LOL als ik er ben zal ik je bijstaanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:20 schreef hottentot het volgende:
[..]
Niet doen.
Voetbal = Emotie.
Ik ga morgen ook schreeuwen en bier tegen het plafond opspatten.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef Kikopuz het volgende:
Iedereen die niet via een vertraagde stream kijkt: Hou op met OEH of GOAAAL roepen. Doe dat maar na een minuut wachten.
Bij Bernard moet ik altijd denken aanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:20 schreef PicoMMP het volgende:
Brazilië is bullshit. Vroeger had je Romario, Ronaldo, Rivaldo, Bebeto, Ronaldinho, Roberto Carlos, etc..
Nu heb je Freden Hulk
en Naai maar
en Bernard
en dat soort shit namen.
Kijk dan niet op FOKquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef Kikopuz het volgende:
Iedereen die niet via een vertraagde stream kijkt: Hou op met OEH of GOAAAL roepen. Doe dat maar na een minuut wachten.
plsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef Kikopuz het volgende:
Denk dat dit Brazilie nog wel een pittige kluif wordtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Jongens wat is dit? jullie zeiden toch dat Colombia wat was?
Teleurgesteld weer.
neen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef Kikopuz het volgende:
Wat een kutleven heb jij zegquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef Kikopuz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |