abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142310339
Je begrijpt het niet.Ik wil juist weg uit dat huis, daarom wil ook geen regeling. Als ik dat wel aan ga dan zit ik er nog langer.
Nu ben ik er alleen als ze werkt. Deze week in totaal 4x.

Verder wil ik in de buurt (en dan bedoel ik niet in de zelfde straat) bij een familie lid tijdelijk gaan wonen zodat de kids zelf naar me toe kunnen komen als ze er zin in hebben.
Ik krijg daar een kamer met een eenpersoons bed. Niet handig om dan met 4 man daar op te slapen.

ALLLEEN, als ze moet werken dan zal ik echt in het huis moeten zitten. Daar kan ik niet onder uit.
Zij werk tot 23.00 en de kids moeten wel naar bed.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 01:14:43 #102
277627 Seven.
We are Borg.
pi_142310996
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 00:57 schreef kan_niet_meer het volgende:
Je begrijpt het niet.Ik wil juist weg uit dat huis, daarom wil ook geen regeling. Als ik dat wel aan ga dan zit ik er nog langer.
Nu ben ik er alleen als ze werkt. Deze week in totaal 4x.

Verder wil ik in de buurt (en dan bedoel ik niet in de zelfde straat) bij een familie lid tijdelijk gaan wonen zodat de kids zelf naar me toe kunnen komen als ze er zin in hebben.
Ik krijg daar een kamer met een eenpersoons bed. Niet handig om dan met 4 man daar op te slapen.

ALLLEEN, als ze moet werken dan zal ik echt in het huis moeten zitten. Daar kan ik niet onder uit.
Zij werk tot 23.00 en de kids moeten wel naar bed.
Nee, JIJ begrijpt het niet.
Blablabla, zwelgzwelgzwelg, geen wonder dat je nog steeds in het diepste der diepste dal zit, je praat jezelf gewoon ziek. .

Terwijl jij krom ligt van zelfmedelijden, voelt je kind zich gedwongen om te liegen om jou niet te belasten. Een duidelijker signaal kun je niet krijgen. JIJ ZOU JE KINDEREN NIET MOETEN BELASTEN.

Om jouw kinderen niet te belasten, moeten er een paar dingen gebeuren:

Omgangsregeling, zodat jij je ex niet meer dwars kunt zitten.
Daaruit vloeit voort dat je contact met haar beter blijft en je kinderen krijgen meer regelmaat.
Iedereen wint, inclusief jijzelf want je hoeft niet steeds bezig te zijn met de vraag of je buurman momenteel over haar heen gaat.

Jij zoekt ondertussen je eigen stek, en daar zet je de omgangsregeling voort. Zij regelt maar wat anders met haar werk, ze kan moeilijk na de scheiding de kinderen om 23:00 op komen halen. Maar goed, hoe ze het doet, dat zijn jouw zaken niet meer. En laten we eerlijk zijn, je doet er alleen maar aan mee omdat jij denkt dat je een machtsmiddel in handen hebt.

Omgangsregeling en je eigen huis met minstens 2 slaapkamers. Dat is het ENIGE dat jij voor je kinderen voor elkaar moet zien te krijgen op dit moment.

Het spijt me zeer maar je bent enorm egoistisch bezig. Je denkt vooral aan jezelf. Je ligt dusdanig met jezelf overhoop dat je kinderen en hun behoeften/gevoelens volledig in de verdrukking raken.

PS: denk je nou echt dat je kinderen op bezoek willen komen als jij bij familie woont :') , dat is geen thuis, dat is 'op visite gaan'. Nog maar weer een reden om te stoppen met dit destructieve gedrag van je, je kinderen hebben ook van jou een thuisbasis nodig.
Resistance is futile.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 01:19:54 #103
277627 Seven.
We are Borg.
pi_142311158
Bah, ik zie het ook aan dit topic. Nagenoeg al het advies dat je krijgt aangaande je kinderen sla je in de wind om vervolgens weer te gaan zeiken over al wat jou is aangedaan.
Resistance is futile.
pi_142312647
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 01:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee, JIJ begrijpt het niet.
Blablabla, zwelgzwelgzwelg, geen wonder dat je nog steeds in het diepste der diepste dal zit, je praat jezelf gewoon ziek. .

Terwijl jij krom ligt van zelfmedelijden, voelt je kind zich gedwongen om te liegen om jou niet te belasten. Een duidelijker signaal kun je niet krijgen. JIJ ZOU JE KINDEREN NIET MOETEN BELASTEN.

Om jouw kinderen niet te belasten, moeten er een paar dingen gebeuren:

Omgangsregeling, zodat jij je ex niet meer dwars kunt zitten.
Daaruit vloeit voort dat je contact met haar beter blijft en je kinderen krijgen meer regelmaat.
Iedereen wint, inclusief jijzelf want je hoeft niet steeds bezig te zijn met de vraag of je buurman momenteel over haar heen gaat.

Jij zoekt ondertussen je eigen stek, en daar zet je de omgangsregeling voort. Zij regelt maar wat anders met haar werk, ze kan moeilijk na de scheiding de kinderen om 23:00 op komen halen. Maar goed, hoe ze het doet, dat zijn jouw zaken niet meer. En laten we eerlijk zijn, je doet er alleen maar aan mee omdat jij denkt dat je een machtsmiddel in handen hebt.

Omgangsregeling en je eigen huis met minstens 2 slaapkamers. Dat is het ENIGE dat jij voor je kinderen voor elkaar moet zien te krijgen op dit moment.

Het spijt me zeer maar je bent enorm egoistisch bezig. Je denkt vooral aan jezelf. Je ligt dusdanig met jezelf overhoop dat je kinderen en hun behoeften/gevoelens volledig in de verdrukking raken.

PS: denk je nou echt dat je kinderen op bezoek willen komen als jij bij familie woont :') , dat is geen thuis, dat is 'op visite gaan'. Nog maar weer een reden om te stoppen met dit destructieve gedrag van je, je kinderen hebben ook van jou een thuisbasis nodig.
Ten eerste ik kom niet in het huis als machtsmiddel. Ik doe dat omdat anders mijn kinderen alleen zijn als ze moet werken.
Verder vraag ik me af hoe ik in godsnaam een eigen plek met minstens 2 kamers moet betalen als we daar het geld niet voor hebben? IK weet het niet maar als jij een potje ergens weet dan hoor ik het graag.

Ik roep al de hele tijd dat ik graag een plek wil om ze te kunnen hebben om de omgnags regeling in gang te kunnen zetten.
Feit is gewoon dat ik op dit moment het geld niet voor heb.

Als dat er wel was geweest dan had ik alles al in gang gezet.
pi_142314159
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 02:32 schreef kan_niet_meer het volgende:

[..]

Ten eerste ik kom niet in het huis als machtsmiddel. Ik doe dat omdat anders mijn kinderen alleen zijn als ze moet werken.
Verder vraag ik me af hoe ik in godsnaam een eigen plek met minstens 2 kamers moet betalen als we daar het geld niet voor hebben? IK weet het niet maar als jij een potje ergens weet dan hoor ik het graag.

Ik roep al de hele tijd dat ik graag een plek wil om ze te kunnen hebben om de omgnags regeling in gang te kunnen zetten.
Feit is gewoon dat ik op dit moment het geld niet voor heb.

Als dat er wel was geweest dan had ik alles al in gang gezet.
Met roepen kom je nergens. Je hebt dus nog helemaal niets in gang gezet?

quote:
13s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 01:19 schreef Seven. het volgende:
Bah, ik zie het ook aan dit topic. Nagenoeg al het advies dat je krijgt aangaande je kinderen sla je in de wind om vervolgens weer te gaan zeiken over al wat jou is aangedaan.
Mee eens. Je kinderen zouden voor moeten gaan en dat gaan ze nu absoluut niet. Wat zij doet is niet meer belangrijk voor jou, wat jij doet is wél belangrijk voor de kinderen. Grow a pair.
pi_142314277
Vraag me wel een beetje af of reacties ook zo "hard" zouden zijn wanneer ts een vrouw zou zijn...
Don't you love her madly?
pi_142314346
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 07:50 schreef Lovechild het volgende:
Vraag me wel een beetje af of reacties ook zo "hard" zouden zijn wanneer ts een vrouw zou zijn...
Van mijn kant zeker wel. Het belang van de kinderen moeten voorop staan, ongeacht of TS een man of een vrouw is. Ben zelf ook gescheiden (en weduwe), mijn kinderen gingen en gaan altijd voor, mijn eigen gevoelens heb ik vaak genoeg opzij moeten zetten.
pi_142314355
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 00:43 schreef kan_niet_meer het volgende:
Verder is het zo dat ik ZEKER geen bezoeks regeling aanga. Ik zie ze nu vaker dan straks als we echt gescheiden zijn het geval is.
Hoezo? Weet jij nu dan al hoe die omgangsregeling eruit gaat zien? Het is echt niet zo dat dat verplicht elke twee weken een weekeind is hoor. Co-ouderschap (50-50) is zelfs de norm. Ik heb een regeling met mijn ex afgesproken van 2 weekeinden bij hem, 1 bij mij. Dat om het weekeind is eerder een minimum dan standaard.

Probleem nu is dat jullie afhankelijk blijven van elkaar. Zij voor haar werk en haar vriend, jij om dekinderen te zien. Moet je niet willen, kan alleen ellende van komen. Vaste afspraken en als zij meer opvang nodig heeft dan moet ze dat zelf maar regelen. Laat elkaar los.
pi_142314362
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 00:57 schreef kan_niet_meer het volgende:
Hoezo?
pi_142314390
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 02:32 schreef kan_niet_meer het volgende:
Bullshit. Je ex laat ze echt niet alleen. Dan zorgt ze voor een andere oplossing.

En zo duur hoeft een tijdelijke woonplek echt niet te zijn. Het hoeft niet gelijk een volwaardige woning te zijn. Al is het een caravan in de tuin van vrienden. Dan ga jij buiten zitten als ze slapen. Dat heb ik ook 3 weken gedaan en toen had ik ze fulltime.
pi_142314982
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 08:01 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hoezo? Weet jij nu dan al hoe die omgangsregeling eruit gaat zien? Het is echt niet zo dat dat verplicht elke twee weken een weekeind is hoor. Co-ouderschap (50-50) is zelfs de norm. Ik heb een regeling met mijn ex afgesproken van 2 weekeinden bij hem, 1 bij mij. Dat om het weekeind is eerder een minimum dan standaard.

Probleem nu is dat jullie afhankelijk blijven van elkaar. Zij voor haar werk en haar vriend, jij om dekinderen te zien. Moet je niet willen, kan alleen ellende van komen. Vaste afspraken en als zij meer opvang nodig heeft dan moet ze dat zelf maar regelen. Laat elkaar los.
Wat een bull shit zeg.

Ik weet heus wel hoe onze omgangs regeling er uit gaat zien. Dat hebben we al op papier staan en is al naar de advocaat. Dus ga me niet vertellen wat ik wel of niet weet.

En wat huisvesting betreft, ga er maar van uit dat ik al over nagedacht heb.
Caravan bij vrienden? Wat is hun nummer dan bel ik ze even, want ik ken niemand.

Verder is het zomer periode dus alle vakantie woningen in de buurt zijn of bezet of sterven duur.
pi_142315067
Dan moet je me niet gaan vertellen dat ik niet weet hoe iets er uit ziet, als ik er middenin zit.
pi_142315103
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:08 schreef kan_niet_meer het volgende:
En wat huisvesting betreft, ga er maar van uit dat ik al over nagedacht heb.Caravan bij vrienden? Wat is hun nummer dan bel ik ze even, want ik ken niemand.
Met nadenken alleen kom je idd niet ver. En als jij verwacht dat je ergens een gespreid bedje krijgt dan gaat dat idd nooit lukken. Je zal zelf iets moeten regelen. Zelf actie moeten ondernemen. Jij kent echt niemand met een tuin of een oprit? Die caravan kan je regelen via marktplaats, gratis weg te geven, of zo.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2014 20:02:57 ]
pi_142315139
Laat maar lekker gaan.
pi_142315273
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je kunt haar inderdaad beter negeren.
Ja, hij schiet er idd meer mee op als mensen met hem meehuilen wat een rotwijf zijn ex is, hoe zijn buurman over zijn ex heen gaat en zijn plaats inneemt bij de kinderen en hoe begrijpelijk het wel niet is als hij haar nu iets aan gaat doen.

Hulde! Ga zo door.

Een schop onder zijn reet heeft hij nodig. Ik ben die dame die mij die schop heeft gegeven op het web nog steeds dankbaar.
pi_142315277
Ze brengt het misschien niet heel lief verpakt, maar er zit zeker wel een kern van waarheid in, dat hele gedoe rondom dat huis is echt killing voor de hele omgang, en de kinderen merken dat gewoon, daar heb je echt een duidelijk signaal van gehad.

En het ene moment wil je niet aan een ouderschapsplan beginnen omdat je bang bent dat je dan aan het kortste eind trekt, en het andere moment ligt ie al bij de advocaat? :?

Anyhow, dat huis is een pressiemiddel over en weer, dat schiet echt niks op. Als zij vraagt of jij daar kan zijn denk je gelijk dat zij een fuck fest gaat houden met d'r nieuwe vriend en ga je moedwillig tegenwerken. En als zij een avondje voor zichzelf wil probeert ze jou te chanteren met de kinderen zodat jij thuis bent... Dat blijft niet goed gaan natuurlijk, dus ik zou inderdaad echt alle opties open houden voor een 'eigen' plek.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 09:36:20 #117
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142315402
Ik kan best begrijpen dat TS niet zomaar even snel een huis heeft geregeld en for the time being z'n kinderen ziet bij z'n ex. Ideaal? Nee zeker niet.

Het lijkt mij dat er dan alsnog een omgangsregeling getroffen kan worden waarin duidelijk vermeld staat wanneer wie de kinderen heeft.
pi_142315835
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ze brengt het misschien niet heel lief verpakt,
Dat heb ik tot nog toe wel gedaan maar de boodschap komt blijkbaar niet over. Dan maar minder lief.
pi_142316031
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:05 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat heb ik tot nog toe wel gedaan maar de boodschap komt blijkbaar niet over. Dan maar minder lief.
Minder lief != lomp. Dat laatste doe je nu.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_142316062
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:17 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Minder lief != lomp. Dat laatste doe je nu.
Klopt. En bewust. Hij moet gewoon uit dat destructieve cirkeltje van redeneren waar hij nu in zit. Beter voor iedereen. Vooral voor zijn kinderen en hemzelf.
pi_142316082
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:19 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Klopt. En bewust. Hij moet gewoon uit dat destructieve cirkeltje van redeneren waar hij nu in zit. Beter voor iedereen. Vooral voor zijn kinderen en hemzelf.
Jij bent niet degene die dat bepaalt, vanachter je veilige schermpje.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 10:21:25 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142316095
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:05 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je een speciale interesse in het welzijn van TS en/of zijn kinderen hebt, maar als duidelijk is dat je zo'n ander inzicht hebt, en TS jouw "suggesties" kennelijk absoluut niet ziet zitten, wat is dan het belang van je aanwezigheid hier nog? TS afzeiken? Koekoekuser uithangen?

Laat het dan lekker gaan, TS heeft duidelijk geen behoefte aan jouw "advies" ongeacht het feit dat je ook mbt deze materie ervaringsdeskundige bent.
En wat de reden is dat TS niet op jouw advies zit te wachten doet er dan niet toe, maar het is natuurlijk niet zo dat jouw waarheid de enige waarheid is, hoewel jij dat waarschijnlijk anders ziet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_142316130
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:20 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Jij bent niet degene die dat bepaalt, vanachter je veilige schermpje.
Ik ben degene die bepaalt hoe ik reageer. En dat veilige schermpje mag je weglaten. TS is niet de enige die een vervelende scheiding heeft meegemaakt. Ik ben benieuwd of hij zich al heeft aangemeld bij de site die ik hem aanraadde. Vast niet. Daar zitten een paar duizend mannen en vrouwen die door vergelijkbare ellende heen zijn gegaan.
pi_142316157
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet niet of je een speciale interesse in het welzijn van TS en/of zijn kinderen hebt, maar als duidelijk is dat je zo'n ander inzicht hebt, en TS jouw "suggesties" kennelijk absoluut niet ziet zitten, wat is dan het belang van je aanwezigheid hier nog? TS afzeiken? Koekoekuser uithangen?

Laat het dan lekker gaan, TS heeft duidelijk geen behoefte aan jouw "advies" ongeacht het feit dat je ook mbt deze materie ervaringsdeskundige bent.
En wat de reden is dat TS niet op jouw advies zit te wachten doet er dan niet toe, maar het is natuurlijk niet zo dat jouw waarheid de enige waarheid is, hoewel jij dat waarschijnlijk anders ziet.
Je vergeet dat hij dergelijke adviezen van meerdere users heeft gehad. En ook daar niets of weinig mee doet.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 10:25:32 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142316176
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:24 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je vergeet dat hij dergelijke adviezen van meerdere users heeft gehad. En ook daar niets of weinig mee doet.
Dat is zijn keuze, dat geeft jou niet het recht tekeer te gaan alsof het je eigen ex is die niet doet wat jij wilt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_142316181
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik ben degene die bepaalt hoe ik reageer. En dat veilige schermpje mag je weglaten. TS is niet de enige die een vervelende scheiding heeft meegemaakt. Ik ben benieuwd of hij zich al heeft aangemeld bij de site die ik hem aanraadde. Vast niet. Daar zitten een paar duizend mannen en vrouwen die door vergelijkbare ellende heen zijn gegaan.
Ik ben ook ervaringsdeskundige en denk er stiekem toch héél anders over. Wat is dan precies de waarheid? Zullen we het dan maar gewoon netjes en fatsoenlijk houden? Dat is toch niet te moeilijk?
pi_142316186
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is zijn keuze, dat geeft jou niet het recht tekeer te gaan alsof het je eigen ex is die niet doet wat jij wilt.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 10:37:38 #128
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_142316410
Jammer dat er geen popcorn smiley is...
pi_142316442
  dinsdag 15 juli 2014 @ 10:41:54 #130
37769 erodome
Zweefteef
pi_142316483
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 00:43 schreef kan_niet_meer het volgende:
Even voor de duidelijkheid, zij wilt GEEN partner alimentatie.Dat heb ik zwart op wit, en heeft ze al bij de advocaat neergelegd.

Verder is het zo dat ik ZEKER geen bezoeks regeling aanga. Ik zie ze nu vaker dan straks als we echt gescheiden zijn het geval is.

Wel wil ik na de vakantie kijken of ik bij een familie terecht kan in de buurt, dan kunnen de kids zelf naar me toe als ze willen.
Alleen als ze moet werken moet ik voorlopig het huis is (ook al wil ik dat niet) , omdat ik gewoon geen plek voor drie kinderen heb.
Dit is echt onzin kannietmeer! Je kan wel nu al een bezoeksregeling aangaan, dat dat dan een tijdelijke is die naar de situatie van nu is aangepast lijkt me vrij logisch.
Je bent te hard bezig met bedenken waarom vanalles niet kan, maar het is beter eens te kijken naar wat wel kan en vooral wat beter is voor je kinderen. Dus ook als je in het oude gezamelijke huis zit kan dat via een (tijdelijke, onderling afgesproken) regeling.

En wat voor jezelf regelen, een tijdelijke plek is helemaal niet zo moeilijk. Er zijn vele vakantieparken die ruimte aanbieden voor meer dan alleen een vakantie, hotels en vanalles en nog wat. Als je echt wil kan je echt wel wat vinden voor tijdelijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door erodome op 15-07-2014 10:51:45 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 10:47:32 #131
37769 erodome
Zweefteef
pi_142316600
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 07:50 schreef Lovechild het volgende:
Ja, dan was het hetzelfde geweest.
Ik snap echt wel goed dat de TS veel pijn heeft en dat het wel eventjes zal duren voordat hij hier een beetje overheen is, maar als je kinderen hebt gaan die gewoon voor, die kunnen er niets aan doen, hebben geen enkele grip erop, staan maar in het midden zonder weg te kunnen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_142316642
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:47 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja, dan was het hetzelfde geweest.
Ik snap echt wel goed dat de TS veel pijn heeft en dat het wel eventjes zal duren voordat hij hier een beetje overheen is, maar als je kinderen hebt gaan die gewoon voor, die kunnen er niets aan doen, hebben geen enkele grip erop, staan maar in het midden zonder weg te kunnen.
Mwah, ik gok dat als de man er vandoor was met de buurvrouw dat er toch wat meer 'pluk hem kaal!' en 'neem z'n kinderen af!' reactie zouden zijn hoor :D :')
  dinsdag 15 juli 2014 @ 10:51:01 #133
37769 erodome
Zweefteef
pi_142316675
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mwah, ik gok dat als de man er vandoor was met de buurvrouw dat er toch wat meer 'pluk hem kaal!' en 'neem z'n kinderen af!' reactie zouden zijn hoor :D :')
Misschien, maar niet van mij.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 10:52:23 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142316706
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mwah, ik denk dat het wel meevalt.

Overigens vind ik wel dat mevrouw maar lekker bij de buurman moet gaan wonen, kan TS (voorlopig) in het huis blijven.
Nu heeft mevrouw 2 adressen, en TS eigenlijk geen thuis meer.

Laat haar maar lekker moven en de kinderen bij TS blijven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_142316749
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Overigens vind ik wel dat mevrouw maar lekker bij de buurman moet gaan wonen, kan TS (voorlopig) in het huis blijven.

Zeker ook een goede optie.

Wel jammer dat het topic nu half verzand in Ouder1-geneuzel. Want er waren wel een paar goede opmerkingen, en onder andere dat ouderschapsplan is nu vaag, het ene moment is het er niet en wil hij het niet, want is hij bang dat hij dan aan het kortste eind gaat trekken, en het volgende moment is het al af en ligt het bij de advocaat? Wat is het nou?
  dinsdag 15 juli 2014 @ 10:59:55 #136
37769 erodome
Zweefteef
pi_142316880
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vind ik ook een goede optie, zeker omdat hij tot zo laat moet oppassen.
Of misschien een beide voor een deel uit huis, zij die dage, hij de andere dagen. Is wat lastiger, maar het kan werken mits beide meewerken.

Want ook al zeg ik dat de TS vooral aan zijn kinderen moet denken vind ik het wel ontzettend lullig voor hem dat hij op alle punten de bok is en het voor haar zoveel makkelijker is.
pi_142317185
Nogmaals voor de duidelijkheid.
Regeling waar ik niet aan meewerk is voor de tijd dat we in scheiding liggen of tot het huis verkocht is.
Dat was een regeling zodat we beide om en om in het huis bleven.

Omdat ik het niet aankan om in het huis langer dan noodzakelijk te zitten zie ik er van af.

Daarnaast hebben we de uiteindelijk omgangs-regeling waar in staat wanneer is de kinderen krijg (slapen maar ook eten tussen de middag en/of avond eten)
Deze hebben we in een excel sheet gemaakt aan de hand van mijn rooster.
Dit is de regeling die al bij de advocaat ligt.

Wat de kinderen betreft, ik zie ze nu vaak genoeg. Als ik niet in het huis ben (gemiddeld 3 a 4 x per week) dan haal ik ze op om leuke dingen met ze te doen.
Ik weet het is niet de ideale situatie maar dat ligt aan haar. Zij heeft me het recht ontnomen om mijn kinderen dagelijks te zien, daar kan ik niets aan doen.
Wel kan ik me best doen om een goede en veilige plek te vinden voor als we ect uit elkaar zijn.
Daar ben ik nu hard mee bezig.
Andere huis heb ik al bekeken, vandaag ga ik daar een bod op doen (onder voorbehoud)

En wat erodome aangeeft, zij heeft tot nu toe maar weinig gemerkt van wat er gaande is.

Zij heeft het huis, de kinderen, haar auto en het geld op de bank. Enig wat anders is , is de kerel die naast haar zit.
Daarnaast heeft ze ook nog (voorlopig) het voordeel dat hij er naast woont, dus ze kunnen elk moment van de dag bij elkaar komen.En dat doen ze ook.
Vooral hij nu 3 weken vrij is, dan is het zeker feest.

Zal wat anders worden als het huis verkocht is en ze in een flat zit of anders bij hem intrekt.
Al zal dat wat moeilijker worden in een huis met 2,5 slaapkamer (kleinste kamer past alleen een bed voor zijn dochter)
Vooral als zijn kinderen er ook zijn (ene week 3dgn, andere week 4dgn) Dan zijn ze met 5 kinderen in dat hok.

Ga er dan van uit dat ik dan mijn eigen huisje heb waar ik rustig bij kan komen van deze rollercoaster
  dinsdag 15 juli 2014 @ 11:20:38 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142317324
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 11:14 schreef kan_niet_meer het volgende:
Regeling waar ik niet aan meewerk is voor de tijd dat we in scheiding liggen of tot het huis verkocht is.

Omdat ik het niet aankan om in het huis langer dan noodzakelijk te zitten zie ik er van af.
Dit volg ik even niet meer.

Momenteel ben je in dat huis om voor de kidneren er te zijn. Maar daar kan je toch ook die regeling op baseren (totdat je zelf een huis hebt) Dus wanneer je er nu bent, zet dat op papier vast. Zodat ze niet moeilijk kan doen als ze wil dat jij daar nog meer dagen zit.
pi_142317364
quote:

Daarnaast hebben we de uiteindelijk omgangs-regeling waar in staat wanneer is de kinderen krijg (slapen maar ook eten tussen de middag en/of avond eten)
Deze hebben we in een excel sheet gemaakt aan de hand van mijn rooster.
Dit is de regeling die al bij de advocaat ligt.
Ah okee, wazig verhaal maar ik denk dat ik het begrijp. Is het niet handiger als je wél een regeling uitwerkt voor nú, aangezien het nu nou niet bepaald lekker loopt door het maar te freestylen?

quote:
Wat de kinderen betreft, ik zie ze nu vaak genoeg. Als ik niet in het huis ben (gemiddeld 3 a 4 x per week) dan haal ik ze op om leuke dingen met ze te doen.
Ik weet het is niet de ideale situatie maar dat ligt aan haar. Zij heeft me het recht ontnomen om mijn kinderen dagelijks te zien, daar kan ik niets aan doen.
Wel kan ik me best doen om een goede en veilige plek te vinden voor als we ect uit elkaar zijn.
Daar ben ik nu hard mee bezig.
Andere huis heb ik al bekeken, vandaag ga ik daar een bod op doen (onder voorbehoud)
Sorry, maar als je de ruimte hebt om een ander huis te kopen (NAAST je huidige huis), dan heb je toch ook wel de ruimte een flatje te huren...?

quote:
En wat erodome aangeeft, zij heeft tot nu toe maar weinig gemerkt van wat er gaande is.

Zij heeft het huis, de kinderen, haar auto en het geld op de bank. Enig wat anders is , is de kerel die naast haar zit.
Daarnaast heeft ze ook nog (voorlopig) het voordeel dat hij er naast woont, dus ze kunnen elk moment van de dag bij elkaar komen.En dat doen ze ook.
Ja, blabla, nogmaals, KAP gewoon eens met dat 'boehoehoe nu is hij 3 weken vrij nu wordt het ketsen'

Kan jij sowieso ook niet aanspraak maken op het 'geld op de bank', dit is gewoon van jullie beiden als je in gemeenschap van goederen bent getrouwd, dus ik zou niet weten waarom zij het geld en de auto mag houden, en jij niets?

quote:
Zal wat anders worden als het huis verkocht is en ze in een flat zit of anders bij hem intrekt.
Al zal dat wat moeilijker worden in een huis met 2,5 slaapkamer (kleinste kamer past alleen een bed voor zijn dochter)
Vooral als zijn kinderen er ook zijn (ene week 3dgn, andere week 4dgn) Dan zijn ze met 5 kinderen in dat hok.

Ga er dan van uit dat ik dan mijn eigen huisje heb waar ik rustig bij kan komen van deze rollercoaster
Dat is hun probleem, daar moet jij je niet druk over maken, tenzij het invloed op je kinderen gaat hebben.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 11:38:21 #140
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142317727
quote:
Ik snap dat je dat niet leuk vind, maar alles buiten de kinderen om moet je niet laten meewegen in besluiten je neemt. Dat is haar leven nu, niet meer de jouwe. Accepteren en je eigen leven gaan hebben.
pi_142317820
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 11:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik snap dat je dat niet leuk vind, maar alles buiten de kinderen om moet je niet laten meewegen in besluiten je neemt. Dat is haar leven nu, niet meer de jouwe. Accepteren en je eigen leven gaan hebben.
Hoe vaak is dat ondertussen geroepen...?
  dinsdag 15 juli 2014 @ 11:42:43 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142317837
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 11:41 schreef Loveless85 het volgende:

Hoe vaak is dat ondertussen geroepen...?
Te vaak ;(
  dinsdag 15 juli 2014 @ 11:45:03 #143
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142317897
Toch snap ik ook niet waarom je in haar huis gaat zitten als zij werkt. Zij wilde met de buurman verder, dan regelt ze zelf ook maar dat er oppas is. Jouw taak is nu zorgen voor een plek waar je de kinderen kan hebben als ze volgens de omgangsregeling bij jou zijn. En dat is dus niet in jullie oude hus, waar jij last hebt van alles wat je aan jullie kapotte huwelijk doet denken.
Prrrrr
pi_142318502
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 11:22 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ah okee, wazig verhaal maar ik denk dat ik het begrijp. Is het niet handiger als je wél een regeling uitwerkt voor nú, aangezien het nu nou niet bepaald lekker loopt door het maar te freestylen?

Enig wat we uitgewerkt hebben is dat als ze werkt ik in het huis zit. Dat is meer dan genoeg.
Als ik de kids meer wil zien haal ik ze wel op.

[..]

Sorry, maar als je de ruimte hebt om een ander huis te kopen (NAAST je huidige huis), dan heb je toch ook wel de ruimte een flatje te huren...?

Ik geef ook aan ONDER VOORBEHOUD. Dus als ons huis verkocht is dat gaat de koop door.
Volgens mij heb ik al meerdere keren doorgegeven dat ik het financieel niet trek om nu een andere woning te nemen.Zelfs ¤300 is al te veel.

[..]

Ja, blabla, nogmaals, KAP gewoon eens met dat 'boehoehoe nu is hij 3 weken vrij nu wordt het ketsen'

Dat bedoel ik niet. Geef alleen aan dat ze nu een leven leeft die niet reëel is. Alles gaat haar makkelijk af omdat er niets veranderd is.

Kan jij sowieso ook niet aanspraak maken op het 'geld op de bank', dit is gewoon van jullie beiden als je in gemeenschap van goederen bent getrouwd, dus ik zou niet weten waarom zij het geld en de auto mag houden, en jij niets?

Zij maakt nergens aanspraak op, bedoel alleen maar te zeggen dat ze gewoon kan pinnen wanneer ze wilt.Zij houdt niets. Wij kunnen beiden gebruik van maken.

[..]

Dat is hun probleem, daar moet jij je niet druk over maken, tenzij het invloed op je kinderen gaat hebben.
pi_142318536
Najah t zal wel, ik geef het op, je wil niks anders/beter regelen, maar het is wel allemaal kut omdat zij kan doen wat ze wil, en dat moet niet kunnen, dus ga je maar dwarszitten waar kan, en dan achteraf miepen dat ze veel bij hem is of weet ik wat. Gaat echt een geweldige scheiding worden zo voor je kinderen ^O^
pi_142318674
quote:
Stop eens met de slachtofferrol waar je in zit man.
pi_142319660
-------------------------------------------------------------------------------------
Ik geef ook aan ONDER VOORBEHOUD. Dus als ons huis verkocht is dat gaat de koop door.
Volgens mij heb ik al meerdere keren doorgegeven dat ik het financieel niet trek om nu een andere woning te nemen.Zelfs ¤300 is al te veel.
---------------------------------------------------------------------------------------

Je hebt toch familie en vrienden ? Leen bij hen pakweg ¤6000 kun je al een tijdje mee huren.
pi_142320548
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 12:44 schreef tjolder het volgende:
-------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------

Je hebt toch familie en vrienden ? Leen bij hen pakweg ¤6000 kun je al een tijdje mee huren.
Dit heb ik al overwogen en ben ook met een familie lid bezig om te kijken of we iets kunnen regelen.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 13:16:37 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142320751
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 13:11 schreef kan_niet_meer het volgende:

[..]

Dit heb ik al overwogen en ben ook met een familie lid bezig om te kijken of we iets kunnen regelen.
Staat jullie huis überhaupt al te koop?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_142320946
Wat denk je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')