SPOILER: BRABANTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DRENTHEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FLEVOLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FRIESLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GELDERLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GRONINGENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LIMBURGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NOORD-HOLLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OVERIJSSELOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: UTRECHTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ZEELANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ZUID-HOLLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voorgaande topics: Klik!
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
Gisteren waren de frambozen voor de helft van het geld hier
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Ik ben helemaal weg van die Latte Machiato Light. Jammer genoeg hebben ze die niet altijd. In Duitsland wel en daarom haal ik ze tegenwoordig daar één keer in de maand.![]()
![]()
In Alphen aan Den Rijn heb je trouwens 2 Lidl's, ook eentje bij de Herenhof in de buurt. Ook daar hebben ze een bakker.moet dus in de OP.
![]()
Ik haal in Duitsland altijd een pot poeder om ijskoffie mee te maken, die moet je met melk mengenquote:Op zondag 6 juli 2014 13:43 schreef JasVerstoppen het volgende:
Ik ben helemaal weg van die Latte Machiato Light. Jammer genoeg hebben ze die niet altijd. In Duitsland wel en daarom haal ik ze tegenwoordig daar één keer in de maand.
[ afbeelding ]Ik weet alleen niet meer of ie van de Lidl of de Aldi is.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Die is inderdaad erg lekker!quote:Op zondag 6 juli 2014 13:43 schreef JasVerstoppen het volgende:
Ik ben helemaal weg van die Latte Machiato Light. Jammer genoeg hebben ze die niet altijd. In Duitsland wel en daarom haal ik ze tegenwoordig daar één keer in de maand.
[ afbeelding ]Dat was voor mij dé reden om naar de Lidl te gaan. Sinds het niet meer in het assortiment is, ga ik bijna niet meer. Maar ze hebben het af en toe nog wel?
![]()
Interessant die koffiemelk, ik heb sinds kort een nieuw koffieapparaat waar je latte macchiato's en cappuccino's mee kan maken. Al verschillende soorten melk uitgeprobeerd, de komende dagen ff op zoek naar de Lidl variant. Heb gelukkig 2 Lidl's in de buurt en nog een derde bij m'n ouders.![]()
Oja die bagels waren ook chill. Net als in New York. Mensen in Nederland weten vaak niet dat je ze door de helft moet doen en roosteren![]()
![]()
Hele groente afdeling
Maar zoete aardappel hebben ze ook nergens anders hier, dat is iets wat ik om de dag koop daar.
Sweet potatoes dus.
Mijn Lidl heeft al een maand geen gember meer, bad bad Lidl !!![]()
Ik deed dat altijd al, maar dacht altijd dat dat eigenlijk verkeerd was en ze in de oven moesten ofzoquote:Op maandag 7 juli 2014 03:32 schreef Mishu het volgende:
Oja die bagels waren ook chill. Net als in New York. Mensen in Nederland weten vaak niet dat je ze door de helft moet doen en roosterenmaar lui en geroosterd vond ik ze ook lekker.
Eerst zaten ze trouwens met zes bagels in een pakje (2x3), sinds een tijdje is het ineens maar 3 in losse pakjes."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
IJskoffiepoeder was trouwens inderdaad van de Duitse Lidl
"Why does being a librarian make her even hotter?"
Heeft er iemand ervaring met de truffel kruidenspray van de Italiaanse week? Werkt het een beetje om een soort van truffelsmaakje aan je gerecht te geven of lijkt het er in de verste verte niet op? Of is het muffig vies, wat ook nog wel eens voor wil komen bij imitatietruffel?
Ben benieuwd!![]()
Weet iemand toevallig wanneer lidl rotterdam delfshaven weer open gaat? Laatst fietste ik erheen en toen waren ze aan het verbouwenmaar geen banner met data gezien toen en de website weet t ook niet
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Lucky you, wss krijg je er een Lidl-bakkerij bijquote:Op maandag 7 juli 2014 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer lidl rotterdam delfshaven weer open gaat? Laatst fietste ik erheen en toen waren ze aan het verbouwenmaar geen banner met data gezien toen en de website weet t ook niet
![]()
![]()
Jeeeeej, Taleggio (kaas) in de Italiaanse week nu. Ik heb al twee stukken op!
Let me see you stripped down to the bone![]()
Restanten bij Lidl nopen tot rationalisatiequote:NECKARSULM - Lidl gaat snijden in zijn luxe-assortiment en wil het aanbod tijdens landenthemaweken gaan beperken.
De directie heeft hiertoe besloten vanwege de vele restanten die nog wekenlang in de winkels van de discounter te vinden zijn en de hoge afschrijving. Dit meldt het Duitse vakblad Lebensmittel Zeitung. Lidl wil zich weer gaan focussen op de hardlopers in het assortiment. Momenteel liggen er nog veel Deluxe-producten bij Duitse Lidl-vestigingen (Delicieux in Nederland) die rond Pinksteren al verkocht hadden moeten zijn, zo schetst het vakblad. De aanpak heeft ook gevolgen voor Nederland. Zo krijgen landendirecties voortaan meer vrijheid om te bepalen wat voor landenthema's in hun land aantrekkeiijke producten zijn.
bronIk keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Slecht nieuws voor mij. Ik hoop dat het snijden in het assortiment meevalt. Volgens mij verschilt het ook heel erg per winkel welke producten goed lopen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:59 schreef Bartjebart het volgende:
Restanten bij Lidl nopen tot rationalisatie
[..]
[ afbeelding ]
bronSpoilers!![]()
Op 30 juli volgens de website. Ik stond vorige week ook al voor de gesloten deuren.. Maar fijn dat er eindelijk een bakkerij bij komt!quote:Op maandag 7 juli 2014 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
![]()
Maar landelijk zul je best een goede lijn kunnen trekken denk ik...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor mij. Ik hoop dat het snijden in het assortiment meevalt. Volgens mij verschilt het ook heel erg per winkel welke producten goed lopen.
Ik mis trouwens ook al een tijdje die caramel shortbread dingen...Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Jammer, maar ik begrijp het wel een beetje. Ook hier bij onze dorps-Lidl liggen van alle landen-themaweken van de afgelopen drie maanden overal in de winkel nog bergen restanten. Ik vind het zelf wel prima, maar ik snap dat het voor de organisatie niet handig is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:59 schreef Bartjebart het volgende:
Restanten bij Lidl nopen tot rationalisatie
[..]Let me see you stripped down to the bone![]()
Er zitten soms ook hele smerige dingen tussen de deluxe producten.
Of het is weer iets te duur (voor n Lidl product)![]()
jammer dat ze dan in het assortiment gaan snijden.
ik zou eerder zeggen dat er teveel wordt ingekocht/geleverd en het niet ligt aan de grote van het assortiment.![]()
Als ze maar niet snijden in mijn truffelkaas en buffelmozzarella.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Smerig is iets subjectiefs he...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:33 schreef JohnB52 het volgende:
Er zitten soms ook hele smerige dingen tussen de deluxe producten.
Of het is weer iets te duur (voor n Lidl product)Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Lidl, tenzij Aldi ook Linessa heeft.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:43 schreef JasVerstoppen het volgende:
[ afbeelding ]To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.![]()
komt die jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:20 schreef Miless het volgende:
[..]
Op 30 juli volgens de website. Ik stond vorige week ook al voor de gesloten deuren.. Maar fijn dat er eindelijk een bakkerij bij komt!? nice! stokbroodjes en kaneelbroodjes
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Ik vind dat lidl dit aan zich zelf te danken heeft.
- Door de vele reclame is de prijs van de producten te duur.
- Vaak vreemde producten waarvan je van te voren kunt weten dat alleen de chinees het voor de hond koopt.
- Te veel inkoop en in de winkels.
- De prijs (jaja) voorbeeld: pot amarena kersen 3 euro. Die van vorig jaar waren ze nog niet eens kwijt.te duur voor een lidl consument.
- De restanten word niks mee gedaan. Het wordt ergens neergegooid waar niemand het ziet. Als je het nu eens 30% goedkoper maakt, dan zal het sneller weg zijn.
- Producten die hard lopen, daar staat natuurlijk maar 1 doos van en zie je de rest van de week niet meer.
- Folder bezuiniging. Hierdoor krijgen hele wijken geen folder meer terwijl de lidl er wel is. Geen folder = niemand weet wat er is/komt.
Dit zijn mijn ervaringen ermee. In grote getalen vandaag nog meegemaakt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
Misschien dat jullie dit weten.
Ik zit hier met een hele berg lege pet-flessen, waarop staat "gelieve in te leveren bij uw Aldi markt". Betekent dat dat je ze alleen bij de Aldi in kunt leveren?![]()
Over het algemeen werken veel flessenautomaten met een barcodescanner en worden onbekende barcodes niet geaccepteerd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef Thomas B. het volgende:
Ik zit hier met een hele berg lege pet-flessen, waarop staat "gelieve in te leveren bij uw Aldi markt". Betekent dat dat je ze alleen bij de Aldi in kunt leveren?Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Ah zo. Nou ja, jammer dan. Ik ga er niet voor omrijden. Thanks!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Over het algemeen werken veel flessenautomaten met een barcodescanner en worden onbekende barcodes niet geaccepteerd.![]()
Wie haalt er wel eens kampioentje's bij de Lidl? Ze zijn maar 29 cent en verdomd lekker![]()
zie ondertitel :)![]()
Ikquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:48 schreef Reki het volgende:
Wie haalt er wel eens kampioentje's bij de Lidl? Ze zijn maar 29 cent en verdomd lekker![]()
[ afbeelding ]
Die warme bakker mag mijn keuken uitbouw wel zijn
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
What? Dat moet ik hebben!quote:Op maandag 7 juli 2014 07:12 schreef Syrena het volgende:
IJskoffiepoeder was trouwens inderdaad van de Duitse LidlYour beauty never ever scared me.![]()
Mijn ma eet dat alleen maar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:48 schreef Reki het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik vind het vooral 1 grote zooi in de winkel met al die restanten van verschillende weken. nu valt het hier nog redelijk mee aangezien ze het hier vet in de aanbieding gooien op een gegeven moment, en dan geen lullig 30% maar minimaal 50%.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Jammer, maar ik begrijp het wel een beetje. Ook hier bij onze dorps-Lidl liggen van alle landen-themaweken van de afgelopen drie maanden overal in de winkel nog bergen restanten. Ik vind het zelf wel prima, maar ik snap dat het voor de organisatie niet handig is.
maar was laatst in Etten-Leur bij lidl en dat was echt 1 grote puinhoop. sowieso heel die winkel ene grote chaos. in het gewone assortiment lege schappen, overal lege dozen , groente en fruit nagenoeg op. Daar gaat iets structureel mis geloof ik![]()
![]()
Volgens mij wel idd. Dat is dan weer het nadeel van het NL statiegeld systeem.....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef Thomas B. het volgende:
Ik zit hier met een hele berg lege pet-flessen, waarop staat "gelieve in te leveren bij uw Aldi markt". Betekent dat dat je ze alleen bij de Aldi in kunt leveren?
Hier in Dld kan ik flessen van alle supermarkten bij elkaar inleveren.....Ideaal![]()
![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 13:43 schreef JasVerstoppen het volgende:
[ afbeelding ]
hoeveel kcal zit er eigk in?-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Ik heb laatst geprobeerd er één bij de C1000 in te leveren en dat lukte niet. Kan dus waarschijnlijk alleen bij de Aldi zelf.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef Thomas B. het volgende:
Ik zit hier met een hele berg lege pet-flessen, waarop staat "gelieve in te leveren bij uw Aldi markt". Betekent dat dat je ze alleen bij de Aldi in kunt leveren?![]()
En dat terwijl de frisdrank van de C1000 en Aldi in dezelfde fabriek worden gemaakt... maar goedquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:55 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik heb laatst geprobeerd er één bij de C1000 in te leveren en dat lukte niet. Kan dus waarschijnlijk alleen bij de Aldi zelf.
Hier ook erg veel restanten altijd. Nu Turkse week, zit volgens mij ook niemand op te wachten en wederom vrij prijzig.![]()
ik heb ook alleen een turks brood en bonen meegenomen
geen behoefte aan halal frikandellen of ingeblikte vleesgerechten.![]()
Hier oosterse weken. Boeit ook niemand een fuck volgens mij
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Tajine in blikDe Turkse pizza lijkt me wel lekker, maar mijn vriezer zit nog vol met Italiaanse pizza van vorige week
![]()
![]()
Ik heb Turks brood, amandelen en koriander pita's meegenomen. Die pita's zijn echt geweldig lekker, het was 2 jaar geleden dat ik ze voor het laatst bij Lidl heb gezien dus ik was blij verrast.Spoilers!![]()
Die heb ik ooit n X gekocht, tajine in blik...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:10 schreef Dragonberry het volgende:
Tajine in blikDe Turkse pizza lijkt me wel lekker, maar mijn vriezer zit nog vol met Italiaanse pizza van vorige week
Totaal smakeloos![]()
![]()
Gisteren in de Lidl geweest en niks Turks gezien! Wel een hoop restanten van de Amerikaanse, Aziatische, Griekse en Italiaanse weken. Jammer, ik was wel benieuwd naar het assortiment.![]()
Die pita's ga ik morgen ff inslaan, ze zijn idd lekker!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb Turks brood, amandelen en koriander pita's meegenomen. Die pita's zijn echt geweldig lekker, het was 2 jaar geleden dat ik ze voor het laatst bij Lidl heb gezien dus ik was blij verrast.![]()
Hier heel weinig oosters en nog veel Italiaans.
Ik schrok van de prijs van het pak koffie
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
Ik zag nog veel oosterse producten in de vriezer liggen die 30% waren afgeprijsd, maar zelfs met de afprijzing vond ik ze nog te duur
Mokkel met stuntstok![]()
Had ik hier laatst ook. En zag er ook niet echt super smakelijk uit tbh.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:58 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik zag nog veel oosterse producten in de vriezer liggen die 30% waren afgeprijsd, maar zelfs met de afprijzing vond ik ze nog te duurit's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Volgende week Iberische Spaanse week. En de week daarop weer.. En geen wekelijkse afprijzingen te bekennen. Budget is 't niet meer. Zag wel uienringen chips en spekchips. Dozenvol nog. Volgens mij waren er maar drie zakken uit de doos.. Lijkt me eerlijk gezegd ook niet lekker.![]()
De muntkaas is goed te doen, bijzondere, frisse combi.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Goodbye Ben & Jerry's. De nieuwe pindakaas ijs van Lidl (Pretty Peanut Butter 2,50 euro / 500 gr) is goddelijk.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
WATquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Goodbye Ben & Jerry's. De nieuwe pindakaas ijs van Lidl (Pretty Peanut Butter 2,50 euro / 500 gr) is goddelijk.Tap tap tap![]()
Ben je zwanger?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
PINDAKAASIJS? Bestaat dat echt?
Omg omg omg, ik moet dat nu. Echt nu.![]()
Ja van B&J ooit een pot meegenomen omdat ik dat had gewonnen van de postcode loterij. Smerige bendequote:Op woensdag 16 juli 2014 17:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
PINDAKAASIJS? Bestaat dat echt?
Omg omg omg, ik moet dat nu. Echt nu.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
nee joh, gekquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja van B&J ooit een pot meegenomen omdat ik dat had gewonnen van de postcode loterij. Smerige bende
Tap tap tap![]()
Smaken verschillen, die ging huppa de bak inquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
http://www.lidl.nl/cps/rd(...)hs.xsl/3850.htm?ar=3quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:39 schreef Deezertje het volgende:
Volgende week Iberische Spaanse week. En de week daarop weer.. En geen wekelijkse afprijzingen te bekennen. Budget is 't niet meer. Zag wel uienringen chips en spekchips. Dozenvol nog. Volgens mij waren er maar drie zakken uit de doos.. Lijkt me eerlijk gezegd ook niet lekker.
http://www.lidl.nl/cps/rd(...)te_en_fruit.htm?ar=3
?![]()
Die Indiase hapjes zijn prima, ik vond ze wel lekker. De sausjes die erbij zitten kun je echter beter vergeten. Hier zijn die dozen alleen niet afgeprijsd helaasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Had ik hier laatst ook. En zag er ook niet echt super smakelijk uit tbh.,
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hier liggen uit meerdere actie weken stukken rauwe ham. Leuk, maar ik als amateurtje koop niet zo snel een stuk rauwe ham van 3 tot 4 kgquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:39 schreef Deezertje het volgende:
Volgende week Iberische Spaanse week. En de week daarop weer.. En geen wekelijkse afprijzingen te bekennen. Budget is 't niet meer. Zag wel uienringen chips en spekchips. Dozenvol nog. Volgens mij waren er maar drie zakken uit de doos.. Lijkt me eerlijk gezegd ook niet lekker.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Die uienringen chipsquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:39 schreef Deezertje het volgende:
Kan het niet zo zijn dat de aanbiedingen voor komende week nog gaan komen? In Duitsland staan deze altijd pas op zondag op internet...Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
quote:
Nee, gewoon gek op pindakaas en ik was een beetje oververhit dus had al trek in ijs. Ik was echt bijna gestopt bij Lidl op de terugweg maar het was hartstikke druk dus heb mezelf onder controle gehouden
Spoilers!![]()
Hoe weet je wat er volgende week in de folder staat? Dat wil ik ook wel van te voren wetenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar volgende week zijn er geen aanbiedingen naast de themaweek.
Spoilers!![]()
Ik heb het in huis. Niet bijzonder lekker. Alsof je bevroren pindakaas eet. Een iets subtielere smaak was wmb beter geweest.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, gewoon gek op pindakaas en ik was een beetje oververhit dus had al trek in ijs. Ik was echt bijna gestopt bij Lidl op de terugweg maar het was hartstikke druk dus heb mezelf onder controle gehouden
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:15 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik heb het in huis. Niet bijzonder lekker. Alsof je bevroren pindakaas eet. Een iets subtielere smaak was wmb beter geweest.![]()
Ik ga het toch ook zelf proberen natuurlijk
Spoilers!![]()
In de app staan ze eerder. Land even op DE zetten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die uienringen chips
Kan het niet zo zijn dat de aanbiedingen voor komende week nog gaan komen? In Duitsland staan deze altijd pas op zondag op internet...De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
Dat pindakaasijs van de Lidl is goed te nassen hoor. Het ijs is iets groffer van structuur dan die van de B&J's, maar deze is dan ook de helft goedkoper, dus zeuren mag eigenlijk niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik ga het toch ook zelf proberen natuurlijk![]()
Ze hadden hem hier nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik ga het toch ook zelf proberen natuurlijk
Tap tap tap![]()
De folder van volgende week lag al in de winkel.
Volgende week: Iberische weken met zo op het oog een groot assortiment met oa estrella damm, en genoeg spullen om een avondje tapas te eten![]()
Heeft iemand die doner kebab al geprobeerd? Is dat een beetje te eten?Cosmo Bier
Het doodgaan op het hoogtepunt van je carriere is garantie voor eeuwige roem.![]()
Ja de hummus is echt fantastisch! Lekker met rauwe worteltjes en op toastjes. Ik heb van de week 10 zakjes amandelen ingeslagen, zo goedkoop krijg je het niet snel!quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:15 schreef seasushi het volgende:
De humus..... Ga ik het niet zelf meer voor makenhttp://www.dutchiebaking.com![]()
Zag er uitermate matig en ranzig uit, dus niet geprobeerdquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:33 schreef Astasha het volgende:
Heeft iemand die doner kebab al geprobeerd? Is dat een beetje te eten?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Het ingehuurde vakantiepersoneel is niet het meest snuggere hier, kassameisje had geen idee wat een venkel was![]()
![]()
LOL, moet gelijk hier aan denken:quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:55 schreef Erasmo het volgende:
Het ingehuurde vakantiepersoneel is niet het meest snuggere hier, kassameisje had geen idee wat een venkel was
![]()
Oooh, maar die smaakt toch naar Snickers? Ik had pas zo'n klein bakje. Peanutbutter bladibla.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja van B&J ooit een pot meegenomen omdat ik dat had gewonnen van de postcode loterij. Smerige bende![]()
Zitten er ook, zoals bij B&J van die grote brokken chocolade in?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Goodbye Ben & Jerry's. De nieuwe pindakaas ijs van Lidl (Pretty Peanut Butter 2,50 euro / 500 gr) is goddelijk.
Want voor die combi kocht ik het altijd
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Die is duurder dan dat je t af gaat halen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:33 schreef Astasha het volgende:
Heeft iemand die doner kebab al geprobeerd? Is dat een beetje te eten?![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zitten er ook, zoals bij B&J van die grote brokken chocolade in?
Want voor die combi kocht ik het altijd![]()
![]()
De regenboog forel die ze weer in de diepvries vind ik wel lekker, 2 voor 4 euro is volgens mij ook nog eens niet duur.![]()
Thanks! Ik hoop dat ze het hier ook hebben.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
De forel en de zeebaars heb ik deze week ook weer meegenomen, lekker inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:14 schreef Myraela het volgende:
De regenboog forel die ze weer in de diepvries vind ik wel lekker, 2 voor 4 euro is volgens mij ook nog eens niet duur.Spoilers!![]()
niet doenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:33 schreef Astasha het volgende:
Heeft iemand die doner kebab al geprobeerd? Is dat een beetje te eten?![]()
Was niet te vreten![]()
![]()
Ok man.quote:![]()
Ik heb vanmiddag een broodje doner bij de lokale turk gekocht. Smaakte erg goed![]()
Die Lidl meuk sla ik over.Cosmo Bier
Het doodgaan op het hoogtepunt van je carriere is garantie voor eeuwige roem.![]()
De forel was heerlijk van de bbq. Overigens wss ik ook blij met de hartslag. Verder aardbeien en nectarine zeer goedkoop dus ik was weer blij.Whatever...![]()
meen je dat nou? heb ik van de week gekocht, die met een vleugje citroenquote:
heb em nog niet geprobeerd...![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:04 schreef Spanky78 het volgende:
Overigens wss ik ook blij met de hartslag.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: