No worries, NL kickt die armieterige Argentijnen naar huis.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:21 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Grappig dat je dit zegt (Klopt nochtans wel hoor). Maar draai de rollen eens om. Argentinië heeft toch van alle landen veruit de meest ideale loting? Halve finale zonder tegen een topland te hebben gespeeld en ook daarvoor zitten ze aan de gemakkelijkere kant (Dui/Bra vs. NL of Costa Rica).
In de groep met Iran, Nigeria, Bosnië, Zwitserland, België. En dat telkens met 1 doelpunt verschil zeker en het nodige geluk. Is toch ook maar heel triest.
Haha, de arrogantie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:55 schreef DrDentz het volgende:
De Belgen gaan Messi naar huis sturen, ik geloof er nog in.
[ afbeelding ]
Over frustraties gesprokenquote:Op zondag 6 juli 2014 02:15 schreef Shreyas het volgende:
Ja België, jullie gaan met die ''fantastische'' generatie lekker naar huis en Nederland speelt in de halve finale. Lekker voor jullie, jammer dat de VS het niet af had gemaakt in de 93e minuut, maar misschien is zo nóg zuurder voor jullie. Maakt niet uit hoor, over een paar decennia horen jullie weer bij Nederland.
Groetjes aan Axelle en hopelijk missen jullie de komende twee toernooien, dat zou terecht zijn want jullie ''fantastisch'' elftal kan er eigenlijk geen klote van. En denk niet dat er sprake is van enige afgunst, onze elftal is veel meer een geheel, veel meer een hecht team, veel meer een collectief dan die Belgische omhoog gevallen kutjes die allemaal voor zichzelf spelen.
Ik drink een biertje op jullie nederlaag en twee op onze overwinning vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit dus, byeee!quote:Op zondag 6 juli 2014 02:15 schreef Shreyas het volgende:
Ja België, jullie gaan met die ''fantastische'' generatie lekker naar huis en Nederland speelt in de halve finale. Lekker voor jullie, jammer dat de VS het niet af had gemaakt in de 93e minuut, maar misschien is zo nóg zuurder voor jullie. Maakt niet uit hoor, over een paar decennia horen jullie weer bij Nederland.
Groetjes aan Axelle en hopelijk missen jullie de komende twee toernooien, dat zou terecht zijn want jullie ''fantastisch'' elftal kan er eigenlijk geen klote van. En denk niet dat er sprake is van enige afgunst, onze elftal is veel meer een geheel, veel meer een hecht team, veel meer een collectief dan die Belgische omhoog gevallen kutjes die allemaal voor zichzelf spelen.
Ik drink een biertje op jullie nederlaag en twee op onze overwinning vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja daar is écht sprake van nu wij in de halve finale staanquote:
de volgende wedstrijd liggen jullie eruit,geniet er maar vanquote:Op zondag 6 juli 2014 02:15 schreef Shreyas het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel genant dat dit een beta-studie heeft gedaan, want spoort niet helemaal.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja daar is écht sprake van nu wij in de halve finale staan![]()
Kom op man, we staan in de halve finale, met deze selectie, de minst generatie voetballers sinds....wanneer? 1986, 1994? Ongelofelijk wat wij hier presteren. Ik ben zo blij en zo trots op Nederland. Wat een wereldprestatie, nu al gewoon. En eindelijk eens een penaltyserie glansrijk gewonnen![]()
![]()
Ja en we zouden de groepsfase niet overleven en er tegen Mexico uit gaan en België zou wel de finale halen toch? Zo ken ik er nog een paarquote:Op zondag 6 juli 2014 02:19 schreef walhallus het volgende:
[..]
de volgende wedstrijd liggen jullie eruit,geniet er maar van
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zondag 6 juli 2014 02:21 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Wel genant dat dit een beta-studie heeft gedaan, want spoort niet helemaal.
quote:Op zondag 6 juli 2014 02:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en we zouden de groepsfase niet overleven en er tegen Mexico uit gaan en België zou wel de finale halen toch? Zo ken ik er nog een paar![]()
![]()
![]()
![]()
geniet er intussen maar vanquote:Op zondag 6 juli 2014 02:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en we zouden de groepsfase niet overleven en er tegen Mexico uit gaan en België zou wel de finale halen toch? Zo ken ik er nog een paar![]()
![]()
![]()
![]()
En we zouden ook van Spanje verliezen en Belgie zou met 4-0 van Amerika winnen. DOEI BELGENquote:Op zondag 6 juli 2014 02:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 02:22 schreef walhallus het volgende:
[..]
[..]
geniet er intussen maar vanvolgende wedstrijd ligt nederland eruit
Doe ik ook. Hoe dan ook de halve finale gehaald met dit elftal. Dat is echt ongelofelijk, dat zal elke Belg, Duitser, Engelsman, Fransman, Argentijn en Braziliaan toegeven.quote:
Ja man, quote jezelf even want anders doet niemand hetquote:
oh jee je hebt toch geen zelfbvestiging nodig als het zelfvertrouwen goed zitquote:Op zondag 6 juli 2014 02:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doe ik ook. Hoe dan ook de halve finale gehaald met dit elftal. Dat is echt ongelofelijk, dat zal elke Belg, Duitser, Engelsman, Fransman, Argentijn en Braziliaan toegeven.
Beetje geirriteerd?quote:Op zondag 6 juli 2014 02:25 schreef walhallus het volgende:
[..]
oh jee je hebt toch geen zelfbvestiging nodig als het zelfvertrouwen goed zit
De halve finale, man dat is dé bevestiging. Nederland barst van het zelfvertrouwen, dat is terecht en heel iets anders dan die onterechte arrogantie van die oliedomme Belgjes. Wanneer haalde jullie de halve finale ook weer? Oja inmiddels 28 jaar geleden hè. Wij nog in 1998 en de finale in 2010. Nu weer de halve finale. Maar dit is echt met afstand de mooiste, omdat we nu een hele matige generatie voetballers hebben en het toch weer flikkenquote:Op zondag 6 juli 2014 02:25 schreef walhallus het volgende:
[..]
oh jee je hebt toch geen zelfbvestiging nodig als het zelfvertrouwen goed zit
hhahahaa wat een sukkeltjes ..die drang om steeds zich te vergelijken met anderenquote:Op zondag 6 juli 2014 02:25 schreef DinkMonkey het volgende:
En ook al halen de de halve finale? Wij zijn verder gekomen dan Belgie. Dus dat is al helemaal HEERLIJK om de belgen te komende jaren mee te confronteren. Daarnaast had Belgie een zwakke kut poule, waar ze steeds met geluk wonnen en tegen Amerika, kom op, dat kon Iran zelfs winnen. Daarnaast zet Nederland steeds prachtige resultaten neer, ook al is het na 120 minuten pas. Wij winnen wel en daar gaat het om! Argentinie speelt trouwens heel zwak en dat hebben wij tegen Belgie gezien, want die speelde nog zwakker. Dit wordt weer een winst en weer een finale die wij hopelijk winnen.
Duidelijk geïrriteerd dus.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:27 schreef walhallus het volgende:
[..]
hhahahaa wat een sukkeltjes ..die drang om steeds zich te vergelijken met anderen
Dat interesseert me eigenlijk helemaal niets. Andersom hadden de Belgen ons het tot in het einde der tijden laten weten, maar ik had ze wel een mooi toernooi gegund.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:25 schreef DinkMonkey het volgende:
En ook al halen de de halve finale? Wij zijn verder gekomen dan Belgie. Dus dat is al helemaal HEERLIJK om de belgen te komende jaren mee te confronteren.
Jongetje toch, zit het dan zo diepquote:Op zondag 6 juli 2014 02:27 schreef walhallus het volgende:
[..]
hhahahaa wat een sukkeltjes ..die drang om steeds zich te vergelijken met anderen
Laat hem maar eventjes doordringen. Het zal een moeilijke periode voor hem zijn.quote:
Sterkte vriend, je hebt het nodig. Kijk voor het slapen gaan nog even wat kiekjes van Axelle, zij was toch het minst lelijke van België tijdens het gehele toernooi. Al is een gemiddelde Nederlandse blonde al vijf keer mooier, leuker, knapper, enzo.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:30 schreef walhallus het volgende:
[..]
is gewoon zielig om jezelf met andren te vergelijken,een blijk van te weinig zelfvertrouwen
Ja, eerlijk heb ik nog niet de meeste vertrouwen in Nederland, klopt. Maar toch gaan we winnenquote:Op zondag 6 juli 2014 02:30 schreef walhallus het volgende:
[..]
is gewoon zielig om jezelf met andren te vergelijken,een blijk van te weinig zelfvertrouwen
ooit zul je het wel eens begrijpen,quote:Op zondag 6 juli 2014 02:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sterkte vriend, je hebt het nodig. Kijk voor het slapen gaan nog even wat kiekjes van Axelle, zij was toch het minst lelijke van België tijdens het gehele toernooi. Al is een gemiddelde Nederlandse blonde al vijf keer mooier, leuker, knapper, enzo.
hetzelfde voor jou,ooit zal je het je het eens begrijpenquote:Op zondag 6 juli 2014 02:35 schreef DinkMonkey het volgende:
[..]
Inderdaad, ooit zullen ze in de finale verslagen worden door NL.
quote:Op zondag 6 juli 2014 02:35 schreef Rica het volgende:
Heel leuk meegedaan maar nu gaan de grote mensen voetballen.
allemaal projecties van onzekerheid waarbij men bevestiging in wilt terug vinden,sukkeltjes tochquote:Op zondag 6 juli 2014 02:42 schreef Ringo het volgende:
Dat gehaat op elkaar, godverdomme, als Belgen en Hollanders het al niet met elkaar kunnen rooien, WIE TER AARDE DAN WEL?
Tuurlijk willen wij bevestiging, dat geven we ook toe. Alleen je blijft geïrriteerd door ons sukkeltjes te noemen, terwijl wij toch verder zijn dan jullie.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:44 schreef walhallus het volgende:
[..]
allemaal projecties van onzekerheid waarbij men bevestiging in wilt terug vinden,sukkeltjes toch
Onzekerheid? Bevestiging? Nee jij wilt dat dat het is. Maar jullie laatste grote toernooi was in 2002. En met die zogenaamde goede generatie die Wereldkampioen kon worden zitten jullie nu uit het toernooi, kansloos afgegaan met de staart tussen de benen naar huis. Terwijl Nederland, met een veel mindere generatie tóch verder komt. Wie heeft dan bevestiging nodig?quote:Op zondag 6 juli 2014 02:44 schreef walhallus het volgende:
[..]
allemaal projecties van onzekerheid waarbij men bevestiging in wilt terug vinden,sukkeltjes toch
suffe belgen altijd. ga manneke pis vervelen of zo.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:44 schreef walhallus het volgende:
[..]
Ja die Walhallus zet zichzelf wel neer als prototype voor de oliedomme kortzichtige Belg. Hopelijk laten enkele intelligente Belgen zich ook nog hier zien, als die er tenminste zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:48 schreef perro. het volgende:
[..]
suffe belgen altijd. ga manneke pis vervelen of zo.met je projectie.
dus je bent de belgen dankbaar dat ze jou een bevestiging hebben gegeven van je onzekerheid,wat een gesukkel hierquote:Op zondag 6 juli 2014 02:45 schreef DinkMonkey het volgende:
[..]
Tuurlijk willen wij bevestiging, dat geven we ook toe. Alleen je blijft geïrriteerd door ons sukkeltjes te noemen, terwijl wij toch verder zijn dan jullie.
Geef het maar op. Belgie is eruit en nu zullen de topploegen van de wereld gaan voetballen.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:52 schreef walhallus het volgende:
[..]
dus je bent de belgen dankbaar dat ze jou een bevestiging hebben gegeven van je onzekerheid,wat een gesukkel hier
ja en,mijn zelfbeeld hangt er niet vanaf hahahahahahahquote:Op zondag 6 juli 2014 02:54 schreef DinkMonkey het volgende:
[..]
Geef het maar op. Belgie is eruit en nu zullen de topploegen van de wereld gaan voetballen.
Belgen ligger er niet wakker van hoor,maar toch bedankt voor de gun factorquote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef erik013 het volgende:
JammerIk gunde het ze zo erg.. maar ja, als je zo ontzettend moeilijk scoort dan houdt het een keer op. Maar zoals ik van tevoren al zei: dit was een perfect 'ervaringstoernooi' voor een talentvolle ploeg dat nog nooit überhaupt op een toernooi actief was geweest. Op het EK 2016 gaan ze echt meedoen verwacht ik.
Niet?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:12 schreef walhallus het volgende:
[..]
Belgen ligger er niet wakker van hoor,maar toch bedankt voor de gun factor
twitter:Koen_Crucke twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 20:01:25Het zal nu stil worden op twitter, maar toch fier dat ze het zo ver brachten, dit is sport http://t.co/J4Zg2Dcljl reageer retweet
Nou ja, tegen Argentinië er lullig met 1-0 eruit vliegen is kut maar het kan een keer gebeuren (zeker in Zuid-Amerika, waar nog nooit een Europese ploeg een WK heeft gewonnen) Ook voor Nederland en Duitsland. Aan de andere kant: een Argentinië met een Messi die zo'n kans niet afmaakt (iets wat ie 9 van de 10 keer wel doet) moet je eigenlijk verslaanquote:Op zondag 6 juli 2014 03:13 schreef walhallus het volgende:
[..]
sterker nog,het speelt in feite geen rol
ieder zijn eigen dingquote:Op zondag 6 juli 2014 03:21 schreef erik013 het volgende:
[..]
Nou ja, tegen Argentinië er lullig met 1-0 eruit vliegen is kut maar het kan een keer gebeuren (zeker in Zuid-Amerika, waar nog nooit een Europese ploeg een WK heeft gewonnen) Ook voor Nederland en Duitsland. Aan de andere kant: een Argentinië met een Messi die zo'n kans niet afmaakt, moet je eigenlijk verslaan
Wat gaan jullie Belgen nu doen? Nederland aanmoedigen?of ligt dat nog net iets te gevoelig?
Uiteraardquote:
Van 12 jaar niet kwalificeren naar nu een toernooi winnen is wel direct een hele grote stap.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:56 schreef beantherio het volgende:
Nou dat was het dan. Ik dacht serieus even dat jullie wereldkampioen gingen worden.
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:24 schreef erik013 het volgende:
[..]
Uiteraardin elk geval was denk ik 90 % van de Nederlanders voor jullie aan het supporten volgens mij (dat is bij Duitsland wel anders
), leuk om te zien.
begrijpelijk,maar wij liggen er niet wakker vanquote:Op zondag 6 juli 2014 03:24 schreef erik013 het volgende:
[..]
Uiteraardin elk geval was denk ik 90 % van de Nederlanders voor jullie aan het supporten volgens mij (dat is bij Duitsland wel anders
), leuk om te zien.
Hoeft ook niet, al misgunde heel Nederland het julliequote:Op zondag 6 juli 2014 03:28 schreef walhallus het volgende:
[..]
[..]
begrijpelijk,maar wij liggen er niet wakker van
er is natuurlijk een stukje verbondenheid dat mooi is om naar te kijkenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:29 schreef erik013 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, al misgunde heel Nederland het jullieMaar ik vond het wel mooi om te zien.
Vlaamse meisjes zijn ook best leukquote:Op zondag 6 juli 2014 02:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sterkte vriend, je hebt het nodig. Kijk voor het slapen gaan nog even wat kiekjes van Axelle, zij was toch het minst lelijke van België tijdens het gehele toernooi. Al is een gemiddelde Nederlandse blonde al vijf keer mooier, leuker, knapper, enzo.
quote:Op zondag 6 juli 2014 02:35 schreef Rica het volgende:
Heel leuk meegedaan maar nu gaan de grote mensen voetballen.
wat een ontzettende diknekquote:Op zondag 6 juli 2014 03:42 schreef walhallus het volgende:
om dit topic af te sluiten![]()
Louis van Gaal: ‘België was beter dan Argentinië’
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140706_01168605
Dus eerst hebben ze een grote mond dat ze wel even wereldkampioen gingen worden en er nu zo laconiek over doen? Ik geloof er weinig van.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:12 schreef walhallus het volgende:
[..]
Belgen ligger er niet wakker van hoor,maar toch bedankt voor de gun factor
Nee wij gaan wraak nemen op Argentinië omdat ze onze vriendelijke zuiderburen naar huis gestuurd hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
jullie ederlanders lachen ons nu wel keihard uit he
Misschien tot jullie er ook uitvliegen tegen Argentinië
dan nog steedsquote:Op zondag 6 juli 2014 17:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat kan natuurlijk heel goed. Maar dan toch met meer vechtersmentaliteit dan de Belgen hoop ik. Want waarom België tegen Argentinië zo slap en niet met evenveel overgave speelde als tegen de VS, is me echt een raadsel. Zo zonde ook. Het is het WK nota bene!quote:Op zondag 6 juli 2014 17:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jemig man, wat laat jij je kennen. Ontluisterende post.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil iedere Belg oproepen kalm te blijven tov dit uitschot van Europa waarmee ik natuurlijk bedoel dat Nederland met hun pedoclub martijn.
Nochmaals kalm blijven beste landgenoten en supporters. Een land waar iedereen schande over spreekt door hun drugs en prostitutiebeleid. Een land dat niet eens dweilerige nichterige politici en rokerige filmmakers kan beschermen tegen groene jongens of misschien zelfs brave moslims. En die willen dan om dat onnozele spelletje ons belachelijk maken? HA Ha Ha
Een land dat nooit het oorlogsverleden heeft verwerkt tov het Grote Duitsland ( ja je hebt het goed gehoord) waar wij in Ons Vlaanderen natuurlijk eens hartelijk mee lachen(wij hebben in elke familie wel een oostfronter en dan nog zonder rancune hoor). Ach uitschot van Europa ik zou zoals jullie met je Amsterdam echt geen Sodom van deze tijd genoemd worden!!!!
Burn in hell arrogant tuig!!!
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil iedere Belg oproepen kalm te blijven tov dit uitschot van Europa waarmee ik natuurlijk bedoel dat Nederland met hun pedoclub martijn.
Nochmaals kalm blijven beste landgenoten en supporters. Een land waar iedereen schande over spreekt door hun drugs en prostitutiebeleid. Een land dat niet eens dweilerige nichterige politici en rokerige filmmakers kan beschermen tegen groene jongens of misschien zelfs brave moslims. En die willen dan om dat onnozele spelletje ons belachelijk maken? HA Ha Ha
Een land dat nooit het oorlogsverleden heeft verwerkt tov het Grote Duitsland ( ja je hebt het goed gehoord) waar wij in Ons Vlaanderen natuurlijk eens hartelijk mee lachen(wij hebben in elke familie wel een oostfronter en dan nog zonder rancune hoor). Ach uitschot van Europa ik zou zoals jullie met je Amsterdam echt geen Sodom van deze tijd genoemd worden!!!!
Hihihiquote:Op zondag 6 juli 2014 20:16 schreef DrDentz het volgende:
echt hoor laat je niet kisten door de zure arrogante diknekken met hun tactieken, hun resultaten en hun smerige geasfalteerde snelwegen, de volgende keer doen jullie het gewoon beter dan de Holla ... erm ... pakken jullie gewoon de titel!!!quote:Op zondag 6 juli 2014 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Jaquote:Op zondag 6 juli 2014 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Ah, wat zie ik daar? Heb je je deerniswekkende tekstje ook op YouTube bij dit filmpje geplaatst? En dan durf je nog kritiek te hebben op v/d Gijp?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:39 schreef DrDentz het volgende:
Zag 'm hieronder staan, vond 'm wel quotewaardig.
Tegen de VS was het natuurlijk wel ff een stukje makkelijker voetballen. Misschien zat er ook wel een stukje intimidatie bij. Tegenover Messi staan is toch wat anders dan een of andere amerikanase piepo. Ondanks dat Belgie verdedigers heeft die tegen wel meer van dat soort jongens speelt wekelijks.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:29 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk heel goed. Maar dan toch met meer vechtersmentaliteit dan de Belgen hoop ik. Want waarom België tegen Argentinië zo slap en niet met evenveel overgave speelde als tegen de VS, is me echt een raadsel. Zo zonde ook. Het is het WK nota bene!
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:56 schreef beantherio het volgende:
Nou dat was het dan. Ik dacht serieus even dat jullie wereldkampioen gingen worden.
haha loserquote:Op zondag 6 juli 2014 20:16 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:30 schreef Mystikvm het volgende:
Na de uitschakeling van Nigeria was België de laatste hoop. Maar helaas, ook nu weer geen Derde Wereldland in de halve finale
Ze konden simpelweg niet beter. Dat hebben we dit WK toch wel gezien. Alleen tegen de VS leek het heel wat omdat die enorme ruimtes weggaven.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:54 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ik had graag meer gezien van Belgie.
Vooral die laatste wedstrijd tegen Argentinie. Het leek wel alsof ze al tevreden waren met het behalen van de kwartfinale. Toch jammer.
Koekkoekquote:Op zondag 6 juli 2014 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Zegt iemand uit het land van Marc Dutrouxquote:Op zondag 6 juli 2014 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Iets met Leopold II van Belgiëquote:Op zondag 6 juli 2014 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan me anders nog wel recente beelden voor de geest halen van jubelende Belgen die ervan overtuigd waren dat ze het beste spelersmateriaal ter wereld hadden en dat ze daar wel even kampioen zouden worden, dan is het best vreemd om nu al die gelatenheid te zien hier en op andere fora. Voor ons ligt het een tikje anders, de meesten hier hadden totaal niks van dit team verwacht, een troosteloze uitschakeling in de eerste ronde is wat ik zelf in gedachten had. Dit WK kan voor mij in ieder geval niet meer stuk, ongeacht de uitslag van de volgende wedstrijd, terwijl ik tegelijkertijd wel iets heb van "als we maar niet WEER een finale gaan verliezen".quote:Op maandag 7 juli 2014 14:11 schreef stratos77 het volgende:
Jullie schijnen allemaal niet goed te begrijpen dat wij belgen , het behalen van de kwartfinale op een WK , aanschouwen als een prachtige prestatie.
Daarom zijn we best wel fier op onze (jonge) duivels ...En dat zonder tornooi ervaring dan nog wel.
Als je kijkt vanwaar we komen ( 12 jaar afwezigheid + ooit 71 ste op de fifa ranglijst ) dan is dit zoiezo een geweldige progressie.
Dus ja , we mogen best wel fier zijn op deze progressie , vinden jullie dit nou zo vreemd ?...
En ja, er zit zeker nog marge voor verbetering , maar dat zie ik in de toekomst enkel maar goedkomen.
Ik ben dus best wel fier op de belgen , ik had nooit durven denken dat ze zo ver gingen komen (ik dacht exit na groepsfase)..
En dat allemaal zonder een amateur fopduiker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |