SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination(she/her)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Indiaas eten is samen met Italiaans wel mijn favoriet denk ik
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:54 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Vertel.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:54 schreef Amarantha het volgende:
Ziet er smakelijk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar je kan me wakker maken met sushi.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Jammer weer.quote:
Neequote:
Dat vind ik echt zo overrated. Snap oprecht niet wat daar nou zo lekker aan isquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ziet er smakelijk uit.
Maar je kan me wakker maken met sushi.
Ik vind het heerlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo overrated. Snap oprecht niet wat daar nou zo lekker aan is
Eens.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo overrated. Snap oprecht niet wat daar nou zo lekker aan is
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeDoe nu wel alsof ik er veel verstand van heb hoor
Ik ga in Augustus of September weer eten daar (vorige maand ook gedaan met mn vader)
Ja ik heb dan liever gewoon een stukje gebakken visquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk.Maar ik ben sowieso een vis liefhebber.
Ben eigenlijk helemaal niet bekend met Indiaasquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens.
Maar wat vind jij niet lekker aan Indiaas?
[..]Moet je eens kopen, heel makkelijk te maken.
garnalencocktail en zalmquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:57 schreef Amarantha het volgende:
Sushi vind ik ook niet zo nee, daar in tegen zijn er genoeg visgerechten die ik wel onwijs goddelijk vind. Een goede garnalencocktail bijv. en zalm
Garnalen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:57 schreef Amarantha het volgende:
Sushi vind ik ook niet zo nee, daar in tegen zijn er genoeg visgerechten die ik wel onwijs goddelijk vind. Een goede garnalencocktail bijv. en zalm
Gamba's met knoflook. Gegrilde zalmquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:57 schreef Amarantha het volgende:
Gebakken, gerookt, rauw ... Maakt me niet zoveel uit eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik heb dan liever gewoon een stukje gebakken vis
[..]
Ben eigenlijk helemaal niet bekend met Indiaas
Iel dat is niet lekkerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of een makreel kopen en dan broodjes makreel maken
Ja ♡__♡quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of een makreel kopen en dan broodjes makreel maken
Echt eens proberen, Indiaanse keuken is goddelijk!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:58 schreef Mortaxx het volgende:
Ben eigenlijk helemaal niet bekend met Indiaas
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:59 schreef Fera het volgende:
Gerookte paling
Hollandse Nieuwe
Gebakken inktvisringen.
Nee dan liever een groot stuk rood vleesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:00 schreef Fera het volgende:
Vlees zou ik nog kunnen opgeven, maar vis denk ik niet.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:00 schreef Fera het volgende:
Vis zou ik nog kunnen opgeven, maar vlees denk ik niet.
Eens, ondanks dat vis erg lekker is. Vlees vind ik nog lekkerderquote:
Wel lekker, maar ik vind bijvoorbeeld kip veel lekkerder. Dat is het beste vlees, samen met vis.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee dan liever een groot stuk rood vlees
Tonijn door de kippensoepquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:01 schreef Amarantha het volgende:
TonijnTonijnpizza, pasta met tonijn, tonijn op brood met wat mayo. Tonijn
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:01 schreef Fera het volgende:
Ik vind bijvoorbeeld kip veel lekkerder. Dat is het beste vlees, samen met vis.
Hmm kip eet ik best vaak dus is niet zo 'bijzonder' om het zo maar te zeggen. Varkensvlees kan ik wel zo opgeven, maar rundquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel lekker, maar ik vind bijvoorbeeld kip veel lekkerder. Dat is het beste vlees, samen met vis.
Heel lekker inderdaad. Hoewel ik soms wel beelden van schattige lammetjes krijg als ik dat eet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:02 schreef Amarantha het volgende:
Hoewel lamsvlees wel steeds meer een favoriet begint te worden van me
Ja maar lammetjesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:02 schreef Amarantha het volgende:
Hoewel lamsvlees wel steeds meer een favoriet begint te worden van me
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel lekker inderdaad. Hoewel ik soms wel beelden van schattige lammetjes krijg als ik dat eet.
Varkensvlees vind ik helemaal niet zo lekker, over het algemeen. Rund eet ik dan weer niet vaak.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm kip eet ik best vaak dus is niet zo 'bijzonder' om het zo maar te zeggen. Varkensvlees kan ik wel zo opgeven, maar rund
Heb ik ook bij kalfsvlees.quote:
Ja, ik had deze kerst een lamscurry.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik ook bij kalfsvlees.Maar niet bij rundvlees. Best wel krom eigenlijk.
Ja, ik heb dat dus ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik had deze kerst een lamscurry.
En toen dacht ik daar ineens aanZo raar
Smelt je mijn lieflijk sneeuwvlokje?quote:
28 graden op mijn kamer + laptop die warmte uitblaast ripquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat dus ook.
[..]
Smelt je mijn lieflijk sneeuwvlokje?
Dit is niet vis, eiquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:06 schreef Mortaxx het volgende:
Vroeger lustte ik nooit visnooit van huis uit meegekregen
Nu
![]()
[ afbeelding ]
Alleen mosselen en oesters vind ik echt niet lekker
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kijk wel even naar je foto, koel ik meteen af
Opgelost dusquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mensen die vis lusten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:06 schreef Mortaxx het volgende:
Nu
![]()
[ afbeelding ]
wauwwwquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:06 schreef Mortaxx het volgende:
Nu
![]()
[ afbeelding ]
Ze kunnen jou ook beter terug de zee in duwen walrusje van mequote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja rot op joh het gaat al hele tijd over dingen uit de zee
Wel lieve worstenvingertjes op die tomatenfotoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Na al zijn gemene, keiharde opmerkingen over mijn uiterlijk mag ik het wel eens terug doen
Wat heeft hij gezegd dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Na al zijn gemene, keiharde opmerkingen over mijn uiterlijk mag ik het wel eens terug doen
Mijn vingers zijn echt fucking dik en kleinquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel lieve worstenvingertjes op die tomatenfoto
Gaat heen vrouw.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn vingers zijn echt fucking dik en klein
Zwartquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel haarkleur heeft Snowdel volgens jou?
Pics.quote:
Kutvent. Snow is brunette.quote:
Mannen zijn vaker kleurenblind.quote:
haters zijn fansquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan dan ook wel tegen je gemene berichtjes
Het enige zwarte aan jou is je hartquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ro ook laatst '...je haar is bijna zwart...'
ik:![]()
![]()
Klappen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ro ook laatst '...je haar is bijna zwart...'
ik:![]()
![]()
Ga slapen dan. Je kan nog 6,5 uur pakken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:13 schreef Fylax het volgende:
Ik word om 10 uur wakker gemaakt door m'n moeder
Gewoon klappen die bitch, je deur barricaderen en verder slapen togquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:13 schreef Fylax het volgende:
Ik word om 10 uur wakker gemaakt door m'n moeder
Nog niet moe.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga slapen dan. Je kan nog 6,5 uur pakken.
Gr gr
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon klappen die bitch, je deur barricaderen en verder slapen tog
Laat hem naar je osso komen, kan jij verder slapenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:15 schreef Fera het volgende:
Ik moet ook echt eens gaan slapen. Straks staat die rooie al op het station.
Nah. Ik vind het veel te leuk om hem op te halen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Laat hem naar je osso komen, kan jij verder slapen
Ziellozen gaan maar lopenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:15 schreef Fera het volgende:
Ik moet ook echt eens gaan slapen. Straks staat die rooie al op het station.
Hij moet z'n krachten sparen voor iets anders.quote:
GN babequote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:18 schreef Fera het volgende:
Maar het is tyfuswarm. Ik zal wel geen oog dicht doen.
Welterusten Snow en andere wezens.![]()
Beste vriend zit drie weken in Ecuador zonder internet of telefoon.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:18 schreef Snowbells het volgende:
Beste vriendin is nu in Blanes en heeft al meer dan 24 uur niet op haar mobiel gekeken. Dadelijk is er wat gebeurd ofzo
Doeiquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:18 schreef Fera het volgende:
Maar het is tyfuswarm. Ik zal wel geen oog dicht doen.
Welterusten Snow en andere wezens.![]()
Die is gepakt door een paar proppers, boeienquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:18 schreef Snowbells het volgende:
Beste vriendin is nu in Blanes en heeft al meer dan 24 uur niet op haar mobiel gekeken. Dadelijk is er wat gebeurd ofzo
quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doei
[..]
Die is gepakt door een paar proppers, boeien
Met die dode chicks uit Panama.. mehquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doei
[..]
Die is gepakt door een paar proppers, boeien
Schat, Panama en Blanes vergelijken?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Met die dode chicks uit Panama.. mehzij is ook met een andere vriendin. Moet er niet aan denken dat haar wat overkomt
Misschien wil ze gewoon genieten van haar vakantie?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:18 schreef Snowbells het volgende:
Ze gingen er heen met de bus jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schat, Panama en Blanes vergelijken?
Even serieus
25 mannen gepijptquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:18 schreef Snowbells het volgende:
Ja, dat lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze gingen er heen met de bus ja!!!!!!!!!
Ik nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:22 schreef Fylax het volgende:
gaan jullie wel een felicitatietopic voor mij maken op mijn verjaardag
Je wordt geband op je verjaardag.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:22 schreef Fylax het volgende:
neequote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:22 schreef Fylax het volgende:
waquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh je hoeft me niet aan.blanes vriendin te koppelen
snow aapquote:
ja, dat had ikquote:
uhquote:
oh ben jij er zo eenquote:
sorryquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ben jij er zo een
iemand die alleen kan communiceren met de afgezaagde emo.gif
het is dat je nog maar 14 bent, anders zou ik je veel succes wensen met je leven
stalkerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:08 schreef Etsu het volgende:
wel grappig, eergisteren was fylax 14 en nu is hij 93.
Voor zover dat gaat met een verkoudheidquote:
Haha okee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor zover dat gaat met een verkoudheidIk slaap eigenlijk altijd wel, word amper wakker. Goed leven, zouden meer mensen moeten proberen (geen school & geen werk = geen stress).
Doe alsjeblieftquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:18 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit erover te denken om vanavond in de stad voetbal te gaan kijken en lekker veel mensen verkouden te maken. Mhuwha, mhuwhahaha, MHUWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!
nee, jij bent de slownoobquote:
Iemand vergeleek mij met Kees in het fototopicquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand vergeleek mij met Kees in het fototopic
Welke Kees?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand vergeleek mij met Kees in het fototopic
en ik ben de slowchatqueenquote:
Een lelijke Keesquote:
Óók al zo lullig in het fototopic doen jij.quote:
met slowslet bedoel ik dat ik van sc naar sc huppelquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:26 schreef supersof het volgende:
[..]
en ik ben de slowchatqueen
dus stfu, noob
Ik ben nou eenmaal een lul. Kan er niks aan doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Óók al zo lullig in het fototopic doen jij.
Ik krijg je nog wel
Terwijl ik het voor je opnam toen Morta zei dat vooral Kaneelstokje een zure kut van seks-sc wasquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een lul. Kan er niks aan doen.
Haha, wat?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terwijl ik het voor je opnam toen Morta zei dat vooral Kaneelstokje een zure kut van seks-sc was
Hallo game-nerdquote:
Zit op m'n iPad dus kan niet.quote:
Welk topic dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit op m'n iPad dus kan niet.
Har har Apple
:^)quote:
hallo sukkelquote:
Paar topics terugquote:
De leef gaat goed.quote:
Heb het al gevonden.quote:
Wow na alles wat ik voor je heb gedaan...quote:
Mooi leefquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De leef gaat goed.
Daar ook? Heeft je prinsesje je al opgehaald van de trein?
Groetjes aan Bogie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mooi leef
Nee nu onderweg naar Nijmegen
Dan subway 30 cm
ik kom ookquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mooi leef
Dan subway 30 cm
sorry schatjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wow na alles wat ik voor je heb gedaan...
Zal ik doen. Groeten terug aan je zus.quote:
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal ik doen. Groeten terug aan je zus.
Subwayquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mooi leef
Dan subway 30 cm
ik zie je daarquote:
in 3 minuten loopafstand kan ik zo naar 3 subways komenquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mooi leef
Dan subway 30 cm
Ik nog geen 5 minuten fietsen naar 2. Wat een fijn leven hebben we tochquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
in 3 minuten loopafstand kan ik zo naar 3 subways komen
niet waarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verheug je je volgens mij nog meer op dan een weekendje met Fera
Subway in Emmen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik nog geen 5 minuten fietsen naar 2. Wat een fijn leven hebben we toch
quote:
Slijmjurk ben je ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niet waar
Maakte een 10 weekend een 10+
yh we know u canquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:49 schreef Amarantha het volgende:
Mensen die geen Scoupy app hebben
Ik kan 2de 15 cm sub voor 1 euro halen(tot 3x toe)
Weet nog wel dat er 1 geopend werd in Emmen, eerste keer dat ik er van gehoord hadquote:
ik post enkel feitenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]heerlijk liedje.
[..]
Slijmjurk ben je ook.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet nog wel dat er 1 geopend werd in Emmen, eerste keer dat ik er van gehoord had
Geen spijt van
Nummers trekken me nietquote:
Niet genoeg hebben aan 1x 15cmquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:49 schreef Amarantha het volgende:
Mensen die geen Scoupy app hebben
Ik kan 2de 15 cm sub voor 1 euro halen(tot 3x toe)
Is vaak wel heel veel meteenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee man, 2 verschillende 15 cm subs
Alleen I want you backquote:
Mortax. Waarom ging je op me lopen haten?quote:
Passen perfect bij de film.quote:
Warm je ze op?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eet ze ook niet allebei meteen op hoor
liar liar pants on firequote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit zijn recente foto's. Paar maandjes geleden
Dan zijn ze koudquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij de Subway wel ja maar thuis niet meer
Die laatste niet hoorquote:
Uh... In de fotogegevens staat 26 juni 2012. Gemaakt met iPhone 4 alles.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die laatste niet hoor
Die eerste was verleden jaar september Ofzo?
Bij welke?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uh... In de fotogegevens staat 26 juni 2012. Gemaakt met iPhone 4 alles.
Je weet het nooit, tis wel te hopen jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Yes, vanavond Depay vanaf de eerste minuut in het veld
Wel een goede invalkracht eigenlijk. Kan je perfect de vermoeidheid van de tegenstander mee uitbuiten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Yes, vanavond Depay vanaf de eerste minuut in het veld
Stond ergens in een nieuwsberichtjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet het nooit, tis wel te hopen ja
Uurtje later ofzo denk ik.. We hebben hier om 14:00 ook al wat maar is niet veelquote:
Tot hoelaat?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uurtje later ofzo denk ik.. We hebben hier om 14:00 ook al wat maar is niet veel
Manlets, when will they learn?quote:
quote:
www.buienradar.nlquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tot hoelaat?
Ik wilde naar de Grote Markt om voetbal te kijken
Niet geilen op Dirk Kuytquote:
Een van de beginfases van de coming-outquote:
Stoer hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een van de beginfases van de coming-out
Tegen je geaardheid aantrappen
fera ik houd van jequote:
Je valt toch op Crack?quote:
haahhahahahahquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, lesbiennes vallen op vrouwen en aangezien je op vrouwen valt, ben je lesbisch.
Jij bent homo met je comicboekenquote:
Jij bent van hetzelfde geslacht als ik en valt niet op vrouwen, dus jij bent niet homoseksueel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, lesbiennes vallen op vrouwen en aangezien je op vrouwen valt, ben je lesbisch.
Deze man weet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt. Dus eigenlijk ben ik niks.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent van hetzelfde geslacht als ik en valt niet op vrouwen, dus jij bent niet homoseksueel.
Je bent inderdaad niksquote:
haquote:
Ik zag deze liefdesverklaring even over het hoofd.quote:
Jeetje Feer, alle vrouwen houden wel van je.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag deze liefdesverklaring even over het hoofd.
Maar ik zie je straks heb ik begrepen, dan maak ik het goed met je.
oh moet ik echt komenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag deze liefdesverklaring even over het hoofd.
Maar ik zie je straks heb ik begrepen, dan maak ik het goed met je.
Onbereikbaar zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje Feer, alle vrouwen houden wel van je.
Hoe doe je dat toch?
Ik ga nu.quote:
oh ja ik zit nog in pyjamaquote:
ja ik kon deze niet laten liggen bij de primarkquote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik kon deze niet laten liggen bij de primark
eerste keer dat ik een pyjama heb in 10 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |