Binnen 90 minuten ja, als mij dit toernooi iets heeft geleerd is niet betten op binnen 90 minuten. 1.96 voor Brazilië 1.84 voor Duitsland is nog steeds prima valuequote:Op zondag 6 juli 2014 15:18 schreef Denni5 het volgende:
Tegen een Brazilië zonder Neymar en Thiago Silva zie ik Duitsland wel doorgaan eerlijk gezegd.
Bij Unibet staan die ook iets hoger ingeschaald dan Brazilië zie ik; 2,65 voor Duitsland tegenover 2,75 voor Brazilië.
Ik bet niks meer binnen 90 minuten. Alleen nog to qualify.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Binnen 90 minuten ja, als mij dit toernooi iets heeft geleerd is niet betten op binnen 90 minuten. 1.96 voor Brazilië 1.84 voor Duitsland is nog steeds prima value
Ja, ik. Al redelijk wat dagen al ook.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:44 schreef Brecht35 het volgende:
Duitsland en Nederland finalists, odd 4.20 bij Stanleybet. Nog mensen die dit zien gebeuren?
Bij Stanleybet zag ik dat zelfs op 6.50. Ik denk eraan om hier toch wat geld op te zetten, als ze winnen van Argentinië is er geen andere mogelijkheid dan Robben.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:32 schreef Terreros85 het volgende:
Bij Unibet staat Robben als speler van het toernooi op 4.50. Als Nederland wint van Argentinie lijkt me dit een zekerheidje. 4.50 is een stuk hoger dan de 2.12 voor een overwinning van Nederland.
Ja? Volgens mij verliepen echt alle wedstrijden uit de achtste finales en kwartfinales volgens het meest voorspelbare scenarioquote:Op zondag 6 juli 2014 20:22 schreef Brecht35 het volgende:
Iemand nog een leuk WK betje? KutWK om op te betten joh.
Hup Duitsland!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:52 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ingezet op Duitsland en zal wat terughandelen als ze in de kwartfinale/halve finale komen.
Geen pijl op te trekken, maar waarschijnlijk gaat van Gaal een meesterzet bedenken.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:01 schreef Brecht35 het volgende:
Ik denk om in te zetten op Nederland naar de volgende ronde, wat denken de niet-chauvinistische Nederlanders met een duidelijk klare blik op het voetbal hiervan?
Dat heb ik tijdens de finale van 2010 ook gedaan. Nu niet want ik ben er best van overtuigd dat we gaan winnen alleen niet genoeg om er geld op te zetten ik wil het niet jinxen..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |