Gewoon klappen die bitch, je deur barricaderen en verder slapen togquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:13 schreef Fylax het volgende:
Ik word om 10 uur wakker gemaakt door m'n moeder
Nog niet moe.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga slapen dan. Je kan nog 6,5 uur pakken.
Gr gr
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon klappen die bitch, je deur barricaderen en verder slapen tog
Laat hem naar je osso komen, kan jij verder slapenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:15 schreef Fera het volgende:
Ik moet ook echt eens gaan slapen. Straks staat die rooie al op het station.
Nah. Ik vind het veel te leuk om hem op te halen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Laat hem naar je osso komen, kan jij verder slapen
Ziellozen gaan maar lopenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:15 schreef Fera het volgende:
Ik moet ook echt eens gaan slapen. Straks staat die rooie al op het station.
Hij moet z'n krachten sparen voor iets anders.quote:
GN babequote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:18 schreef Fera het volgende:
Maar het is tyfuswarm. Ik zal wel geen oog dicht doen.
Welterusten Snow en andere wezens.![]()
Beste vriend zit drie weken in Ecuador zonder internet of telefoon.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:18 schreef Snowbells het volgende:
Beste vriendin is nu in Blanes en heeft al meer dan 24 uur niet op haar mobiel gekeken. Dadelijk is er wat gebeurd ofzo
Doeiquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:18 schreef Fera het volgende:
Maar het is tyfuswarm. Ik zal wel geen oog dicht doen.
Welterusten Snow en andere wezens.![]()
Die is gepakt door een paar proppers, boeienquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:18 schreef Snowbells het volgende:
Beste vriendin is nu in Blanes en heeft al meer dan 24 uur niet op haar mobiel gekeken. Dadelijk is er wat gebeurd ofzo
quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doei
[..]
Die is gepakt door een paar proppers, boeien
Met die dode chicks uit Panama.. mehquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doei
[..]
Die is gepakt door een paar proppers, boeien
Schat, Panama en Blanes vergelijken?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Met die dode chicks uit Panama.. mehzij is ook met een andere vriendin. Moet er niet aan denken dat haar wat overkomt
Misschien wil ze gewoon genieten van haar vakantie?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:18 schreef Snowbells het volgende:
Ze gingen er heen met de bus jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schat, Panama en Blanes vergelijken?
Even serieus
25 mannen gepijptquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:18 schreef Snowbells het volgende:
Ja, dat lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze gingen er heen met de bus ja!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |