moet je nagaan hoe erg het voor hun familie is. Lijkt me ondraaglijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:05 schreef Loekie1 het volgende:
[...]
Ik durfde op het laatst niet meer te kijken, zo spannend was het!
Deze finale zeker top 20 aller tijden.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:59 schreef Federer-fan het volgende:
Deze finale een van de beste wedstrijden ooit?Volgens dit artikel wel.
Ben het allemaal wel met je eens maar die laatste opmerking begrijp ik niet. Voorlopig stond hij gewoon in een GS-finale. Zie niet in waarom hem dat op de US Open dit jaar en de AO, Wimbledon en de US Open volgend jaar niet zou lukken.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:07 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Deze finale zeker top 20 aller tijden.
Want:
Wimbledon
Federer
5-setter
De vele breaks en bevochten breakpoints (22!)
De spanning
Toevoeging:
-Wat er op het spel stond, 8x Wimbledon winnen zou betekenen Sampras voorbij gaan en het was waarschijnlijk de laatste Grand Slam die Federer nog zou kunnen pakken.
Op gras krijgt Nadal het nooit gratis. Daar zou bijna elke speler van hem kunnen winnen, en als Nadal dan toch wint is dat heel knap.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:00 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Haha wat een poep smoesje..![]()
Nadal kreeg gratis Wimbledon in 2010, Berdych als tegenstander pfffff
Nu ookquote:Op zondag 6 juli 2014 19:19 schreef jojomen4 het volgende:
Stijlvol verlies van Federer. Normaal gesproken huilt hij als een baby.
Novak!Wat een beest!!!
NOS heeft die rechten niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:33 schreef Loekie1 het volgende:
Heeft iemand misschien een link naar de herhaling van de laatste twee uur?
Weer eens frappant dat er zelfs geen samenvatting is te vinden op
http://nos.nl/sport/tennis/
Ik vermoed dat hier straks iemand op reageert met de stelling dat het in de tweede week is en dat Nadal het dan veel makkelijker heeft.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Op gras krijgt Nadal het nooit gratis. Daar zou bijna elke speler van hem kunnen winnen, en als Nadal dan toch wint is dat heel knap.
Juist.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hier straks iemand op eageert met de stelling dat het in de tweede week is en dat Nadal het dan veel makkelijker heeft.
twitter:SharkoTennis twitterde op zondag 06-07-2014 om 21:12:23Big 4 winner 36 of last 38 #GrandSlam titles since '05 @rolandgarros: @RafaelNadal (14),@rogerfederer (13),@DjokerNole (7),@andy_murray (2). reageer retweet
Ach, je hebt het gezien tegen Kyrgios. Als hij iemand tegenover zich krijgt die boven zichzelf uitstijgt en perfect vol op de aanval speelt dan is het klaar.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hier straks iemand op reageert met de stelling dat het in de tweede week is en dat Nadal het dan veel makkelijker heeft.
Dat geldt toch - in mindere mate - ook voor Federer of Djokovic? Als Kyrgios zo tegen hen had gespeeld had hij denk ik ook gewonnen, al is het de vraag of hij dit tegen hen had kunnen doen.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach, je hebt het gezien tegen Kyrgios. Als hij iemand tegenover zich krijgt die boven zichzelf uitstijgt en perfect vol op de aanval speelt dan is het klaar.
Nee, dat denk ik eigenlijk niet. Zij hebben zelf gewoon betere slagen voor het gras-spel en ook een betere service.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat geldt toch - in mindere mate - ook voor Federer of Djokovic? Als Kyrgios zo tegen hen had gespeeld had hij denk ik ook gewonnen, al is het de vraag of hij dit tegen hen had kunnen doen.
Zeg dan gewoon 'Ja, da's waar' in plaats van dat je weerlegt wat ik zeg.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik eigenlijk niet. Zij hebben zelf gewoon betere slagen voor het gras-spel en ook een betere service.
Ja, dat wil ik best doen. Maar het is niet waar wat je zegtquote:Op zondag 6 juli 2014 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon 'Ja, da's waar' in plaats van dat je weerlegt wat ik zeg.
Oké, bedankt, ook al zit ik ernaast.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik best doen. Maar het is niet waar wat je zegt.
Maar oke, ja da's waar!!
Ja, alleen maakte Federer juist te veel fouten - vooral in de vijfde set.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:40 schreef Loekie1 het volgende:
Djoko maakte vorig jaar veel fouten onder spanning, dat had hij nu veel minder. Vorig jaar sloeg hij vaak te ver en te vaak tegen het net. Ik zag het nu weer een aantal keer gebeuren maar blijkbaar kon hij de spanning nu beter aan.
Nou, ik vond hem toch behoorlijk choken in de 4e set. Hij had die set en de wedstrijd toch meerdere keren in de pocket, vond ik. Maar dan begon hij opeens slecht te serveren en onbegrijpelijke missers vanaf de baseline te slaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:40 schreef Loekie1 het volgende:
Djoko maakte vorig jaar veel fouten onder spanning, dat had hij nu veel minder. Vorig jaar sloeg hij vaak te ver en te vaak tegen het net. Ik zag het nu weer een aantal keer gebeuren maar blijkbaar kon hij de spanning nu beter aan.
"Mentaal en fysiek voelde hij zich daardoor een stuk beter"quote:Op zondag 6 juli 2014 21:21 schreef Loekie1 het volgende:
Djoko heeft een gezond dieet, misschien eet hij ook wel sportbrood:
http://www.boekenwereld.c(...)gn=Eten+om+te+winnen
Ik verdenk Arjen Robben er ook van.
Ja als, dat telt niet. Als Djokovic bij 5-2 in de 4de het uitserveerde was het ook gewoon over.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:18 schreef Loekie1 het volgende:
Ik had niet gedacht dat Djoko zou winnen. Die aces van Federer, als hij de slag goed te pakken zou krijgen, was het zo over geweest. Djoko moest het hebben van lange rallies, die won hij bijna altijd. Helaas had hij zijn zenuwen niet onder controle, zo mooi voorstaan en er dan zoveel weggeven.
Maar, ik had wel gedacht dat Djoko op uithoudingsvermogen zou winnen en dat is uiteindelijk ook gebeurd.
Nee, maar het is wel wachten op een tennisser die Wimbledon wint met voornamelijk aces. Dan zullen de regels aangepast moeten worden.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:27 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Ja als, dat telt niet. Als Djokovic bij 5-2 in de 4de het uitserveerde was het ook gewoon over.
Ik ben blij dat de aces niet de doorslag heeft gegeven. De service is weliswaar een belangrijke slag, maar het laat niet zien of je de betere tennisser bent.
Goran, krajicek... Het is juist minder geworden de afgelopen tijdquote:Op maandag 7 juli 2014 13:48 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel wachten op een tennisser die Wimbledon wint met voornamelijk aces. Dan zullen de regels aangepast moeten worden.
En met een blessurebehandeling.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:18 schreef Loekie1 het volgende:
Ik had niet gedacht dat Djoko zou winnen. Die aces van Federer, als hij de slag goed te pakken zou krijgen, was het zo over geweest. Djoko moest het hebben van lange rallies, die won hij bijna altijd. Helaas had hij zijn zenuwen niet onder controle, zo mooi voorstaan en er dan zoveel weggeven.
Maar, ik had wel gedacht dat Djoko op uithoudingsvermogen zou winnen en dat is uiteindelijk ook gebeurd.
Nouja hij was wel een paar keer onderuitgegaan/uitgegleden, dus laten we hem het voordeel van de twijfel gevenquote:
Fair enough.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:52 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Nouja hij was wel een paar keer onderuitgegaan/uitgegleden, dus laten we hem het voordeel van de twijfel geven
Aan de andere kant heeft ie wel een beetje een reputatie op dat gebied en was er tijdens rally's weinig van de blessure te zien..quote:Op maandag 7 juli 2014 19:52 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Nouja hij was wel een paar keer onderuitgegaan/uitgegleden, dus laten we hem het voordeel van de twijfel geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |