Nou die overtreding op Neymar mocht er wel wezen. Zelfs de Duitsers zijn laaiend dat er niet eens voor gefloten werd(vol met de knie in de rug). En dan Thiago Silva geel geven(om niets) zodat hij de halve finale moet missen is nou niet iets waar je van zegt dat het hier om omkoping gaat.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo werken de achtste en kwartfinales niet, dat weet jij ook wel.
Was het 1-1 geworden door Yepes, was het een heel andere wedstrijd.
Het is vies, vuil en smerig. Helaas. Brazilië was beter dan Colombia, maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om het maffioos gedoe eromheen.
Er is een verschil tussen fanatisme/emotioneel en dramaqueen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is Latijns temperamentAls Oranje verliest zal ik hooguit een paar keer mij grof uitlaten en dan is het verder klaar.
Dit en niet anders.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:19 schreef Cherna het volgende:
[..]
Nou die overtreding op Neymar mocht er wel wezen. Zelfs de Duitsers zijn laaiend dat er niet eens voor gefloten werd(vol met de knie in de rug). En dan Thiago Silva geel geven(om niets) zodat hij de halve finale moet missen is nou niet iets waar je van zegt dat het hier om omkoping gaat.
Maw die sheids was bar slecht en dan voor beide teams
Oeps.twitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 01:38:19Globo TV meldt in Brazil dat WK over is voor Neymar door rugblessure #WK2014 reageer retweet
volgens twitterberichten inmiddels bevestigdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:33 schreef Hermanna het volgende:
Neymar voor de rest van het WK uitgeschakeld.
Suspected fractured vertebra.
Hun bid was volgens mij niet heel serieus.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:07 schreef Durmada het volgende:
[..]
Of eigenlijk: Het wk had beter plaats kunnen nemen in Colombia
Eerste punt valt wel mee. Scheids was slecht, maar niet partijdig. Zuniga kwam er zonder kaart vanaf, Silva kreeg geel voor niks. De Zuid-Amerikaanse mindset is echter dat je zonder omkopen niets voor elkaar krijgt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:16 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk en Nederland zou dit allemaal ook zeggen als dit bij hen gebeurde.
Hoezo?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nope, wat ik vreesde kwam uit; FIFA/corruptie 'winnen' het.
Ik heb je verhaal met genoegen gelezen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 07:34 schreef guitarooos het volgende:
Tsja, Overtreding van die colombiaanse speler AI!!, waarschijnlijk zal er meer aan de hand zijn waar men boos om wordt door de scheids.
In het algemeen moet Voetbal eerlijk gaan zonder enkele poespas .
Als die Brazilianen zo blij zijn waar die andere Brazilianen zo boos zijn op de wk2014. Dan pakken ze het toch niet goed aan zelfs door hun overwinning met die kansen waardoor de Brazilianen moeten winnen , omdat ze veel geld hebben geinvesteerd en waardoor andere Brazilianen onderlijden . Als Brazilie wint in dit geheel .laat ze dan het geld gebruiken om die slobbe wijken in Brazilie op te peppen en betere scholen of meer. Gefelicteerd Brazilie (( obrigado /muy bien)) en nu nog om het land te verbeteren voor de hele bevolking .Geen armoede , want ware blijdschap kunt niet iedereen krijgen of waar men voor bidt in dat land voor een normaal bestaan. Misschien kunnen de Braziliaanse supporters dit niet begrijpen , maar als jouw land fucked up is en er wordt weinig geld aan besteedt om het land recht te krijgen .Juich niet zo hard , want ondertussen gebeuren vreselijke dingen in Brazilie waar geld voor nodig is.. Het was beter geweest dat Brazilie het land eerst in een goede staat bracht en daarna die wk houden zodat er meer mensen mee eens waren. En niet omgekeerd waardoor problemen ontstaan en dat het zo gaat in De Wk door deze acties .Leuk is het wel voor Brazilie, maar echt verstandig was het niet . Dat blijkt echt waar te zijn voor een aantal Brazilianen die het moeilijk hebben in deze tijd. hou die proppen uit je ogen en kijk goed wat in brazilie gebeurt dan behalve denken thank you god and praying. Als ik een braziliaans was zal ik toch een beetje schamen, want je ziet ook dat je bevolking in de problemen shit . Misschien valt mijn verhaal niet onder al die uitspraken en beledigen , LOl El_Matador ???? Duitsland tegen Brasil .jij bent loco. tu lo sabes .Laat nederland spelen tegen Duitsland of Belgie Dan ben ik zeer benieuwd wat de krachten zijn van de nederlandse elftal ? Buurtlanden tegen elkaar voor de Wk 2014, dat lijkt me ook wel een battleAls het maar eerlijk gaat ( Hoop ik ) Adios.
Alles is er mis mee, galbak.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 06:18 schreef Kutmanager het volgende:
Niks mis mee. Neymar heeft alles bij elkaar dit wk al genoeg lopen huilen en drammen bij de scheids voor 3 van dit soort rugblessures bij elkaar dus boontje komt om zijn loontje wat dat betreft.
Een van de meest onsympathieke spelers van het toernooi. Hij kan echt de tering krijgen wat mij betreft.
Dit ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alles is er mis mee, galbak.
Ik zal jouw rug even breken en je uitlachen. Akkoord?
Neymar is 1 van de slachtoffers van het beroerde optreden van de scheids. De meest smerige overtredingen werden onbestraft gelaten, waardoor het helemaal uit de hand liep. Hierbij werd het spel ook nog dood gefloten. James Rodriques werd ook steeds onbestraft onderuitgeschoffeld, om van de rode kaart waardige charge van de Braziliaanse keeper maar te zwijgen. De gele kaarten die wel werden gegeven sloegen nergens op, waardoor oa thago Silva nu een schorsing op heeft gelopen. De scheids was een enorme factor in deze wedstrijd met uiteindelijk alleen maar verliezers!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:48 schreef OverRated het volgende:
Jezus, trieste reacties hier weerGisteren allemaal roepen dat het aanstellerij is en nu nog even lekker juichen omdat Neymar een ruggenwervel gebroken heeft
Hij duikt inderdaad veel, maar dat maakt het niet 'eerlijk' of zo![]()
[..]
Dit ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |