SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination(she/her)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Indiaas eten is samen met Italiaans wel mijn favoriet denk ik
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:54 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Vertel.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:54 schreef Amarantha het volgende:
Ziet er smakelijk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar je kan me wakker maken met sushi.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Jammer weer.quote:
Neequote:
Dat vind ik echt zo overrated. Snap oprecht niet wat daar nou zo lekker aan isquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ziet er smakelijk uit.
Maar je kan me wakker maken met sushi.
Ik vind het heerlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo overrated. Snap oprecht niet wat daar nou zo lekker aan is
Eens.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo overrated. Snap oprecht niet wat daar nou zo lekker aan is
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeDoe nu wel alsof ik er veel verstand van heb hoor
Ik ga in Augustus of September weer eten daar (vorige maand ook gedaan met mn vader)
Ja ik heb dan liever gewoon een stukje gebakken visquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk.Maar ik ben sowieso een vis liefhebber.
Ben eigenlijk helemaal niet bekend met Indiaasquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens.
Maar wat vind jij niet lekker aan Indiaas?
[..]Moet je eens kopen, heel makkelijk te maken.
garnalencocktail en zalmquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:57 schreef Amarantha het volgende:
Sushi vind ik ook niet zo nee, daar in tegen zijn er genoeg visgerechten die ik wel onwijs goddelijk vind. Een goede garnalencocktail bijv. en zalm
Garnalen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:57 schreef Amarantha het volgende:
Sushi vind ik ook niet zo nee, daar in tegen zijn er genoeg visgerechten die ik wel onwijs goddelijk vind. Een goede garnalencocktail bijv. en zalm
Gamba's met knoflook. Gegrilde zalmquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:57 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |