quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:50 schreef Tchock het volgende:
Etsu loopt de hele tijd "ga weg" te roepen tegen alles en iedereen en nu Fylax echt precies hetzelfde doet gaat hij ineens super vriendelijk mensen binnen wuiven.
Etsu loopt de hele tijd "ga weg" te roepen tegen alles en iedereen en nu Fylax echt precies hetzelfde doet gaat hij ineens super vriendelijk mensen binnen wuiven.
Dat is meer dan echtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:49 schreef supersof het volgende:
[..]
randje
waarom kijk je geen films
en vertel je je echte leeftijd niet?
Je weet toch, ik ben wispelturig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:50 schreef Tchock het volgende:
? ehh neequote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
paar weken terug al
met zo'n foto van je haar
wat is je hoogstgenoten opleiding danquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:50 schreef appelen het volgende:
[..]
Dat is meer dan echten geen idee waarom ik geen films kijk, kan me geen uren concentreren op verhalen enzulks
weet ik nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
? ehh nee
waarom zat ik in die groepswhatsapp toto?
ik ben nu bezig met mijn vwoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:50 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is je hoogstgenoten opleiding dan
maar er staat merquote:
hij was er al hoorquote:
Idd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Denk dat jij wel degelijk weet waarom en hoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |