Een paar keer klopte het volgens mij niet, maar bijna alle keren wel. Ze stonden gewoon de hele tijd te scherp naar voren.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Werd je gek van, denk dat er wel 18 keer is gevlagd
Dat deden ze inderdaad prima allemaal en die Krul gun ik het ook wel.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:36 schreef Doublepain het volgende:
Die penals trouwens van Nederland, zoiets is nooit voorgekomen, allemaal op de mm perfect
Ja. Everytingquote:Op zondag 6 juli 2014 15:37 schreef Doublepain het volgende:
http://nos.nl/wk2014/vide(...)n-met-tatoeages.html
Laat Clasie hier nou zijn spelfout zien?
Feyenoordkenners
Hahahahaquote:Op zondag 6 juli 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Everyting
https://twitter.com/aad300/status/485481642916859904/photo/1
Hardop lachen
Het liep goed af maar ergeren is een beter woordquote:Op zondag 6 juli 2014 17:18 schreef Geo4kant het volgende:
Hallo oude vrienden, genoten van gister avond?
Het loopt vaak goed afquote:Op zondag 6 juli 2014 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het liep goed af maar ergeren is een beter woord
Ik bekijk het nog van wedstrijd tot wedstrijd, eerst die Argentijnen maar eens verslaanquote:Op zondag 6 juli 2014 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het loopt vaak goed afmaar verdient gewonnen. Kutsta Rica
![]()
Stond in de regen in Eindhoven, achteraf is het dan waard .. maar als ze eruit lagen was dat wel een kut avondje![]()
Had al een week terug gewed dat NL erin de halve finale uitgaat maar begin nu bijna te geloven dat ze wel eens kampioen kunnen worden
waar slaat dat op?quote:Op zondag 6 juli 2014 18:13 schreef hafcfan het volgende:
Silva mag misschien nog mee doen. Willen de Brazilianen.
quote:Op zondag 6 juli 2014 18:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn in beroep gegaan tegen zijn gele kaart.
Ging stuk toen ik het live(ff jou jaloers maken) zag.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mij helemaal ontgaan
ff jou jaloers makenquote:Op zondag 6 juli 2014 18:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ging stuk toen ik het live(ff jou jaloers maken) zag.
Hahahaha. Heb daar wel zin in nu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |