quote:Op zondag 6 juli 2014 10:54 schreef Nirak het volgende:
Ik heb werkelijk waar geen idee bij welke nicks de meeste voornamen horen die ik onthouden heb... Dat lijstje heb ik gemist niet onthouden.
Dat zijn wel heel toffe foto's en dat terwijl ik er zelf ook op sta.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:22 schreef Hinder het volgende:
Mijn foto's van gisteren: https://www.dropbox.com/sh/h6z9imf2w1wmvot/AADkg6FZAS6S-nGQrj2ftFAza
In een pm dan? Dan zet ik het wel op facebook... Ik ben nieuwsgierig.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik denk dat het me een permaban oplevert voor volgende edities van Ekidens, Puinduinmeets en andere aanverwanten...
Ik had ook echt geen idee wie nou wie was, ik zie hier nicknames van mensen staan die er ook waren maar compleet gemist heb.quote:[b]Op zondag 6 juli 2014 10:54 schreef
Ik heb werkelijk waar geen idee bij welke nicks de meeste voornamen horen die ik onthouden heb... Dat lijstje heb ik gemist.
Mjah... tikkie.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:36 schreef Zwabberhark het volgende:
Je startnummer zit een tikje scheef (goed kijken het is heel subtiel), finishbuddy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, 2,5 u lopen gok ik. Langzaaaamquote:Op zondag 6 juli 2014 11:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
Had hij niet al bijna thuis moeten zijn Quoi?
Jeuj! Ik zag mijzelf ook, ik was er wel!quote:
Ik zei dat het knap was dat je die 10km zo netjes binnen het uur liep, terwijl je zo ziek was geweest afgelopen week. Jij keek verbaasd. ,,Ziek?'' ,,Ow, niet? Dus jij ziet er altijd zo uit?''quote:Op zondag 6 juli 2014 11:46 schreef pijll het volgende:
[..]
In een pm dan? Dan zet ik het wel op facebook... Ik ben nieuwsgierig.
Wat een kutsite, met die foto's. Op mijn iPad kan je niet scrollen, dus kan ik alleen de eerste paar (30...) pagina's met foto's voor de helft zien. Mezelf dan ook niet gevonden. Het zal ongetwijfeld een verschrikking zijn.
quote:Op zondag 6 juli 2014 11:50 schreef Zwabberhark het volgende:
En ook nogGADVERDAMME!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Op de startvideo ben je ook herkenbaarquote:Op zondag 6 juli 2014 11:59 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Jeuj! Ik zag mijzelf ook, ik was er wel!
quote:Op zondag 6 juli 2014 11:50 schreef Zwabberhark het volgende:
Twee dingen die het verslag net niet gehaald hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik meende elk woord!
je had best 5min langer over je 5km mogen doenquote:Op zondag 6 juli 2014 12:02 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik wat rustiger lopen..
O ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zei dat het knap was dat je die 10km zo netjes binnen het uur liep, terwijl je zo ziek was geweest afgelopen week. Jij keek verbaasd. ,,Ziek?'' ,,Ow, niet? Dus jij ziet er altijd zo uit?''
Ik wel! In die 50 m die ik heb gelopenquote:Op zondag 6 juli 2014 12:01 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ben niet hardlopend vastgelegd
Op foto althans, video gelukkig wel.
quote:Op zondag 6 juli 2014 12:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zei dat het knap was dat je die 10km zo netjes binnen het uur liep, terwijl je zo ziek was geweest afgelopen week. Jij keek verbaasd. ,,Ziek?'' ,,Ow, niet? Dus jij ziet er altijd zo uit?''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow diepvrieszak met groenten erop leggen!quote:Op zondag 6 juli 2014 07:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
How come?
Ik word net wakker (voor de zoveelste keee vannacht omdat het moet). Keek in de spiegel, dat moet ik niet te vaak doen. Ik zie er niet uit! Blauw half dicht oog. Alsof ik in elkaar geslagen ben
Ik ga weer ff liggen....
En wie is nou die leuke meneer die er volledig stuk uit ziet rechts op de foto? Ik heb er leuk mee zitten babbelen maar geen idee welke Nick erbij hoort...quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 10:55 schreef Hinder het volgende:
De beruchte startvideo, ditmaal editie 2014:
Dat is Bonobo11quote:Op zondag 6 juli 2014 13:00 schreef Nirak het volgende:
[..]
En wie is nou die leuke meneer die er volledig stuk uit ziet rechts op de foto? Ik heb er leuk mee zitten babbelen maar geen idee welke Nick erbij hoort...
quote:Op zondag 6 juli 2014 10:32 schreef Zwabberhark het volgende:
Dit alles was niet de enige ellende. Bonobo11 was er ook. Dit is de man die maandenlang het endomondo leaderboard leidde door het meermaaldaags lopen van ultra-afstanden. Ineens verdween de man uit de ranglijsten. Ik speculeerde over blessures, endomondo-afzwering en gedwongen dagelijks ontbijt bij de IKEA, maar dit bleek het niet te zijn. Hij had geen zin meer in hardlopen en was begonnen met roken. Ongetraind verscheen hij aan de start en liep de 5 km in een tijd die maar net boven mijn PR lag. Er bestaat een hogere macht en hij heeft niet het beste met mij voor.
Omdat de UV ook door wolken gaat. Ofzoiets.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik snap overigens nog steeds niet hoe we verbrand kunnen zijn. Het is bij elkaar nog geen kwartier zonnig geweest, denk ik
Tijdens BBQ scheen de zonquote:Op zondag 6 juli 2014 13:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik snap overigens nog steeds niet hoe we verbrand kunnen zijn. Het is bij elkaar nog geen kwartier zonnig geweest, denk ik
Volgende keer toch maar weer preventief insmeren… Gedoetje!quote:Op zondag 6 juli 2014 13:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Tijdens BBQ scheen de zon
En tijdens mijn loopje(s) kwam ook een paar keer een scherp zonnetje door. Hier ook verkleurd
Ik wist ook niet dat ik het nog in m'n oude lijf had.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Ik ga zelf Spijkenisse lopen. Rustig, mooi door de polder, deels over een dijk, in december dus niet te warm. Maar daar moet je van houden. Ik begreep dat Jero_nimo hem ook met potlood in zijn agenda heeft staan.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:51 schreef De_kluizenaar het volgende:
Mijn schoonvader is nog op zoek naar een leuke marathon voor dit jaar in NL (..)
quote:Op zondag 6 juli 2014 14:05 schreef MaleDuck het volgende:
Met Corniel als haas op de chicane vlak voor de finish, krijg je echt fantastische hardloopfoto's![]()
Dat valt wel mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
Ja das wel handig om te checken, of je garmin grafiekje er realistisch uit ziet. Mijn garmin gaf woensdag 196 aan maar de grafiek klopt niet. T was denk ik 175 ofzo.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:03 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat ik het nog in m'n oude lijf had.
Klopt wel volgens mij, want ik ging echt diep daar en HRverloop op Garmin ziet er realistisch uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |