abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141994119
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 00:43 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Die Belgen zien toch ook wel dat die tweede sowieso een schwalbe is.

Misgunners, die buren van ons.
Hier een penalty in zien kan alleen als je het heel graag wil. Volstrekt kansloos.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 7 juli 2014 @ 02:33:56 #102
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_141994218
Ja, als je daar al penalty's voor gaat geven dan houdt het wel heel snel op.
Dan kan je alleen nog maar verdedigen op een meter afstand. Wandel je zo naar het doel toe.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  maandag 7 juli 2014 @ 03:02:46 #103
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_141994492
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:28 schreef bl_henkie2 het volgende:
Hier de twee betwiste situaties.
Penalties volgens de belgen :{
http://gfycat.com/InsignificantScornfulGoosefish

http://gfycat.com/LegitimateWigglyFruitfly
Haha, ik wist niet waar de Belgjes 't over hadden maar nu is 't helemaal lachwekkend. _O-
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_141994825
quote:
13s.gif Op maandag 7 juli 2014 02:33 schreef DO2 het volgende:
Ja, als je daar al penalty's voor gaat geven dan houdt het wel heel snel op.
Dan kan je alleen nog maar verdedigen op een meter afstand. Wandel je zo naar het doel toe.
Dan kunnen die Belgen ook een keer scoren.
  maandag 7 juli 2014 @ 06:36:07 #105
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141995340
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:03 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Jawel, alleen nog nooit op een WK.
In Duitsland is er 2 jaar geleden in de beker nog een vergelijkbaar geval geweest bij Dortmund-Fürth , alleen liep dat wat slechter af.
Ja dus om daar nou op te baseren dat het -altijd- slecht afloopt is inderdaad waar... Maar 1x vind ik niet echt een maatstaf :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  maandag 7 juli 2014 @ 07:07:44 #106
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_141995482
quote:
6s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:19 schreef Drxx het volgende:

[..]

[..]

Alleen als je een inferieure Aquafresh-gebruiker bent :{w
Parodontax :P
pi_141995816
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 02:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hier een penalty in zien kan alleen als je het heel graag wil. Volstrekt kansloos.
Inderdaad. Het valt me echt tegen van die zuiderburen. Vooral omdat ik het België enorm gunde afgelopen zaterdag. Niet alleen vanwege een eventuele derby der Lage Landen, maar ook omdat ik het een mooi team vind.
Copthorne 2.0
pi_141995889
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 07:59 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Inderdaad. Het valt me echt tegen van die zuiderburen. Vooral omdat ik het België enorm gunde afgelopen zaterdag. Niet alleen vanwege een eventuele derby der Lage Landen, maar ook omdat ik het een mooi team vind.
Het had nog mooier geweest als NL die Belgjes zelf terug naar huis had gestuurd, maar ze waren natuurlijk kansloos tegen Argentinië. :P
pi_141996143
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 06:36 schreef wdn het volgende:

[..]

Ja dus om daar nou op te baseren dat het -altijd- slecht afloopt is inderdaad waar... Maar 1x vind ik niet echt een maatstaf :D
Is ook geen maatstaf uiteraard, daarvoor komt het veel te weinig voor om er iets zinnigs van te kunnen zeggen, maar de coach van Fürth werd destijds wel met de grond gelijk gemaakt en dat was ongetwijfeld ook met van Gaal gebeurd als het slecht was afgelopen.
pi_141996975
Zag op facebook een vraag van de Bild staan over of het wel fair was wat Krul deed bij de penalties.
De reacties erop waren geweldig om te lezen. Veel van die zure Duitsers vonden het echt niet kunnen en hadden ons liever naar huis zien gaan.
Snap ik ook wel. Ze beginnen al angst te krijgen voor het geval ze de finale gaan halen en tegen Oranje moeten aantreden.
Every living creature on earth dies alone
pi_141997017
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:41 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Zag op facebook een vraag van de Bild staan over of het wel fair was wat Krul deed bij de penalties.
De reacties erop waren geweldig om te lezen. Veel van die zure Duitsers vonden het echt niet kunnen en hadden ons liever naar huis zien gaan.
Snap ik ook wel. Ze beginnen al angst te krijgen voor het geval ze de finale gaan halen...
Ja dat zal het zijn geweest. :|W
  maandag 7 juli 2014 @ 09:43:34 #112
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_141997024
quote:
Snap ik ook wel. Ze beginnen al angst te krijgen voor het geval ze de finale gaan halen...
Argentinië zal hopelijk proberen penalties te voorkomen en wat minder verdedigend te spelen :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Perrin op 07-07-2014 09:57:25 ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_141997122
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:43 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ja dat zal het zijn geweest. :|W
Mindgames mindgames :P
Every living creature on earth dies alone
pi_141997307
quote:
Ah, mooie beschouwing inderdaad. Een weldaad voor het oude Hollandse voetbalhart.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  Redactie Frontpage maandag 7 juli 2014 @ 10:30:56 #115
145738 superworm
is erbij
pi_141997916
quote:
A Dutch World Cup Victory Would Send The Team To Space

The Netherlands National Team is now just one of four teams left in the World Cup. And if they manage to win the whole thing, they’ll get something in addition to the glory of the victory. They’ll also get a chance to visit the stars. (Making Robin van Persie a literal “Flying Dutchman.”)

That’s the promise of XCOR Aerospace, who has promised a free flight to every member of the team should they make the goal. The odds might be against them – FiveThirtyEight currently has them the least likely team to win, with only a 13% chance- but who knows? Space travel may be a heck of a motivator.

XCOR expects to begin its commercial operations in 2016 with its Lynx suborbital vehicle. During an XCOR flight, a single passenger is taken up in the rocket-powered Lynx to over 100 kilometers up. A ticket normally costs $95,000 – so free isn’t a bad deal at all.

Why the Dutch team? Because that’s where XCOR Space Expeditions is headquartered. The company, which formerly operated as Space Expeditions, was purchased last week by XCOR. The company had served as a general sales agent for XCOR since 2011, and will now operate as a wholly-owned subsidiary of XCOR.

“As we approach first test flights, we want to ensure all other wet lease customers have an open platform for sales that is not affiliated with a specific wet leasee but with XCOR, the vehicle builder,” XCOR’s Chief Operating Officer Andrew Nelson explained to me. “Therefore as a natural product of growth, and positioning for success, we have decided to bring it in house as an open platform for all future wet leasees to use. It brings the customer closer to XCOR and presents a common brand identity.”

The parent company of Space Expeditions Corporation, Space Expeditions, NV, still exists separately as a passive holding company for investors in XCOR’s $14.2 million Series B investment, which was completed in May. According to Nelson, these investors also gained an undisclosed amount of common stock in XCOR as a result of the acquisition.
http://www.forbes.com/sit(...)d-the-team-to-space/
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 7 juli 2014 @ 10:32:29 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_141997948
quote:
Sja, leuk idee, tot er iets misgaat en we een hele generatie topspelers kwijtraken :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 7 juli 2014 @ 10:35:11 #117
104871 remlof
Europees federalist
pi_141997996
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, leuk idee, tot er iets misgaat en we een hele generatie topspelers kwijtraken :P.
Tegen de tijd dat die vlucht gemaakt wordt is deze generatie toch al lang over hun top heen :P
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 10:46:41 #118
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_141998241
quote:
^O^
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_141998269
quote:
Snap ik ook wel. Ze beginnen al angst te krijgen voor het geval ze de finale gaan halen en tegen Oranje moeten aantreden.
Ze zijn het briefje van Lehmann zeker totaal vergeten :')?
pi_141998383
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:47 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Ze zijn het briefje van Lehmann zeker totaal vergeten :')?
Om over Oliver Kahn nog maar helemaal te zwijgen :')
pi_141998429
quote:
Grappig hoe men dat in o.a. Dui als Eng als onsportief betiteld. Niemand heeft het over die geveinsde blessure van Ruiz (toch?) waardoor Sneijder heel sportief de bal uit schoot. Staat die worst meteen weer op! Sportief spelen staat soms gelijk aan naïef spelen op een WK.

Mindgames horen bij het spel. Al het geduw voor een corner, op een milimeter afstand van elkaar komen om te 'discussieren' over een al dan niet overtreding, het zeiken tegen de scheids, etc. Allemaal psychologische spelletjes. Wat Krul deed was niets anders. Ik vond het juist prachtig om te zien hoe als een soort hongerig roofdier van links naar rechts paradeerde. Intimiderend tot en met. Druk opvoeren. Prachtig.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  maandag 7 juli 2014 @ 10:59:46 #122
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_141998512
Inderdaad zeg. Hele wedstrijd tijdrekken, blessures veinzen, duik-gebaartjes maken na lompe overtredingen op Robben...en dan begint ineens iedereen te piepen omdat Krul wat doet. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_141998791
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:59 schreef Silenus het volgende:
Inderdaad zeg. Hele wedstrijd tijdrekken, blessures veinzen, duik-gebaartjes maken na lompe overtredingen op Robben...en dan begint ineens iedereen te piepen omdat Krul wat doet. :')
Is volgens mij een standaard beeld wat mensen nu hebben na die wk finale van 2010... Lees ook regelmatig over de (grove) overtredingen die nederland allemaal wel niet maakt (really?), het continue duiken van Robben en anderen (really?) en hoe arrogant en onsportief het gedrag wel niet is (really?).

Nu ben ik natuurlijk een beetje partijdig, maar ik heb het idee dat het allemaal wel meevalt? Tuurlijk, Robben heeft/had er een handje van snel te gaan liggen maar op een enkel geval na is daar nu geen sprake van, grove overtredingen heb ik ook nog niet gezien. Maar iedereen praat elkaar maar na... Dat dat goede image van oranje helemaal naar de knoppen is door dit nare elftal.

Ah well, ik zie een elftal wat professioneel is en de klus wil klaren. Gedrevenheid, slimheid, af en toe wat geluk. Het hoeft niet allemaal mooi te zijn, we hebben genoeg moois gezien in het verleden om daarna met lege handen te staan... Het is nu tijd om eindelijk eens tot het einde te gaan en die beker mee naar huis te nemen.
  Redactie Frontpage maandag 7 juli 2014 @ 11:14:52 #124
145738 superworm
is erbij
pi_141998825
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:13 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Is volgens mij een standaard beeld wat mensen nu hebben na die wk finale van 2010... Lees ook regelmatig over de (grove) overtredingen die nederland allemaal wel niet maakt (really?), het continue duiken van Robben en anderen (really?) en hoe arrogant en onsportief het gedrag wel niet is (really?).

Nu ben ik natuurlijk een beetje partijdig, maar ik heb het idee dat het allemaal wel meevalt? Tuurlijk, Robben heeft/had er een handje van snel te gaan liggen maar op een enkel geval na is daar nu geen sprake van, grove overtredingen heb ik ook nog niet gezien. Maar iedereen praat elkaar maar na... Dat dat goede image van oranje helemaal naar de knoppen is door dit nare elftal.

Ah well, ik zie een elftal wat professioneel is en de klus wil klaren. Gedrevenheid, slimheid, af en toe wat geluk. Het hoeft niet allemaal mooi te zijn, we hebben genoeg moois gezien in het verleden om daarna met lege handen te staan... Het is nu tijd om eindelijk eens tot het einde te gaan en die beker mee naar huis te nemen.
Exact dit idee heb ik ook. Buitenland haalt gráág die De Jong-trap erbij, de Robben-val, en nu het Krulgejank. Heb het idee dat ze het heel graag zo houden dat we 'de beste van de runner-ups' blijven. Het wordt ons in elk geval van harte misgund.
op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 7 juli 2014 @ 11:16:14 #125
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_141998862
quote:
3s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:55 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Grappig hoe men dat in o.a. Dui als Eng als onsportief betiteld. Niemand heeft het over die geveinsde blessure van Ruiz (toch?) waardoor Sneijder heel sportief de bal uit schoot. Staat die worst meteen weer op! Sportief spelen staat soms gelijk aan naïef spelen op een WK.

Mindgames horen bij het spel. Al het geduw voor een corner, op een milimeter afstand van elkaar komen om te 'discussieren' over een al dan niet overtreding, het zeiken tegen de scheids, etc. Allemaal psychologische spelletjes. Wat Krul deed was niets anders. Ik vond het juist prachtig om te zien hoe als een soort hongerig roofdier van links naar rechts paradeerde. Intimiderend tot en met. Druk opvoeren. Prachtig.
Die mindgames tijdens het spel vind ik niks meer dan kinderachtig gedrag dat allemaal met een gele kaart zou bestraft moeten worden, want het houdt het spel op en maakt dat er 9/10 lelijker voetbal op de mat komt.

Krul vond ik niets mis mee, houdt het spel niet echt op, kan geen tijd winnen. Dat zijn echte mindgames. Alleen dat ie die ene speler op de schouder tikt, dat is net iets erover en had van de scheids wel opgemerkt mogen worden, al de rest was puur genieten en op een sportieve manier de tegenstander uit zijn lood proberen te slaan. Schwalbes, mekkeren na een duidelijke fouten, ballen wegkegelen, kaarten vragen, blijven liggen tot de brancard er is en dan opstaan, ... dat is pure onsportiveit dat doorgaans ook minder leuk voetbal met zich mee brengt. Van het optreden van Krul kan je dat niet zeggen, dus eigenlijk weinig mis mee.
pi_141998956
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:16 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Die mindgames tijdens het spel vind ik niks meer dan kinderachtig gedrag dat allemaal met een gele kaart zou bestraft moeten worden, want het houdt het spel op en maakt dat er 9/10 lelijker voetbal op de mat komt.

Krul vond ik niets mis mee, houdt het spel niet echt op, kan geen tijd winnen. Dat zijn echte mindgames. Alleen dat ie die ene speler op de schouder tikt, dat is net iets erover en had van de scheids wel opgemerkt mogen worden, al de rest was puur genieten en op een sportieve manier de tegenstander uit zijn lood proberen te slaan. Schwalbes, mekkeren na een duidelijke fouten, ballen wegkegelen, kaarten vragen, blijven liggen tot de brancard er is en dan opstaan, ... dat is pure onsportiveit dat doorgaans ook minder leuk voetbal met zich mee brengt. Van het optreden van Krul kan je dat niet zeggen, dus eigenlijk weinig mis mee.
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Mijn punt is vooral: als je probeert als ploeg je verre te houden van die flauwekul en constant de 'moral high ground' te zoeken, je gewoonweg niet ver komt in dit tournooi. Oprecht en eerlijk blijven als iedereen om je heen (ook de Duitsers en Engelsen trouwens) gebruik maakt van dat soort fratsen, kost je algauw de wedstrijd. Helaas, maar zolang er niet enorm consequent tegen opgetreden wordt, zal het zo blijven.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  Redactie Frontpage maandag 7 juli 2014 @ 11:25:48 #127
145738 superworm
is erbij
pi_141999096
Zeer uitgebreid BBC-artikel over de twee halve finales:

http://www.bbc.com/sport/0/football/28181220
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_141999097
Het Nederlands elftal heeft tegenwoordig iets meer een bad-ass imago, op zich niet terecht maar ik vind het geen probleem.

Beter dit imago met succes dan de fairplay prijs en uitschakeling in de 8ste finale of iets degelijks.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 7 juli 2014 @ 11:31:20 #129
62913 Blik
The one and Only!
pi_141999234
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:25 schreef superworm het volgende:
Zeer uitgebreid BBC-artikel over de twee halve finales:

http://www.bbc.com/sport/0/football/28181220
Brazilië het hoogste cijfer geven terwijl ze geen één wedstrijd goed hebben gespeeld. :')
pi_141999236
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En terecht. Ik snap alle ophef dan ook niet.
Ach, men is nu eenmaal van nature voor the underdog. Nederland is dat niet, dus die mag het onderspit delven. Als Costa Rica dit geflikt had (de trainer had ook wat opmerkingen vooraf gemaakt die als manipulatie konden worden geïnterpreteerd), dan had men het doodleuk goedgepraat.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2014 11:31:59 ]
  Redactie Frontpage maandag 7 juli 2014 @ 11:32:15 #131
145738 superworm
is erbij
pi_141999258
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Beter dit imago met succes dan de fairplay prijs en uitschakeling in de 8ste finale of iets degelijks.
:Y Zoals de VS.
op FOK!
op Facebook
op de website
  Trouwste user 2022 maandag 7 juli 2014 @ 12:01:52 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_142000108
Lineker.....shut the fuck up.

'You don't win championchips with youngstars.' Zei welliswaar Allan Hansen, Liverpool vriendje. Maar die Engelsen zitten er altijd naast. Verder hebben ze de saaiste analisten van de wereld.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 7 juli 2014 @ 12:02:18 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142000128
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:01 schreef tong80 het volgende:

'You don't win championchips with youngstars.' Zei welliswaar Allan Hansen, Liverpool vriendje. Maar die Engelsen zitten er altijd naast. Verder hebben ze de saaiste analisten van de wereld.

je hebt toch ook nog gewoon helemaal niets? :P.
Get woke, go broke!
  Trouwste user 2022 maandag 7 juli 2014 @ 12:03:23 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_142000181
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:31 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ach, men is nu eenmaal van nature voor the underdog. Nederland is dat niet, dus die mag het onderspit delven. Als Costa Rica dit geflikt had (de trainer had ook wat opmerkingen vooraf gemaakt die als manipulatie konden worden geïnterpreteerd), dan had men het doodleuk goedgepraat.
Scolari schijt in z'n broek. Heeft alleen maar negatief commentaar over andere landen.

Hup Duitsland.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_142000182
quote:

Nee die pipo's bij de NOS zijn goede analisten.. Vind de BBC juist erg prettig
  Trouwste user 2022 maandag 7 juli 2014 @ 12:06:27 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_142000303
Heatwave de Engelsen zijn schijtjaloers.

De grootste sterren van het WK spelen in Engeland of zijn geen Engelsen.

Engeland heeft destijds het WK gewonnen door de scheidsrechter en het thuisvoordeel. Daarna nog één keer de halve finale gehaald in 1990 terwijl ze slechter waren dan Kameroen en Belgié.

Trouwste user 2022 maandag 7 juli 2014 @ 12:08:03 #138
7889 tong80
Spleenheup
pi_142000358
Vermakelijk altijd hoe de BBC op een voetstuk wordt gezet.

Geef mij maar Ronald de Boer en Co Adriaanse.

maandag 7 juli 2014 @ 12:09:05 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142000393
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:08 schreef tong80 het volgende:
Vermakelijk altijd hoe de BBC op een voetstuk wordt gezet.

Geef mij maar Ronald de Boer en Co Adriaanse.

Idd, zo bijzonder is dat ook weer niet allemaal. Maar het is in het engels, dus het zal wel houd snijden :').
Get woke, go broke!
  maandag 7 juli 2014 @ 12:09:35 #140
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_142000410
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Idd, zo bijzonder is dat ook weer niet allemaal. Maar het is in het engels, dus het zal wel houd snijden :').
houd :')
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 7 juli 2014 @ 12:10:21 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142000426
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:09 schreef Silenus het volgende:

[..]

:').

Damn, 2 zinnen tegelijk in mijn hoofd :@.
Get woke, go broke!
  maandag 7 juli 2014 @ 12:10:47 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142000440
Ik hout er vandaag maar mee op -O-.
Get woke, go broke!
  maandag 7 juli 2014 @ 12:11:13 #143
104871 remlof
Europees federalist
pi_142000457
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik hout er vandaag maar mee op -O-.
That cuts wood.
  maandag 7 juli 2014 @ 12:12:29 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142000495
quote:
7s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:11 schreef remlof het volgende:

[..]

That cuts wood.
Oh wood you shut up?
Get woke, go broke!
  Trouwste user 2022 maandag 7 juli 2014 @ 12:24:53 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_142000858
quote:
6s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh wood you shut up?
Voor hetzelfde geld had ie in het Engels Kuntz gezegd.

Trouwste user 2022 maandag 7 juli 2014 @ 12:25:45 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_142000880
quote:
7s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:11 schreef remlof het volgende:

[..]

That cuts wood.
Robin Woods Robben _O_

Moderator maandag 7 juli 2014 @ 12:48:18 #147
9859 crew  Karina
Woman
pi_142001419
La Gazzetta dello sport

Ging mij vooral om het tekenfilmpje :D

Dit is dus alleen een printscreen ;) filmpje zie het linkje hierboven
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_142001671
Reactie onder dit artikel van Der Spiegel over Van Gaal:

quote:
Ich fand es unanständig, dass der niederländische Torwart so groß ist (geschätzt 2,02m) und die Spieler einschl. Torwart aus Costa Rico so klein sind. Das war das Entscheidende bei diesem Elfmeterschießen. Der Torwart von Costa Rico erahnte die Ecke, kam aber wegen der Mindergröße nicht an den Ball ran. Ich bin der Meinung, die FIFA sollte die Größe der Spieler begrenzen. Es ist bei dem jetzigen Zustand unfair.
Iedere speler langs de meetlat! ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142002606
Prachtig toch al die zurigheid.. Robben die continue valt.. 2 terechte penalty's niet gegeven.. Krul die gekkkie doet, dat mag niet boehoee..

Allemaal fucking afgunst! Misplaatste jaloezie.. heerlijk!
pi_142002771
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:56 schreef takkfyrir het volgende:

[..]

Ook maar gelijk snelheidslimieten in gaan voeren op het veld voor de wat tragere spelers, de maximale spiermassa aan banden liggen, enzovoort? :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 7 juli 2014 @ 13:36:56 #151
37295 Luigi
mario pls
pi_142002909
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 13:28 schreef Trebo het volgende:
Prachtig toch al die zurigheid.. Robben die continue valt.. 2 terechte penalty's niet gegeven.. Krul die gekkkie doet, dat mag niet boehoee..

Allemaal fucking afgunst! Misplaatste jaloezie.. heerlijk!
Dit dus. Verschil met 'vroeger' is dat we er nu niet meer in mee gaan. Geen gezeik, we willen gewoon wereldkampioen worden. Dat straalt het ook helemaal uit, dit elftal (twaalf incl. van Gaal). Ik vind het wel prima. Al spelen ze met een rode clownsneus op in een stringbikini.
pi_142003006
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)wing-louis-van-gaal/

Beetje andersom: een stukje vóór de Engelse media :)
"It's his language now, not yours." _O-
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 13:45:04 #153
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_142003195
quote:
3s.gif Op maandag 7 juli 2014 13:39 schreef DragonFodder het volgende:

:D
pi_142003220
quote:
3s.gif Op maandag 7 juli 2014 13:39 schreef DragonFodder het volgende:

Leuk stukje :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 7 juli 2014 @ 14:15:51 #155
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142004333
quote:

Tja. Ajax 95. :P
pi_142005130
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:09 schreef Silenus het volgende:

[..]

HAHAHAHAHHAHAHHAH echt grappig man!
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 14:50:02 #157
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_142005492
Zijn er eigenlijk al Argentijnse berichten te vinden?
pi_142005868
quote:
2s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Zijn er eigenlijk al Argentijnse berichten te vinden?
quote:
Argentinië vreest counters Nederlands elftal

Argentinië vreest woensdagavond in de halve finale van het WK de counters van het Nederlands elftal.

Dat zegt Javier Mascherano in verschillende media. "We nemen het op tegen een team dat z'n meerdere niet kent als het gaat om snelle tegenstoten. Nederland heeft heel rappe aanvallers."
"We verwachten geen eenvoudige wedstrijd. Het zal zelfs nog moeilijker worden dan het kwartfinaleduel met België gezien de ervaring en de kwaliteit die de Nederlandse spelers bezitten. Ze zijn bovendien ook hongerig omdat ze de finale van 2010 verloren."

Argentinië stond in 1990 voor het laatst in de halve eindstrijd, toen meteen ook de finale werd bereikt.
"Onze laatste halve finale was al weer 24 jaar geleden. Zo vaak krijg je niet de kans om te strijden voor de wereldtitel. We zijn blij dat we zover zijn gekomen, maar we beseffen tegelijkertijd dat de verwachtingen van de fans nu toenemen."
Mascherano vermoedt dat Lionel Messi en Gonzalo Higuain een sleutelrol gaan spelen in São Paulo.
"Zij geven het elftal iets extra's, zeker wanneer ze de bal even vasthouden. Daardoor kan het middenveld vaak worden ingeschakeld in balbezit. Dat wordt heel belangrijk in de wedstrijd tegen Nederland."
  maandag 7 juli 2014 @ 15:10:17 #159
217478 Altron
pew pew
pi_142006181
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:13 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Inderdaad.

Het is echt te triest voor woorden als je sommige nieuws sites lees in het buitenland.
Voor in Engeland hebben ze het continue maar over die ''duikende'' Robben waardoor ze niet willen zien dat de beste man een geweldig WK speelt.

Ze proberen hem de hele wedstrijd af te zagen , kijk maar eens naar al die achterlijke overtredingen van de Costaricanen , en hun maar bezig blijven met die hand gebaartjes dat Robben zogenaamd weer aan het duiken was.

Snap dat gejank over Krul al helemaal niet , tuurlijk intimideerd hij al die spelers , maar dat is toch het hele spelletje ?
Hij doet niks wat niet mag.

Ik snap niet waar al die haat tegen ons vandaan komt hoor.
Het valt me wel op dat het vooral de landen zijn die al een tijdje thuis zitten of landen die we net uitgeschakeld hebben.

Maar goed... ik hoop zo dat we een keer die beker omhoog mogen houden , dan zijn we overal vanaf. _O_
- Djehoetie / Jehuty -
pi_142006725
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:10 schreef Altron het volgende:

[..]

Snap dat gejank over Krul al helemaal niet , tuurlijk intimideerd hij al die spelers , maar dat is toch het hele spelletje ?
Hij doet niks wat niet mag.

Ik snap niet waar al die haat tegen ons vandaan komt hoor.
Het valt me wel op dat het vooral de landen zijn die al een tijdje thuis zitten of landen die we net uitgeschakeld hebben.

Jaloezie denk ik.. als je te vaak wint krijg je vijanden. En we zijn een beetje de 'nieuwe Duitsers' heb ik het idee.. door de manier waarop we vaak winnen.

Nog even over 2010. Het is opvallend dat de media vaak verzwijgen dat Spanje in die finale ook hard speelde. Het is allemaal erg eenzijdig en hypocriet, dat gezeik op Oranje.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 juli 2014 @ 15:27:50 #161
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_142006823
Voorheen werden we geroemd om het faire mooie spel en stonden we met lege handen. Laten we nu maar zure reacties krijgen en winnen.
pi_142006921
Ik ben het helemaal met sommige posters hierboven eens. Als je die praktijken van die Costa Ricanen zag... het theater van die keeper, Ruiz die doet alsof hij geblesseerd is waarop NL de bal uitspeelt (walgelijk!), duikgebaartjes nadat Robben weer lomp onderuit wordt geschoffeld... En dan hebben de media het vooral over "onsportief" gedrag van Krul, terwijl het psychologisch bespelen van de penaltynemer door de keeper volgens mij al van alle tijden is.
pi_142007507
quote:
The Oranje are two games from bringing home the Netherlands’ first World Cup. Even if they win, some of the nation’s greatest soccer icons and many of their fans may never consider the victory more worthy than their own beautiful defeats.
Get it and Bet it
pi_142007868
Geloof dat 4 verdedigers een gele kaart tegen Robben pakten, waar een 5e gele kaart (dus een 2e voor 1 persoon) ook nog niet had misstaan. En nog vinden ze Robben een duikelaar :') Hou toch op. Waren stuk voor stuk gewoon zagen
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_142009180
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:59 schreef kalinhos het volgende:
Geloof dat 4 verdedigers een gele kaart tegen Robben pakten, waar een 5e gele kaart (dus een 2e voor 1 persoon) ook nog niet had misstaan. En nog vinden ze Robben een duikelaar :') Hou toch op. Waren stuk voor stuk gewoon zagen
Ja die Diaz had er echt af gemoeten.
Die andere verdediger van CR gaf Robben lachend een doodschop en maakte vervolgens duik-gebaren.

Het is gewoon pure afgunst.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:45:32 #166
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_142009297
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:46 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Wie verzint zoiets? :?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_142009701
Ik heb weinig meegekregen van de Britten, maar speelden zij dan zo fair?
  maandag 7 juli 2014 @ 16:59:21 #168
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142009853
quote:
3s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:55 schreef DragonFodder het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=218814#1
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_142009908
quote:
3s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:55 schreef DragonFodder het volgende:
Nee, ze speelden gewoon dramatisch. Verder interesseert het me niet wat de Britten zeggen. Geen enkele wedstrijd gewonnen dit WK en hun premier league begint langzamerhand het niveau van de eredivisie te bereiken :')
pi_142010389
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:56 schreef takkfyrir het volgende:

[..]

LOL, ongelofelijk. beter zou de man een bril kopen, Tim is maar 1.93 als dat niet zou mogen, dan kunnen meer spelers naar huis.

En kunnen we dan ook gelijk regels opnemen dat te korte spelers ook niet mogen, die hebben namelijk profijt van een kortere draaicirkel.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_142011227
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:01 schreef lisselotte88 het volgende:

[..]

Nee, ze speelden gewoon dramatisch. Verder interesseert het me niet wat de Britten zeggen. Geen enkele wedstrijd gewonnen dit WK en hun premier league begint langzamerhand het niveau van de eredivisie te bereiken :')
Dat laatste zinnetje is natuurlijk zwaar bullshit, en dat weet je.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Trouwste user 2022 maandag 7 juli 2014 @ 18:41:05 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_142013745
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Voorheen werden we geroemd om het faire mooie spel en stonden we met lege handen. Laten we nu maar zure reacties krijgen en winnen.
Verloren in verlengingen met mooi voetbal. Zelfs in laatste minuten. Dit mag één keer een uitzondering zijn. Daarna weer terug naar het romantische voetbal. Daar zijn we groot mee geworden.

pi_142013832
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:41 schreef tong80 het volgende:

[..]

Verloren in verlengingen met mooi voetbal. Zelfs in laatste minuten. Dit mag één keer een uitzondering zijn. Daarna weer terug naar het romantische voetbal. Daar zijn we groot mee geworden.

Gaat nog lang duren, moet beginnen bij de Jeugdopleidingen en daar begint men net een plan voor te ontwikkelen.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  Trouwste user 2022 maandag 7 juli 2014 @ 18:43:35 #174
7889 tong80
Spleenheup
pi_142013838
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:30 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat laatste zinnetje is natuurlijk zwaar bullshit, en dat weet je.
De sterren op het WK komen niet uit de premiere league. Alleen Suarez, en die is in Nederland groot geworden.

maandag 7 juli 2014 @ 18:45:06 #175
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_142013900
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:41 schreef tong80 het volgende:

[..]

:'). Onzin. Voetbal gaat om winnen. Ik zal blij zijn als jouw generatie eindelijk eens de mond wordt gesnoerd.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Trouwste user 2022 maandag 7 juli 2014 @ 18:47:29 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_142014004
hottentot. Cruijff, van Basten, Bergkamp, Kluivert, van Persie, Robben en Gullit hebben ze in Engeland nooit gehad uit eigen opleiding. Wel Tony Adams, George Best, Rooney, Gascoinge en andere alcoholisten. Wij hadden in Kieft een alcoholist in Wim Kieft die ons het EK-88 schonk.

Trouwste user 2022 maandag 7 juli 2014 @ 18:51:21 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_142014166
Mijn mond hoeft niet gesmoord te worden. Sta ook achter dit Oranje. Ben blijer dan blij als we wereldkampioen worden. Er wordt me nu verweten dat ik het grote Oranje verdedig. Geen wereldkampioen worden door centimeters op de paal, Na een wonder doelpunt van Bergkamp of de enkel van Cassilas is geen reden om als klein land het totale en totaal voetbal weg te gooien.

maandag 7 juli 2014 @ 18:53:38 #178
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142014280
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

:'). Onzin. Voetbal gaat om winnen. Ik zal blij zijn als jouw generatie eindelijk eens de mond wordt gesnoerd.
Het is ook gewoon eigengeilerij voor een deel. Toevallig een paar maanden terug een DVD gekregen met de finale van '74 in zijn geheel. Maar die Duitsers waren echt stukken beter. Klein wonder dat Oranje met rust niet tegen een 3-0 achterstand aankeek.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 juli 2014 @ 18:59:37 #179
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_142014549
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:51 schreef tong80 het volgende:
Mijn mond hoeft niet gesmoord te worden. Sta ook achter dit Oranje. Ben blijer dan blij als we wereldkampioen worden. Er wordt me nu verweten dat ik het grote Oranje verdedig. Geen wereldkampioen worden door centimeters op de paal, Na een wonder doelpunt van Bergkamp of de enkel van Cassilas is geen reden om als klein land het totale en totaal voetbal weg te gooien.

Voetbal is met 22 man op een veld met een bal. Wat er dan door die lui als tactiek verzonnen wordt hoort er per definitie bij. Ik vind totaalvoetbal zoals in 74 ook mooi om te zien. Maar zoals van Gaal nu het tactische spel opzet en zoals de spelers dat uitvoeren vind ik absoluut niet minder.
pi_142015104
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is ook gewoon eigengeilerij voor een deel. Toevallig een paar maanden terug een DVD gekregen met de finale van '74 in zijn geheel. Maar die Duitsers waren echt stukken beter. Klein wonder dat Oranje met rust niet tegen een 3-0 achterstand aankeek.
Brazilië - Nederland op dat WK verdiende ook niet bepaald de schoonheidsprijs. Daar werd nog wel iets harder geschopt dan in de finale van het vorige WK.
  maandag 7 juli 2014 @ 19:17:32 #181
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142015350
totaalvoetbal is gewoon aan een herdefinitie toe, het kunnen spelen in 4-5 verschillende systemen lijkt me best een definitie van totaal
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Trouwste user 2022 maandag 7 juli 2014 @ 19:38:17 #182
7889 tong80
Spleenheup
pi_142016121
Nederland met totaal-voetbal WK-finales gehaald. Ek-88 gewonnen. Verder veel halve en kwartfinales op grote toernooien. Zet daar eens de toevallige resultaten van Hongarije, Portugal, Denemarken en Griekenland tegenover.

Cruijff, van Basten, van Hanegem, Bergkamp, Kluivert, Seedorf, van Nistelrooij, van Persie, Robben, Rensenbrink, Huntelaar, Berrie van Aerle, Rijkaard, Gullit.

Nu de Griekse en Deense sterren.

Ananastoepopulis. De Laudrupsjes wilden bij Ajax spelen. Net zoals Morten en Jesper Olsen.

pi_142016157
Leuk om al die artikelen uit de buitenlandse media hier te lezen!
  maandag 7 juli 2014 @ 19:41:16 #184
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_142016228
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:39 schreef Kingstown het volgende:
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  Trouwste user 2022 maandag 7 juli 2014 @ 19:56:47 #185
7889 tong80
Spleenheup
pi_142016944
quote:
4s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:41 schreef DO2 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Een internet plaatje _O_

maandag 7 juli 2014 @ 20:03:27 #186
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142017292
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja als je anabolen slikt en stijf van de dope staat dan ren je lachend 90 minuten weg.....

============================================================================
FIFA, geef ons onze wereldtitel(s) voetbal terug

Wat wij al jarenlang bijna zeker wisten is nu eindelijk wetenschappelijk bevestigd. Het Nederlands elftal verloor de WK-finale in 1974 niet door het zwembadincident of door de stuitende arrogantie van Johan Cruyff na de 0-1 voorsprong, maar door dopinggebruik van de West-Duitse tegenstanders.
De Humboldt-Universiteit in Berlijn concludeert op basis van een onderzoek naar het gebruik van doping in Duitsland van 1950 tot nu dat topsporters en vooral voetballers indertijd massaal anabole steroïden, testosteron, groeihormoon en later ook epo en andere fijne prestatiebevorderende middelen kregen toegediend.
http://mwnw.nl/blog/2013/(...)g-32241#.U7rgh0CnqWk
-------------------------------------------------------
  maandag 7 juli 2014 @ 20:05:51 #187
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142017418
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ja als je anabolen slikt en stijf van de dope staat dan ren je lachend 90 minuten weg.....

============================================================================
FIFA, geef ons onze wereldtitel(s) voetbal terug

Wat wij al jarenlang bijna zeker wisten is nu eindelijk wetenschappelijk bevestigd. Het Nederlands elftal verloor de WK-finale in 1974 niet door het zwembadincident of door de stuitende arrogantie van Johan Cruyff na de 0-1 voorsprong, maar door dopinggebruik van de West-Duitse tegenstanders.
De Humboldt-Universiteit in Berlijn concludeert op basis van een onderzoek naar het gebruik van doping in Duitsland van 1950 tot nu dat topsporters en vooral voetballers indertijd massaal anabole steroïden, testosteron, groeihormoon en later ook epo en andere fijne prestatiebevorderende middelen kregen toegediend.
http://mwnw.nl/blog/2013/(...)g-32241#.U7rgh0CnqWk
-------------------------------------------------------
Ja want Nederlanders zijn altijd clean geweest. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 juli 2014 @ 22:45:08 #188
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_142028012
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

(...)
Ja, ga daar over beginnen. :o
Voor je het weet begint er iemand over Robben die, nog niet zo lang geleden, 120 minuten als een dolle het veld op en neer rende. En daarna nog lachend een interview kon geven.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_142028084
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:39 schreef Kingstown het volgende:
pi_142028723
Arsenal legend on Robin van Persie: He's done nothing!

quote:
Paul Merson believes the Manchester United striker has not performed on the world stage for Netherlands at the World Cup.

Arsenal cult hero and Sky Sports pundit Paul Merson envisages a 2-0 win for Argentina over a Netherlands national team who had threatened to take the World Cup by storm following their 5-1 slaughter of Spain in the opening match in Salvador last month.

However, since that destruction over the 2010 champions the Dutch have flattered to deceive, argues Merson, noting a decline in standards when they faced Australia in the subsequent group game where "they were torn to shreads" before a 2-0 victory over Chile, a 2-1 edging over Mexico and a penalty ousting of Costa Rica.

"Holland got absolutely torn to shreds in parts of their group game with Australia, so for them to be sitting in the semi-finals really, really shocks me," he said. "They aren’t very good at all and they can’t keep getting away with it.

"They rely so much on Arjen Robben it’s unreal and if he doesn’t do it for them up front then I don’t see who else will, while if Lionel Messi starts running at Ron Vlaar I dread to think what will happen. Robin van Persie, after scoring a great header against Spain, has done absolutely nothing; he has barely touched the ball and, in my opinion, is very lucky to still be getting a game."

Is that a fair assessment?

In 120 minutes van Persie only mustered 41 touches on the football, roughly one every three minutes, while only succeeding with 71% of his pass attempts.

He was arguably at his worst against Australia, though, receiving 31 touches on the football with only a 38% passing accuracy, no assists, no dribbles and having been dispossessed a hat-trick of times.

The Oranje do have one plus point - "a very good manager".

Merson continued: "He knows how to get results and makes brave calls, as we saw on Saturday when he brought on Tim Krul for the penalties against Costa Rica.

"Louis van Gaal has set Holland up okay but I think they have to score first in this game as if Argentina get the opening goal we will have the same game as the one against Belgium, when they won free-kicks, played with a slow tempo and killed things off.

"But really I can’t see anything other than an Argentina win," he said.

"Angel Di Maria will be a massive miss but Gonzalo Higuain will be a totally different player to the one that started this tournament after scoring that unbelievable goal against Belgium and the game changer Messi will get them through."
http://hereisthecity.com/(...)ie-hes-done-nothing/
  maandag 7 juli 2014 @ 23:00:47 #191
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_142028812
Zo gelijk, die van Persie heeft echt geen bal goed geraakt al sinds de wedstrijd van Australië. En die kansen die die heeft afgemaakt zal Huntelaar ook maken. Behalve 1; en die weet iedereen.
  maandag 7 juli 2014 @ 23:03:06 #192
104871 remlof
Europees federalist
pi_142028911
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:58 schreef Nober het volgende:
Arsenal legend on Robin van Persie: He's done nothing!

[..]

http://hereisthecity.com/(...)ie-hes-done-nothing/
Whehehe, weer een huilende engelsman :')

Maar hier heeft ie wel gelijk in vrees ik:
quote:
but I think they have to score first in this game as if Argentina get the opening goal we will have the same game as the one against Belgium
pi_142028990
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:03 schreef remlof het volgende:

[..]

[..]

Het is natuurlijk een wonder dat Nederland met deze selectie zo ver gekomen is en het zal lastig worden tegen Argentinië, maar die hebben ook nog niet veel laten zien.
pi_142029026
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hier nog een! Verschrikkelijk vermoeiend.
pi_142029111
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:03 schreef remlof het volgende:

[..]

[..]

Jij vond Van Persie goed tegen Mexico en Costa Rica?
  maandag 7 juli 2014 @ 23:10:40 #196
104871 remlof
Europees federalist
pi_142029233
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:08 schreef Nober het volgende:

[..]

Nee, maar hij heeft het niet alleen over Van Persie.
  maandag 7 juli 2014 @ 23:11:21 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142029271
quote:

[..]

Ik vond hem positioneel wel sterk. Toch wel heel belangrijk in een 5-3-2 (of tegen CR eigenlijk een 5-2-3) als je spitsen wat afgezonderd staan. Profiteert Robben ook weer optimaal van. Een Huntelaar heeft geen idee wat hij met of zonder bal moet doen als hij ook maar een centimeter buiten de 16 komt. Het is ook niet voor niets dat elke coach blind voor Van Persie kiest en zou kiezen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 juli 2014 @ 23:12:04 #198
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_142029311
quote:

[..]

Nee, maar maakt dat iets uit? Hij heeft niet gescoord terwijl dat zeker had gemogen. Maar hem er afhalen heeft weinig zin. De meeste van zijn kansen komen toch echt door zijn eigen (loop)acties. Ik zie niet in wat Huntelaar voor extra's kan brengen.
  Redactie Frontpage maandag 7 juli 2014 @ 23:16:04 #199
145738 superworm
is erbij
pi_142029491
Prachtig artikel:
quote:
What I’ll tell my daughter about La Sele, 2014

Many Costa Ricans and their most fervent fans have been sitting in the eye of a storm for the past few weeks, struck dumb by amazement, watching wide-eyed as accolades all over the world for “the little team that could” have whirled around us in dizzying splendor. But on Saturday, as Costa Rica was eliminated, words returned to me. Here’s why this matters so much, what I want to tell my baby daughter someday about everything she’s seen and not understood these past few weeks:

I don’t know what it’s like not to be big. I’m from the United States, a big country in every way – size, population, loudness, impact on the world for better and for worse. I’m also 5’10”, a giant in Costa Rica, hulking and lurching my way through San José. Years ago, a man behind me in line for an ATM said to no one in particular, “Jueeeeeeputa, qué gringa más grande.” When we took our group photo at the Office of the President, I was asked to bend down at the knees in the second row so I would fit in the shot. I have, not a bird’s-eye, but a tops-of-other-people’s-heads view of many rooms I enter.

On the other hand, it looks like you, my Tica daughter, might be teeny tiny. You are small for your age, and as you run around at top speed, saying “Hi!” and “¡Gracias!” to everyone, I’m often asked by confused strangers, “How old is that baby?” It’s odd for me, the one who’s always asked to get things off the high shelves, to think of having a petite daughter. You’re small in another way, too: You are from a country of fewer than 5 million people, a country without an army, a country known in part for its love of diminutives. Even though you’re half Gringa, you will always have been born in a tiny nation at the waist of the Americas, and that will always be a part of your worldview. (Thank goodness.)

“Grande” is one of the first words a Spanish student learns, but even a simple word like this has layers of meaning. It means big, of course, but also great. It means grown up: What do you want to be cuando seas grande, when you’re big? It can also mean old, as a little white-haired lady once explained to me after she referred to herself as “una señora bien grande” and smiled at my evident confusion.

Many Costa Ricans, lost for words as La Sele left low expectations in the dust again and again during this World Cup, turned to one word: “Grande.” Grande Keylor Navas, the impossibly valiant goalie. Grande Bryan, Joel, Yeltsin. Grandes todos, they said. Grande La Sele. Grande mi país. This Sele has shown us – Costa Ricans, and all of us – what it means for a little team from a little country to be big, to be great, to be grown up, to be fearless, to be prepared, to prove itself against all odds. It’s been breathtaking. It’s a lesson I want you, tiny one, to take to heart.

La Sele has also shown us how to be small again. Your father is grande, grown up, with all the cynicism that implies. He watches La Sele as any real sports fan watches his team: as if he is singlehandedly paying their salaries out of his own pocket. Even as this World Cup unfolded, he was still quick to criticize or sigh heavily, all a part of his attempt to distract himself from the sheer anxiety of unexpected hope. But as the games went on, I watched him lose his ability to doubt. I watched him turn into a 6-year-old boy before my eyes. He couldn’t help it. He was gobsmacked by joy. Only sports can do this to a person – or at least, only sports can do this to an entire nation at once. Only sports can fill a country with childlike pleasure in this particular way. (After Costa Rica’s elimination Saturday, instead of crying or wallowing, people took to the streets with just as much pride as before to celebrate how far they had come. La Sele will not come home with the Cup, but they’re the only team in the world that gets to come home to a country full of Costa Ricans.)

That’s why I want you to remember your first World Cup. That’s why I’ll cut out clippings and carefully fold up newspaper covers, store the little flag you waved after Saturday’s game as we walked around our neighborhood, save the scorecard on which your dad painstakingly noted the result of every game and proudly wrote “Costa Rica” in its quarterfinal bracket. That’s why we’ll tell you, like old-timers, about Bryan and Keylor and Pinto, who vanquished the Group of Death. They showed small people how to be big. They showed big people how to be small. They reminded everyone who was paying attention that anything can happen, that a football field is a blank canvas, that little can be mighty, that old can be young, that it’s always worthwhile to believe. That life is beautiful.
http://www.ticotimes.net/(...)sele-2014-costa-rica
op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 7 juli 2014 @ 23:20:01 #200
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_142029680
quote:
Mooi inderdaad. Ik gun het Costa Rica ook wel, ben er zelf geweest en het is echt een prachtig land. Ik weet nog dat ik vragen kreeg over waarom Nederland er zo vroeg uitvloog tijdens het EK :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')