Je kon mijn hilarische grap gewoon laten staan, maar maakt niets uit.quote:
hmm ja, maar in die quote stond een afbeelding met de naam van z'n spam, en ik gun hem geen enkele publiciteitquote:Op zondag 6 juli 2014 19:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kon mijn hilarische grap gewoon laten staan, maar maakt niets uit.
quote:Op zondag 6 juli 2014 14:25 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Terecht. Ik sta achter jouw beslissing.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hmm ja, maar in die quote stond een afbeelding met de naam van z'n spam, en ik gun hem geen enkele publiciteit
Dankjewelquote:Op zondag 6 juli 2014 19:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Terecht. Ik sta achter jouw beslissing.
?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Je nat laten gooien en weer nomineren is echt een belachelijke hype.
Ik waarschuwde je er nog voor.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Je nat laten gooien en weer nomineren is echt een belachelijke hype.
In plaats van een biertje wegatten moet je je nu laten natgooien kennelijkquote:
Dit soort gedoe + een filmpjequote:Lieve , bedankt voor je nominatie! Die m&m's eet ik lekker zelf op! Bij deze nomineer ik r, en om binnen 48 uur een nat pak te halen(kleding uiteraard!) en anders krijg ik van jullie een grote milka chocolade reep met hazelnoten! Succes meiden!
IK WAARSCHUWDE JEquote:Op zondag 6 juli 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In plaats van een biertje wegatten moet je je nu laten natgooien kennelijk
[..]
Dit soort gedoe + een filmpje
oh grappig hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
quote:
WAT HAD IK DAN MOETEN DOEN STIJN ZEG HET MIj. MIJN FACEBOOK VERWIJDEREN!?!?!?!1!?!?!!!!!oneone!!!quote:
bier drinkenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
WAT HAD IK DAN MOETEN DOEN STIJN ZEG HET MIj. MIJN FACEBOOK VERWIJDEREN!?!?!?!1!?!?!!!!!oneone!!!
*toetsenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bier drinken
ik ben weg, morgen belangrijke schoolteotsen
Succes morgenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bier drinken
ik ben weg, morgen belangrijke schoolteotsen
neequote:
quote:Overigens lijkt de halve finale tegen het Nederlands elftal sowieso te vroeg te komen voor Di María. Argentijnse media hopen dat de middenvelder weer inzetbaar is in een eventuele finale.
Zag ik net ook langskomen.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ja er staat idd lijkt. Dus vergeet het maar.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lijkt staat er. En met de CL redde hij het ook.
Uh, okequote:Op zondag 6 juli 2014 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja er staat idd lijkt. Dus vergeet het maar.
Zou ik niet erg vinden. Gun het iedereen nu op Brazilië na dan. Dat vind ik echt zo'n kutteam hebben. Met die overschatte Lavid Duizquote:Op maandag 7 juli 2014 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Finale Duitsland - Argentinië dan maar.
Mooie wedstrijd sowieso.
Liever Brazilië nog dan Argentiniëquote:Op maandag 7 juli 2014 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ik niet erg vinden. Gun het iedereen nu op Brazilië na dan. Dat vind ik echt zo'n kutteam hebben. Met die overschatte Lavid Duiz
Welke etappe gaat Arashiro toeslaan?quote:Op maandag 7 juli 2014 08:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Saaiste van de hele tour. 160 km zonder noemenswaardige hindernissen. Kittel.
Er is uitvoerig contact met Landis en ik heb begrepen dat hij in deze etappe op 110 km voor de streep een solo aanval op het geel gaat ondernemenquote:Op maandag 7 juli 2014 10:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke etappe gaat Arashiro toeslaan?
Vietnam isquote:
Coolquote:Op maandag 7 juli 2014 10:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Vietnam is![]()
Net wat Vietnamese oorlogspropaganda tot me genomen, geinig museum. Morgen wat Vietcong tunnels door kruipen.
Knut, Cambodia is hier niks bij, wat een land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |