Hup Duitsland!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:52 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ingezet op Duitsland en zal wat terughandelen als ze in de kwartfinale/halve finale komen.
Geen pijl op te trekken, maar waarschijnlijk gaat van Gaal een meesterzet bedenken.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:01 schreef Brecht35 het volgende:
Ik denk om in te zetten op Nederland naar de volgende ronde, wat denken de niet-chauvinistische Nederlanders met een duidelijk klare blik op het voetbal hiervan?
Dat heb ik tijdens de finale van 2010 ook gedaan. Nu niet want ik ben er best van overtuigd dat we gaan winnen alleen niet genoeg om er geld op te zetten ik wil het niet jinxen..quote:
http://nos.nl/op3/artikel/672314-axelle-wordt-model.htmlquote:Je kan haar bijna niet gemist hebben: WK-babe Axelle werd gespot door een oplettende cameraman. Daardoor liep het WK voor haar beter af dan voor de Rode Duivels. De Belgische babe krijgt namelijk een contract aangeboden bij L'Oréal.
Is dat wel inclusief eventuele extra tijd en pingels?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:36 schreef Chevalric het volgende:
Net ingezet op een keeperswissel tijdens Argentinië-Nederland (voor 2,50 euro @34.00, dus puur als geintje). Zul je zien dat Krul er weer in moet vanwege penalties, verdien ik toch mooi 85 euro
Ik zet in op Brazilië. Ik zie Duitsland dit eigenlijk niet winnen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:33 schreef Brecht35 het volgende:
X2 Duitsland, nog mensen die zich hieraan gaan wagen?
Duitsland zonder Neymar en Silva? Ik denk dat er toch minstens verlengingen zullen zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zet in op Brazilië. Ik zie Duitsland dit eigenlijk niet winnen.
Dat eerste hoeft geen nadeel te zijn. Ze hebben nog wel wat goede spelers achter de hand. Silva is een groter probleem.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:04 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Duitsland zonder Neymar en Silva? Ik denk dat er toch minstens verlengingen zullen zijn.
Mja, er stond "during the match", niet "before full time". En ach, anders is het maar 2,50 euro. De kans dat die bet uitgekeerd wordt, is toch al klein.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:30 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat wel inclusief eventuele extra tijd en pingels?
Denk dat deze er nog komen gaat ookquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:01 schreef Weissman het volgende:
Zit te denken om op de over 3.5 te gaan zitten voor vanavond. (Srs)
Welke reis zal ik boeken?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:52 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ingezet op Duitsland en zal wat terughandelen als ze in de kwartfinale/halve finale komen.
quote:
Dat denk ik dus ook met mijn over 3.5quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:48 schreef Mansjester het volgende:
Heb tien euro bij Napoleon ingezet op winst Duitsland en tien euro op Duitsland to qualify
Eeuwig zonde dat ik niet alles heb ingezet
Als correct score (dus als het zo blijft) is het gematched @ 990 op Betfair.quote:
Die mag wel eerst richting 4 gaan, dus backen zo rond minuut 60.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:00 schreef APK het volgende:
Zou er nog iemand uitgestuurd worden of vinden ze het allemaal wel best zo?
3.00 voor 'ja' vind ik iets te laag...
Platina pik?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Die mag wel eerst richting 4 gaan, dus backen zo rond minuut 60.
Zal zo eens kijken.quote:
Ik zou niets doen. Duitsland hoeft niet en Brazilië kan misschien scoren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:14 schreef Halcon het volgende:
Geld wel kwijt, denk ik. Dan maar over de eindstand een bet doen.
Wie doet een voorzet? 1-6 of zo?
Inderdaad. Duitsland wil geen schade oplopen. Brazilië uit het veld geslagen. Wil nog wel wat doen. Na 20 minuten al de spanning van de bet weg is niks.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik zou niets doen. Duitsland hoeft niet en Brazilië kan misschien scoren.
Niet echt een duidelijke bet die voor de hand ligt. Hooguit small op rode kaart @ 4.x
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |