abonnement Unibet Coolblue
pi_141965324

Hallo Fokkers :7 Dit is de luxe OP van het Nederlandse LIDL topic. :)
Bespreek hier alle producten en vooral prijsverhogingen. Have fun!


Een aantal LIDL's heeft inmiddels een 'Warme Bakker' in de winkel.
Hier hebben ze heerlijke croissants, koffiebroodjes, appelflappen en nog zo'n 12 producten.
Maar waar zitten die bakkers toch verstopt? Hieronder een lijstje. Maak jij hem compleet?
SPOILER: BRABANT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DRENTHE
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FLEVOLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FRIESLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: GELDERLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: GRONINGEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: LIMBURG
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: NOORD-HOLLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: OVERIJSSEL
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: UTRECHT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ZEELAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ZUID-HOLLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



Voorgaande topics: Klik!

De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_141965731
Gisteren waren de frambozen voor de helft van het geld hier O+
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_141966167
Ik ben helemaal weg van die Latte Machiato Light. Jammer genoeg hebben ze die niet altijd. In Duitsland wel en daarom haal ik ze tegenwoordig daar één keer in de maand.

pi_141966588
In Alphen aan Den Rijn heb je trouwens 2 Lidl's, ook eentje bij de Herenhof in de buurt. Ook daar hebben ze een bakker. :P moet dus in de OP.
pi_141975873
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:43 schreef JasVerstoppen het volgende:
Ik ben helemaal weg van die Latte Machiato Light. Jammer genoeg hebben ze die niet altijd. In Duitsland wel en daarom haal ik ze tegenwoordig daar één keer in de maand.

[ afbeelding ]
Ik haal in Duitsland altijd een pot poeder om ijskoffie mee te maken, die moet je met melk mengen :9 Ik weet alleen niet meer of ie van de Lidl of de Aldi is.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_141993612
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:43 schreef JasVerstoppen het volgende:
Ik ben helemaal weg van die Latte Machiato Light. Jammer genoeg hebben ze die niet altijd. In Duitsland wel en daarom haal ik ze tegenwoordig daar één keer in de maand.

[ afbeelding ]
Die is inderdaad erg lekker! :9 Dat was voor mij dé reden om naar de Lidl te gaan. Sinds het niet meer in het assortiment is, ga ik bijna niet meer. Maar ze hebben het af en toe nog wel?
  maandag 7 juli 2014 @ 02:05:22 #7
306949 dude1986
Always bored...
pi_141993881
Interessant die koffiemelk, ik heb sinds kort een nieuw koffieapparaat waar je latte macchiato's en cappuccino's mee kan maken. Al verschillende soorten melk uitgeprobeerd, de komende dagen ff op zoek naar de Lidl variant. Heb gelukkig 2 Lidl's in de buurt en nog een derde bij m'n ouders.
  maandag 7 juli 2014 @ 02:47:16 #8
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_141994367
Lemon cheesecake toetjes zijn erg jummie!!
  maandag 7 juli 2014 @ 03:32:32 #9
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_141994680
Oja die bagels waren ook chill. Net als in New York. Mensen in Nederland weten vaak niet dat je ze door de helft moet doen en roosteren :')
  maandag 7 juli 2014 @ 05:17:10 #10
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_141995153
Hele groente afdeling :)
Maar zoete aardappel hebben ze ook nergens anders hier, dat is iets wat ik om de dag koop daar.
Sweet potatoes dus.

Mijn Lidl heeft al een maand geen gember meer, bad bad Lidl !!
pi_141995496
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 03:32 schreef Mishu het volgende:
Oja die bagels waren ook chill. Net als in New York. Mensen in Nederland weten vaak niet dat je ze door de helft moet doen en roosteren :')
Ik deed dat altijd al, maar dacht altijd dat dat eigenlijk verkeerd was en ze in de oven moesten ofzo _O- maar lui en geroosterd vond ik ze ook lekker.
Eerst zaten ze trouwens met zes bagels in een pakje (2x3), sinds een tijdje is het ineens maar 3 in losse pakjes.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_141995504
IJskoffiepoeder was trouwens inderdaad van de Duitse Lidl 8-)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_142001455
Heeft er iemand ervaring met de truffel kruidenspray van de Italiaanse week? Werkt het een beetje om een soort van truffelsmaakje aan je gerecht te geven of lijkt het er in de verste verte niet op? Of is het muffig vies, wat ook nog wel eens voor wil komen bij imitatietruffel?
Ben benieuwd!
  maandag 7 juli 2014 @ 12:56:42 #14
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_142001674
Weet iemand toevallig wanneer lidl rotterdam delfshaven weer open gaat? Laatst fietste ik erheen en toen waren ze aan het verbouwen *O* maar geen banner met data gezien toen en de website weet t ook niet :?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 8 juli 2014 @ 21:35:35 #15
306949 dude1986
Always bored...
pi_142064251
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer lidl rotterdam delfshaven weer open gaat? Laatst fietste ik erheen en toen waren ze aan het verbouwen *O* maar geen banner met data gezien toen en de website weet t ook niet :?
Lucky you, wss krijg je er een Lidl-bakkerij bij :)
  dinsdag 8 juli 2014 @ 21:44:38 #16
221912 minilot
Nancy boy
pi_142064797
Jeeeeej, Taleggio (kaas) in de Italiaanse week nu. Ik heb al twee stukken op! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_142167895
Restanten bij Lidl nopen tot rationalisatie
quote:
NECKARSULM - Lidl gaat snijden in zijn luxe-assortiment en wil het aanbod tijdens landenthemaweken gaan beperken.

De directie heeft hiertoe besloten vanwege de vele restanten die nog wekenlang in de winkels van de discounter te vinden zijn en de hoge afschrijving. Dit meldt het Duitse vakblad Lebensmittel Zeitung. Lidl wil zich weer gaan focussen op de hardlopers in het assortiment. Momenteel liggen er nog veel Deluxe-producten bij Duitse Lidl-vestigingen (Delicieux in Nederland) die rond Pinksteren al verkocht hadden moeten zijn, zo schetst het vakblad. De aanpak heeft ook gevolgen voor Nederland. Zo krijgen landendirecties voortaan meer vrijheid om te bepalen wat voor landenthema's in hun land aantrekkeiijke producten zijn.

bron
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:20:11 #18
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_142168565
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:59 schreef Bartjebart het volgende:
Restanten bij Lidl nopen tot rationalisatie

[..]

[ afbeelding ]
bron
Slecht nieuws voor mij. Ik hoop dat het snijden in het assortiment meevalt. Volgens mij verschilt het ook heel erg per winkel welke producten goed lopen.
Spoilers!
pi_142168595
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer lidl rotterdam delfshaven weer open gaat? Laatst fietste ik erheen en toen waren ze aan het verbouwen *O* maar geen banner met data gezien toen en de website weet t ook niet :?
Op 30 juli volgens de website. Ik stond vorige week ook al voor de gesloten deuren.. Maar fijn dat er eindelijk een bakkerij bij komt! *O*
pi_142168618
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Slecht nieuws voor mij. Ik hoop dat het snijden in het assortiment meevalt. Volgens mij verschilt het ook heel erg per winkel welke producten goed lopen.
Maar landelijk zul je best een goede lijn kunnen trekken denk ik...

Ik mis trouwens ook al een tijdje die caramel shortbread dingen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142168738
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:59 schreef Bartjebart het volgende:
Restanten bij Lidl nopen tot rationalisatie

[..]
Jammer, maar ik begrijp het wel een beetje. Ook hier bij onze dorps-Lidl liggen van alle landen-themaweken van de afgelopen drie maanden overal in de winkel nog bergen restanten. Ik vind het zelf wel prima, maar ik snap dat het voor de organisatie niet handig is.
Let me see you stripped down to the bone
pi_142169115
Er zitten soms ook hele smerige dingen tussen de deluxe producten.

Of het is weer iets te duur (voor n Lidl product)
pi_142169488
jammer dat ze dan in het assortiment gaan snijden.
ik zou eerder zeggen dat er teveel wordt ingekocht/geleverd en het niet ligt aan de grote van het assortiment.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:43:52 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142169563
Als ze maar niet snijden in mijn truffelkaas en buffelmozzarella.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_142169761
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:33 schreef JohnB52 het volgende:
Er zitten soms ook hele smerige dingen tussen de deluxe producten.

Of het is weer iets te duur (voor n Lidl product)
Smerig is iets subjectiefs he...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 11 juli 2014 @ 14:26:32 #26
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142170989
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:43 schreef JasVerstoppen het volgende:
Ik ben helemaal weg van die Latte Machiato Light. Jammer genoeg hebben ze die niet altijd. In Duitsland wel en daarom haal ik ze tegenwoordig daar één keer in de maand.

[ afbeelding ]
Lidl, tenzij Aldi ook Linessa heeft.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_142171218
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Smerig is iets subjectiefs he...
Klopt, maar er zijn ook producten die gewoon niet verkopen...
  vrijdag 11 juli 2014 @ 16:10:37 #28
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_142174280
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:20 schreef Miless het volgende:

[..]

Op 30 juli volgens de website. Ik stond vorige week ook al voor de gesloten deuren.. Maar fijn dat er eindelijk een bakkerij bij komt! *O*
komt die ja :D ? nice! stokbroodjes en kaneelbroodjes O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_142196821
Ik vind dat lidl dit aan zich zelf te danken heeft.

- Door de vele reclame is de prijs van de producten te duur.
- Vaak vreemde producten waarvan je van te voren kunt weten dat alleen de chinees het voor de hond koopt.
- Te veel inkoop en in de winkels.
- De prijs (jaja) voorbeeld: pot amarena kersen 3 euro. Die van vorig jaar waren ze nog niet eens kwijt. :') te duur voor een lidl consument.
- De restanten word niks mee gedaan. Het wordt ergens neergegooid waar niemand het ziet. Als je het nu eens 30% goedkoper maakt, dan zal het sneller weg zijn.
- Producten die hard lopen, daar staat natuurlijk maar 1 doos van en zie je de rest van de week niet meer.
- Folder bezuiniging. Hierdoor krijgen hele wijken geen folder meer terwijl de lidl er wel is. Geen folder = niemand weet wat er is/komt.

Dit zijn mijn ervaringen ermee. In grote getalen vandaag nog meegemaakt.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_142204187
Misschien dat jullie dit weten.

Ik zit hier met een hele berg lege pet-flessen, waarop staat "gelieve in te leveren bij uw Aldi markt". Betekent dat dat je ze alleen bij de Aldi in kunt leveren?
pi_142204374
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef Thomas B. het volgende:
Misschien dat jullie dit weten.

Ik zit hier met een hele berg lege pet-flessen, waarop staat "gelieve in te leveren bij uw Aldi markt". Betekent dat dat je ze alleen bij de Aldi in kunt leveren?
Over het algemeen werken veel flessenautomaten met een barcodescanner en worden onbekende barcodes niet geaccepteerd.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142204455
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Over het algemeen werken veel flessenautomaten met een barcodescanner en worden onbekende barcodes niet geaccepteerd.
Ah zo. Nou ja, jammer dan. Ik ga er niet voor omrijden. Thanks!
  dinsdag 15 juli 2014 @ 00:48:49 #33
165802 Reki
no comment.
pi_142309958
Wie haalt er wel eens kampioentje's bij de Lidl? Ze zijn maar 29 cent en verdomd lekker :9

zie ondertitel :)
pi_142310679
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 00:48 schreef Reki het volgende:
Wie haalt er wel eens kampioentje's bij de Lidl? Ze zijn maar 29 cent en verdomd lekker :9

[ afbeelding ]
Ik :@

Die warme bakker mag mijn keuken uitbouw wel zijn :9~
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  roze dinsdag 15 juli 2014 @ 01:37:57 #35
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142311611
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 07:12 schreef Syrena het volgende:
IJskoffiepoeder was trouwens inderdaad van de Duitse Lidl 8-)
What? Dat moet ik hebben!
Your beauty never ever scared me.
pi_142311709
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 00:48 schreef Reki het volgende:
Wie haalt er wel eens kampioentje's bij de Lidl? Ze zijn maar 29 cent en verdomd lekker :9

[ afbeelding ]
Mijn ma eet dat alleen maar. :')
pi_142315373
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Jammer, maar ik begrijp het wel een beetje. Ook hier bij onze dorps-Lidl liggen van alle landen-themaweken van de afgelopen drie maanden overal in de winkel nog bergen restanten. Ik vind het zelf wel prima, maar ik snap dat het voor de organisatie niet handig is.
ik vind het vooral 1 grote zooi in de winkel met al die restanten van verschillende weken. nu valt het hier nog redelijk mee aangezien ze het hier vet in de aanbieding gooien op een gegeven moment, en dan geen lullig 30% maar minimaal 50%.

maar was laatst in Etten-Leur bij lidl en dat was echt 1 grote puinhoop. sowieso heel die winkel ene grote chaos. in het gewone assortiment lege schappen, overal lege dozen , groente en fruit nagenoeg op. Daar gaat iets structureel mis geloof ik :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_142315565
Hier valt het dus heel erg mee met de restanten. Alleen in de vriezer is het goed te merken.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 09:50:19 #39
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_142315613
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef Thomas B. het volgende:
Misschien dat jullie dit weten.

Ik zit hier met een hele berg lege pet-flessen, waarop staat "gelieve in te leveren bij uw Aldi markt". Betekent dat dat je ze alleen bij de Aldi in kunt leveren?
Volgens mij wel idd. Dat is dan weer het nadeel van het NL statiegeld systeem.....

Hier in Dld kan ik flessen van alle supermarkten bij elkaar inleveren.....Ideaal :)
  dinsdag 15 juli 2014 @ 09:53:27 #40
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_142315660
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:43 schreef JasVerstoppen het volgende:
Ik ben helemaal weg van die Latte Machiato Light. Jammer genoeg hebben ze die niet altijd. In Duitsland wel en daarom haal ik ze tegenwoordig daar één keer in de maand.

[ afbeelding ]
:o

hoeveel kcal zit er eigk in?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_142315681
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef Thomas B. het volgende:
Misschien dat jullie dit weten.

Ik zit hier met een hele berg lege pet-flessen, waarop staat "gelieve in te leveren bij uw Aldi markt". Betekent dat dat je ze alleen bij de Aldi in kunt leveren?
Ik heb laatst geprobeerd er één bij de C1000 in te leveren en dat lukte niet. Kan dus waarschijnlijk alleen bij de Aldi zelf.
pi_142315706
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:55 schreef soapie het volgende:

[..]

Ik heb laatst geprobeerd er één bij de C1000 in te leveren en dat lukte niet. Kan dus waarschijnlijk alleen bij de Aldi zelf.
En dat terwijl de frisdrank van de C1000 en Aldi in dezelfde fabriek worden gemaakt... maar goed :D

Hier ook erg veel restanten altijd. Nu Turkse week, zit volgens mij ook niemand op te wachten en wederom vrij prijzig.
pi_142316312
ik heb ook alleen een turks brood en bonen meegenomen
geen behoefte aan halal frikandellen of ingeblikte vleesgerechten.
pi_142316535
Vinden jullie ook dat het brood van de LIDL zo snel oud wordt?
pi_142316778
nergens last van in de vriezer.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 10:57:14 #46
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_142316824
Hier oosterse weken. Boeit ook niemand een fuck volgens mij :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_142317101
Tajine in blik :') De Turkse pizza lijkt me wel lekker, maar mijn vriezer zit nog vol met Italiaanse pizza van vorige week :P
  dinsdag 15 juli 2014 @ 11:12:24 #48
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_142317143
Ik heb Turks brood, amandelen en koriander pita's meegenomen. Die pita's zijn echt geweldig lekker, het was 2 jaar geleden dat ik ze voor het laatst bij Lidl heb gezien dus ik was blij verrast.
Spoilers!
pi_142317557
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 11:10 schreef Dragonberry het volgende:
Tajine in blik :') De Turkse pizza lijkt me wel lekker, maar mijn vriezer zit nog vol met Italiaanse pizza van vorige week :P
Die heb ik ooit n X gekocht, tajine in blik...

Totaal smakeloos :)
pi_142319664
turks eten kan lekker zijn, maar dan moet je geen zooi uit blik hebben
pi_142319723
Hier zit een turk op elke hoek, dus verwacht niet dat dat hier echt gaat lopen.
pi_142323502
Gisteren in de Lidl geweest en niks Turks gezien! Wel een hoop restanten van de Amerikaanse, Aziatische, Griekse en Italiaanse weken. Jammer, ik was wel benieuwd naar het assortiment.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 20:17:32 #53
306949 dude1986
Always bored...
pi_142335039
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb Turks brood, amandelen en koriander pita's meegenomen. Die pita's zijn echt geweldig lekker, het was 2 jaar geleden dat ik ze voor het laatst bij Lidl heb gezien dus ik was blij verrast.
Die pita's ga ik morgen ff inslaan, ze zijn idd lekker!
  dinsdag 15 juli 2014 @ 21:51:57 #54
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_142339827
Het afbak Turks brood is prima te eten. Iets minder fluffy dan vers maar niet storend.
Spoilers!
pi_142340171
Hier heel weinig oosters en nog veel Italiaans.
Ik schrok van de prijs van het pak koffie :o
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_142340215
Ik zag nog veel oosterse producten in de vriezer liggen die 30% waren afgeprijsd, maar zelfs met de afprijzing vond ik ze nog te duur :@
Mokkel met stuntstok
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:08:08 #57
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_142340842
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 21:58 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik zag nog veel oosterse producten in de vriezer liggen die 30% waren afgeprijsd, maar zelfs met de afprijzing vond ik ze nog te duur :@
Had ik hier laatst ook. En zag er ook niet echt super smakelijk uit tbh.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_142366265
Volgende week Iberische Spaanse week. En de week daarop weer.. En geen wekelijkse afprijzingen te bekennen. Budget is 't niet meer. Zag wel uienringen chips en spekchips. Dozenvol nog. Volgens mij waren er maar drie zakken uit de doos.. Lijkt me eerlijk gezegd ook niet lekker.
  woensdag 16 juli 2014 @ 16:40:36 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142366314
De muntkaas is goed te doen, bijzondere, frisse combi.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:35:10 #60
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_142368287
Goodbye Ben & Jerry's. De nieuwe pindakaas ijs van Lidl (Pretty Peanut Butter 2,50 euro / 500 gr) is goddelijk. _O_
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_142368564
PINDAKAASIJS? Bestaat dat echt?

Omg omg omg, ik moet dat nu. Echt nu.
Spoilers!
pi_142368573
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Goodbye Ben & Jerry's. De nieuwe pindakaas ijs van Lidl (Pretty Peanut Butter 2,50 euro / 500 gr) is goddelijk. _O_
WAT
Tap tap tap
pi_142369126
quote:
17s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
PINDAKAASIJS? Bestaat dat echt?

Omg omg omg, ik moet dat nu. Echt nu.
Ben je zwanger?
pi_142369241
quote:
17s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
PINDAKAASIJS? Bestaat dat echt?

Omg omg omg, ik moet dat nu. Echt nu.
Ja van B&J ooit een pot meegenomen omdat ik dat had gewonnen van de postcode loterij. Smerige bende :{w
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_142369315
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja van B&J ooit een pot meegenomen omdat ik dat had gewonnen van de postcode loterij. Smerige bende :{w
nee joh, gek :o
Tap tap tap
pi_142369343
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

nee joh, gek :o
Smaken verschillen, die ging huppa de bak in :P
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:15:47 #67
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142369451
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:39 schreef Deezertje het volgende:
Volgende week Iberische Spaanse week. En de week daarop weer.. En geen wekelijkse afprijzingen te bekennen. Budget is 't niet meer. Zag wel uienringen chips en spekchips. Dozenvol nog. Volgens mij waren er maar drie zakken uit de doos.. Lijkt me eerlijk gezegd ook niet lekker.
http://www.lidl.nl/cps/rd(...)hs.xsl/3850.htm?ar=3

http://www.lidl.nl/cps/rd(...)te_en_fruit.htm?ar=3

?
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:43:30 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142372527
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:08 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Had ik hier laatst ook. En zag er ook niet echt super smakelijk uit tbh.
Die Indiase hapjes zijn prima, ik vond ze wel lekker. De sausjes die erbij zitten kun je echter beter vergeten. Hier zijn die dozen alleen niet afgeprijsd helaas ;(,
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:44:49 #69
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142372583
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:39 schreef Deezertje het volgende:
Volgende week Iberische Spaanse week. En de week daarop weer.. En geen wekelijkse afprijzingen te bekennen. Budget is 't niet meer. Zag wel uienringen chips en spekchips. Dozenvol nog. Volgens mij waren er maar drie zakken uit de doos.. Lijkt me eerlijk gezegd ook niet lekker.
Hier liggen uit meerdere actie weken stukken rauwe ham. Leuk, maar ik als amateurtje koop niet zo snel een stuk rauwe ham van 3 tot 4 kg :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_142373105
quote:
Weet ik. Maar volgende week zijn er geen aanbiedingen naast de themaweek.
pi_142373572
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:39 schreef Deezertje het volgende:
Volgende week Iberische Spaanse week. En de week daarop weer.. En geen wekelijkse afprijzingen te bekennen. Budget is 't niet meer. Zag wel uienringen chips en spekchips. Dozenvol nog. Volgens mij waren er maar drie zakken uit de doos.. Lijkt me eerlijk gezegd ook niet lekker.
Die uienringen chips O+

Kan het niet zo zijn dat de aanbiedingen voor komende week nog gaan komen? In Duitsland staan deze altijd pas op zondag op internet...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142375778
quote:
12s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:04 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ben je zwanger?
:D
Nee, gewoon gek op pindakaas en ik was een beetje oververhit dus had al trek in ijs. Ik was echt bijna gestopt bij Lidl op de terugweg maar het was hartstikke druk dus heb mezelf onder controle gehouden :P
Spoilers!
pi_142375896
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Weet ik. Maar volgende week zijn er geen aanbiedingen naast de themaweek.
Hoe weet je wat er volgende week in de folder staat? Dat wil ik ook wel van te voren weten :Y
Spoilers!
  woensdag 16 juli 2014 @ 21:15:21 #74
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_142376498
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:D
Nee, gewoon gek op pindakaas en ik was een beetje oververhit dus had al trek in ijs. Ik was echt bijna gestopt bij Lidl op de terugweg maar het was hartstikke druk dus heb mezelf onder controle gehouden :P
Ik heb het in huis. Niet bijzonder lekker. Alsof je bevroren pindakaas eet. Een iets subtielere smaak was wmb beter geweest. :)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_142377812
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:15 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik heb het in huis. Niet bijzonder lekker. Alsof je bevroren pindakaas eet. Een iets subtielere smaak was wmb beter geweest. :)
-O-

Ik ga het toch ook zelf proberen natuurlijk ;)
Spoilers!
pi_142383111
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 20:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die uienringen chips O+

Kan het niet zo zijn dat de aanbiedingen voor komende week nog gaan komen? In Duitsland staan deze altijd pas op zondag op internet...
In de app staan ze eerder. Land even op DE zetten.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_142383987
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

-O-

Ik ga het toch ook zelf proberen natuurlijk ;)
Dat pindakaasijs van de Lidl is goed te nassen hoor. Het ijs is iets groffer van structuur dan die van de B&J's, maar deze is dan ook de helft goedkoper, dus zeuren mag eigenlijk niet.
pi_142389514
De humus..... Ga ik het niet zelf meer voor maken
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_142392574
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

-O-

Ik ga het toch ook zelf proberen natuurlijk ;)
Ze hadden hem hier niet :(
Tap tap tap
pi_142394910
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ze hadden hem hier niet :(
Ik geloof dat het een overblijfsel is van de Amerikaanse week.
pi_142395398
;( blij gemaakt met een dooie cavia
Tap tap tap
pi_142398175
De folder van volgende week lag al in de winkel.
Volgende week: Iberische weken met zo op het oog een groot assortiment met oa estrella damm, en genoeg spullen om een avondje tapas te eten
pi_142415804
Heeft iemand die doner kebab al geprobeerd? Is dat een beetje te eten?
Cosmo Bier
Het doodgaan op het hoogtepunt van je carriere is garantie voor eeuwige roem.
pi_142416149
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 09:15 schreef seasushi het volgende:
De humus..... Ga ik het niet zelf meer voor maken
Ja de hummus is echt fantastisch! Lekker met rauwe worteltjes en op toastjes. Ik heb van de week 10 zakjes amandelen ingeslagen, zo goedkoop krijg je het niet snel!
http://www.dutchiebaking.com
  donderdag 17 juli 2014 @ 21:44:54 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142416450
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 21:33 schreef Astasha het volgende:
Heeft iemand die doner kebab al geprobeerd? Is dat een beetje te eten?
Zag er uitermate matig en ranzig uit, dus niet geprobeerd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 17 juli 2014 @ 21:55:02 #86
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142417112
Het ingehuurde vakantiepersoneel is niet het meest snuggere hier, kassameisje had geen idee wat een venkel was :')
pi_142425858
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 21:55 schreef Erasmo het volgende:
Het ingehuurde vakantiepersoneel is niet het meest snuggere hier, kassameisje had geen idee wat een venkel was :')
LOL, moet gelijk hier aan denken:

pi_142428145
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja van B&J ooit een pot meegenomen omdat ik dat had gewonnen van de postcode loterij. Smerige bende :{w
Oooh, maar die smaakt toch naar Snickers? Ik had pas zo'n klein bakje. Peanutbutter bladibla.
pi_142430042
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Goodbye Ben & Jerry's. De nieuwe pindakaas ijs van Lidl (Pretty Peanut Butter 2,50 euro / 500 gr) is goddelijk. _O_
Zitten er ook, zoals bij B&J van die grote brokken chocolade in?
Want voor die combi kocht ik het altijd :9
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_142430056
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 21:33 schreef Astasha het volgende:
Heeft iemand die doner kebab al geprobeerd? Is dat een beetje te eten?
Die is duurder dan dat je t af gaat halen...
pi_142430583
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zitten er ook, zoals bij B&J van die grote brokken chocolade in?
Want voor die combi kocht ik het altijd :9
:Y
pi_142430623
De regenboog forel die ze weer in de diepvries vind ik wel lekker, 2 voor 4 euro is volgens mij ook nog eens niet duur.
pi_142432070
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:11 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

:Y
Thanks! Ik hoop dat ze het hier ook hebben.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 10:22:50 #94
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_142433218
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:14 schreef Myraela het volgende:
De regenboog forel die ze weer in de diepvries vind ik wel lekker, 2 voor 4 euro is volgens mij ook nog eens niet duur.
De forel en de zeebaars heb ik deze week ook weer meegenomen, lekker inderdaad.
Spoilers!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 22:51:34 #95
306949 dude1986
Always bored...
pi_142461559
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 21:33 schreef Astasha het volgende:
Heeft iemand die doner kebab al geprobeerd? Is dat een beetje te eten?
niet doen :N

Was niet te vreten :N
pi_142461677
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 22:51 schreef dude1986 het volgende:

[..]

niet doen :N

Was niet te vreten :N
Ok man. :)

Ik heb vanmiddag een broodje doner bij de lokale turk gekocht. Smaakte erg goed ^O^

Die Lidl meuk sla ik over.
Cosmo Bier
Het doodgaan op het hoogtepunt van je carriere is garantie voor eeuwige roem.
pi_142464209
Die aioli is echt heeeel vies....
pi_142477138
De forel was heerlijk van de bbq. Overigens wss ik ook blij met de hartslag. Verder aardbeien en nectarine zeer goedkoop dus ik was weer blij.
Whatever...
pi_142477303
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 23:45 schreef Trusten het volgende:
Die aioli is echt heeeel vies....
meen je dat nou? heb ik van de week gekocht, die met een vleugje citroen
heb em nog niet geprobeerd...
pi_142478147
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:04 schreef Spanky78 het volgende:
Overigens wss ik ook blij met de hartslag.
:?
pi_142478907
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:10 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

meen je dat nou? heb ik van de week gekocht, die met een vleugje citroen
heb em nog niet geprobeerd...
Heb hem weggegooid maar was zwartwit potje van Vita D'Or....teveel (hoewel dat bijna niet kan) knoflook en heel bittere nasmaak
pi_142480054
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:02 schreef Trusten het volgende:

[..]

Heb hem weggegooid maar was zwartwit potje van Vita D'Or....teveel (hoewel dat bijna niet kan) knoflook en heel bittere nasmaak
ja die idd, die had je ook in de citroenvariant..nou heb ik er bij voorbaat al minder trek in
maar zal em binnenkort toch wel uit proberen
  zaterdag 19 juli 2014 @ 16:13:53 #103
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_142481193
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:10 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

meen je dat nou? heb ik van de week gekocht, die met een vleugje citroen
heb em nog niet geprobeerd...
Ik vond hm niet heel vies maar het is geen aioli, veeeel te weinig knoflook smaak, meer mayo -O-
pi_142484864
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 16:13 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Ik vond hm niet heel vies maar het is geen aioli, veeeel te weinig knoflook smaak, meer mayo -O-
Hier ook weggegooid. Ik vond 'm heel vettig smaken, en inderdaad veel te weinig knoflooksmaak.

Die aioli in die gele plastic potjes :9 (niet van Lidl) is echt de lekkerste.

Van de Aldi is ook niet lekker.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_142490712
De linzensoep is erg lekker, afgelopen week in de themaweek. heb een paar zakken bij gehaald.
pi_142491447
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:43 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hier ook weggegooid. Ik vond 'm heel vettig smaken, en inderdaad veel te weinig knoflooksmaak.

Die aioli in die gele plastic potjes :9 (niet van Lidl) is echt de lekkerste.

Van de Aldi is ook niet lekker.
Van Chovi uit Spanje bedoel je.
Die is pas vettig.
Liever aioli van versafdeling van de super.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_142492138
Ja, die van Chovi is ook vettig (duh), maar niet smakeloos zodat je alleen het vet proeft zoals die van de Lidl. De knoflookmayo van Devos-Lemmens is ook lekker trouwens.

Alleen de dat after is altijd minder na zo'n knoflookparty ;(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 19 juli 2014 @ 21:32:33 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142492551
We hebben het over dit spul begrijp ik?




Ik ken mensen die het heerlijk vinden, maar ik vind het bittere vette meuk, proef er geen aioli in.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_142493219
quote:
veeeel te weinig knoflook smaa
Dan had je denk een andere als ik, proef de knoflook nu nog
  zondag 20 juli 2014 @ 01:40:43 #110
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_142501597
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 21:32 schreef Molo het volgende:
We hebben het over dit spul begrijp ik?


[ afbeelding ]

Ik ken mensen die het heerlijk vinden, maar ik vind het bittere vette meuk, proef er geen aioli in.
Die vind ik inderdaad juist wel lekker
  zondag 20 juli 2014 @ 16:07:23 #111
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142515756
Ik was er vanmiddag.
1 kg nectarine voor 49 cent
500 gr broccoli voor 39 cent
Galiameloen voor 69 cent

Ik hou ervan!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142517290
Die McKennedy kant en klare hamburgers.

Heb wel andere kant en klare burgers geprobeerd, ze waren altijd wel te doen.

Maar deze...... :r :r :r

Gelijk weggegooid, gadver wat smerig.
  zondag 20 juli 2014 @ 17:03:42 #113
221912 minilot
Nancy boy
pi_142517794
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik was er vanmiddag.
1 kg nectarine voor 49 cent
500 gr broccoli voor 39 cent
Galiameloen voor 69 cent

Ik hou ervan!
Dat ja. :) Al die kant-en-klare meuk van de Lidl kan me meestal gestolen worden, maar voor een grootverbruiker van groenten en fruit als ik (en jij) is Lidl fantastisch!
Let me see you stripped down to the bone
pi_142518688
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:03 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat ja. :) Al die kant-en-klare meuk van de Lidl kan me meestal gestolen worden, maar voor een grootverbruiker van groenten en fruit als ik (en jij) is Lidl fantastisch!
Niet dat ik ze koop hoor maar moeders had het in huis gehaald. :P

Wij halen onze groenten en fruit daar ook.
  zondag 20 juli 2014 @ 17:53:38 #115
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_142519673
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik was er vanmiddag.
1 kg nectarine voor 49 cent
500 gr broccoli voor 39 cent
Galiameloen voor 69 cent

Ik hou ervan!
^O^ en ik dacht dat ik met 79 cent voor een kilo nectarines bij Lidl en 89 cent voor diverse meloenen bij Dirk goedkoop was -O- Heb gelijk maar 5 meloenen gekocht. En ik had gisteren een kilo rode bessen voor 3,90 bij de Makro!

Ik maak vaak smoothies, ik ben nu echt enorm fruit aan het hamsteren voor in de vriezer voor in barre tijden. De helft van wat ik koop gaat in de vriezer.
Spoilers!
pi_142519866
Zo die gazpacho is mmm
pi_142520902
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:39 schreef soapie het volgende:

[..]

:?
Fuck autocorrect ...
Whatever...
  zondag 20 juli 2014 @ 18:35:20 #118
58711 soapie
Zeeperd
pi_142521318
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:24 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Fuck autocorrect ...
Dacht ik al... :D
  zondag 20 juli 2014 @ 20:15:44 #119
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142525582
De regenboogforel is echt vreselijk lekker, wel ongelooflijk slijmerig maar enfin.
Forel schoonmaken, insmeren met wat tomatenpuree, kruiden erover, bos peterselie en bieslook erin, citroen erover inpakken in alu en hoppa de oven in :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 20 juli 2014 @ 20:42:03 #120
306949 dude1986
Always bored...
pi_142526939
Volgende week "Iberische weken" ^O^
pi_142527021
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:42 schreef dude1986 het volgende:
Volgende week "Iberische weken" ^O^
Heb gisteren al een Chorizo meegenomen ervan :Y (en Inferno bbq worstjes) Beide nog niet geprobeerd. :9
  zondag 20 juli 2014 @ 20:45:57 #122
306949 dude1986
Always bored...
pi_142527141
quote:
99s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:43 schreef CrashO het volgende:

[..]

Heb gisteren al een Chorizo meegenomen ervan :Y (en Inferno bbq worstjes) Beide nog niet geprobeerd. :9
lekkerrrrr

Ik ben zelf heel erg benieuwd naar de churros
  maandag 21 juli 2014 @ 09:42:03 #123
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142544491
quote:
99s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:43 schreef CrashO het volgende:

[..]

Heb gisteren al een Chorizo meegenomen ervan :Y (en Inferno bbq worstjes) Beide nog niet geprobeerd. :9
Inferno worstjes zijn wel lekker pittig.

Voor de rest zien de Iberische weken er goed uit, met oa. Pata Negra _O_
pi_142556503
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 09:42 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Inferno worstjes zijn wel lekker pittig.

Voor de rest zien de Iberische weken er goed uit, met oa. Pata Negra _O_
Ik doe eigenlijk nooit boodschappen bij de Lidl maar 4.48 voor een ons Pata Negra is zeker niet duur. Heb je hem al gehaald? Is het een beetje kwaliteit? Weet iemand hoelang de ham van dit specifiek merk gerijpt is?
  maandag 21 juli 2014 @ 15:54:06 #125
221912 minilot
Nancy boy
pi_142556596
Ik wilde manchego halen (en veel ook! *) ) maar de Lidl in ons dorp had storing in de koeling: gewoon helemaal geen gekoelde producten beschikbaar! Argh!
Nou ja, dan maar later deze week tapas maken. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_142558489
Kheb net zo'n grote pot olijven (EUR 1,49) gekocht. Hoop dat ze een beetje te vreten zijn.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_142571904
Gekocht uit de Iberische week:
-Pisto: flauw, zoet, niet aan te raden
-Kikkererwten
-Artisjokharten
-Rioja wijn wit

Verder zwarte eierpasta uit de koeling met inktvisinkt
Zag er geinig uit, smaakte helaas als normale pasta maar dan flauwer

Een kabeljauwfilet met 30% korting :)

En natuurlijke de alom bejubelde houmous

Ook de appelcompote is erg geliefd hier O+
pi_142572624
Pata negra en sliced pork loin gekocht.
+ een snackbrie.

[ Bericht 18% gewijzigd door FutureFairytale op 21-07-2014 22:15:45 ]
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_142572653
Nog nooit eerder gehad, maar vandaag zand in de broccoli :'( Merkte het direct, kraken tussen je tanden huuuuu.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 21 juli 2014 @ 21:31:01 #130
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_142572831
In mijn zomerstamppot zat een stuk verpakkings plastic smerig :r.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 21 juli 2014 @ 21:40:45 #131
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_142573369
quote:
18s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:33 schreef MrSalazar het volgende:
Kheb net zo'n grote pot olijven (EUR 1,49) gekocht. Hoop dat ze een beetje te vreten zijn.
Laat het effe weten dan! Ben vooral benieuwd of ze ook een beetje... Hoe zeg je dat..? "Hard" zijn? Een lekkere bite zeg maar.

Anders wil ik die wel gebruiken om zelf eens olijven te marineren in knoflook en basilicum etc.
pi_142573414
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:40 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Laat het effe weten dan! Ben vooral benieuwd of ze ook een beetje... Hoe zeg je dat..? "Hard" zijn? Een lekkere bite zeg maar.

Anders wil ik die wil gebruiken om zelf eens olijven te marineren in knoflook en basilicum etc.
Ja, ze zijn goed. :) Helaas wel met pit. ;(
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 21 juli 2014 @ 21:55:48 #133
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_142574219
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:41 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ja, ze zijn goed. :) Helaas wel met pit. ;(
Okay, thanks voor de info!
Naja, dan wip ik die pit er toch uit, is niet zo'n probleem lijkt me?
pi_142574746
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:55 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Okay, thanks voor de info!
Naja, dan wip ik die pit er toch uit, is niet zo'n probleem lijkt me?
Nooit geprobeerd.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 21 juli 2014 @ 22:07:51 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142574847
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:41 schreef MrSalazar het volgende:

Ja, ze zijn goed. :) Helaas wel met pit. ;(
Ik heb ook een pot gekocht, vind ze erg smakelijk. Zonder pit worden ze vaak te waterig voor mijn smaak.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 21 juli 2014 @ 22:18:43 #136
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_142575446
Ze hebben deze week een horloge met hartslagmeter.. 15 euro. Wel met borstband. Ik wil liefst zonder borstband... maar voor die 15 euro kan het ook niet veel zijn he?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_142576249
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:41 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ja, ze zijn goed. :) Helaas wel met pit. ;(
Zonder pit zijn smakeloos!!
pi_142576300
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Pata negra en sliced pork loin gekocht.
+ een snackbrie.
Hoe is de pata negra?? Ga morgen ook een poging wagen denk ik. Ben benieuwd, kan de laatste keer in de lidl niet meer herinneren.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 21 juli 2014 @ 22:55:40 #139
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_142577476
Acdc shirts zijn al uitverkocht.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_142577958
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:33 schreef regnavetto het volgende:

[..]

Hoe is de pata negra?? Ga morgen ook een poging wagen denk ik. Ben benieuwd, kan de laatste keer in de lidl niet meer herinneren.
Nog niet geprobeerd maar er zitten maar 4 plakjes in een pakje (40 gram). Gelukkig heb ik nog 3 andere pakjes goede ham liggen :9.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_142588553
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:54 schreef minilot het volgende:
maar de Lidl in ons dorp had storing in de koeling: gewoon helemaal geen gekoelde producten beschikbaar! Argh!
C1000 hier ook al..... Gaat lekker!!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 14:22:51 #142
221912 minilot
Nancy boy
pi_142595421
Mensen, een tip!
De tortas de aceite uit de huidige Spaanse weken! O+

Als ik dit zelf maak is het nog nét iets lekkerder en anijsachtiger, maar die van de Lidl zijn ook echt hartstikke goed. Stevige aanrader! :9
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 22 juli 2014 @ 15:26:39 #143
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142598031
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nog niet geprobeerd maar er zitten maar 4 plakjes in een pakje (40 gram). Gelukkig heb ik nog 3 andere pakjes goede ham liggen :9.
Het is wel een mooi toegankelijke manier om mensen kennis te laten maken met het product :)

Deze zijn trouwens erg lekker bij een glaasje pils: :9
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:26:56 #144
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_142636818
Ik heb ook een tip uit de Iberische weken: banderillas! Een potje groentespiesjes op zuur waaraan olijf, augurk, zilverui en paprika zit. De spicey variant heeft ook nog een stukje peper. De zoete variant is trouwens helemaal niet zoet, alleen niet spicey.

En het leuke is dat de potjes en spiesjes herbruikbaar zijn dus ik ga dit zelf ook eens maken. De combinatie van augurk en olijf is echt heel interessant.
Spoilers!
pi_142637221
Die churros zijn wel een mislukt iets.

Te dun. Product word hard en zuigt zich vol met vet :'(
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_142637482
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:37 schreef CookieSlikker het volgende:
Die churros zijn wel een mislukt iets.

Te dun. Product word hard en zuigt zich vol met vet :'(
Die moeten dus nog gefrituurd worden?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142637709
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 20:44 schreef Katinkat het volgende:
De linzensoep is erg lekker, afgelopen week in de themaweek. heb een paar zakken bij gehaald.
heb die gisteren pas gehaald, want over
maar wow, ben normaal niet van de soepen, maar deze is echt lekker!
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:49:30 #148
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142637730
Ik ben zelf niet zo'n zoetekauw maar dit is ook erg lekker:



Mensen met vullingen kunnen het trouwens beter laten liggen :P
pi_142643917
De muskaat dessertwijn is erg lekker!!
pi_142648370
Klinkt goed allemaal de iberische weken :P
Net pindakaasijs van lidl op, ook erg goed :)
pi_142648652
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:37 schreef CookieSlikker het volgende:
Die churros zijn wel een mislukt iets.

Te dun. Product word hard en zuigt zich vol met vet :'(
Mooi, ik moet toch nog afvallen, bedankt voor de tip;)
pi_142667378
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die moeten dus nog gefrituurd worden?
Ja, 3 minuten.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_142755774
Het is een nonfood ding, maar past hier wel.
Een tijd terug heeft mn vriend mn handhakkertje van tupperware (met trektouwtje) naar de galemiezen geholpen (zonder garantiebon helaas geen levenslange garantie), nu is bij lidl voor 3,99 eenzelfde apparaatje, maar dan met draaimechanisme. Vandaag geprobeerd voor guacamole en werkt prima :)
  maandag 28 juli 2014 @ 15:58:44 #154
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_142815927
Vanavond de kroketjes met ham en eekhoorntjesbrood van de Iberische weken. Ben benieuwd!

Ik had ook zo'n chorizo worst meegenomen, maar krijg het velletje met geen mogelijkheid er normaal af. Het scheurt kapot en er blijft van alles op de worst plakken. }:| En het stonk....dus mijn ouders gaan het maar proberen! :r
pi_142816352
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Vanavond de kroketjes met ham en eekhoorntjesbrood van de Iberische weken. Ben benieuwd!

Ik had ook zo'n chorizo worst meegenomen, maar krijg het velletje met geen mogelijkheid er normaal af. Het scheurt kapot en er blijft van alles op de worst plakken. }:| En het stonk....dus mijn ouders gaan het maar proberen! :r
Oefen het eerst een paar keer op die van je vriend.
  maandag 28 juli 2014 @ 16:53:57 #156
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_142817878
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Oefen het eerst een paar keer op die van je vriend.
Sow! Ik lach me rot! _O-

:{ Nee, eigenlijk niet zo.
pi_142820324
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik had ook zo'n chorizo worst meegenomen, maar krijg het velletje met geen mogelijkheid er normaal af. Het scheurt kapot en er blijft van alles op de worst plakken. }:| En het stonk....dus mijn ouders gaan het maar proberen! :r
En je haalt het (volledig eetbare) velletje eraf omdat? :?
  maandag 28 juli 2014 @ 18:07:22 #158
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_142820404
quote:
99s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:04 schreef CrashO het volgende:

[..]

En je haalt het (volledig eetbare) velletje eraf omdat? :?
Hmmss. Mijn moeder heeft een stuk geproefd, maar ze kreeg het velletje niet eens door/ mee gekauwd :o Of ligt het dan gewoon aan haar. :D
pi_142820445
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Hmmss. Mijn moeder heeft een stuk geproefd, maar ze kreeg het velletje niet eens door/ mee gekauwd :o Of ligt het dan gewoon aan haar. :D
Ik heb vorige week zelf ook zo'n lidl chorizo weggewerkt (inclusief vel) maar dat is echt geen plastic hoor :P gewoon te eten. :Y (wel de "verse" chorizo van de themaweek eh, de chorizo die ze tussen de ongekoelde standaard salami het hele jaar door hebben liggen is wel plastic)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2014 18:10:23 ]
pi_142820735
chocolade - mint ijsjes O+
  maandag 28 juli 2014 @ 18:41:06 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142821317
quote:
99s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:08 schreef CrashO het volgende:

[..]

Ik heb vorige week zelf ook zo'n lidl chorizo weggewerkt (inclusief vel) maar dat is echt geen plastic hoor :P gewoon te eten. :Y (wel de "verse" chorizo van de themaweek eh, de chorizo die ze tussen de ongekoelde standaard salami het hele jaar door hebben liggen is wel plastic)
Ja dit dus.
Is een gedroogde worst, dus dunne plakjes snijden en opeten, met velletje en al.

Ik sta er nu een te snijden, die gebruik ik op zijn Portugees als basis voor een rijstgerecht, gebakken samen met uien en nog meer lekkere dingen. Groenten erbij, kruiden en een gegrild kopje, heerlijk.
Blij dat ik er nog een stuk of 4 in de koeling heb liggen :D
Komt wel op :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_142821446
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:41 schreef Molo het volgende:
Ik sta er nu een te snijden, die gebruik ik op zijn Portugees als basis voor een rijstgerecht, gebakken samen met uien en nog meer lekkere dingen. Groenten erbij, kruiden en een gegrild kopje, heerlijk.
:9~
Ik maak er ook vaak "Jambalaya" ala CrashO mee.
Bakken samen met ui, knoflook en groenten (paprika, courgette, selderij) of in een luie bui soepgroenten.
Een blik tomatenstukjes erbij, een lading pepers en bouillon.
Rijst erbij en laten koken. :Y En dan als de rijst bijna klaar is nog wat bevroren erwten erdoor. :9
Losse kruiden is dan ook niet meer nodig omdat alles uit de chorizo al goede smaak geeft.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2014 18:48:43 ]
pi_142821511
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:41 schreef Molo het volgende:
en een gegrild kopje, heerlijk.
Gegrild kopje van wat?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 28 juli 2014 @ 19:01:39 #164
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_142822001
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Gegrild kopje van wat?
  maandag 28 juli 2014 @ 20:08:00 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142824646
quote:
99s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:45 schreef CrashO het volgende:

[..]

:9~
Ik maak er ook vaak "Jambalaya" ala CrashO mee.
Bakken samen met ui, knoflook en groenten (paprika, courgette, selderij) of in een luie bui soepgroenten.
Een blik tomatenstukjes erbij, een lading pepers en bouillon.
Rijst erbij en laten koken. :Y En dan als de rijst bijna klaar is nog wat bevroren erwten erdoor. :9
Losse kruiden is dan ook niet meer nodig omdat alles uit de chorizo al goede smaak geeft.
:9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 28 juli 2014 @ 20:08:30 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142824662
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:01 schreef RobinOok het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_142825759
Hebben ze ook van die color catcher-achtige doekjes voor bij de was?
pi_142825902
Ik heb verleden week niet goed gekeken, maar verkopen ze op dit moment ook pepers gevuld met kaas om te frituren? Die zijn in Duitsland sowieso verkrijgbaar bij lidl.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 28 juli 2014 @ 20:53:07 #169
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142826363
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:38 schreef soapie het volgende:
Hebben ze ook van die color catcher-achtige doekjes voor bij de was?
Nooit gezien, die pepers met kaas hebben ze bij mijn filialen (Rotterdamse regio) niet trouwens.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_142827268
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:41 schreef MrSalazar het volgende:
Ik heb verleden week niet goed gekeken, maar verkopen ze op dit moment ook pepers gevuld met kaas om te frituren? Die zijn in Duitsland sowieso verkrijgbaar bij lidl.
Niet gezien.
Ik koop ze ook wel eens in DE. Zijn geniaal die dingen _O_ (jalapeno poppers heten ze)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2014 21:17:43 ]
pi_142827651
quote:
99s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:16 schreef CrashO het volgende:

[..]

Niet gezien.
Ik koop ze ook wel eens in DE. Zijn geniaal die dingen _O_ (jalapeno poppers heten ze)
Ja, zijn lekker. :Y
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:02:10 #172
221912 minilot
Nancy boy
pi_142842241
Ik zit hier samen met de monteur op mijn werk nog een stapel tortas de aceite weg te werken. :9

(Je moet er wat voor over hebben om die reis naar Andalusië te winnen! *) )
Let me see you stripped down to the bone
pi_142852940
Volgende week Belgische week! Onder andere chocola in de aanbieding en ook speculoos pasta voor 1,29. Verse frites in de aanbieding. Verder 2 pakken koffie voor 5 euro en er is weer Cherry cola..
  woensdag 30 juli 2014 @ 07:47:20 #174
348984 wiijntje
in vino veritas
pi_142873254
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vinden jullie ook dat het brood van de LIDL zo snel oud wordt?
Brood koop je bij de bakker!
pi_142873308
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 07:47 schreef wiijntje het volgende:

[..]

Brood koop je bij de bakker!
Daar heb ik geen tijd voor hoor.
pi_142873556
Doe eens je tong tegen de korst van een tijgerbrood wit aan. Waarom is dat zo zuur?
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:34:36 #177
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_142885287
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 07:47 schreef wiijntje het volgende:

[..]

Brood koop je bij de bakker!
Dan ben je al gauw minimaal 3 euro kwijt.

Dat brood v/d lidl tyf ik meteen in de diepvries en haal er telkens plakjes van uit.
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:47:43 #178
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_142885846
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 07:47 schreef wiijntje het volgende:

[..]

Brood koop je bij de bakker!
dat wordt s'morgens aangevoerd van de fabriek, dezelfde als van de Lidl
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:59:27 #179
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_142886387
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 08:28 schreef CookieSlikker het volgende:
Doe eens je tong tegen de korst van een tijgerbrood wit aan. Waarom is dat zo zuur?
Tijgerbrood van de lidl is prut. Mist een fatsoenlijke korst en valt uit elkaar zodra je er iets op wil smeren.
  woensdag 30 juli 2014 @ 16:24:58 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142887450
die hele vissen (regenboog forel, dorade en nog een soort) die zijn echt fantastisch voor lekker makkelijk.
Kruiden erbij zijn erg lekker maat erg zout, uikijken met dosering. Zakje zit wel de helft teveel voor 2 vissen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 30 juli 2014 @ 19:05:27 #181
348984 wiijntje
in vino veritas
pi_142892310
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:50 schreef Deezertje het volgende:
Volgende week Belgische week! Onder andere chocola in de aanbieding en ook speculoos pasta voor 1,29. Verse frites in de aanbieding. Verder 2 pakken koffie voor 5 euro en er is weer Cherry cola..
Verse friet uit de supermarkt bestaat niet (!)

Verse friet snij je zelf thuis, voorbakken en afbakken
pi_142892373
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:05 schreef wiijntje het volgende:

[..]

Verse friet uit de supermarkt bestaat niet (!)

Verse friet snij je zelf thuis, voorbakken en afbakken
Uit de koeling en vaak maar paar dagen houdbaar, dus aanzienlijk verser dan de frites uit de vriezer.. ;)
  donderdag 31 juli 2014 @ 22:07:40 #183
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142936584
:9
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 31 juli 2014 @ 22:14:24 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142936875
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 22:07 schreef SEMTEX het volgende:
:9
[ afbeelding ]
In de winkel vond ik het er echt belabberd uit zien helaasch
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_142937001
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 22:07 schreef SEMTEX het volgende:
:9
[ afbeelding ]
Oh echt? Dat zou echt iets zijn wat ik nooit zou meenemen omdat ik bang ben dat het toch viezig en te zoet is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 31 juli 2014 @ 22:55:49 #186
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142938617
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 22:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh echt? Dat zou echt iets zijn wat ik nooit zou meenemen omdat ik bang ben dat het toch viezig en te zoet is.
Viezig niet, zoet wel B-)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_142996852
Ik eet nu de pepersteaks. Kijk ik op de verpakking bevatten ze gewoon maar 80% vlees. WTF geen aanrader. Zwaar gepekeld vlees met zout nog voor peper op de lijst en er zat vrij veel peper bij.

[ Bericht 29% gewijzigd door technofreak86 op 02-08-2014 20:04:00 ]
pi_142997089
De chocolade repen met rozijnen en noten. Nommm
pi_142998495
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:02 schreef minilot het volgende:
Ik zit hier samen met de monteur op mijn werk nog een stapel tortas de aceite weg te werken. :9

(Je moet er wat voor over hebben om die reis naar Andalusië te winnen! *) )
Die zijn inderdaad heel lekker. Wel beetje duur, dus hopelijk straks in de aanbieding want er lagen er nog VEEL
pi_142998554
Van de Indiase week waren er nog 2 vaks diepvries maaltijden over, kip met rijst.

Nu afgeprijsd van 2,49 naar 0,99.

Had er al eens eentje gekocht, maar was wel lekker.

Dus heb ik de hele voorraad maar opgekocht :P

Handig voor als ik alleen thuis ben en geen zin om te werken
pi_142999021
Belgische kaasplank vanaf maandag :9
  roze zaterdag 2 augustus 2014 @ 23:19:37 #192
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143003280
Waar zien jullie dat?
Your beauty never ever scared me.
pi_143003358
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:19 schreef Amarantha het volgende:
Waar zien jullie dat?
De nieuwe folder lag bij ons al in de winkel ;)
  zondag 3 augustus 2014 @ 00:30:33 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_143005588
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:55 schreef technofreak86 het volgende:
Ik eet nu de pepersteaks. Kijk ik op de verpakking bevatten ze gewoon maar 80% vlees. WTF geen aanrader. Zwaar gepekeld vlees met zout nog voor peper op de lijst en er zat vrij veel peper bij.
Altijd goed op de verpakking kijken wat er in zit, niet alleen bij Lidl hoor, AH en andere supermarkten flikken dit ook
Veel vlees van de Lidl vind ik crap, zeker het al gemarineerde vlees is twijfelachtig.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 3 augustus 2014 @ 00:32:39 #195
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_143005643
Vandaag 2 kg blauwe bessen voor 4,- meegenomen. Heerlijk, eind van de dag door de Lidl struinen :9
Net lekker jam van gemaakt :9

Mijn ketjap was op dus even gauw bij Lidl meegenomen, maar dat was geen succes. De studentenhaver wel overigens, prima nootjes :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_143005806
Oh dan heb je mazzel gehad zeg, ik heb 2 euro betaald per bakje
  zondag 3 augustus 2014 @ 00:47:34 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_143006003
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:38 schreef JohnB52 het volgende:
Oh dan heb je mazzel gehad zeg, ik heb 2 euro betaald per bakje
Ja was 50%van de prijs af omdat zaterdagavond en er stond nog veel.
2 euro per bakje zou ik ook hebben betaald hoor, geen geld voor een halve kilo bessen uit Nederland
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 3 augustus 2014 @ 01:08:13 #198
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143006406
Van de week zo'n warme appelflap gehaald op de versafdeling in Heerhugowaard, en die was prima te doen... :9

Trouwens wel zo'n tokkie-koppel daar dat gewoon een croissant pakt en in die winkel gaat lopen opvreten. :N Luid praten ook enzo, veel vloeken, je weet wel.... veel gecompenseer voor een beperkt IQ.

Anyway, ik heb ze beide ter plekke doodgeslagen met een koffiebroodje, en heb toen mijn broodjes afgerekend, buiten even de appelflap opgeslobberd, en toen verder gefietst....

Die chocolade 'magnums' van Gelatinni (ofzo) zijn trouwens ook prima. Sowieso erg goed ijs bij de Lidl (behalve die nep Ben en Jerry)
pi_143006549
quote:
99s.gif Op zondag 3 augustus 2014 01:08 schreef Yi-Long het volgende:
Van de week zo'n warme appelflap gehaald op de versafdeling in Heerhugowaard, en die was prima te doen... :9

Trouwens wel zo'n tokkie-koppel daar dat gewoon een croissant pakt en in die winkel gaat lopen opvreten. :N Luid praten ook enzo, veel vloeken, je weet wel.... veel gecompenseer voor een beperkt IQ.

Anyway, ik heb ze beide ter plekke doodgeslagen met een koffiebroodje, en heb toen mijn broodjes afgerekend, buiten even de appelflap opgeslobberd, en toen verder gefietst....

Die chocolade 'magnums' van Gelatinni (ofzo) zijn trouwens ook prima. Sowieso erg goed ijs bij de Lidl (behalve die nep Ben en Jerry)
Hadden ze hun broodjes wel gewoon betaald? Wie komt er eigenlijk op het idee om de broodjes meteen in de winkel op te eten? Wel slim, want ze staan hier aan de andere kant van de winkel dus als je snel eet hebben de medewerkers toch niks in de gaten... maar ja best triest van die tokkies want zelfs ik kwam niet op deze mogelijkheid :')
  zondag 3 augustus 2014 @ 01:25:15 #200
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143006701
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 01:16 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hadden ze hun broodjes wel gewoon betaald? Wie komt er eigenlijk op het idee om de broodjes meteen in de winkel op te eten? Wel slim, want ze staan hier aan de andere kant van de winkel dus als je snel eet hebben de medewerkers toch niks in de gaten... maar ja best triest van die tokkies want zelfs ik kwam niet op deze mogelijkheid :')
Nou ja, het is niet echt een crimineel masterplan ofzo... dus zo heel slim wil ik het niet noemen, maar geen idee of ze afgerekend hebben. Ik had mijn broodjes al dus ik ging gewoon afrekenen... ;)
pi_143007100
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 01:16 schreef Deezertje het volgende:
Hadden ze hun broodjes wel gewoon betaald? Wie komt er eigenlijk op het idee om de broodjes meteen in de winkel op te eten?
Ik zie ook regelmatig mensen (vooral van die hipsters die een "sterre" en "mees" uitgescheten hebben) die hun koter in de winkel alvast een zak chips laten opvreten omdat ze niet de wilskracht hebben om nee te zeggen :') (of brood, cola, etc, heb van alles al gezien...). ( In Lidl, Aldi en AH trouwens )

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2014 01:48:44 ]
  zondag 3 augustus 2014 @ 07:30:04 #202
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_143009107
Dit was vroegah bij de plaatselijke supermarkt vrij normaal. Ik at altijd mijn broodjes tijdens het winkelen. Daarna gewoon leeg zakje op de band leggen.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
  zondag 3 augustus 2014 @ 08:06:56 #203
123170 alors
zlata1234
pi_143009198
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 07:30 schreef LompeWorst het volgende:
Dit was vroegah bij de plaatselijke supermarkt vrij normaal. Ik at altijd mijn broodjes tijdens het winkelen. Daarna gewoon leeg zakje op de band leggen.
Bij de Lidl staat alleen niet op het zakje wat voor en hoeveel broodjes erin zaten, aangezien je dat zelf uit mag kiezen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_143009235
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 07:30 schreef LompeWorst het volgende:
Dit was vroegah bij de plaatselijke supermarkt vrij normaal. Ik at altijd mijn broodjes tijdens het winkelen. Daarna gewoon leeg zakje op de band leggen.
Het is eigenlijk diefstal. Je consumeert iets waar je niet voor hebt betaald. Ik neem aan dat ze daar de politie voor mogen bellen, ook als je roept 'maar die wilde ik nog betalen!'. Dat kan iedereen wel zeggen en ik verwacht niet dat het heerschap dat Yi-Long zag die croissant nog ging afrekenen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 3 augustus 2014 @ 08:19:33 #205
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_143009239
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 08:06 schreef alors het volgende:

[..]

Bij de Lidl staat alleen niet op het zakje wat voor en hoeveel broodjes erin zaten, aangezien je dat zelf uit mag kiezen.
Bij ons stickerde ze altijd de zakjes, dus dat ging hier niet.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
  zondag 3 augustus 2014 @ 08:20:05 #206
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_143009244
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 08:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is eigenlijk diefstal. Je consumeert iets waar je niet voor hebt betaald. Ik neem aan dat ze daar de politie voor mogen bellen, ook als je roept 'maar die wilde ik nog betalen!'. Dat kan iedereen wel zeggen en ik verwacht niet dat het heerschap dat Yi-Long zag die croissant nog ging afrekenen.
Sorry :(

Zal het niet meer doen.

Tevens zie ik het ze hier in de appie/pompstations gewoon nog doen hoor. Vooral hardlopers :P
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_143009250
Was er nooit een caissière die zei: 'Meneer, dat hebben we liever niet." als je het lege zakje op de loopband legde?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143009328
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 08:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is eigenlijk diefstal. Je consumeert iets waar je niet voor hebt betaald. Ik neem aan dat ze daar de politie voor mogen bellen, ook als je roept 'maar die wilde ik nog betalen!'. Dat kan iedereen wel zeggen en ik verwacht niet dat het heerschap dat Yi-Long zag die croissant nog ging afrekenen.
Officieel is het geen diefstal. Het is pas diefstal op het moment dat je de deur uitloopt zonder dat het betaalt is. Klassiek voorbeeld bij strafrecht dit :P

Het is natuurlijk niet netjes en de meeste supermarkten vinden het niet zo chill aangezien je het moeilijk kunt controleren.
  zondag 3 augustus 2014 @ 08:39:19 #209
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_143009345
Of iets juridisch door de beugel kan is één ding, moreel blijft het uiteraard niet deugen.

Tokkiegedrag
pi_143009466
quote:
99s.gif Op zondag 3 augustus 2014 01:47 schreef CrashO het volgende:

[..]

Ik zie ook regelmatig mensen (vooral van die hipsters die een "sterre" en "mees" uitgescheten hebben) die hun koter in de winkel alvast een zak chips laten opvreten omdat ze niet de wilskracht hebben om nee te zeggen :') (of brood, cola, etc, heb van alles al gezien...). ( In Lidl, Aldi en AH trouwens )
Ik zie het ook echt voor me.... _O-

Het is heel triest, maar zo plastisch geschreven dat het lachwekkend is... :@
pi_143009477
Trouwens als een artikel morgen in de aanbieding is, is het dan vanmiddag toevallig al te vinden in de winkel??? Gebeurd namelijk in veel winkels wel waardoor ik regelmatig misgrijp....
  zondag 3 augustus 2014 @ 09:20:37 #212
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_143009629
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 08:22 schreef Isabeau het volgende:
Was er nooit een caissière die zei: 'Meneer, dat hebben we liever niet." als je het lege zakje op de loopband legde?
Ik was een jaar of 7 en ging met mijn moeder boodschappen doen bij de plaatselijke supermarkt in ons miezerige dorpje.

Dus nee.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
  zondag 3 augustus 2014 @ 10:16:11 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143010095
quote:
16s.gif Op zondag 3 augustus 2014 09:20 schreef LompeWorst het volgende:
Ik was een jaar of 7 en ging met mijn moeder boodschappen doen bij de plaatselijke supermarkt in ons miezerige dorpje.

Dus nee.
Ze zeiden geen meneer tegen je?

Gisteren nog een extra pot groene olijven met pit gescoord. Smaken me erg goed.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 3 augustus 2014 @ 10:21:05 #214
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_143010141
quote:
11s.gif Op zondag 3 augustus 2014 10:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze zeiden geen meneer tegen je?

Gisteren nog een extra pot groene olijven met pit gescoord. Smaken me erg goed.
:D
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_143013352
Is die Belgische chocolade uit de folder een beetje te doen (2 voor 2 euro)? Of proeft die vulling echt 'nep'?
pi_143013372
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 08:56 schreef soapie het volgende:
Trouwens als een artikel morgen in de aanbieding is, is het dan vanmiddag toevallig al te vinden in de winkel??? Gebeurd namelijk in veel winkels wel waardoor ik regelmatig misgrijp....
Als het een thema (Belgische week) of non-food artikel is: grote kans van wel. Als het een prijsverlaging/aanbieding is, dan niet want de prijs in de kassa werkt pas vanaf maandag...
pi_143014121
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 13:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als het een thema (Belgische week) of non-food artikel is: grote kans van wel. Als het een prijsverlaging/aanbieding is, dan niet want de prijs in de kassa werkt pas vanaf maandag...
Is non-food. Straks maar even een poging wagen!!
pi_143018352
Gisteren veel groenten gescoord: krop andijvie, tri colore sla, zak spinazie, champignons, 2 bossen lente-ui, zak waspeen en een bloemkool.
Voor het gigantische bedrag van: ¤3.50 :7 O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_143019347
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 13:42 schreef soapie het volgende:

[..]

Is non-food. Straks maar even een poging wagen!!
En gelukt!! :)
pi_143019563
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:00 schreef soapie het volgende:

[..]

En gelukt!! :)
Wat was het? Ik ging voor de printcartridges, maar van HP was al veel op. En als ik thuis beter de site bekeken had, had ik gezien dat ze 'mijn' soort niet eens hadden :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 3 augustus 2014 @ 17:19:29 #221
401956 _Dido_
Remember me!
pi_143019757
Ik was vandaag in een nieuwe Lidl en moest m'n rugzak afdoen en in een kluisje doen :o. Nog nooit meegemaakt! Is in andere grote steden zeker ook zo? Wel jammer dat ie nu zo ver weg is, in m'n eigen wijk staat het bol vd AH's.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 3 augustus 2014 @ 17:24:54 #222
401956 _Dido_
Remember me!
pi_143019894
quote:
99s.gif Op zondag 3 augustus 2014 01:47 schreef CrashO het volgende:

[..]

Ik zie ook regelmatig mensen (vooral van die hipsters die een "sterre" en "mees" uitgescheten hebben) die hun koter in de winkel alvast een zak chips laten opvreten omdat ze niet de wilskracht hebben om nee te zeggen :') (of brood, cola, etc, heb van alles al gezien...). ( In Lidl, Aldi en AH trouwens )
ja dat vind ik ook zo aso :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_143020143
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:09 schreef Syrena het volgende:

[..]

Wat was het? Ik ging voor de printcartridges, maar van HP was al veel op. En als ik thuis beter de site bekeken had, had ik gezien dat ze 'mijn' soort niet eens hadden :+
Hier hadden ze nog volop cartridges. Ik ging voor die opbergbox met vakken. Superhandig die dingen voor allerlei kleine troepjes.
pi_143020160
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:19 schreef _Dido_ het volgende:
Ik was vandaag in een nieuwe Lidl en moest m'n rugzak afdoen en in een kluisje doen :o. Nog nooit meegemaakt! Is in andere grote steden zeker ook zo? Wel jammer dat ie nu zo ver weg is, in m'n eigen wijk staat het bol vd AH's.
Nog nooit meegemaakt en toch al aardig wat verschillende Lidl's gezien...
pi_143020234
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:19 schreef _Dido_ het volgende:
Ik was vandaag in een nieuwe Lidl en moest m'n rugzak afdoen en in een kluisje doen :o. Nog nooit meegemaakt! Is in andere grote steden zeker ook zo? Wel jammer dat ie nu zo ver weg is, in m'n eigen wijk staat het bol vd AH's.
Welke Lidl?
pi_143020352
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:19 schreef _Dido_ het volgende:
Ik was vandaag in een nieuwe Lidl en moest m'n rugzak afdoen en in een kluisje doen :o. Nog nooit meegemaakt! Is in andere grote steden zeker ook zo? Wel jammer dat ie nu zo ver weg is, in m'n eigen wijk staat het bol vd AH's.
ook als die rugtas bedoeld is om de boodschappen in te doen na het afrekenen?
  zondag 3 augustus 2014 @ 17:58:34 #227
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_143020787
nog 11 dagen, dan gaat de Lidl open
  zondag 3 augustus 2014 @ 18:02:46 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_143020924
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:42 schreef loecje het volgende:

[..]

ook als die rugtas bedoeld is om de boodschappen in te doen na het afrekenen?
Ja ook je rugtas voor boodschappen.
In filialen zoals in de Bijlmer ( risicogebieden qua diefstal dus) is dit al een tijd zo. Maar weet niet in welke 'ongure' buurt Dido was?

Wat dan wel weer mooi was, in de Bijlmer hadden ze nog allemaal kampeerspullen en een dakkoffer die ik wilde halen en overal uitverkocht was :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_143020927
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:42 schreef loecje het volgende:

[..]

ook als die rugtas bedoeld is om de boodschappen in te doen na het afrekenen?
ja dan moet je een wagentje nemen daar inladen bij de kassa.. ja tas halen en dan je tas inpakken :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_143022122
jeetje wat omslachtig.
dan hebben ze vast ook geen mandjes?

ik heb wel eens gehad dat er bij de kassa werd of ze in de tas mogen kijken. even de tas open houden en klaar.
  zondag 3 augustus 2014 @ 19:11:01 #231
401956 _Dido_
Remember me!
pi_143023138
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:37 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Welke Lidl?
Schilderswijk Den Haag, Wesselsstraat dus. Je mag wel met een kleinere tas naar binnen en de inpakbalie is bij de kluisjes. Geen ramp dus maar schrok er een beetje van. Maar ja, in Amsterdam zie je soms briefjes hangen dat er geen wapens mee de winkel in mogen dus het kan altijd erger ;)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_143025101
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 18:42 schreef loecje het volgende:
jeetje wat omslachtig.
dan hebben ze vast ook geen mandjes?

ik heb wel eens gehad dat er bij de kassa werd of ze in de tas mogen kijken. even de tas open houden en klaar.
van die grote sleepmanden hebben ze ook :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_143026481
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:11 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Schilderswijk Den Haag, Wesselsstraat dus.
Tsja dan noem je ook wel een buurt zeg!! :X
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:08:25 #234
401956 _Dido_
Remember me!
pi_143028776
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:15 schreef soapie het volgende:

[..]

Tsja dan noem je ook wel een buurt zeg!! :X
tja dichtstbijzijnde Lidl ;) m'n eigen wijk zit vol AH's en voor dat prijsverschil wil ik me best eens per week een halfuurtje in de Schilderswijk bevinden :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_143029264
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:08 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

tja dichtstbijzijnde Lidl ;) m'n eigen wijk zit vol AH's en voor dat prijsverschil wil ik me best eens per week een halfuurtje in de Schilderswijk bevinden :P
Loosduinen geen optie?
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:55:30 #236
401956 _Dido_
Remember me!
pi_143031107
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:18 schreef soapie het volgende:

[..]

Loosduinen geen optie?
das nog verder vanaf Benoordenhout :P 10 km bijna... Ik hoop stiekem dat er nog eens een Lidl in Scheveningen komt...
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_143034832
Wel raar: Schogetten (chocolade) kosten bij de Lidl 59 cent, en bij de Jumbo 49 cent... Precies dezelfe chocolade!
pi_143035577
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:08 schreef Deezertje het volgende:
Wel raar: Schogetten (chocolade) kosten bij de Lidl 59 cent, en bij de Jumbo 49 cent... Precies dezelfe chocolade!
Niet zo lang geleden waren ze bij Lidl ook 49ct...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143035784
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Niet zo lang geleden waren ze bij Lidl ook 49ct...
Ik was er gisteren en toen stond er toch echt 59 cent op het bordje... Heb ze niet gekocht dus weet niet of het in de kassa dan wel goed staat.
pi_143036040
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik was er gisteren en toen stond er toch echt 59 cent op het bordje... Heb ze niet gekocht dus weet niet of het in de kassa dan wel goed staat.
Oh ik wil dat ook niet in twijfel trekken of zo. Maar dan hebben ze dus de prijzen verhoogd...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143036184
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]z

Oh ik wil dat ook niet in twijfel trekken of zo. Maar dan hebben ze dus de prijzen verhoogd...
Laatste tijd is bijna alles in prijs verhoogd...
  maandag 4 augustus 2014 @ 00:12:03 #242
123170 alors
zlata1234
pi_143037624
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh ik wil dat ook niet in twijfel trekken of zo. Maar dan hebben ze dus de prijzen verhoogd...
Gebeurt met meer dingen hoor!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_143037676
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 00:12 schreef alors het volgende:

[..]

Gebeurt met meer dingen hoor!
Joh...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 4 augustus 2014 @ 01:07:14 #244
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_143039292
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 08:36 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Officieel is het geen diefstal. Het is pas diefstal op het moment dat je de deur uitloopt zonder dat het betaalt is. Klassiek voorbeeld bij strafrecht dit :P

Het is natuurlijk niet netjes en de meeste supermarkten vinden het niet zo chill aangezien je het moeilijk kunt controleren.
Van de week toevallig in de Lidl Kanaleneiland in Utrecht meegemaakt dat een jongeman van een jaar of zeven en zijn moeder door de beveiliging werden gekapitteld omdat het ventje aan een flesje sinas liep te lurken. "Niet eten of drinken in de winkel!' en anders konden ze vertrekken. Terecht natuurlijk.
It's not a lie, if you believe
pi_143039435
Je rugzak in een kluisje doen voor je boodschappen gaat doen? :') |:(
Lang leven het zonnige-rustige-minderdiefstalachtige-zuiden dan maar :D Als ik hier toch mijn rugzak in een kluisje mag doen, draai ik om en ga ik wel naar een andere winkel. Ga niet alles 2x in mijn handen nemen na het afrekenen.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 4 augustus 2014 @ 01:18:10 #246
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143039547
Schogetten in prijs gestegen? Zonde, vond het wel lekkere chocolade, maar 50ct was een prima meeneem prijs. Als het bij de Jumbo nog wel gewoon 50 cent is, dan haal ik daar wel.

Aldi had vroeger superlekkere dikke chocoladerepen (100gram), maar die zijn helaas al jaren uit het assortiment. ... :'(
pi_143042533
Maar bij de jumbo hebben ze alleen de basic smaken schogetten, en niet de schogetten met de lekkere vullingen
pi_143043108
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 07:33 schreef Hooiopdevork het volgende:
Maar bij de jumbo hebben ze alleen de basic smaken schogetten, en niet de schogetten met de lekkere vullingen
Helaas waar! ;(
  maandag 4 augustus 2014 @ 09:51:15 #249
401956 _Dido_
Remember me!
pi_143044037
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 01:13 schreef theKiD het volgende:
Je rugzak in een kluisje doen voor je boodschappen gaat doen? :') |:(
Lang leven het zonnige-rustige-minderdiefstalachtige-zuiden dan maar :D Als ik hier toch mijn rugzak in een kluisje mag doen, draai ik om en ga ik wel naar een andere winkel. Ga niet alles 2x in mijn handen nemen na het afrekenen.
Ik pak sowieso bij de inpaktafel of buiten in, omdat ik me anders te veel opgejaagd voel. Voor mij maakt het dus weinig uit. Maar goed, bij mooi weer wil ik nog wel een stukje verder fietsen ;)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  maandag 4 augustus 2014 @ 10:54:34 #250
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143045237
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 01:07 schreef 18konijn het volgende:

[..]

Van de week toevallig in de Lidl Kanaleneiland in Utrecht meegemaakt dat een jongeman van een jaar of zeven en zijn moeder door de beveiliging werden gekapitteld omdat het ventje aan een flesje sinas liep te lurken. "Niet eten of drinken in de winkel!' en anders konden ze vertrekken. Terecht natuurlijk.
Het feit dat ze beveiliging in een een supermarkt nodig hebben zegt me al genoeg over die wijk :')

Ben een weekje het land uit geweest maar ik las net in KLB dat ze de Inferno weer hebben? :D Kan iemand hier dat bevestigen?
pi_143045285
Eten mensen die inferno echt omdat ze 'm lekker vinden, of om op te scheppen dat ze die pizza hebben getrotseerd?
pi_143045492
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
Eten mensen die inferno echt omdat ze 'm lekker vinden, of om op te scheppen dat ze die pizza hebben getrotseerd?
Zo erg is het nu ook weer niet :')
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:36:36 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143046274
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
Eten mensen die inferno echt omdat ze 'm lekker vinden, of om op te scheppen dat ze die pizza hebben getrotseerd?
Je smaakpapillen moeten wel enorm verneukt zijn wil je die 'pizza' smakelijk vinden. Karton met hete shit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_143048381
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je smaakpapillen moeten wel enorm verneukt zijn wil je die 'pizza' smakelijk vinden. Karton met hete shit.
Smaakt idd nergens naar dat ding. Sowieso proef je na twee happen niets meer door de hitte.
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:56:55 #255
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143048788
Uitstekend ding om in de vriezer te hebben als je terugkomt na het stappen.
pi_143048963
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:56 schreef Erasmo het volgende:
Uitstekend ding om in de vriezer te hebben als je terugkomt na het stappen.
Nee, shoarma.
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:05:08 #257
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143048986
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:04 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Nee, shoarma.
Liever een kapsalon maar meestal is de Turk al dicht.
pi_143050328
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:54 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Het feit dat ze beveiliging in een een supermarkt nodig hebben zegt me al genoeg over die wijk :')
Dat is bij de grotere supermarkten van AH en Jumbo hier eigenlijk wel weer standaard.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_143050674
hier ook ah, jumbo en lidl in t zelfde winkelcentrum, maar alleen bij jumbo is er een beveiliger aanwezig
pi_143050718
Erg suf inderdaad. Plak gewoon stickers met marokanen verboden op je deur en dan hoeven de goeden niet te lijden onder de kwaden.
pi_143051016
Hier kosten de Schogetten nog gewoon ¤0,49, net nog de versie met amandelkrokant meegenomen.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:16:06 #262
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143051304
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Erg suf inderdaad. Plak gewoon stickers met marokanen verboden op je deur en dan hoeven de goeden niet te lijden onder de kwaden.
Heel veel winkeldiefstal komt tegenwoordig gewoon op naam van autochtone bejaarden, maar goed, laten we het Lidl-topic niet gaan vervuilen met het typische rectse FOK! gejank over allochtonen...
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:22:05 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143051500
quote:
99s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:16 schreef Yi-Long het volgende:

Heel veel winkeldiefstal komt tegenwoordig gewoon op naam van autochtone bejaarden, maar goed, laten we het Lidl-topic niet gaan vervuilen met het typische rectse FOK! gejank over allochtonen...
En dan nog eens Marokkanen niet goed kunnen spellen, geeft het non-niveau prima weer. Het zal wel een winkeldiefje wezen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_143051950
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:41 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Smaakt idd nergens naar dat ding. Sowieso proef je na twee happen niets meer door de hitte.
Serieus? hitte? :') Nee, gewoon nee! :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_143053360
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier kosten de Schogetten nog gewoon ¤0,49, net nog de versie met amandelkrokant meegenomen.
Hier ook. Maar geen meegenomen oO< must be strong.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_143058232
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:19 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hier ook. Maar geen meegenomen oO< must be strong.
Hier waren ze nu ook weer 49 cent per stuk dus gelijk weer wat meegenomen. Sta altijd een uur in die dozen te graaien tot ik een nieuwe smaak tegenkom. Het is dat dat op de site een overzicht van de smaken staat, anders kom je nooit andere tegen. Bij thuiskomt ben ik de tiramisu vergeten, en daar kwam ik juist voor :')....

Jumbo heeft inderdaad alleen melk en hazelnoot, en laat ik die net allebei niet lekker vinden. Lidl zit op 15/20 minuten fietsen helaas... maar wel een extra 'beveiliging' voor mij want anders is het te gemakkelijk voor mij. Kast puilt nu al uit met al die Duitse chocolade van de Aldi en Lidl, Kinder riegels, 20x Ritter Sport in de meest vreemde smaken van Espresso koffie en cornflakes en van die Bueno reepjes :')

Gelukkig kan chocolade niet over de datum, hooguit dat het wat wit wordt na verloop van tijd...

Iemand trouwens deze al gespot?
pi_143058480
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hier waren ze nu ook weer 49 cent per stuk dus gelijk weer wat meegenomen. Sta altijd een uur in die dozen te graaien tot ik een nieuwe smaak tegenkom. Het is dat dat op de site een overzicht van de smaken staat, anders kom je nooit andere tegen. Bij thuiskomt ben ik de tiramisu vergeten, en daar kwam ik juist voor :')....

Jumbo heeft inderdaad alleen melk en hazelnoot, en laat ik die net allebei niet lekker vinden. Lidl zit op 15/20 minuten fietsen helaas... maar wel een extra 'beveiliging' voor mij want anders is het te gemakkelijk voor mij. Kast puilt nu al uit met al die Duitse chocolade van de Aldi en Lidl, Kinder riegels, 20x Ritter Sport in de meest vreemde smaken van Espresso koffie en cornflakes en van die Bueno reepjes :')

Gelukkig kan chocolade niet over de datum, hooguit dat het wat wit wordt na verloop van tijd...

Iemand trouwens deze al gespot?
[ afbeelding ]
Laatst in Duitsland gekocht O+
Ik denk niet dat die in Nederland komt... Bienenstich is nou niet iets wat veel Nederlanders kennen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143058618
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Laatst in Duitsland gekocht O+
Ik denk niet dat die in Nederland komt... Bienenstich is nou niet iets wat veel Nederlanders kennen...
Misschien krijgt lidl rechtstreeks van de Duitse fabriek..
pi_143058858
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bienenstich is nou niet iets wat veel Nederlanders kennen...
Inderdaad nooit van gehoord.... Was da??
pi_143058948


Duits gebak. Een cakelaag, een laag room en een top van amandel en honing.

:9
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143059131
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:59 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]

Duits gebak. Een cakelaag, een laag room en een top van amandel en honing.

:9
Ziet er erg lekker uit!!
pi_143059541
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:05 schreef soapie het volgende:
Ziet er erg lekker uit!!
Vroeger veel gegeten als mijn ouders in Dld boodschappen hadden gedaan :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143059677
Bij de weg: Wat moet je als klant nu met dat info bordje waarop staat: 3 in de rij, kassa erbij? Is dat een bindend iets of zomaar een kreet? Ik sta namelijk geregeld in een rij van 8-10 en no way dat er een kassa bij komt. Alleen daarom al kom ik zo min mogelijk bij de lidl, wat een pauperwinkel. :')
pi_143060653
Hier hebben ze innmiddels zo'n hip omroepsysteem waarmee ze melden dat een bepaalde kassa opengaat of juist gaat sluiten, dat werkt best goed. Maar als ze niet meer personeel hebben rondlopen op dat moment, dan kunnen er echt niet meer kassa's open.
  maandag 4 augustus 2014 @ 19:01:10 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143060719
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier hebben ze innmiddels zo'n hip omroepsysteem waarmee ze melden dat een bepaalde kassa opengaat of juist gaat sluiten, dat werkt best goed. Maar als ze niet meer personeel hebben rondlopen op dat moment, dan kunnen er echt niet meer kassa's open.
Hier ook. En meestal staan er hier rijen van max 4, 5 personen.
Maar rijen voor de kassa zijn dus pauper ... Weer wat geleerd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_143062319
Boe, ze hebben de Guldenaer kaas in prijs verhoogd. Nu dus ¤ 1,99 ipv ¤ 1,79. }:|
  maandag 4 augustus 2014 @ 19:48:17 #277
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_143062441
quote:
13s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:45 schreef Mint_Clansell het volgende:
Boe, ze hebben de Guldenaer kaas in prijs verhoogd. Nu dus ¤ 1,99 ipv ¤ 1,79. }:|
ja, langzamerhand gaan ze met veel prijzen omhoog
pi_143062486
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, langzamerhand gaan ze met veel prijzen omhoog
Ze zijn nu duurder wat (goedkope) plakken kaas betreft dan de AH en Jumbo. Jammer wel.

Zal wel komen doordat half Nederland nu zo'n beetje bij de Lidl boodschappen doet, ivm crisis, werkloosheid, besparen etc.
  maandag 4 augustus 2014 @ 19:54:06 #279
317899 ZwarteKater
Absoluut niet wit!
pi_143062636
Geen inferno bij het filiaal in assen ._.
{content}
pi_143062738
Hier ook niet.
  maandag 4 augustus 2014 @ 19:59:05 #281
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_143062814
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:49 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ze zijn nu duurder wat (goedkope) plakken kaas betreft dan de AH en Jumbo. Jammer wel.

Zal wel komen doordat half Nederland nu zo'n beetje bij de Lidl boodschappen doet, ivm crisis, werkloosheid, besparen etc.
denk dat het eerder op de Aldi van toepassing is.
pi_143082671
Ik verbaas me er altijd over dat mensen met een propvolle kar vaak geen bon hoeven. Is dat dan machogedrag van 'Ik kan het toch wel missen?' (bij de Lidl :')) of gewoon luiheid? Ik neem altijd de bon, of ik moet maar één artikel hebben waar het dus niet mis bij kan gaan. Heb toch geregeld dat ze iets vergeten zijn of juist teveel hebben aangeslagen. Eigenlijk zou je direct je bon in de super moeten controleren, want je kan moeilijk teruggaan met je bon van: hé de vorige keer is er een fles cola teveel aangeslagen...

Bij de Jumbo ben ik geregeld meer kwijt omdat er zogenaamd een artikel niet meedoet aan de aanbieding, maar als ik ze er dan fijn op wijs blijkt het ineens een fout in de kassa... ja en mensen zonder bon betalen gewoon vrolijk het dubbele!
pi_143082800
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:51 schreef Deezertje het volgende:
Ik verbaas me er altijd over dat mensen met een propvolle kar vaak geen bon hoeven. Is dat dan machogedrag van 'Ik kan het toch wel missen?' (bij de Lidl :')) of gewoon luiheid? Ik neem altijd de bon, of ik moet maar één artikel hebben waar het dus niet mis bij kan gaan. Heb toch geregeld dat ze iets vergeten zijn of juist teveel hebben aangeslagen. Eigenlijk zou je direct je bon in de super moeten controleren, want je kan moeilijk teruggaan met je bon van: hé de vorige keer is er een fles cola teveel aangeslagen...

Bij de Jumbo ben ik geregeld meer kwijt omdat er zogenaamd een artikel niet meedoet aan de aanbieding, maar als ik ze er dan fijn op wijs blijkt het ineens een fout in de kassa... ja en mensen zonder bon betalen gewoon vrolijk het dubbele!
Sjessus het is allemaal wat.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 12:00:11 #284
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143082951
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:51 schreef Deezertje het volgende:
Ik verbaas me er altijd over dat mensen met een propvolle kar vaak geen bon hoeven. Is dat dan machogedrag van 'Ik kan het toch wel missen?' (bij de Lidl :')) of gewoon luiheid? Ik neem altijd de bon, of ik moet maar één artikel hebben waar het dus niet mis bij kan gaan. Heb toch geregeld dat ze iets vergeten zijn of juist teveel hebben aangeslagen. Eigenlijk zou je direct je bon in de super moeten controleren, want je kan moeilijk teruggaan met je bon van: hé de vorige keer is er een fles cola teveel aangeslagen...

Bij de Jumbo ben ik geregeld meer kwijt omdat er zogenaamd een artikel niet meedoet aan de aanbieding, maar als ik ze er dan fijn op wijs blijkt het ineens een fout in de kassa... ja en mensen zonder bon betalen gewoon vrolijk het dubbele!
Ik vind het ook wel jammer dat bij de Lidl niet zo'n fancy kassascherm is als bij de Appie ed. Kun je realtime meekijken of alles goed aangeslagen wordt.
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 12:01:38 #285
382129 crew  Donna
pi_143082993
Bij de Jumbo kijk ik inderdaad direct mee op het scherm. Want met aanbiedingen gaat het daar regelmatig mis.

Bij de Lidl gaat het eigenlijk nooit mis. Ik neem de bon daar ook niet altijd mee.
pi_143083042
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:00 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel jammer dat bij de Lidl niet zo'n fancy kassascherm is als bij de Appie ed. Kun je realtime meekijken of alles goed aangeslagen wordt.
Bij de appie is het regelmatig zo dat ze sixpacks aanslaan als 1 enkel blikje omdat het verschil tussen de barcode van een sixpack en die van een blikje blijkbaar te moeilijk is. :') Door dat schermpje kan ik altijd amper het lachen inhouden als er 6 blikjes voor 70 cent worden aangeslagen (precies hetzelfde met die 4 packs van flessen cola trouwens) _O- Dan kijkt de kassiere me wat schaapachtig aan als ik ineens met een trollface sta te grijnzen.

Daarintegen slaan ze ook regelmatig dingen dubbel aan, dus ik zeg er niks van.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2014 12:03:40 ]
pi_143083056
Net lemon ice tea ijsjes gehaald, goed te doen :)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 12:03:34 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_143083062
Luiheid hier, de keren dat ik de bon checkte ging vrijwel altijd alles goed. Niet checken scheelt mij ergernis en tijd, die keer dat het mis gaat neem ik gewoon voor lief :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_143083477
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:01 schreef DonnaRush het volgende:
Bij de Jumbo kijk ik inderdaad direct mee op het scherm. Want met aanbiedingen gaat het daar regelmatig mis.

Bij de Lidl gaat het eigenlijk nooit mis. Ik neem de bon daar ook niet altijd mee.
Dat
ik neem bij mijn vaste Lidl ook geen bon mee. behalve bij een non-food product met garantie.

bij de AH daarentegen vraag ik altijd om de bon. zeker met aanbiedingen en kortingsstickers.
pi_143084905
Ik vraag ook altijd het bonnetje. Bij de C1000 in Etten gaat het eigenlijk altijd mis als er een aanbieding bij zit en niet in de kassa staat. Of met een artikelen met een kortingssticker die niet over de barcode heen is geplakt.
In zo'n 2 en half jaar tijd heb ik zeker 30euro teruggekregen :')

Bij de Lidl hier gaat het ook vaak fout zoals met laatste moment afprijzingen. Woon hier nu 2 maanden en het is zeker voor zo'n 6euro al misgegaan.

Bij de C1000 doen ze het er volgens mij om. Als een aanbieding na 5 dagen nog niet in de kassa staat?????
Lekker makkelijk verdienen voor ze want er zijn altijd mensen zoals die knutdeijsbeer :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_143084967
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vraag ook altijd het bonnetje. Bij de C1000 in Etten gaat het eigenlijk altijd mis als er een aanbieding bij zit en niet in de kassa staat. Of met een artikelen met een kortingssticker die niet over de barcode heen is geplakt.
In zo'n 2 en half jaar tijd heb ik zeker 30euro teruggekregen :')

Bij de Lidl hier gaat het ook vaak fout zoals met laatste moment afprijzingen. Woon hier nu 2 maanden en het is zeker voor zo'n 6euro al misgegaan.

Bij de C1000 doen ze het er volgens mij om. Als een aanbieding na 5 dagen nog niet in de kassa staat?????
Lekker makkelijk verdienen voor ze want er zijn altijd mensen zoals die knutdeijsbeer :)
Tijd is geld. 2.5 jaar voor 30 euro. Man man, dat is binnenlopen zeg.
pi_143085131
Als ik iets koop omdat het in de aanbieding is wil ik ook dat bedrag betalen. Zo vreemd is dat niet hoor.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_143085201
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier hebben ze innmiddels zo'n hip omroepsysteem waarmee ze melden dat een bepaalde kassa opengaat of juist gaat sluiten, dat werkt best goed.
Dat hebben ze in 'mijn' Lidl sinds kort ook, maar het werkt juist (nog) voor geen meter! Ik had bij de afgelopen paar bezoekjes al een paar keer gemerkt dat het omroepsysteem op hol sloeg en dan zo'n beetje elke minuut blèrde dat er kassa's open of juist dicht gingen, terwijl dit niet zo was. Personeel werd er gestoord van! :D
Systeem lijkt sinds eind vorige week weer uit te staan, vergt waarschijnlijk eerst nog wat afstelling. :')

quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:11 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Schilderswijk Den Haag, Wesselsstraat dus. Je mag wel met een kleinere tas naar binnen en de inpakbalie is bij de kluisjes. Geen ramp dus maar schrok er een beetje van. Maar ja, in Amsterdam zie je soms briefjes hangen dat er geen wapens mee de winkel in mogen dus het kan altijd erger ;)
Wat heerlijk relativerend! O+ :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_143085255
Ik check de bon eigenlijk nooit, maar omdat ik meestal maar ergens tussen de drie en tien dingen nodig heb (hoogstens) controleer ik het gewoon tijdens het aanslaan.
Let me see you stripped down to the bone
pi_143091614
De olijfolie anijs crackers waren er nog! En minilot, ze zijn inderdaad lekker :)

Weet iemand of ze zout en glansspoelmiddel voor vaatwassers verkopen bij de lidl?
pi_143091735
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:27 schreef Zo-is-dat het volgende:

Weet iemand of ze zout en glansspoelmiddel voor vaatwassers verkopen bij de lidl?
Nee, alleen alles-in-1 tabletten
pi_143092314
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:31 schreef Trusten het volgende:

[..]

Nee, alleen alles-in-1 tabletten
Thanks! Helaasch geen goede reden om meer van die crackers te gaan kopen dan O-)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 18:32:02 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_143095657
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Tijd is geld. 2.5 jaar voor 30 euro. Man man, dat is binnenlopen zeg.
Voor mij weegt het idd ook niet op tegen mijn 'verlies'.

Bij de AH waar ik net moest zijn overigens wel gechecked, scheelde ¤6,- op mijn boodschappen omdat ze mijn bonuskaart niet goed had aangeslagen en een 35% sticker vergeten was. Vond het bedrag gek hoog, dus bon gevraagd.
Maar standaard doe ik het dus niet.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_143095836
bij de AH met 35% stickers ga ik altijd terug. maakt niet uit om watvoor lullig bedrag het gaat. het gaat dan om het principe, anders had ik net zo goed een product achteruit het schap kunnen pakken met een lange houdbaarheidsdatum.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:18:41 #300
401956 _Dido_
Remember me!
pi_143097113
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:06 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat hebben ze in 'mijn' Lidl sinds kort ook, maar het werkt juist (nog) voor geen meter! Ik had bij de afgelopen paar bezoekjes al een paar keer gemerkt dat het omroepsysteem op hol sloeg en dan zo'n beetje elke minuut blèrde dat er kassa's open of juist dicht gingen, terwijl dit niet zo was. Personeel werd er gestoord van! :D
Systeem lijkt sinds eind vorige week weer uit te staan, vergt waarschijnlijk eerst nog wat afstelling. :')

[..]

Wat heerlijk relativerend! O+ :D
That's me :7
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:18:59 #301
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_143097122
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:39 schreef loecje het volgende:
bij de AH met 35% stickers ga ik altijd terug. maakt niet uit om watvoor lullig bedrag het gaat. het gaat dan om het principe, anders had ik net zo goed een product achteruit het schap kunnen pakken met een lange houdbaarheidsdatum.
gewoon die sticker omplakken :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')