Gebakken, gerookt, rauw ... Maakt me niet zoveel uit eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik heb dan liever gewoon een stukje gebakken vis
[..]
Ben eigenlijk helemaal niet bekend met Indiaas
Iel dat is niet lekkerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of een makreel kopen en dan broodjes makreel maken
Ja ♡__♡quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of een makreel kopen en dan broodjes makreel maken
Echt eens proberen, Indiaanse keuken is goddelijk!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:58 schreef Mortaxx het volgende:
Ben eigenlijk helemaal niet bekend met Indiaas
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:59 schreef Fera het volgende:
Gerookte paling
Hollandse Nieuwe
Gebakken inktvisringen.
Nee dan liever een groot stuk rood vleesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:00 schreef Fera het volgende:
Vlees zou ik nog kunnen opgeven, maar vis denk ik niet.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:00 schreef Fera het volgende:
Vis zou ik nog kunnen opgeven, maar vlees denk ik niet.
Eens, ondanks dat vis erg lekker is. Vlees vind ik nog lekkerderquote:
Wel lekker, maar ik vind bijvoorbeeld kip veel lekkerder. Dat is het beste vlees, samen met vis.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee dan liever een groot stuk rood vlees
Tonijn door de kippensoepquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:01 schreef Amarantha het volgende:
TonijnTonijnpizza, pasta met tonijn, tonijn op brood met wat mayo. Tonijn
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:01 schreef Fera het volgende:
Ik vind bijvoorbeeld kip veel lekkerder. Dat is het beste vlees, samen met vis.
Hmm kip eet ik best vaak dus is niet zo 'bijzonder' om het zo maar te zeggen. Varkensvlees kan ik wel zo opgeven, maar rundquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel lekker, maar ik vind bijvoorbeeld kip veel lekkerder. Dat is het beste vlees, samen met vis.
Heel lekker inderdaad. Hoewel ik soms wel beelden van schattige lammetjes krijg als ik dat eet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:02 schreef Amarantha het volgende:
Hoewel lamsvlees wel steeds meer een favoriet begint te worden van me
Ja maar lammetjesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:02 schreef Amarantha het volgende:
Hoewel lamsvlees wel steeds meer een favoriet begint te worden van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |