Nee ik heb blijkbaar geen verstand van voetbalquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
was je bezopen toen je die bet plaatste?
Was je nu bezopen dat je een nieuw topic opende zonder het automatisch te laten koppelen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:56 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Nee ik heb blijkbaar geen verstand van voetbal. Na VS-Belgie was ik ervan overtuigd dat belgie vandaag zou gaan winnen.
Achja, kan gebeurenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:56 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Nee ik heb blijkbaar geen verstand van voetbal. Na VS-Belgie was ik ervan overtuigd dat belgie vandaag zou gaan winnen.
Ben je nou niet ongelooflijk zenuwachtig bij wedstrijden als je zo veel geld inzet elke keer?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:03 schreef Halcon het volgende:
500 kwijt door België. Brazilië had ik wel goed.
Heb nu 300 staan op NL binnen 90 minuten.
Niet iedereen leeft van stufi hequote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:10 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ben je nou niet ongelooflijk zenuwachtig bij wedstrijden als je zo veel geld inzet elke keer?
Wat is dat een ongelooflijk dom antwoordquote:
Hij zal er zo wel zijn redenen voor hebben. Ik denk niet dat hij dat soort bedragen hier neerzet om er stoer mee te doenquote:Op zondag 6 juli 2014 01:21 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Wat is dat een ongelooflijk dom antwoord![]()
Ik leef ook niet van stufi en zou desondanks niet zoveel inleggen, vandaar dat ik me dat afvraag.
Dat valt wel mee. Gaandeweg de wedstrijd zie je ook wel of winst aankomen of verlies opdoemen. Het is lullig als er in de laatste minuut wat gebeurt waardoor het de mist in gaat, maar verder....quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:10 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ben je nou niet ongelooflijk zenuwachtig bij wedstrijden als je zo veel geld inzet elke keer?
Ze schatten Nederland het laagste in, dan is het logisch dat Argentinie favoriet is, omdat ze makkelijker in de finale zouden moeten komen.quote:Op zondag 6 juli 2014 08:52 schreef Ralluff het volgende:
bij unibet voor het winnen van de titel?
Ik schat de 3 andere landen hoger in.
Ik wou net precies dat posten. Opvallend idd.quote:Op zondag 6 juli 2014 08:52 schreef Ralluff het volgende:
Waarom is Argentinië favoriet bij unibet voor het winnen van de titel?
Ik schat de 3 andere landen hoger in.
Binnen 90 minuten ja, als mij dit toernooi iets heeft geleerd is niet betten op binnen 90 minuten. 1.96 voor Brazilië 1.84 voor Duitsland is nog steeds prima valuequote:Op zondag 6 juli 2014 15:18 schreef Denni5 het volgende:
Tegen een Brazilië zonder Neymar en Thiago Silva zie ik Duitsland wel doorgaan eerlijk gezegd.
Bij Unibet staan die ook iets hoger ingeschaald dan Brazilië zie ik; 2,65 voor Duitsland tegenover 2,75 voor Brazilië.
Ik bet niks meer binnen 90 minuten. Alleen nog to qualify.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Binnen 90 minuten ja, als mij dit toernooi iets heeft geleerd is niet betten op binnen 90 minuten. 1.96 voor Brazilië 1.84 voor Duitsland is nog steeds prima value
Ja, ik. Al redelijk wat dagen al ook.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:44 schreef Brecht35 het volgende:
Duitsland en Nederland finalists, odd 4.20 bij Stanleybet. Nog mensen die dit zien gebeuren?
Bij Stanleybet zag ik dat zelfs op 6.50. Ik denk eraan om hier toch wat geld op te zetten, als ze winnen van Argentinië is er geen andere mogelijkheid dan Robben.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:32 schreef Terreros85 het volgende:
Bij Unibet staat Robben als speler van het toernooi op 4.50. Als Nederland wint van Argentinie lijkt me dit een zekerheidje. 4.50 is een stuk hoger dan de 2.12 voor een overwinning van Nederland.
Ja? Volgens mij verliepen echt alle wedstrijden uit de achtste finales en kwartfinales volgens het meest voorspelbare scenarioquote:Op zondag 6 juli 2014 20:22 schreef Brecht35 het volgende:
Iemand nog een leuk WK betje? KutWK om op te betten joh.
Hup Duitsland!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:52 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ingezet op Duitsland en zal wat terughandelen als ze in de kwartfinale/halve finale komen.
Geen pijl op te trekken, maar waarschijnlijk gaat van Gaal een meesterzet bedenken.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:01 schreef Brecht35 het volgende:
Ik denk om in te zetten op Nederland naar de volgende ronde, wat denken de niet-chauvinistische Nederlanders met een duidelijk klare blik op het voetbal hiervan?
Dat heb ik tijdens de finale van 2010 ook gedaan. Nu niet want ik ben er best van overtuigd dat we gaan winnen alleen niet genoeg om er geld op te zetten ik wil het niet jinxen..quote:
http://nos.nl/op3/artikel/672314-axelle-wordt-model.htmlquote:Je kan haar bijna niet gemist hebben: WK-babe Axelle werd gespot door een oplettende cameraman. Daardoor liep het WK voor haar beter af dan voor de Rode Duivels. De Belgische babe krijgt namelijk een contract aangeboden bij L'Oréal.
Is dat wel inclusief eventuele extra tijd en pingels?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:36 schreef Chevalric het volgende:
Net ingezet op een keeperswissel tijdens Argentinië-Nederland (voor 2,50 euro @34.00, dus puur als geintje). Zul je zien dat Krul er weer in moet vanwege penalties, verdien ik toch mooi 85 euro
Ik zet in op Brazilië. Ik zie Duitsland dit eigenlijk niet winnen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:33 schreef Brecht35 het volgende:
X2 Duitsland, nog mensen die zich hieraan gaan wagen?
Duitsland zonder Neymar en Silva? Ik denk dat er toch minstens verlengingen zullen zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zet in op Brazilië. Ik zie Duitsland dit eigenlijk niet winnen.
Dat eerste hoeft geen nadeel te zijn. Ze hebben nog wel wat goede spelers achter de hand. Silva is een groter probleem.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:04 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Duitsland zonder Neymar en Silva? Ik denk dat er toch minstens verlengingen zullen zijn.
Mja, er stond "during the match", niet "before full time". En ach, anders is het maar 2,50 euro. De kans dat die bet uitgekeerd wordt, is toch al klein.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:30 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat wel inclusief eventuele extra tijd en pingels?
Denk dat deze er nog komen gaat ookquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:01 schreef Weissman het volgende:
Zit te denken om op de over 3.5 te gaan zitten voor vanavond. (Srs)
Welke reis zal ik boeken?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:52 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ingezet op Duitsland en zal wat terughandelen als ze in de kwartfinale/halve finale komen.
quote:
Dat denk ik dus ook met mijn over 3.5quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:48 schreef Mansjester het volgende:
Heb tien euro bij Napoleon ingezet op winst Duitsland en tien euro op Duitsland to qualify
Eeuwig zonde dat ik niet alles heb ingezet
Als correct score (dus als het zo blijft) is het gematched @ 990 op Betfair.quote:
Die mag wel eerst richting 4 gaan, dus backen zo rond minuut 60.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:00 schreef APK het volgende:
Zou er nog iemand uitgestuurd worden of vinden ze het allemaal wel best zo?
3.00 voor 'ja' vind ik iets te laag...
Platina pik?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Die mag wel eerst richting 4 gaan, dus backen zo rond minuut 60.
Zal zo eens kijken.quote:
Ik zou niets doen. Duitsland hoeft niet en Brazilië kan misschien scoren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:14 schreef Halcon het volgende:
Geld wel kwijt, denk ik. Dan maar over de eindstand een bet doen.
Wie doet een voorzet? 1-6 of zo?
Inderdaad. Duitsland wil geen schade oplopen. Brazilië uit het veld geslagen. Wil nog wel wat doen. Na 20 minuten al de spanning van de bet weg is niks.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik zou niets doen. Duitsland hoeft niet en Brazilië kan misschien scoren.
Niet echt een duidelijke bet die voor de hand ligt. Hooguit small op rode kaart @ 4.x
Nee, had na de 5-0 ingezet op 6,7 en 8e doelpunt van Duitsland. Oh en een cleansheet. Had sowieso ook ''to qualify''quote:
Dan doe je wel goede zaken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, had na de 5-0 ingezet op 6,7 en 8e doelpunt van Duitsland. Oh en een cleansheet. Had sowieso ook ''to qualify''
beetje aftertimen dit, maar toch
Geen idee. Had dit WK al afgesloten, dit was echt voor de lol.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan doe je wel goede zaken.Hoeveel winst?
Ik ook wel jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar kan je de oude odds zien? Wil weten wat 1-7 deed voor de wedstrijd
Ik denk dat 1-7 nauwelijks werd aangeboden, zal 'any other score' zijn geweest.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.oddsportal.com(...)germany-GbHo73tP/#cs;2quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:43 schreef Brecht35 het volgende:
1X of X2 nemen bij Nederland - Argentinië?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |