quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:33 schreef PicoMMP het volgende:
Vier jaar geleden speelde Brazilië ook zo tegen Nederland. Bij rust bleef de schade beperkt (1-0)... We weten wat daarna gebeurde. VAMOS COLOMBIA.
Is hij van Ajax naar ADO naar Chelsea overgestapt?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Hij is nu weinig bij je clubje.
Ben jij voor Chelsea?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
50 miljoenIk geloof het nog steeds niet.
Je hebt gelijk zegquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
anonymousz ook, hoe kan je haar nou vergeten.
Nou ja, trappen op die manier zonder de bal in de buurt is gewoon rood volgens mij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan had half Brazilie al geel moeten hebben
Anders moet je naar Johannes gaan, je kan dan een soort van Veto gebruiken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik moet je waarschuwen dat ik mij niks van jou aantrek godverdomme
We missen nu etters als De Bom en Ooijer.quote:
Van Bommel kon totaal niet voetballen maar voor de tegenstander was het echt een provocerend irritant kutventje die spelers echt het bloed onder de nagels kon halenquote:
Waar is Rens? weer aan het rellen of..?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We missen nu etters als De Bom en Ooijer.
Er zijn dus meerdere uitzonderingen. Ik zie mogelijkheden.quote:
FIFAmaffiaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:36 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Arbitrage man man man, lekker partijdig hoor.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sommige ogen van die lui staan iets te wijd open
Ik ben voor niemand, maar als ik dan toch een CL-ploeg moet aanmoedigen kan ik het toch niet helpen om voor Chelsea te 'juichen'.quote:
Kom maar op. Ik lust je rauw.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik moet je waarschuwen dat ik mij niks van jou aantrek godverdomme
Ik heb er vertrouwen in dat Johannes mij ook zal steunen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Anders moet je naar Johannes gaan, je kan dan een soort van Veto gebruiken.
Rensie? Geen idee. Misschien is hij wel dood.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waar is Rens? weer aan het rellen of..?
quote:
Het invullen van een aantal vragenlijsten is wel een vereistequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zijn dus meerdere uitzonderingen. Ik zie mogelijkheden.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben voor niemand, maar als ik dan toch een CL-ploeg moet aanmoedigen kan ik het toch niet helpen om voor Chelsea te 'juichen'.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:36 schreef Monolith het volgende:
David Luiz doet me altijd aan Sideshow Bob denken:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sommige ogen van die lui staan iets te wijd open
Jou kan ik niet meer serieus nemen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben voor niemand, maar als ik dan toch een CL-ploeg moet aanmoedigen kan ik het toch niet helpen om voor Chelsea te 'juichen'.
Ik heb gehoord dat jij een klein schattig knulletje bentquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Kom maar op. Ik lust je rauw.
smerig publiekquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:36 schreef Sinister-D- het volgende:
schakel net pas is, maar ze zijn weer met dat idiote '''puta'' gedoe bezigirritant publiek met hun geboe
Hmmm, wat voor vragenijsten?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het invullen van een aantal vragenlijsten is wel een vereiste
Je snapt natuurlijk wel dat Brazilie in de finale MOET komen he.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:36 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Arbitrage man man man, lekker partijdig hoor.
Altijd hetzelfde, daarom moesten ze ook geholpen worden. Als het straks inzakt en het is nog geen 2-0 gaan ze kaarten pakken alleen.quote:
Dat doe ik Arsenal ook al een decennia niet meer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jou kan ik niet meer serieus nemen.
grgr.
Nee, dat snap ik niet. Vertel?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:37 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat Brazilie in de finale MOET komen he.
1. Wat is je favoriete club?quote:
Wel met een biertje erbij, met uw goedkeuringquote:
is het al een goal?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik kijk analoog dus ik weet het lekker eerder dan jullie
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat jij wil hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wel met een biertje erbij, met uw goedkeuring![]()
We moeten ook niet in een vies dunne gesteldheid geraken.
Dan weet je dus al wie wereldkampioen is?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:38 schreef CaptainCookie het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:39 schreef GlennQuagmire het volgende:
Niet te vroeg, gewoon toen de bal een tikje kreeg
1. FC Volendamquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
1. Wat is je favoriete club?
2. Wat is buitenspel?
3. Hoe spreken wij Chelsea uit?
4. Wie zijn de drie grootste debielen van VBL?
Dit is deel 1, als je hier voldoende op antwoordt krijg je de tweede
Het was een indirecte vrije trapquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:39 schreef z0rz0r het volgende:
mij ontgaat het nut van zo tikje altijd. dan geef je enkel de kans om uit te komen
Ze stonden 2 meter voor de lijn manquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:39 schreef GlennQuagmire het volgende:
Niet te vroeg, gewoon toen de bal een tikje kreeg
Ja ik stond gvd alleen op de grachtenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:39 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Dan weet je dus al wie wereldkampioen is?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:39 schreef z0rz0r het volgende:
mij ontgaat het nut van zo tikje altijd. dan geef je enkel de kans om uit te komen
inteelt gespotquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
1. FC Volendam
2. Dat de aanvallende speler die wordt aangespeeld achter de laatste verdedigende man staat.
3. Tjelsie
4. Heeinz, Sheyar en HMF?
Nah, Colombia heeft ook nog amper iets laten zien hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Bij een neutrale scheids was het al 2-0 voor Colombia.
Het wordt dit jaar in Rotterdam gehouden!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja ik stond gvd alleen op de grachten
Ook een keer feest op de Coolsingelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het wordt dit jaar in Rotterdam gehouden!
Wehehe, Volendam komt door een weddenschap.quote:
Eerste keur ik nog goed, tweede ook, derde ook, vierde deels. Laat mij en HMF weg en voeg er twee toe (ik noem geen namen) en je hebt die ook goed. Je krijgt straks de tweede.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
1. FC Volendam
2. Dat de aanvallende speler die wordt aangespeeld achter de laatste verdedigende man staat.
3. Tjelsie
Hahaha, aldus een Vitesse supporterquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ook een keer feest op de Coolsingel
Wie is Sheyar eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eerste keur ik nog goed, tweede ook, derde ook, vierde deels. Laat mij en HMF weg en voeg er twee toe (ik noem geen namen) en je hebt die ook goed. Je krijgt straks de tweede.
Jij weet niet welke clubkleuren het heeft he ?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wehehe, Volendam komt door een weddenschap.
Of pepperspray.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:40 schreef Ferdii het volgende:
gebruik dan gewoon geen spray als ze zwaar tevroeg inrennen
Braziliëquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
René, wie gaat dit potje nou winnen?
Kloptquote:
bestaat dat vandaag de dag nogquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het was een indirecte vrije trap
1 en 2 zijn fout geantwoord.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
1. FC Volendam
3. Tjelsie
Dat ben jij, maar dan wat aangepast, omdat je heul niet weet dat heul een woord is hier.quote:
Och jee, ik wist niet dat ik je daarmee had beledigd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ben jij, maar dan wat aangepast, omdat je heul niet weet dat heul een woord is hier.
Ik moest lachen om de OPquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Is hij van Ajax naar ADO naar Chelsea overgestapt?
zei het tochquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:42 schreef PicoMMP het volgende:
Komt geen goal meer voor rust, weer ¤ 15 weggegokt
Waren die Afrikanen niet bekend met de voetbalregels ofzo?quote:
praat voor jezelfquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:41 schreef kingmob het volgende:
Brazilie is hard op weg om echt door iedereen gehaat te worden op deze manier
Oranje zwart ofzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij weet niet welke clubkleuren het heeft he ?
Ik zou de schade op Hulk proberen te verhalenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:42 schreef PicoMMP het volgende:
Komt geen goal meer voor rust, weer ¤ 15 weggegokt
die reageren op impulsenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:43 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Waren die Afrikanen niet bekend met de voetbalregels ofzo?
Goedzoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oranje zwart ofzo?
Ze hadden toen zo'n visboer ofzo als sponsor.
Waarom?quote:
Ik ga mijn best doen. Zal wel een goede advocaat nodig hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:43 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik zou de schade op Hulk proberen te verhalen
Het is je vergeven.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Och jee, ik wist niet dat ik je daarmee had beledigd.
Ik praat voor niemand zelfs, maar ik snap dat het lastig is begrijpend lezenquote:
Ahja, er gaat een belletje rinkelen.quote:
En brazilie speelt op maximaal.. moet je kijken wat er dus gebeurd als colombia straks wel weer in hun element is.quote:
ik vertrouw op je woord.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:45 schreef Marie30 het volgende:
Columbia speelt nerveus. Komt nog goed hoop ik.
Maar je verwacht ook niks anders bij zequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja, er gaat een belletje rinkelen.
Een fout en je ligt een week later onder grond.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:45 schreef Marie30 het volgende:
Columbia speelt nerveus. Komt nog goed hoop ik.
Whehequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar je verwacht ook niks anders bij ze
Kees Palingen is ook maar tja
FF wachten op de 2e helftquote:
quote:
Ja klopt maar afgezien van de hulp van de scheidsrechter aan Brazilië heeft Columbia echt gewoon super slecht verdedigd bij 1-0 en hadden ze zonder hun goede doelman al 3 doelpunten binnen... Verrassend eigenlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:44 schreef plerda het volgende:
[..]
Toegegeven 15 tegen 11 is ook niet makkelijk natuurlijk
1 lijkt me evident, want Jan Smit.quote:
Dan wordt er wel geflotenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:45 schreef Nober het volgende:
Ja nu ook vroeg uit lopen Colombiaantjes!!!!! PAK ZE
Of vertrekkend van eigen helft maar het blijft een vrouwquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
1 lijkt me evident, want Jan Smit.
2 ook als je nog voor de laatste verdedigende man staat kan je nog buitenspel staan als de keeper ver uit zijn doel is gekomen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:46 schreef KingRoland het volgende:
nee maar jongens nu even serieus, ophouden met quoten.. het was weer leuk geweest.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:46 schreef KingRoland het volgende:
nee maar jongens nu even serieus, ophouden met quoten.. het was weer leuk geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het dan zelf ook doen, sukkelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:46 schreef CaptainCookie het volgende:
Mensen die in zo'n topic hun post gaan editten
En ik niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:46 schreef essnhills het volgende:
maar voor de rest ken ik eigenlijk alleen leuke VBL users zoals LR, Johannes, Karina, Jimbo, Muto..
Mij nu ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:46 schreef essnhills het volgende:
maar voor de rest ken ik eigenlijk alleen leuke VBL users zoals LR, Johannes, Karina, Jimbo, Muto..
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt, waarom trekken ze geen kaarten dit WK
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:47 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
En het dan zelf ook doen, sukkel
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:47 schreef kingmob het volgende:
Scheids is dus gewoon slecht, dat was ook echt donkergeel
Die noppen vol in zijn knie bedoel je?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:47 schreef Lothiriel het volgende:
Waarom fluit die scheidsrechter voor elke Braziliaan die naar de grond duikt___!
Daarnaast moet het hinderlijk zijn tegenwoordig.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Of vertrekkend van eigen helft maar het blijft een vrouw
1. Heb ik al uitgelegd, is vanwege een weddenschap.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
1 lijkt me evident, want Jan Smit.
2 ook als je nog voor de laatste verdedigende man staat kan je nog buitenspel staan als de keeper ver uit zijn doel is gekomen.
|Envelopje gehad van blatter.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weer Fernandinho
Weer geen kaart
Wat is deze man...
Ik heb het niet over de laatste overtreding uiteraard.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die noppen vol in zijn knie bedoel je?
Ik hoop dat ze dat nu niet in hun hoofd hebben. Maar ik herinner me dat nog heel goedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:45 schreef Henrys het volgende:
[..]
Een fout en je ligt een week later onder grond.
Ik zou ook nerveus zijn als je ziet wat er met Escobar is gebeurt na die eigen goal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |