Heeft de BBC vast al getoond met excuses voor de strong language.quote:
Het is toch neem ik aan 880.000 pond min wat ze tot en met de halve finale heeft verdiend?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:18 schreef TennispeRFect het volgende:
Bouchard toch 880.000 pound verdient in 55 minuten. Er zijn momenten dat mijn uurtarief lager ligt.
De eerste zes wedstrijden kreeg ze niets voor?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:18 schreef TennispeRFect het volgende:
Bouchard toch 880.000 pound verdient in 55 minuten. Er zijn momenten dat mijn uurtarief lager ligt.
Uiteraard. Het moet zijn 440.000 pound.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is toch neem ik aan 880.000 pond min wat ze tot en met de halve finale heeft verdiend?
Dan kom ik er nog steeds niet aan. Niet eens in een jaar.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:20 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Uiteraard. Het moet zijn 440.000 pound.
Ik denk dat alle Fok forum leden die vaak posten in subforum tennis samen het nog niet redden in een jaar.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan kom ik er nog steeds niet aan. Niet eens in een jaar.
Gewoon 0 pound. Die 880k heeft ze verdiend met haar overwinning in de halve finale, deze wedstrijd heeft ze niets bijverdiend. Ik krijg nog meer als stagevergoedingquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:20 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Uiteraard. Het moet zijn 440.000 pound.
Nope. http://www.wimbledon.com/pdf/Prize_Money_2014.pdfquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gewoon 0 pound. Die 880k heeft ze verdiend met haar overwinning in de halve finale, deze wedstrijd heeft ze niets bijverdiend. Ik krijg nog meer als stagevergoeding
Naja die service van haar was veel te zwak vandaag, ik weet niet of ze al haar wedstrijden zo serveerde maar ze speelde Kvitova echt helemaal in de kaart daarmee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:24 schreef Norrage het volgende:
Bouchard deed inderdaad weinig fout. Zelfs op haar service kwam ze er niet aan te pas. Daar probeerde ze wat extra's, maar tevergeefs. Ze begon ook zonder zenuwen, want die eerste games waren ook erg goed. Ik dacht toen nog dat het net zo goed helemaal haar kant op zou kunnen vallen.
Hoe kan je niet minimaal runner-up worden als je de halve finale wint?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:42 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Nope. http://www.wimbledon.com/pdf/Prize_Money_2014.pdf
Ja, precies, vóór de finale konden ze nog niet bepalen hoe veel ze zou krijgen, wel hoe veel ze minimaal zou krijgen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:38 schreef PeteSampras het volgende:
Er is 880 duizend pond beschikbaar voor de halve finalisten, dat zijn er vier. Twee daarvan gaan naar de finale (die krijgen dus andere prijzen) de twee verliezende halve finalisten krijgen 440 duizend, d.w.z, de helft van 880 duizend. Bouchard krijgt vandaag, voor het verliezen van die finale 880 duizend, d.w.z., het geld dat beschikbaar is voor de verliezende finaliste. Is het zo helder?
Ja, precies, het minimale van de twee dat je als halve-finalist haalt in de finale is het maximale.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies, vóór de finale konden ze nog niet bepalen hoe veel ze zou krijgen, wel hoe veel ze minimaal zou krijgen.
Djokovic anderhalf keer zo lang op de baan as Federer.quote:
Wel veel prachtige winners van Kvitova, maar die staan inmiddels wel op YouTube denk ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:12 schreef grrrrg het volgende:
Ik kon de damesfinale helaas niet zien. Maar ik heb niet veel gemist, geloof ik.
Klopt die laatste zin? Lijkt me niet dat Djokovic in de eerste set goed speelde terwijl hij maar één eerste service in sloeg.quote:Ik vond Djokovic in het begin van de halve finale echt verschrikkelijk goed spelen. Hij sloeg maar 1 eerste service in de 1e set of zo.
[...]
15.00 uur ,quote:Op zondag 6 juli 2014 07:38 schreef Loekie1 het volgende:
Weet iemand hoe laat de finale Wimbledon begint vandaag? Ik kan het nergens vinden.
Mag ik vragen waar je dan gezocht hebt?quote:Op zondag 6 juli 2014 07:38 schreef Loekie1 het volgende:
Weet iemand hoe laat de finale Wimbledon begint vandaag? Ik kan het nergens vinden.
Bij de NOS, bij google 'hoe laat begint finale wimbledon' en bij een paar krantensites.quote:Op zondag 6 juli 2014 08:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je dan gezocht hebt?
Ik moet zeggen dat ik het gisteren ook niet kon vinden. De Wimbledon site toont alleen de wedstrijden op de dag zelf. Dus heb het met een omweg moeten googlen.quote:Op zondag 6 juli 2014 08:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je dan gezocht hebt?
Dus jij zit de hele middag in spanning.quote:
Zo indrukwekkend vond ik het niet. Zeker niet omdat Dimitrov op 6-6 een dubbele fout sloeg om daarmee Djokovic een matchpoint op eigen service te geven.quote:Desalniettemin, Djoko heeft karakter en z'n beste spel nog zeker niet laten zien. Van 3-6 terugkomen in een tiebreak tegen Dimitrov,-- dat was wel wat.
De wijfjes?quote:Hart en ziel, de wil om te winnen, daar ontbreekt het hem niet aan. Het wordt een leuke finale, thans leuker dan wat ik vandaag bij de wijfjes heb gezien.
Het wordt niet spannend? Wie gaat er dan makkelijk winnen?quote:Mooi spel, zeker, maar spannend? Dat dan weer niet.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:38 schreef PeteSampras het volgende:
Er is 880 duizend pond beschikbaar voor de halve finalisten, dat zijn er vier. Twee daarvan gaan naar de finale (die krijgen dus andere prijzen) de twee verliezende halve finalisten krijgen 440 duizend, d.w.z, de helft van 880 duizend. Bouchard krijgt vandaag, voor het verliezen van die finale 880 duizend, d.w.z., het geld dat beschikbaar is voor de verliezende finaliste. Is het zo helder?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies, vóór de finale konden ze nog niet bepalen hoe veel ze zou krijgen, wel hoe veel ze minimaal zou krijgen.
Dus heeft Buchard niets verdiend met haar verliespartijquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:00 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Ja, precies, het minimale van de twee dat je als halve-finalist haalt in de finale is het maximale.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wat is jouw verwachting?quote:
Tweede slam voor Sock, nu alleen nog eentje in de singlequote:
Navratilova heeft dat ongetwijfeld gedaan. Bij de heren weet ik het niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Tweede slam voor Sock, nu alleen nog eentje in de single.
Is er ooit iemand geweest die GS-titels in de single, double en mixed won?
Navratilova? Hingis? Stosur?quote:Op zondag 6 juli 2014 14:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Tweede slam voor Sock, nu alleen nog eentje in de single.
Is er ooit iemand geweest die GS-titels in de single, double en mixed won?
Ja Venus Williams geloof ik ook maar vrouwentennis telt natuurlijk niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Navratilova heeft dat ongetwijfeld gedaan. Bij de heren weet ik het niet.
Nee. En vandaag kan ik ook niet kijkenquote:Op zondag 6 juli 2014 14:19 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Niet gekeken? Was een geweldige match :d
McEnroe, iig.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja Venus Williams geloof ik ook maar vrouwentennis telt natuurlijk niet.
Iemand moet eigenlijk man zijn.
Heeft McEnroe ook mix gespeeld?quote:
Oké.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Toen ie 18 was won de FO mix, blijkbaar.
Inderdaad irritant ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die inception theme de hele tijd irriteert me![]()
[...]
Blijkbaar heeft hij tijdens Wimbledon 2014 het vaakst het net opgezocht sinds 2003.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Matige approach en de game voor Djoko. Maar Federer gaat duidelijk het net veel opzoeken.
Ja, S&V ging dat volgens mij over, goeie ontwikkeling. Denk echter dat 'ie dat deze wedstrijd wat minder gaat doen gezien de return van Djokovic. Maar wel instappen op de eerste korte balquote:Op zondag 6 juli 2014 15:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij tijdens Wimbledon 2014 het vaakst het net opgezocht sinds 2003.
Waarom vind je dat zo belangrijk?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
Ik blijf het toch wel raar vind hoor met die odds. Djokovic wint het eerste punt van zijn servicegame en zijn odds gaan alweer omlaag.
Omdat ik probeereruit af te leiden wie er wint.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom vind je dat zo belangrijk?
don't worry federer gaat winnen..quote:Op zondag 6 juli 2014 15:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat ik probeereruit af te leiden wie er wint.
Oké, ik hoop het. Vind Djokovic er tot nu toe sterker uitzien.quote:
Inderdaad, zo'n beetje wel.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:31 schreef stefan92 het volgende:
Federer wordt elk punt dat hij niet met een goede service begint weggespeeld.
Laat ze joh, tennis bezoekers mogen helemaal niks. Dus dan maar lekker oh oh oh oh zeggen.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:35 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom die mensen altijd geluid gaan maken als er 4 slices achter elkaar gespeeld worden blijft mij een raadsel.
Arsenalquote:Op zondag 6 juli 2014 15:36 schreef Ar-se-nal het volgende:
[..]
Laat ze joh, tennis bezoekers mogen helemaal niks. Dus dan maar lekker oh oh oh oh zeggen.
inderdaad volgens mij sloeg fed hem dan maar voluit..quote:Op zondag 6 juli 2014 15:35 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom die mensen altijd geluid gaan maken als er 4 slices achter elkaar gespeeld worden blijft mij een raadsel.
Surequote:Op zondag 6 juli 2014 15:36 schreef grrrrg het volgende:
Djokovic zijn service begint te haperen, hij wordt gespannen!
Ik denk omdat de bal zo laag over het net gaat en ze zich afvragen wanneer hij het net in gaat.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:35 schreef TheGeneral het volgende:
wat dat betreft vind ik fed altijd heel LVG..quote:Op zondag 6 juli 2014 15:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Leek me ook gewoon een goed moment voor een challenge. Laat in de set, laatste punt van een game. Die kan je altijd proberen.
Vind ik ook. Al dacht ik eerst dat hij gewoon op de lijn zat.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Leek me ook gewoon een goed moment voor een challenge. Laat in de set, laatste punt van een game. Die kan je altijd proberen.
Louis van Gaal?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:39 schreef suus21 het volgende:
[..]
wat dat betreft vind ik fed altijd heel LVG..
Lang van Stof?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:39 schreef suus21 het volgende:
[..]
wat dat betreft vind ik fed altijd heel LVG..
Weinig nieuws toch?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:44 schreef grrrrg het volgende:
Fed heeft veel moeite met die hoog opspringende service op zijn backhand.
Ik ook niet. Twijfelgeval aan het eind van een set = challenge - zou ik zeggen.quote:
dat gaat een keer fout en dan bam federer.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die service van Djoko loopt veeeel beter. Op alle moeilijke momenten ramt ie er een goede service uit.
beiden lvg.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Twijfelgeval aan het eind van een set = challenge - zou ik zeggen.
Qua serveren of qua alles?quote:
De vrouwenfinale was niet zo spannend, daar ging dat over.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:49 schreef Federer-fan het volgende:
Mag ik degenen die het niet konden vinden adviseren om voortaan te kijken op www.wimbledon.org? De avond ervoor staat het speelschema van de ag erna erop. Zie hier.
[..]
[..]
Het wordt niet spannend? Wie gaat er dan makkelijk winnen?
Tot nu toe heeft alleen Federer het lastig gehad. Tweede service lijkt ook makkelijk te worden aangepakt.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:49 schreef suus21 het volgende:
[..]
dat gaat een keer fout en dan bam federer.
Oké. Was inderdaad totaal niet spannend.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:50 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
De vrouwenfinale was niet zo spannend, daar ging dat over.
Je had hem aangekondigd inderdaad.quote:
Begin van de tiebreak, dan twee eerste services missen aan het eind, ik zie genoeg.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:00 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Djoko geeft bijna niets weg he. Ongelofelijk.
Wilde net zeggen jaquote:Op zondag 6 juli 2014 16:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Begin van de tiebreak, dan twee eerste services missen aan het eind, ik zie genoeg.
Vind het toch raar hoor. Je zou zeggen dat Federer toch de favoriet is nu.quote:
Eigenlijk alleen in 2011 goed...quote:Op zondag 6 juli 2014 16:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic in slam finales, mentaal zo slecht.
Die was nu al afgelopenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:03 schreef grrrrg het volgende:
Deze partij is nu al beter dan de damesfinale, niet?
Djokovic veel beter?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:07 schreef stefan92 het volgende:
50/50 vind ik nu wel logisch eigenlijk, Djokovic veel beter maar Federer met de voorsprong.
Wegwezen jij!quote:Op zondag 6 juli 2014 16:07 schreef Norrage het volgende:
Zijn er ook mensen die voor djoko zijn in dit topic?
Nee.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:07 schreef Norrage het volgende:
Dat was bij het inslaan al het geval.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:03 schreef grrrrg het volgende:
Deze partij is nu al beter dan de damesfinale, niet?
Ja, anders zou je hem niet drie keer quoten.quote:
Ik een beetje... als nadal fan heb ik graag dat fed zo min mogelijk grandslams wint, maar als nadal fan heb ik ook een hekel aan djoko en hoop ik dat die nooit meer wintquote:Op zondag 6 juli 2014 16:07 schreef Norrage het volgende:
federer volleert zoveel beter als djoko..quote:Op zondag 6 juli 2014 16:10 schreef grrrrg het volgende:
Djokovic retourneert zoveel beter als Federer.
Retourneren komt vaker voor als volleren.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef suus21 het volgende:
[..]
federer volleert zoveel beter als djoko..
Federer mist bijna al zijn eerste services geloof ik.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Djoko serveert voor mijn gevoel stuk beter.
Mwah, hij retourneert beter, dan lijkt het alsof je ook beter serveert.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Djoko serveert voor mijn gevoel stuk beter.
Dat Federer na een set en een game 21 punten heeft verloren op zijn service en op de een of andere manier de set had gewonnen.quote:
En wat er ingaat wordt makkelijk geretourneerd.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer mist bijna al zijn eerste services geloof ik.
ja en da nog heeft ie niet gebrokenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Retourneren komt vaker voor als volleren.
Het belangquote:Op zondag 6 juli 2014 16:01 schreef Ambrosius het volgende:
De belangrijkheid van deze set wordt ook ieder punt groter.
Idd jaquote:Op zondag 6 juli 2014 16:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het belang.
Djokovic is wel echt de betere. Maar Federer heeft een kalmte over zich die hij lange tijd in zijn carrière gemist heeft.
Speelt ook echt beter.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic ruim favoriet bij de bookmaker. Gek hoor. Set achter en blessure.
Heel raar ja. Gister ook alquote:Op zondag 6 juli 2014 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic ruim favoriet bij de bookmaker. Gek hoor. Set achter en blessure.
Haha, ja, ik kan het me nog herinneren hoe hij beweerde dat hij van Nadal had gewonnen op Roland Garros (ergens in 2006/2007) als hij niet geblesseerd was geraakt.quote:
Vind ik ook. Hij is vaak instabiel.quote:
Waaraan zie je dat?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Djoko lijkt toch wel last te hebben hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |