Dan heb je blijkbaar de OP niet gelezen. Gijp zegt: "Ik heb soms het idee dat geld verdienen voor Johan belangrijker is dan plezier beleven aan het maken van zo'n programma". Als hij juist slaaf van de kijkcijfers zou zijn zou hij zoiets nooit zeggen. Ik ben er van overtuigd dat hij er inderdaad mee stopt als het te bont wordt en dat contractueel mogelijk is, al kijken er 10 miljoen mensen per avond.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:04 schreef Snakey het volgende:
Met zulke kijkersaantallen een programma opblazen. Lijkt me niet.![]()
http://rtl7updates.wordpr(...)ional-voorjaar-2014/
Waarom zou je stoppen als je nog lekker wat geld kunt pakken, Derksen is ook niet gek.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je dat niet meer kunt kun je misschien beter stoppen. Je kunt ze wel spottend "henk en ingrid" noemen maar die mensen zijn het enige bestaansrecht van het programma. Als je die weg gaat jagen is het zo afgelopen.
Denk je nou echt dat dit de eerste keer is dat men Derksen aanspreekt? Eergister riep Derksen nog te roeptoeteren dat hij schijt had aan wat de RTL directie te melden had. Gewoon live op tv.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
En? Dan komt er iemand anders in zijn plaats. Als hij iets tegen iemand heeft waar hij een programma mee maakt moet hij die persoon aanspreken, niet de media opzoeken. Wat nogal duidelijk expres gebeurt, maar goed.
Hoezo? Het programma bestaat al langer, weliswaar onder verschillende namen, met wisselende samenstelling maar altijd met Derksen (zelf gaat nog steeds mijn voorkeur uit naar Sport aan tafel).quote:Op zondag 6 juli 2014 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En als er iemand anders in de plaats van Gijp komt is het einde VI
Wauw.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:00 schreef jasperg21 het volgende:
[..]
True point maar wat Rene hier zegt is dat het eige wat telt voor johan naar zijn gevoel geld is hij zegt niet dat hij het niet voor het geld doet ja hij zegt het is een hobby maar toch hij zegt neit dat het niet om geld gaat en ook al heeft ie er misschien een shijthekel aan om met mensen op de foto te gaan hij neemt de tijd ervoor en zoals hij zegt VI gaat ook om met de fans omgaan anders moet je niet eens beroemd zijn als je geen tijd kan maken voor fans en ik zeg niet dat dat bij alles het geval is van rene maar veel wat ie gwn leuk vindt te doen krijgt ie toevallig voor betaald zoals dat lidl spel is hij ook wel weer een type van nou dat hoeft neit dus dat zal die ongetwijfeld idd voor het geld doen net als die gijp vogel 2 jaar geleden hoeft van hem net maar het betaalt wel en Johan is niet de enige irritatie fator aan tafel wilfred genee (of zal ik wilfred Genant zeggen) is ook zwaar irritant Rene, Jan, Hans en Emil die hebben echt verstand samen met regelmatig een gast aan tafel zouden hun het programma moeten leiden en dan vooral Jan Boskamp en Emil Schelvis mss proberen wim kieft over te halen om bij rtl te komen dan zou het echt een goede analyse show worden met humor zoals het hoort te zijn(dat is mijn mening althans
)
Bronquote:Hier enkele quotes:
"Hij vertoont megalomane trekjes, waant zich een Hollywood-ster en klaagt voortdurend bij de RTL-directie over Wilfred en mij”
"Sinds zijn terugkeer heb ik sterk de indruk dat hij voor de uitzending antidepressiva slikt. Dan wordt hij hyper en schreeuwt en giert hij er anderhalf uur lustig op los”
"René profileert zich als een orakel en duldt geen discussie of tegenspraak, van enige chemie is geen sprake meer”
"René vindt het allemaal niets, spreekt ons er niet op aan, maar legt zijn klacht meteen bij de directie neer. Dergelijk gedrag komt de sfeer niet ten goede. Een bijkomend probleem is, dat een discussie met René niet tot de mogelijkheden behoort. Met Wilfred kun je ruzie maken, maar hij is een professional, we komen er altijd weer uit. René dreigt meteen zijn contract te verscheuren zodra er een probleem is"
"Met zijn ellelange tirades en zijn neplach is hij intussen een karikatuur van zichzelf. Maar uitgerekend hij gaat nu een bom onder het programma leggen”
Zo rancuneus is dus die vreselijk Derksen.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:06 schreef stoeltafel het volgende:
In een column die morgen pas in de papieren VI verschijnt maar nu al op GeenStijl staat haalt De Snor vernietigend uit naar Gijp:
[..]
Bron
http://www.geenstijl.nl/a(...)derksenoverGIJP.html
[ afbeelding ]
Lijkt me het einde van VI dit. Zou mooi zijn als Gijp wordt vervangen door Borst. Zou het programma zeker op vooruit gaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:06 schreef stoeltafel het volgende:
In een column die morgen pas in de papieren VI verschijnt maar nu al op GeenStijl staat haalt De Snor vernietigend uit naar Gijp:
[..]
Bron
[ afbeelding ]
Interessant om te blijven volgen ditquote:Op maandag 7 juli 2014 16:06 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Bron
[ afbeelding ]
Voetbalinhoudelijk is hij ontzettend zwak. Hij geilt op negers van twee bij twee meter, op Messi en Iniesta en verder is het al snel kut bij Gijp. Een analyse met meer dan één goed argument heb ik hem nog nooit zien geven. Hij roept meestal maar wat.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:30 schreef stoeltafel het volgende:
Liever Johan weg dan Gijp. Vind Gijp altijd wel goeie analyses geven over het voetbal.
Kijk, nu wordt het interessant.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:06 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Bron
[ afbeelding ]
Totaal niet mee eens, luister maar eens goed, klopt vaak wel. Dit WK sowieso prima analyes, als er tijd voor is.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:43 schreef PIETR het volgende:
[..]
Voetbalinhoudelijk is hij ontzettend zwak. Hij geilt op negers van twee bij twee meter, op Messi en Iniesta en verder is het al snel kut bij Gijp. Een analyse met meer dan één goed argument heb ik hem nog nooit zien geven. Hij roept meestal maar wat.
Van der Gijp wordt even netjes afgemaakt en neergezet als psychiatrisch patientquote:
Daar ben je vrienden voor. Maargoed, hypocrieter dan Derksen ga je ze niet vinden. Dat was al langer bekend.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van der Gijp wordt even netjes afgemaakt en neergezet als psychiatrisch patient
Zo dan en bedankt Meneer Derksen.
Uiteraard. VI en Gijp zijn immers ook gewoon een toneelstukje. Die zitten hun zit wel uit.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze doen alsof er helemaal niets aan de hand is.
Toen kwam aad300 tenminste nog wel eens.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens was VI wel beter zonder Van der Gijp ten tijde van zijn burn-out
Dit lijkt me inderdaad het beste scenario. Hopen dat Boskamp een iets prominentere rol op zich neemt.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Lijkt me het einde van VI dit. Zou mooi zijn als Gijp wordt vervangen door Borst. Zou het programma zeker op vooruit gaan.
Er moeten gewoon betere gasten komen en minder sponsoritems.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gewoon kappen met dit programma. Hadden ze al langer geleden moeten doen
Dat vond ik ook al.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens was VI wel beter zonder Van der Gijp ten tijde van zijn burn-out
Sowieso is Derksen al geheelonthoudert.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:21 schreef ShevaJB het volgende:
Volgens mij zitten ze nu beiden met een biertje lachend de reacties op internet te lezen.
wow, die laatste alinea was net niet leesbaar op geenstijl.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:06 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Bron
[ afbeelding ]
Dit. Zou me niets verbazen als Gijp er na VI Oranje de brui aan geeft.quote:
Opzeker. Hij zegt wel dat het hem allemaal niks doet, maar hij straalt toch echt iets anders uit ..quote:Op maandag 7 juli 2014 21:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit. Zou me niets verbazen als Gijp er na VI Oranje de brui aan geeft.
gemist.. wat zei sierd?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:14 schreef alpeko het volgende:
Sierd legt er ook nog even een bommetje onder. Haalt hard uit naar Derksen.
De ene sneer na de andere richting Derksen o.a. over dat hij Van Gaal blijft aanvallen. En dat de VI journalisten niet wilden meewerken aan zijn bijdrage omdat ze anders bang waren dat die niet meer met de spelers mochten praten.quote:
dat van die vi journalisten is dus onzin volgens tweets van de journalisten zelfquote:Op maandag 7 juli 2014 21:33 schreef alpeko het volgende:
[..]
De ene sneer na de andere richting Derksen o.a. over dat hij Van Gaal blijft aanvallen. En dat de VI journalisten niet wilden meewerken aan zijn bijdrage omdat ze anders bang waren dat die niet meer met de spelers mochten praten.
Viel te verwachten met Sierdquote:Op maandag 7 juli 2014 21:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat van die vi journalisten is dus onzin volgens tweets van de journalisten zelf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |