Heeft de BBC vast al getoond met excuses voor de strong language.quote:
Het is toch neem ik aan 880.000 pond min wat ze tot en met de halve finale heeft verdiend?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:18 schreef TennispeRFect het volgende:
Bouchard toch 880.000 pound verdient in 55 minuten. Er zijn momenten dat mijn uurtarief lager ligt.
De eerste zes wedstrijden kreeg ze niets voor?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:18 schreef TennispeRFect het volgende:
Bouchard toch 880.000 pound verdient in 55 minuten. Er zijn momenten dat mijn uurtarief lager ligt.
Uiteraard. Het moet zijn 440.000 pound.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is toch neem ik aan 880.000 pond min wat ze tot en met de halve finale heeft verdiend?
Dan kom ik er nog steeds niet aan. Niet eens in een jaar.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:20 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Uiteraard. Het moet zijn 440.000 pound.
Ik denk dat alle Fok forum leden die vaak posten in subforum tennis samen het nog niet redden in een jaar.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan kom ik er nog steeds niet aan. Niet eens in een jaar.
Gewoon 0 pound. Die 880k heeft ze verdiend met haar overwinning in de halve finale, deze wedstrijd heeft ze niets bijverdiend. Ik krijg nog meer als stagevergoedingquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:20 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Uiteraard. Het moet zijn 440.000 pound.
Nope. http://www.wimbledon.com/pdf/Prize_Money_2014.pdfquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gewoon 0 pound. Die 880k heeft ze verdiend met haar overwinning in de halve finale, deze wedstrijd heeft ze niets bijverdiend. Ik krijg nog meer als stagevergoeding
Naja die service van haar was veel te zwak vandaag, ik weet niet of ze al haar wedstrijden zo serveerde maar ze speelde Kvitova echt helemaal in de kaart daarmee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:24 schreef Norrage het volgende:
Bouchard deed inderdaad weinig fout. Zelfs op haar service kwam ze er niet aan te pas. Daar probeerde ze wat extra's, maar tevergeefs. Ze begon ook zonder zenuwen, want die eerste games waren ook erg goed. Ik dacht toen nog dat het net zo goed helemaal haar kant op zou kunnen vallen.
Hoe kan je niet minimaal runner-up worden als je de halve finale wint?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:42 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Nope. http://www.wimbledon.com/pdf/Prize_Money_2014.pdf
Ja, precies, vóór de finale konden ze nog niet bepalen hoe veel ze zou krijgen, wel hoe veel ze minimaal zou krijgen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:38 schreef PeteSampras het volgende:
Er is 880 duizend pond beschikbaar voor de halve finalisten, dat zijn er vier. Twee daarvan gaan naar de finale (die krijgen dus andere prijzen) de twee verliezende halve finalisten krijgen 440 duizend, d.w.z, de helft van 880 duizend. Bouchard krijgt vandaag, voor het verliezen van die finale 880 duizend, d.w.z., het geld dat beschikbaar is voor de verliezende finaliste. Is het zo helder?
Ja, precies, het minimale van de twee dat je als halve-finalist haalt in de finale is het maximale.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies, vóór de finale konden ze nog niet bepalen hoe veel ze zou krijgen, wel hoe veel ze minimaal zou krijgen.
Djokovic anderhalf keer zo lang op de baan as Federer.quote:
Wel veel prachtige winners van Kvitova, maar die staan inmiddels wel op YouTube denk ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:12 schreef grrrrg het volgende:
Ik kon de damesfinale helaas niet zien. Maar ik heb niet veel gemist, geloof ik.
Klopt die laatste zin? Lijkt me niet dat Djokovic in de eerste set goed speelde terwijl hij maar één eerste service in sloeg.quote:Ik vond Djokovic in het begin van de halve finale echt verschrikkelijk goed spelen. Hij sloeg maar 1 eerste service in de 1e set of zo.
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |