quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Stalin zijn opvolger, Chroesjtsjov was ook al zo'n geniale man
Hij zag zichzelf als DE expert op het gebied van landbouw en gaf hij daarom aan iedereen de opdracht vooral zo diep mogelijk te ploegen.
Uiteindelijk heeft hij zoveel onvruchtbare zandlagen naar boven gekregen dat vliegtuigen in de zomer niet meer konden landen in Oekraine en Kazachstan door al het opstuivende zand laat staan landbouw.
#Geschiedenisautisme
Dat wist ik niet, tof. Nou ja niet voor die boeren maar toffe anekdote.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Stalin zijn opvolger, Chroesjtsjov was ook al zo'n geniale man
Hij zag zichzelf als DE expert op het gebied van landbouw en gaf hij daarom aan iedereen de opdracht vooral zo diep mogelijk te ploegen.
Uiteindelijk heeft hij zoveel onvruchtbare zandlagen naar boven gekregen dat vliegtuigen in de zomer niet meer konden landen in Oekraine en Kazachstan door al het opstuivende zand laat staan landbouw.
#Geschiedenisautisme
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
Al die Inso-napraters met dat liever dood dan rood
Communisme zit in het hart. Fuck al die haters. Het leven in de commiblock is het enige leven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
Echt he bahquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
Het zijn slaven van Coca-Cola en McDonaldsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Communisme zit in het hart. Fuck al die haters. Het leven in de commiblock is het enige leven.
zou op straat leven als ik jou wasquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:38 schreef Fylax het volgende:
Kom ik net beneden voor het eerst, geeft mijn moeder me een hand ''Aangenaam, ik ben je moeder.''
Ja, zijn gewoon normale omgangsvormen hoor?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:38 schreef Fylax het volgende:
Kom ik net beneden voor het eerst, geeft mijn moeder me een hand ''Aangenaam, ik ben je moeder.''
WAT EEN LEVEN ZEGquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:38 schreef Fylax het volgende:
quote:
hjbquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vinden wij ook
meer bij je moeder zitten
het liefst zonder internet
Je bent dan ook een autistisch kutventje waar ze spijt van heeft dat ze je op deze aarde heeft gezetquote:
jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bent dan ook een autistisch kutventje waar ze spijt van heeft dat ze je op deze aarde heeft gezet
badgirl gespotquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bent dan ook een autistisch kutventje waar ze spijt van heeft dat ze je op deze aarde heeft gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |