SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2014 15:51:49 ]
Toch is dat het niveau ongeveer, kan je nagaan hoe slecht Italië wasquote:Op zondag 6 juli 2014 14:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Italië en Uruguay verliezen van Utrecht.
Dan kunnen we het WK beter afschaffen als niemand meer in 90 minuten kan winnen van een land qua niveau Utrecht.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch is dat het niveau ongeveer, kan je nagaan hoe slecht Italië was
Wat een onzin, ze speelden al hun wedstrijden om 1 punt eruit te halen, hopend op meer, is gewoon heel moeilijk te bestrijden, doe daar nog wat onderschatting bij en zowaar een ronde verder.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan kunnen we het WK beter afschaffen als niemand meer in 90 minuten kan winnen van een land qua niveau Utrecht.
quote:Op zondag 6 juli 2014 14:25 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]wat is dat nou weer voor troep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
compensatie foto![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor troep?
compensatie foto
[ afbeelding ]
quote:
Dat begrijp ik ook niet echt, die Krul zit er wel steeds fantastisch bij zegquote:Op zondag 6 juli 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
http://nos.nl/wk2014/vide(...)radiocommentaar.html
Waarom blijven die debielen stellen dat de strafschoppen door het midden gaan?
Zijn ontlading toen hij uit het veld stapte was ook prachtig.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet echt, die Krul zit er wel steeds fantastisch bij zeg
Toch blijft de ontlading bij Cillessen ook prachtig
En niet meer dan normaalquote:Op zondag 6 juli 2014 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn ontlading toen hij uit het veld stapte was ook prachtig.
Hij wachtte ook steeds lang genoeg, vaak gokken ze een hoek.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet echt, die Krul zit er wel steeds fantastisch bij zeg
Toch blijft de ontlading bij Cillessen ook prachtig
Ik snapte niet dat hij zo lang mocht blijven staan, hij stond ook nog eens de hele tijd buitenspel.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een missers van Van Persie
Gelukkig kan je alles een tweede keer terugkijken of het prachtige internet
Die misser na de voorzet van Blind was echt niet te geloven, ook die bal die van de lijn werd gehaald moet er gewoon inquote:Op zondag 6 juli 2014 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een missers van Van Persie
Gelukkig kan je alles een tweede keer terugkijken of het prachtige internet
Werd je gek van, denk dat er wel 18 keer is gevlagdquote:Op zondag 6 juli 2014 15:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik snapte niet dat hij zo lang mocht blijven staan, hij stond ook nog eens de hele tijd buitenspel.
Een paar keer klopte het volgens mij niet, maar bijna alle keren wel. Ze stonden gewoon de hele tijd te scherp naar voren.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Werd je gek van, denk dat er wel 18 keer is gevlagd
Dat deden ze inderdaad prima allemaal en die Krul gun ik het ook wel.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:36 schreef Doublepain het volgende:
Die penals trouwens van Nederland, zoiets is nooit voorgekomen, allemaal op de mm perfect
Ja. Everytingquote:Op zondag 6 juli 2014 15:37 schreef Doublepain het volgende:
http://nos.nl/wk2014/vide(...)n-met-tatoeages.html
Laat Clasie hier nou zijn spelfout zien?
Feyenoordkenners
Hahahahaquote:Op zondag 6 juli 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Everyting
https://twitter.com/aad300/status/485481642916859904/photo/1
Hardop lachen
Het liep goed af maar ergeren is een beter woordquote:Op zondag 6 juli 2014 17:18 schreef Geo4kant het volgende:
Hallo oude vrienden, genoten van gister avond?
Het loopt vaak goed afquote:Op zondag 6 juli 2014 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het liep goed af maar ergeren is een beter woord
Ik bekijk het nog van wedstrijd tot wedstrijd, eerst die Argentijnen maar eens verslaanquote:Op zondag 6 juli 2014 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het loopt vaak goed afmaar verdient gewonnen. Kutsta Rica
![]()
Stond in de regen in Eindhoven, achteraf is het dan waard .. maar als ze eruit lagen was dat wel een kut avondje![]()
Had al een week terug gewed dat NL erin de halve finale uitgaat maar begin nu bijna te geloven dat ze wel eens kampioen kunnen worden
waar slaat dat op?quote:Op zondag 6 juli 2014 18:13 schreef hafcfan het volgende:
Silva mag misschien nog mee doen. Willen de Brazilianen.
quote:Op zondag 6 juli 2014 18:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn in beroep gegaan tegen zijn gele kaart.
Ging stuk toen ik het live(ff jou jaloers maken) zag.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mij helemaal ontgaan
ff jou jaloers makenquote:Op zondag 6 juli 2014 18:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ging stuk toen ik het live(ff jou jaloers maken) zag.
Hahahaha. Heb daar wel zin in nu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |