Gekochtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/app/214360/
Rawr.quote:
Helaas zijn we niet allemaal zo gezegend met uiterlijke kwaliteiten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Mortaxx zijn looks kan je gewoon iemand aanranden na een doelpunt van Nederland zonder dat iemand vreemd of boos opkijkt.
Hopelijk is om 18.00 iedereen al voor zn TVquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:18 schreef wietparkiet het volgende:
ohja vanavond nederland - ander land
zal wel weer druk zijn bij de supermarkt zo
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Mortaxx zijn looks kan je gewoon iemand aanranden na een doelpunt van Nederland zonder dat iemand vreemd of boos opkijkt.
[..]
Arme Flips.
10 uur, mooie tijd hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk is om 18.00 iedereen al voor zn TV
Denk het wel, bij ons is het altijd extreem rustig als WK op tv is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk is om 18.00 iedereen al voor zn TV
Chillquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk het wel, bij ons is het altijd extreem rustig als WK op tv is.
2 euroquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk deze man eens de filthy rich boy uithangen. Stacks on stacks on stacks
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:
Mad jellyquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Wow. Downloadde ik altijd maar zo snel.
donnies barkiesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nicequote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:24 schreef Crack_ het volgende:
"Hoi Maartje met Blabla, ik heb goed nieuws voor je! We gaan je aannemen bij Ikea voor de keuken, Blabla was erg onder de indruk van je gesprek"
Yea
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:24 schreef Crack_ het volgende:
"Hoi Maartje met Blabla, ik heb goed nieuws voor je! We gaan je aannemen bij Ikea voor de keuken, Blabla was erg onder de indruk van je gesprek"
Yea
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Yea
Yess. En jup, ik hoorde het. Delft is een beetje hoofd Ikea van de Ikea's in Nederlandquote:
thanksquote:
Onder de indruk zei ze ook echt hequote:
hoort bij je videokaartquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bleek Microsoft DirectX te missen wat het ook mag zijn.
Felii,leuk baantje voor jequote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Yea
Europa zelfs. Staat een heel hotel naast voor alle Europese werknemers die een cursus krijgenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yess. En jup, ik hoorde het. Delft is een beetje hoofd Ikea van de Ikea's in Nederland
[..]
thanks
[..]
Onder de indruk zei ze ook echt he![]()
![]()
Vrouwen in de keuken. Ze weten hoe het hoortquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Yea
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vrouwen in de keuken. Ze weten hoe het hoort![]()
Gefeliciteerd
Feliquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Yea
Jouw UI. Stalin was zo moeilijk knap toen hij jong wasquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
gefeliciteerdquote:
Haha, ik weet niet of je ook korting krijgt op het eten. Geloof het wel. Hij zei iets van dat als je van zo laat tot zo laat werkte je een avondmaaltijd kon kopen voor 1,90quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Europa zelfs. Staat een heel hotel naast voor alle Europese werknemers die een cursus krijgen
Maar binnenkort Zweedse balletjes met korting dus?
Doe het met liefdequote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Yea
Ja hij is niet goed gerijpt helaasquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jouw UI. Stalin was zo moeilijk knap toen hij jong was
Looks en een goed werkend brein gaan niet samen he. Daarom ben jij ook zo slim xDquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jouw UI. Stalin was zo moeilijk knap toen hij jong was
wowquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Looks en een goed werkend brein gaan niet samen he. Daarom ben jij ook zo slim xD
hahahahahaha
Ik ben in vorm vandaag, sjongejonge.
niks mis met moordlustige dictatorenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja en iets over een moordlustige dictator maar dat negeren we maar even.
Allemaal westerse propagandaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja en iets over een moordlustige dictator maar dat negeren we maar even.
quote:
Dit topic is soms extreemrechts en soms communistisch.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niks mis met moordlustige dictatoren
jij bent gewoon een linkse gekquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Dit topic is soms extreemrechts en soms communistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |