LOL als ik er ben zal ik je bijstaanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:20 schreef hottentot het volgende:
[..]
Niet doen.
Voetbal = Emotie.
Ik ga morgen ook schreeuwen en bier tegen het plafond opspatten.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef Kikopuz het volgende:
Iedereen die niet via een vertraagde stream kijkt: Hou op met OEH of GOAAAL roepen. Doe dat maar na een minuut wachten.
Bij Bernard moet ik altijd denken aanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:20 schreef PicoMMP het volgende:
Brazilië is bullshit. Vroeger had je Romario, Ronaldo, Rivaldo, Bebeto, Ronaldinho, Roberto Carlos, etc..
Nu heb je Freden Hulk
en Naai maar
en Bernard
en dat soort shit namen.
Kijk dan niet op FOKquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef Kikopuz het volgende:
Iedereen die niet via een vertraagde stream kijkt: Hou op met OEH of GOAAAL roepen. Doe dat maar na een minuut wachten.
plsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef Kikopuz het volgende:
Denk dat dit Brazilie nog wel een pittige kluif wordtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Jongens wat is dit? jullie zeiden toch dat Colombia wat was?
Teleurgesteld weer.
neen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef Kikopuz het volgende:
Wat een kutleven heb jij zegquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef Kikopuz het volgende:
het is "man bijt hont"quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:23 schreef tralalala het volgende:
Er is hier kermis en die man bijt hond kerel is de heletijd door de microfoon aan het schreeuwen met zijn Turbo Polyp.Best irritant.
/liefdagboek
WOP WOP WOP WOPwop wopwopwopwopwopwopquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:23 schreef tralalala het volgende:
Er is hier kermis en die man bijt hond kerel is de heletijd door de microfoon aan het schreeuwen met zijn Turbo Polyp.Best irritant.
/liefdagboek
Voor oliegeld van City gekozen.. 2 mensen boven hem in pikorde..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:23 schreef Henrys het volgende:
Wat is er eigelijk met die Maicon gebeurt dat hij zo slecht is geworden? Was bij Inter ooit een van de beste verdedigers van de wereld
[ [url=http://3.bp.blogspot.com/-NM0MbU2SJvs/T7wBFj2MR1I/AAAAAAAACXc/_l_v5GxtwBg/s1600/Maicon+(IF1)+86.png[]afbeelding[/url] ]
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:23 schreef Grifte het volgende:
Later als ik groot ben wil ik een Yepes-kapsel
Tokkie wijk?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:23 schreef tralalala het volgende:
/liefdagboek
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:23 schreef Henrys het volgende:
Wat is er eigelijk met die Maicon gebeurt dat hij zo slecht is geworden? Was bij Inter ooit een van de beste verdedigers van de wereld
[ [url=http://3.bp.blogspot.com/-NM0MbU2SJvs/T7wBFj2MR1I/AAAAAAAACXc/_l_v5GxtwBg/s1600/Maicon+(IF1)+86.png[]afbeelding[/url] ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |