Belgen ligger er niet wakker van hoor,maar toch bedankt voor de gun factorquote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef erik013 het volgende:
JammerIk gunde het ze zo erg.. maar ja, als je zo ontzettend moeilijk scoort dan houdt het een keer op. Maar zoals ik van tevoren al zei: dit was een perfect 'ervaringstoernooi' voor een talentvolle ploeg dat nog nooit überhaupt op een toernooi actief was geweest. Op het EK 2016 gaan ze echt meedoen verwacht ik.
Niet?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:12 schreef walhallus het volgende:
[..]
Belgen ligger er niet wakker van hoor,maar toch bedankt voor de gun factor
twitter:Koen_Crucke twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 20:01:25Het zal nu stil worden op twitter, maar toch fier dat ze het zo ver brachten, dit is sport http://t.co/J4Zg2Dcljl reageer retweet
Nou ja, tegen Argentinië er lullig met 1-0 eruit vliegen is kut maar het kan een keer gebeuren (zeker in Zuid-Amerika, waar nog nooit een Europese ploeg een WK heeft gewonnen) Ook voor Nederland en Duitsland. Aan de andere kant: een Argentinië met een Messi die zo'n kans niet afmaakt (iets wat ie 9 van de 10 keer wel doet) moet je eigenlijk verslaanquote:Op zondag 6 juli 2014 03:13 schreef walhallus het volgende:
[..]
sterker nog,het speelt in feite geen rol
ieder zijn eigen dingquote:Op zondag 6 juli 2014 03:21 schreef erik013 het volgende:
[..]
Nou ja, tegen Argentinië er lullig met 1-0 eruit vliegen is kut maar het kan een keer gebeuren (zeker in Zuid-Amerika, waar nog nooit een Europese ploeg een WK heeft gewonnen) Ook voor Nederland en Duitsland. Aan de andere kant: een Argentinië met een Messi die zo'n kans niet afmaakt, moet je eigenlijk verslaan
Wat gaan jullie Belgen nu doen? Nederland aanmoedigen?of ligt dat nog net iets te gevoelig?
Uiteraardquote:
Van 12 jaar niet kwalificeren naar nu een toernooi winnen is wel direct een hele grote stap.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:56 schreef beantherio het volgende:
Nou dat was het dan. Ik dacht serieus even dat jullie wereldkampioen gingen worden.
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:24 schreef erik013 het volgende:
[..]
Uiteraardin elk geval was denk ik 90 % van de Nederlanders voor jullie aan het supporten volgens mij (dat is bij Duitsland wel anders
), leuk om te zien.
begrijpelijk,maar wij liggen er niet wakker vanquote:Op zondag 6 juli 2014 03:24 schreef erik013 het volgende:
[..]
Uiteraardin elk geval was denk ik 90 % van de Nederlanders voor jullie aan het supporten volgens mij (dat is bij Duitsland wel anders
), leuk om te zien.
Hoeft ook niet, al misgunde heel Nederland het julliequote:Op zondag 6 juli 2014 03:28 schreef walhallus het volgende:
[..]
[..]
begrijpelijk,maar wij liggen er niet wakker van
er is natuurlijk een stukje verbondenheid dat mooi is om naar te kijkenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:29 schreef erik013 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, al misgunde heel Nederland het jullieMaar ik vond het wel mooi om te zien.
Vlaamse meisjes zijn ook best leukquote:Op zondag 6 juli 2014 02:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sterkte vriend, je hebt het nodig. Kijk voor het slapen gaan nog even wat kiekjes van Axelle, zij was toch het minst lelijke van België tijdens het gehele toernooi. Al is een gemiddelde Nederlandse blonde al vijf keer mooier, leuker, knapper, enzo.
quote:Op zondag 6 juli 2014 02:35 schreef Rica het volgende:
Heel leuk meegedaan maar nu gaan de grote mensen voetballen.
wat een ontzettende diknekquote:Op zondag 6 juli 2014 03:42 schreef walhallus het volgende:
om dit topic af te sluiten![]()
Louis van Gaal: ‘België was beter dan Argentinië’
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140706_01168605
Dus eerst hebben ze een grote mond dat ze wel even wereldkampioen gingen worden en er nu zo laconiek over doen? Ik geloof er weinig van.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:12 schreef walhallus het volgende:
[..]
Belgen ligger er niet wakker van hoor,maar toch bedankt voor de gun factor
Nee wij gaan wraak nemen op Argentinië omdat ze onze vriendelijke zuiderburen naar huis gestuurd hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
jullie ederlanders lachen ons nu wel keihard uit he
Misschien tot jullie er ook uitvliegen tegen Argentinië
dan nog steedsquote:Op zondag 6 juli 2014 17:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
jullie ederlanders lachen ons nu wel keihard uit he
Misschien tot jullie er ook uitvliegen tegen Argentinië
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |