quote:Op zondag 6 juli 2014 00:51 schreef Halcon het volgende:
Helaas Ticos. Wel dapper geprobeerd! Nu maar hopen op Messi
Deze reactiequote:Op zondag 6 juli 2014 00:51 schreef Halcon het volgende:
Frustieboyquote:Op zondag 6 juli 2014 00:51 schreef Halcon het volgende:
U mad?quote:Op zondag 6 juli 2014 01:04 schreef opreis het volgende:
[..]
Deze reactie.
Wk is afgelopen voor de belgjes hoor, je kan nu optyfen.
Vandaar mijn post. Ik zwaai de Ticos netjes uit en ga straks voor Argentinië supporteren.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:35 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee in tegendeel, belgjes naar huis en Nederland door naar de halve finale.
Waarom? Ben je voor Argentinië of tegen Nederland?quote:Op zondag 6 juli 2014 01:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vandaar mijn post. Ik zwaai de Ticos netjes uit en ga straks voor Argentinië supporteren.
Tegen Nederland natuurlijk. De belgen kunnen er niet tegen dat zij eerder naar huis zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:59 schreef Lkw het volgende:
[..]
Waarom? Ben je voor Argentinië of tegen Nederland?
quote:Op zondag 6 juli 2014 01:10 schreef Lkw het volgende:
Ik zwaai ze graag uit. Vanaf minuut 1 spelen op penalties en buitenspelvallen. Hoe laf wil je het hebben, bah. Gerechtigheid is geschied.
mooie UIquote:Op zondag 6 juli 2014 02:14 schreef DinkMonkey het volgende:
[..]
Tegen Nederland natuurlijk. De belgen kunnen er niet tegen dat zij eerder naar huis zijn.
Maar toch hebben ze verloren. Haa haaquote:Op zondag 6 juli 2014 02:30 schreef El_Matador het volgende:
Erg goed gedaan van dit kleine voetballandje onder leiding van Colombiaan Pinto
Senegal in 2002?quote:Op zondag 6 juli 2014 02:38 schreef Morendo het volgende:
Met beperkte middelen optimaal gepresteerd. Maar dat moet toch wel de zwakste kwartfinalist ooit zijn op een WK? Ik daag iedereen uit om een zwakker land te noemen in de historie van het WK.
België 2014quote:Op zondag 6 juli 2014 02:38 schreef Morendo het volgende:
Met beperkte middelen optimaal gepresteerd. Maar dat moet toch wel de zwakste kwartfinalist ooit zijn op een WK? Ik daag iedereen uit om een zwakker land te noemen in de historie van het WK.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |