SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination
natuurlijk let ik op jouquote:
Doe maarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik moet dat lijstje ook nog invullen eigenlijk
De Rabobank heeft hier niks mee te maken eeuwige autist.quote:
SVquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik moet dat lijstje ook nog invullen eigenlijk
je bent dus echt domquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik weet serieus niet meer wie van de drie
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
echt knap met 5 miljoen inwoners op Costa Rica
LRquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je hem geen mongool noemde anders had ik Kano erbij gehaald.
weet ikquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:57 schreef Etsu het volgende:
Wp, ik heb jouw nummer niet. Dus ik ben onschuldig.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet ik
en fok-it is het ook niet geweest
dus het moet toto wel zijn
maar toto is een gore lafbek en durft het niet toe te geven
Ik heb het al een tijdje niet meer gezegdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snitches get stitchesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
op?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
echt knap met 5 miljoen inwoners op Costa Rica
incorrectquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Costa Rica zou een eiland moeten zijn
(FB comments)
Prima wel. Vanavond weer naar wat vrienden toe voor het Nederlands elftal dus dat gaat heus leuk wordenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijdje niet meer gezegd
hoe gaat het met lr
Rawr. Ik heb nog altijd de Tour op. Wat een spanning en sensatie.quote:
Ah, oke.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Costa Rica zou een eiland moeten zijn
(FB comments)
gezelligquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima wel. Vanavond weer naar wat vrienden toe voor het Nederlands elftal dus dat gaat heus leuk worden
En jij?
[..]
Rawr. Ik heb nog altijd de Tour op. Wat een spanning en sensatie.
Kan een paar min. later worden tochquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Irritant. Ik zou tussen één en twee uur gebeld worden en dan zou ik te horen krijgen of ik was aangenomen. Geen belletje. Ben je aan het wachten op niiiiiiiiiiiks
Mhbo?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Naam: Spaghettivreter
Leeftijd: 22,5
religie: Alcoholisme
burgerlijke staat: Ongehuwd
hoogst genoten opleiding: Mhbo Journalistiek & communicatie
woonplaats/province: Hilversum
voetbalclub: AFC Ajax
favoriete drankje: Bier
favoriete film: Geen idee
lievelingsdier: Hond
lievelingskleur: Blauw
politieke voorkeur: D66
Dat is wel heel stom ja. :Squote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Irritant. Ik zou tussen één en twee uur gebeld worden en dan zou ik te horen krijgen of ik was aangenomen. Geen belletje. Ben je aan het wachten op niiiiiiiiiiiks
baasquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima wel. Vanavond weer naar wat vrienden toe voor het Nederlands elftal dus dat gaat heus leuk worden
En jij?
[..]
Rawr. Ik heb nog altijd de Tour op. Wat een spanning en sensatie.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:01 schreef Crack_ het volgende:
is wel goed voor jequote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:02 schreef Fok-it het volgende:
Mijn hemel, dit weer
Zo benauwd omg
Helemaal doorgezweet na 1 kort fietsritje
Hoezo?quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Combinatie van mho en hbo ja.
Insinueer je nu dat ik dik ben? ;s ;s;s;s;s;squote:
Wat voor baan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:02 schreef Fok-it het volgende:
Mijn hemel, dit weer
Zo benauwd omg
Helemaal doorgezweet na 1 kort fietsritje
Ik wil niet stoken hoor maar ik zou dit niet pikkenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik dik ben? ;s ;s;s;s;s;s
Oef, wel een flinke huur hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:03 schreef supersof het volgende:
http://www.funda.nl/huur/(...)57724-lamerislaan-8/
hopelijk binnenkort naar zoiets kijken
Hoe wil je zoiets betalen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:03 schreef supersof het volgende:
Nicequote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:03 schreef supersof het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Combinatie van mho en hbo ja.
nee je zei gister dat je wat dikjes begon te wordenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik dik ben? ;s ;s;s;s;s;s
ja we delen het met z'n drieën danquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oef, wel een flinke huur hoor. Al is het gedeeld door 3 natuurlijk wel te overzien
Dat is niks joh met drie manquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oef, wel een flinke huur hoor. Al is het gedeeld door 3 natuurlijk wel te overzien
quote:
quote:
in je dromen zekerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee je zei gister dat je wat dikjes begon te worden
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
in je dromen zekertoen ik op je ging zitten
Als een vrouw vraagt of ze een dikke kont begint te krijgen zeg je toch ook geen ja :Squote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee je zei gister dat je wat dikjes begon te worden
Mijn ouders kijken ook naar een huisquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:03 schreef supersof het volgende:
ik droom niet over FOK! dat vind ik raarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
in je dromen zekertoen ik op je ging zitten
Sorryquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als een vrouw vraagt of ze een dikke kont begint te krijgen zeg je toch ook geen ja :S
Ik wil dat je Gok-it met iets meer respect gaat behandelen jongeman.
Bedankt LR. Nu is die zak chips niet voor niks gekochtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als een vrouw vraagt of ze een dikke kont begint te krijgen zeg je toch ook geen ja :S
Ik wil dat je Gok-it met iets meer respect gaat behandelen jongeman.
okquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mijn ouders kijken ook naar een huis
Ik dacht ik meld eens wat
Door driequote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:06 schreef supersof het volgende:
is het dan normaal om door drie te delen of naar de vierkante meter van je kamer??
leuk, waar willen ze heen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mijn ouders kijken ook naar een huis
Ik dacht ik meld eens wat
Zou echt een fantastische prijs opleverenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet duur als je met twee bent
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zou echt een fantastische prijs opleveren
Gewoon door de 3 de prijs, niet te moeilijk doenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:06 schreef supersof het volgende:
is het dan normaal om door drie te delen of naar de vierkante meter van je kamer??
maar kijk deze bijvoorbeeldquote:
Ja, dan wordt het wel lastig inderdaad.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
maar kijk deze bijvoorbeeld
http://www.funda.nl/huur/(...)reef-14-a/kenmerken/
een kamer is heel klein, 7
en die andere wordt echt veel groter
waarom willen ze verhuizen dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
andere kant van het dorp
maar is nog niet erg concreet
Ligt aan hoe veel verschil er in zit. Delen door drie is wel redelijk normaal maar als er één kamer bijvoorbeeld twee keer zo groot is als de andere twee is het ook niet raar om diegene extra te laten betalen. Ikzelf betaal ¤50 meer dan mijn huisgenoten voor twee keer zo veel oppervlakte (dat is misschien niet helemaal eerlijk voor hunquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:06 schreef supersof het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ligt aan hoe veel verschil er in zit. Delen door drie is wel redelijk normaal maar als er één kamer bijvoorbeeld twee keer zo groot is als de andere twee is het ook niet raar om diegene extra te laten betalen.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:08 schreef supersof het volgende:
http://www.funda.nl/huur/(...)ierdreef-14-a/fotos/
van die woonkamer gaat dan dat stuk eraf en dan heb je een derde slaapkamer
maar die is veel groter
Eerst niet, nu welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eerst niet, nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zou mij bij Toto geeneens verbazen en ik gun hem al het geluk van de wereldquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou mij bij Toto geeneens verbazen en ik gun hem al het geluk van de wereld
Regent het bij jou ook zo hard?
Niet heel hard. Kijk je voetbal in den Haag?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou mij bij Toto geeneens verbazen en ik gun hem al het geluk van de wereld
Regent het bij jou ook zo hard?
oh chill, verhuis je dan mee? of ga je kamer zoeken?quote:
Ja maar dat ben jij.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellig toch. Ik ben ook al 9x uit de kast gekomen op FOK!, tenminste.
Ja, maar wel bij een vriend. Geen zin om de stad in te gaan. Ik wil wel eens een wedstrijd van Nederland bewust meemakenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet heel hard. Kijk je voetbal in den Haag?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellig toch. Ik ben ook al 9x uit de kast gekomen op FOK!, tenminste.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar wel bij een vriend. Geen zin om de stad in te gaan. Ik wil wel eens een wedstrijd van Nederland bewust meemaken
Hehe ook leuk. Ik moet vanaf 6 uur alquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar wel bij een vriend. Geen zin om de stad in te gaan. Ik wil wel eens een wedstrijd van Nederland bewust meemaken
Geen zure kut meer?quote:
nog niks concreet hequote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:12 schreef supersof het volgende:
[..]
oh chill, verhuis je dan mee? of ga je kamer zoeken?
sukkelquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
nog niks concreet he
en ben nog nergens ingeschreven voor een kamer
Dan hoop ik dat je het orale gedeelte over mag slaan.quote:
Aan het bier? Niks mis mee. Al zal je je dan toch een beetje moeten inhoudenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe ook leuk. Ik moet vanaf 6 uur al
gaan we nog curvenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, nu ineens lief doen he?
[..]
op internetquote:
quote:
kamernetquote:
Ik ook aan jouquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel succes. Ik zal aan je denken.
Met Mortaxx zijn looks kan je gewoon iemand aanranden na een doelpunt van Nederland zonder dat iemand vreemd of boos opkijkt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel succes. Ik zal aan je denken.
Arme Flips.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:18 schreef wietparkiet het volgende:
ohja vanavond nederland - ander land
zal wel weer druk zijn bij de supermarkt zo
Mensen die expres doen alsof ze niet weten tegen wie Nederland speeltquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:18 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Mortaxx zijn looks kan je gewoon iemand aanranden na een doelpunt van Nederland zonder dat iemand vreemd of boos opkijkt.
[..]
Arme Flips.
Link?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:18 schreef wietparkiet het volgende:
Littlerabbit zullen we samen tower wars spelen?
ik weet het echt niet want ik geef echt geen neuk om het wkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die expres doen alsof ze niet weten tegen wie Nederland speelt
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik weet het echt niet want ik geef echt geen neuk om het wk
Gekochtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/app/214360/
Rawr.quote:
Helaas zijn we niet allemaal zo gezegend met uiterlijke kwaliteiten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Mortaxx zijn looks kan je gewoon iemand aanranden na een doelpunt van Nederland zonder dat iemand vreemd of boos opkijkt.
Hopelijk is om 18.00 iedereen al voor zn TVquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:18 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Arme Flips.
10 uur, mooie tijd hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk is om 18.00 iedereen al voor zn TV
Denk het wel, bij ons is het altijd extreem rustig als WK op tv is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk is om 18.00 iedereen al voor zn TV
Chillquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk het wel, bij ons is het altijd extreem rustig als WK op tv is.
2 euroquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk deze man eens de filthy rich boy uithangen. Stacks on stacks on stacks
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:
Mad jellyquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Wow. Downloadde ik altijd maar zo snel.
donnies barkiesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nicequote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:24 schreef Crack_ het volgende:
"Hoi Maartje met Blabla, ik heb goed nieuws voor je! We gaan je aannemen bij Ikea voor de keuken, Blabla was erg onder de indruk van je gesprek"
Yea
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:24 schreef Crack_ het volgende:
"Hoi Maartje met Blabla, ik heb goed nieuws voor je! We gaan je aannemen bij Ikea voor de keuken, Blabla was erg onder de indruk van je gesprek"
Yea
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Yea
Yess. En jup, ik hoorde het. Delft is een beetje hoofd Ikea van de Ikea's in Nederlandquote:
thanksquote:
Onder de indruk zei ze ook echt hequote:
hoort bij je videokaartquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bleek Microsoft DirectX te missen wat het ook mag zijn.
Felii,leuk baantje voor jequote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Yea
Europa zelfs. Staat een heel hotel naast voor alle Europese werknemers die een cursus krijgenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yess. En jup, ik hoorde het. Delft is een beetje hoofd Ikea van de Ikea's in Nederland
[..]
thanks
[..]
Onder de indruk zei ze ook echt he![]()
![]()
Vrouwen in de keuken. Ze weten hoe het hoortquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Yea
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vrouwen in de keuken. Ze weten hoe het hoort![]()
Gefeliciteerd
Feliquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Yea
Jouw UI. Stalin was zo moeilijk knap toen hij jong wasquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
gefeliciteerdquote:
Haha, ik weet niet of je ook korting krijgt op het eten. Geloof het wel. Hij zei iets van dat als je van zo laat tot zo laat werkte je een avondmaaltijd kon kopen voor 1,90quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Europa zelfs. Staat een heel hotel naast voor alle Europese werknemers die een cursus krijgen
Maar binnenkort Zweedse balletjes met korting dus?
Doe het met liefdequote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Yea
Ja hij is niet goed gerijpt helaasquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jouw UI. Stalin was zo moeilijk knap toen hij jong was
Looks en een goed werkend brein gaan niet samen he. Daarom ben jij ook zo slim xDquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jouw UI. Stalin was zo moeilijk knap toen hij jong was
wowquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Looks en een goed werkend brein gaan niet samen he. Daarom ben jij ook zo slim xD
hahahahahaha
Ik ben in vorm vandaag, sjongejonge.
niks mis met moordlustige dictatorenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja en iets over een moordlustige dictator maar dat negeren we maar even.
Allemaal westerse propagandaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja en iets over een moordlustige dictator maar dat negeren we maar even.
quote:
Dit topic is soms extreemrechts en soms communistisch.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niks mis met moordlustige dictatoren
jij bent gewoon een linkse gekquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Dit topic is soms extreemrechts en soms communistisch.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Stalin zijn opvolger, Chroesjtsjov was ook al zo'n geniale man
Hij zag zichzelf als DE expert op het gebied van landbouw en gaf hij daarom aan iedereen de opdracht vooral zo diep mogelijk te ploegen.
Uiteindelijk heeft hij zoveel onvruchtbare zandlagen naar boven gekregen dat vliegtuigen in de zomer niet meer konden landen in Oekraine en Kazachstan door al het opstuivende zand laat staan landbouw.
#Geschiedenisautisme
Dat wist ik niet, tof. Nou ja niet voor die boeren maar toffe anekdote.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Stalin zijn opvolger, Chroesjtsjov was ook al zo'n geniale man
Hij zag zichzelf als DE expert op het gebied van landbouw en gaf hij daarom aan iedereen de opdracht vooral zo diep mogelijk te ploegen.
Uiteindelijk heeft hij zoveel onvruchtbare zandlagen naar boven gekregen dat vliegtuigen in de zomer niet meer konden landen in Oekraine en Kazachstan door al het opstuivende zand laat staan landbouw.
#Geschiedenisautisme
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
Al die Inso-napraters met dat liever dood dan rood
Communisme zit in het hart. Fuck al die haters. Het leven in de commiblock is het enige leven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
Echt he bahquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
Het zijn slaven van Coca-Cola en McDonaldsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Communisme zit in het hart. Fuck al die haters. Het leven in de commiblock is het enige leven.
zou op straat leven als ik jou wasquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:38 schreef Fylax het volgende:
Kom ik net beneden voor het eerst, geeft mijn moeder me een hand ''Aangenaam, ik ben je moeder.''
Ja, zijn gewoon normale omgangsvormen hoor?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:38 schreef Fylax het volgende:
Kom ik net beneden voor het eerst, geeft mijn moeder me een hand ''Aangenaam, ik ben je moeder.''
WAT EEN LEVEN ZEGquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:38 schreef Fylax het volgende:
quote:
hjbquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vinden wij ook
meer bij je moeder zitten
het liefst zonder internet
Je bent dan ook een autistisch kutventje waar ze spijt van heeft dat ze je op deze aarde heeft gezetquote:
jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bent dan ook een autistisch kutventje waar ze spijt van heeft dat ze je op deze aarde heeft gezet
badgirl gespotquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bent dan ook een autistisch kutventje waar ze spijt van heeft dat ze je op deze aarde heeft gezet
IK IK IKquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wij zien je te veel. Wie weet een oplossing voor beide problemen?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met of zonder sop, bad, snap je?:D:D
Nog vrij vanavond?
hahaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan ben je samen met wp de enige
gefeliciteerd
Stil typisch.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
gefeliciteerd
Eet gewoon normaalquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
gefeliciteerd
die van jou is toch al op snotjongquote:
menstruatiepijn??quote:
nee, zit in de overgang denk ikquote:
zo oud ben je toch ook weer nietquote:
Pre-midlife crisisquote:
yayquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:58 schreef Tchock het volgende:
Wat een sportweekend is dit trouwensKwartfinales WK, finale Wimbledon, start van de Tour
op werk of thuisquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
Waar gaan jullie Nederland kijken dames en heren?
bij een vriendquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
Niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
Eerste helft op het werk met radio aan, 2e helft in de stad denk ikquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
Op een groot scherm bij een soort afscheidsfeestje van een oud klasgenoot die naar Nieuw Zeeland gaatquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
Grote Markt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
Ksquote:
thuis op de bank in chillkleding met een zak chipsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
thuis op de bank in chillkleding met een zak chips
Dat kan je toch daarvoor doen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga lekker bij vriendin een film kijken.
backstabber jijquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:01 schreef supersof het volgende:
ik luister muziek via spotify
en elke keer als ik een fb bericht krijg van aldo stopt de muziek voor vijf seconde ofzo
en nee ezell, hij gaat niet vreemd met mij
hoezo nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:01 schreef supersof het volgende:
en elke keer als ik een fb bericht krijg van aldo stopt de muziek voor vijf seconde ofzo
okequote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:01 schreef supersof het volgende:
hoezo welquote:
is niks bijzonders waar we over pratenquote:
Pas je op voor een kale plek op je achterhoofd van haar duimquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10quote:
Geluid uitzetten?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:01 schreef supersof het volgende:
22quote:
jajajajajajajjajajaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
is niks bijzonders waar we over praten
Nee, want spotify loopt dan vast.quote:
quote:
nee vind ik niet echt leukquote:
we hadden het over onze taart, mijn date en mcdonaldsquote:
oeh roawr, heb je weer een date?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:04 schreef supersof het volgende:
[..]
we hadden het over onze taart, mijn date en mcdonalds
jaquote:
bij je vriendin of een vriendinquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
het was niet via tinderquote:
Jij zou haar liken.quote:
Een vriendin.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij je vriendin of een vriendin
in beide gevallen geen goede zaak
Zit overal vol met oranje idioten dus maakt niet uitquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij je vriendin of een vriendin
in beide gevallen geen goede zaak
Ik las likkenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zou haar liken.
[..]
Een vriendin.
Ach, ik vind voetbal niet zo boeiend.
Wat ben je nu voor een manquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zou haar liken.
[..]
Een vriendin.
Ach, ik vind voetbal niet zo boeiend.
is mooi, die geven veel fooiquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zit overal vol met oranje idioten dus maakt niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |