Och jee, ik wist niet dat ik je daarmee had beledigd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ben jij, maar dan wat aangepast, omdat je heul niet weet dat heul een woord is hier.
Ik moest lachen om de OPquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Is hij van Ajax naar ADO naar Chelsea overgestapt?
zei het tochquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:42 schreef PicoMMP het volgende:
Komt geen goal meer voor rust, weer ¤ 15 weggegokt
Waren die Afrikanen niet bekend met de voetbalregels ofzo?quote:
praat voor jezelfquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:41 schreef kingmob het volgende:
Brazilie is hard op weg om echt door iedereen gehaat te worden op deze manier
Oranje zwart ofzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij weet niet welke clubkleuren het heeft he ?
Ik zou de schade op Hulk proberen te verhalenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:42 schreef PicoMMP het volgende:
Komt geen goal meer voor rust, weer ¤ 15 weggegokt
die reageren op impulsenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:43 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Waren die Afrikanen niet bekend met de voetbalregels ofzo?
Goedzoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oranje zwart ofzo?
Ze hadden toen zo'n visboer ofzo als sponsor.
Waarom?quote:
Ik ga mijn best doen. Zal wel een goede advocaat nodig hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:43 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik zou de schade op Hulk proberen te verhalen
Het is je vergeven.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Och jee, ik wist niet dat ik je daarmee had beledigd.
Ik praat voor niemand zelfs, maar ik snap dat het lastig is begrijpend lezenquote:
Ahja, er gaat een belletje rinkelen.quote:
En brazilie speelt op maximaal.. moet je kijken wat er dus gebeurd als colombia straks wel weer in hun element is.quote:
ik vertrouw op je woord.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:45 schreef Marie30 het volgende:
Columbia speelt nerveus. Komt nog goed hoop ik.
Maar je verwacht ook niks anders bij zequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja, er gaat een belletje rinkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |