quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Irritant. Ik zou tussen één en twee uur gebeld worden en dan zou ik te horen krijgen of ik was aangenomen. Geen belletje. Ben je aan het wachten op niiiiiiiiiiiks
is wel goed voor jequote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:02 schreef Fok-it het volgende:
Mijn hemel, dit weer
Zo benauwd omg
Helemaal doorgezweet na 1 kort fietsritje
Hoezo?quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Combinatie van mho en hbo ja.
Insinueer je nu dat ik dik ben? ;s ;s;s;s;s;squote:
Wat voor baan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Irritant. Ik zou tussen één en twee uur gebeld worden en dan zou ik te horen krijgen of ik was aangenomen. Geen belletje. Ben je aan het wachten op niiiiiiiiiiiks
Ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:02 schreef Fok-it het volgende:
Mijn hemel, dit weer
Zo benauwd omg
Helemaal doorgezweet na 1 kort fietsritje
Ik wil niet stoken hoor maar ik zou dit niet pikkenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik dik ben? ;s ;s;s;s;s;s
Oef, wel een flinke huur hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:03 schreef supersof het volgende:
http://www.funda.nl/huur/(...)57724-lamerislaan-8/
hopelijk binnenkort naar zoiets kijken
Hoe wil je zoiets betalen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:03 schreef supersof het volgende:
Nicequote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:03 schreef supersof het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Combinatie van mho en hbo ja.
nee je zei gister dat je wat dikjes begon te wordenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik dik ben? ;s ;s;s;s;s;s
ja we delen het met z'n drieën danquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oef, wel een flinke huur hoor. Al is het gedeeld door 3 natuurlijk wel te overzien
Dat is niks joh met drie manquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oef, wel een flinke huur hoor. Al is het gedeeld door 3 natuurlijk wel te overzien
quote:
quote:
in je dromen zekerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee je zei gister dat je wat dikjes begon te worden
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
in je dromen zekertoen ik op je ging zitten
Als een vrouw vraagt of ze een dikke kont begint te krijgen zeg je toch ook geen ja :Squote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee je zei gister dat je wat dikjes begon te worden
Mijn ouders kijken ook naar een huisquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:03 schreef supersof het volgende:
ik droom niet over FOK! dat vind ik raarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
in je dromen zekertoen ik op je ging zitten
Sorryquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als een vrouw vraagt of ze een dikke kont begint te krijgen zeg je toch ook geen ja :S
Ik wil dat je Gok-it met iets meer respect gaat behandelen jongeman.
Bedankt LR. Nu is die zak chips niet voor niks gekochtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als een vrouw vraagt of ze een dikke kont begint te krijgen zeg je toch ook geen ja :S
Ik wil dat je Gok-it met iets meer respect gaat behandelen jongeman.
okquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mijn ouders kijken ook naar een huis
Ik dacht ik meld eens wat
Door driequote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:06 schreef supersof het volgende:
is het dan normaal om door drie te delen of naar de vierkante meter van je kamer??
leuk, waar willen ze heen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mijn ouders kijken ook naar een huis
Ik dacht ik meld eens wat
Zou echt een fantastische prijs opleverenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet duur als je met twee bent
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zou echt een fantastische prijs opleveren
Gewoon door de 3 de prijs, niet te moeilijk doenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:06 schreef supersof het volgende:
is het dan normaal om door drie te delen of naar de vierkante meter van je kamer??
maar kijk deze bijvoorbeeldquote:
Ja, dan wordt het wel lastig inderdaad.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
maar kijk deze bijvoorbeeld
http://www.funda.nl/huur/(...)reef-14-a/kenmerken/
een kamer is heel klein, 7
en die andere wordt echt veel groter
waarom willen ze verhuizen dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
andere kant van het dorp
maar is nog niet erg concreet
Ligt aan hoe veel verschil er in zit. Delen door drie is wel redelijk normaal maar als er één kamer bijvoorbeeld twee keer zo groot is als de andere twee is het ook niet raar om diegene extra te laten betalen. Ikzelf betaal ¤50 meer dan mijn huisgenoten voor twee keer zo veel oppervlakte (dat is misschien niet helemaal eerlijk voor hunquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:06 schreef supersof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |