Toen kwam aad300 tenminste nog wel eens.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens was VI wel beter zonder Van der Gijp ten tijde van zijn burn-out
Dit lijkt me inderdaad het beste scenario. Hopen dat Boskamp een iets prominentere rol op zich neemt.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Lijkt me het einde van VI dit. Zou mooi zijn als Gijp wordt vervangen door Borst. Zou het programma zeker op vooruit gaan.
Er moeten gewoon betere gasten komen en minder sponsoritems.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gewoon kappen met dit programma. Hadden ze al langer geleden moeten doen
Dat vond ik ook al.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens was VI wel beter zonder Van der Gijp ten tijde van zijn burn-out
Sowieso is Derksen al geheelonthoudert.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:21 schreef ShevaJB het volgende:
Volgens mij zitten ze nu beiden met een biertje lachend de reacties op internet te lezen.
wow, die laatste alinea was net niet leesbaar op geenstijl.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:06 schreef stoeltafel het volgende:
In een column die morgen pas in de papieren VI verschijnt maar nu al op GeenStijl staat haalt De Snor vernietigend uit naar Gijp:
[..]
Bron
http://www.geenstijl.nl/a(...)derksenoverGIJP.html
[ afbeelding ]
Dit. Zou me niets verbazen als Gijp er na VI Oranje de brui aan geeft.quote:
Opzeker. Hij zegt wel dat het hem allemaal niks doet, maar hij straalt toch echt iets anders uit ..quote:Op maandag 7 juli 2014 21:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit. Zou me niets verbazen als Gijp er na VI Oranje de brui aan geeft.
gemist.. wat zei sierd?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:14 schreef alpeko het volgende:
Sierd legt er ook nog even een bommetje onder. Haalt hard uit naar Derksen.
De ene sneer na de andere richting Derksen o.a. over dat hij Van Gaal blijft aanvallen. En dat de VI journalisten niet wilden meewerken aan zijn bijdrage omdat ze anders bang waren dat die niet meer met de spelers mochten praten.quote:
dat van die vi journalisten is dus onzin volgens tweets van de journalisten zelfquote:Op maandag 7 juli 2014 21:33 schreef alpeko het volgende:
[..]
De ene sneer na de andere richting Derksen o.a. over dat hij Van Gaal blijft aanvallen. En dat de VI journalisten niet wilden meewerken aan zijn bijdrage omdat ze anders bang waren dat die niet meer met de spelers mochten praten.
Viel te verwachten met Sierdquote:Op maandag 7 juli 2014 21:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat van die vi journalisten is dus onzin volgens tweets van de journalisten zelf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |